SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Jij ook trustenquote:
Oehh! Das niet handigquote:Op zaterdag 29 april 2017 01:09 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik integreer mijn wekkerradio vaak in mijn dromen![]()
Schiet niet heel erg op wanneer je eruit wil
Maar net dat stuk tussen wakker en slapen, da's zooooooooooo lekker.quote:Op zaterdag 29 april 2017 01:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jij ook trusten
[..]
Oehh! Das niet handig![]()
Hou op schei uitquote:Op zaterdag 29 april 2017 01:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
Maar net dat stuk tussen wakker en slapen, da's zooooooooooo lekker.
Heb zelden last van geluid of licht als ik slaap.quote:
Nu Hans en Grietje.quote:Op zaterdag 29 april 2017 01:22 schreef puzziepie het volgende:
You have the girls have the sex have the drugs have the money
Hij is een fakking rockstar
De 1e 3 mag ie houden. De 3e maakt het leven wel wat makkelijkerquote:Op zaterdag 29 april 2017 01:22 schreef puzziepie het volgende:
You have the girls have the sex have the drugs have the money
Hij is een fakking rockstar
Gewoon fakking allesquote:Op zaterdag 29 april 2017 01:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
De 1e 3 mag ie houden. De 3e maakt het leven wel wat makkelijker![]()
Dit is ook aardige trip.quote:Op zaterdag 29 april 2017 01:25 schreef puzziepie het volgende:
Ik heb vandaag alleen maar Lords of Acid gedraaid
*trots*quote:Op zaterdag 29 april 2017 01:25 schreef puzziepie het volgende:
Ik heb vandaag alleen maar Lords of Acid gedraaid
Om vervolgens in de afvalbak te gooien omdat ik het niet gebruik? Zonde. Laat het dan maar aan iemand anders.quote:Op zaterdag 29 april 2017 01:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gewoon fakking allesdan heb je het maar
quote:Op zaterdag 29 april 2017 01:28 schreef Outpost76 het volgende:
Potver moet ik nou echt de stream link gaan downloaden?
De weekend start bij radio 49 was toen ik hier nog vaker kwam nou niet echt spannend genoeg om het een weekend start te noemen...
Geweun, doemaarquote:Op zaterdag 29 april 2017 01:28 schreef Outpost76 het volgende:
Potver moet ik nou echt de stream link gaan downloaden?
De weekend start bij radio 49 was toen ik hier nog vaker kwam nou niet echt spannend genoeg om het een weekend start te noemen...
De restjes voor de sloebers bedoel je?quote:Op zaterdag 29 april 2017 01:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Om vervolgens in de afvalbak te gooien omdat ik het niet gebruik? Zonde. Laat het dan maar aan iemand anders.
quote:
Drugs, vrouwen en sex zou ik geen restjes voor de sloebers willen noemen maar als jij dat zo ziet...quote:Op zaterdag 29 april 2017 01:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
De restjes voor de sloebers bedoel je?
Nou ehm ik zeg maar ff niksquote:Op zaterdag 29 april 2017 01:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Drugs, vrouwen en sex zou ik geen restjes voor de sloebers willen noemen maar als jij dat zo ziet...
Van hartequote:Op zaterdag 29 april 2017 01:38 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog kleinzoon bij.
Overschakelen is op eigen risico.quote:Op zaterdag 29 april 2017 01:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja Slam Fm klinkt ook wel heul erg lekker...
Ik ken de risico's van Radio 49.quote:Op zaterdag 29 april 2017 01:40 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Overschakelen is op eigen risico.
Mwoah, ik zou dat niet zo zeggenquote:Op zaterdag 29 april 2017 01:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ken de risico's van Radio 49.Je hebt mijn Hak op Tak show nog nooit gehoord. Dat was serieus op eigen risico.
Het is hier atm vrij soft...
Ik heb nog geen kleinkinderen , duurt nog wel een paar jaar denk ikquote:
Heb je een dochter?quote:Op zaterdag 29 april 2017 01:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb nog geen kleinkinderen , duurt nog wel een paar jaar denk ik
Dan kan ik er voor zorgen dat je in 9 maanden een klein kind hebt.quote:Op zaterdag 29 april 2017 01:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Een hele mooie
En een zoon en schoondochter
Jammer dan , ze is al voorzienquote:Op zaterdag 29 april 2017 01:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan kan ik er voor zorgen dat je in 9 maanden een klein kind hebt.
Is dat nou wel verstandig.quote:Op zaterdag 29 april 2017 01:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan kan ik er voor zorgen dat je in 9 maanden een klein kind hebt.
Hij werkt nog wel maar of ze nog werken na mijn drugs en alcohol gebruik.... Dat weet ik niet. Maar oefening baart kunst.quote:Op zaterdag 29 april 2017 01:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is dat nou wel verstandig.
En weet je zeker dat ie werkt?
Doseren is de kunst.quote:Op zaterdag 29 april 2017 01:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hij werkt nog wel maar of ze nog werken na mijn drugs en alcohol gebruik....
Die snap ik niet...quote:Op zaterdag 29 april 2017 01:53 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
En stoppen wanneer het genoeg was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 april 2017 01:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die snap ik niet...Het hoeft niet altijd op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Harder kan altijd maar dan gaat boel ver in het rood.quote:Op zaterdag 29 april 2017 01:57 schreef Outpost76 het volgende:
Het mag als het aan mij ligt overigens wel een decibel of 10 a 20 harder als je dat hebt.....
Dus? Wat heb je in huis?quote:Op zaterdag 29 april 2017 02:00 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Harder kan altijd maar dan gaat boel ver in het rood.
Dat ligt ook aan je volume naast de bas...quote:Op zaterdag 29 april 2017 02:05 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Genoeg om politie langs te krijgen om 3:30u en dat was rustige dub.
Die ging bij die dub wat harder dan ik dacht.quote:Op zaterdag 29 april 2017 02:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat ligt ook aan je volume naast de bas...
Ja maar niet sneller...quote:Op zaterdag 29 april 2017 02:10 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Die ging bij die dub wat harder dan ik dacht.
Ken dat Slam niet alleen 538 vanwege de zaterdagnacht.quote:Op zaterdag 29 april 2017 02:11 schreef Outpost76 het volgende:
Ik ga weer skippen naar Slam denk ik... Sorry Piet maar je draait gewoon niet de muziek wat ik zie als weekend inluider...
Crap Slam is ook soft atm...
Ik luisterde na Radio 49 altijd naar Decibel maar die hebben besloten om Sky na te doen. Geen djs, geen shows die het luisteren waard maken... Dus kwam ik bij Slam terecht.quote:Op zaterdag 29 april 2017 02:20 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ken dat Slam niet alleen 538 vanwege de zaterdagnacht.
Geen idee man, ik zit alweer op Slam Fm....quote:Op zaterdag 29 april 2017 02:29 schreef Stien_Struis het volgende:
Sowieso draaien ze deze shit nooit op reguliere radio.
Zet altijd op soort van IRC kanaal ff link als ik ga draaien.quote:
Dat, maar ik hou sws van Poesie Noire.quote:
Jij zult vast veel bekende dingen horen langskomen.quote:Op zaterdag 29 april 2017 02:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat, maar ik hou sws van Poesie Noire.
Goedemorgen.quote:
Mogguh Melting, het enige dat is doorgezakt is de bank, ik was/ben moe. Gisteren na het golfen op de bank gaan hangen, gaan slapen en wakker en slapen en wakkerquote:Op zaterdag 29 april 2017 08:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Nacht![]()
![]()
En 3 koppen koffie nodig, just me? Gisteren flink doorgezakt?
quote:Op zaterdag 29 april 2017 08:03 schreef just me het volgende:
[..]
Mogguh Melting, het enige dat is doorgezakt is de bank, ik was/ben moe. Gisteren na het golfen op de bank gaan hangen, gaan slapen en wakker en slapen en wakker
5 1/2 speciaal biertjequote:Op zaterdag 29 april 2017 08:09 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dat is ook niet fijn.
Nu dus behoorlijk brak?
Ik heb gisteren 5 1/2 speciaal biertje op.
Maat van me had al een flesje open gemaakt voor een andere maat, en die hoefde niet meer. Vandaar de halve.quote:Op zaterdag 29 april 2017 08:15 schreef just me het volgende:
[..]
5 1/2 speciaal biertje![]()
ik een halve fles Ocean Spray cranberry classic
vandaag wat boodschappen doen en vanavond uit eten met Junior, zijn vrouw, en zijn schoonouders
Wat is Ocean Spray cranberry classic is gewoon lekkere limonadequote:Op zaterdag 29 april 2017 08:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Maat van me had al een flesje open gemaakt voor een andere maat, en die hoefde niet meer. Vandaar de halve.
Wat is Ocean Spray cranberry classic?
En gezellig.
Smakelijk alvast!
quote:Op zaterdag 29 april 2017 08:21 schreef just me het volgende:
[..]
Wat is Ocean Spray cranberry classic is gewoon lekkere limonade
gaat zeker gezellig worden vanavond, dank je
Nope geen katerquote:
Succes!quote:Op zaterdag 29 april 2017 08:25 schreef just me het volgende:
[..]
Nope geen kater![]()
tijd om te gaan eten en douchen
komt goed! fijne dagquote:
Nee hoor. Lekker geslapen.quote:Op zaterdag 29 april 2017 09:27 schreef Diaan73 het volgende:
Slechte nacht gehad Melting? Hoe komt dat? Door die biertjes?
Ow ik dacht dat omdat jequote:Op zaterdag 29 april 2017 09:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee hoor. Lekker geslapen.
Alleen nu een beetje brak.
Maar dat gaat wel over.
Over een uurtje maar eens boodschappen gaan doen. Dan is het wel over, denk ik.
Dat waren de nachtbrakers van just me.quote:Op zaterdag 29 april 2017 09:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat omdat je![]()
achter nacht had staan.
![]()
Brak hoort er een beetje bij en komt vast goed.
Wij hebben luxe vandaag. Lennon speelt met ander team mee en hoeft pas om 11:30 uur te spelen. Twan speelt pas om 16:00 uur. Tussendoor even boodschappen doen, mijn ouders komen hier vandaag eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |