Vorige week gingen er geloof ik 2 niet door, maar wat maakt het eigenlijk uit. Ik lach me rot!quote:
Het is wel amusant jaquote:Op vrijdag 5 mei 2017 20:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
Vorige week gingen er geloof ik 2 niet door, maar wat maakt het eigenlijk uit. Ik lach me rot!
Ik zie en hoor liever verrassingen, dan al die kopies van vorige keren.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 20:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
Vorige week gingen er geloof ik 2 niet door, maar wat maakt het eigenlijk uit. Ik lach me rot!
Onbegrijpelijk iddquote:Op vrijdag 5 mei 2017 20:54 schreef MissJ het volgende:
Ok, dit begrijp ik echt niet hoor, 4 ja's, WTF
Verborgen talent is altijd leuk, maar ik ben wel blij dat dit programma zichzelf niet zo serieus neemt. Zoals De Voice enzoquote:Op vrijdag 5 mei 2017 20:53 schreef ato het volgende:
[..]
Ik zie en hoor liever verrassingen, dan al die kopies van vorige keren.
Oh dat mag, maar liever gemixt met 'slaat nergens op' talenten, met echte talenten.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 20:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
Verborgen talent is altijd leuk, maar ik ben wel blij dat dit programma zichzelf niet zo serieus neemt. Zoals De Voice enzo
Hiervoorquote:Op vrijdag 5 mei 2017 21:00 schreef babette21 het volgende:
Oh God ook echt al die mensen mee naar buiten.
2 uur per vrijdagavond. Dat is al teveel eigenlijk.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 21:01 schreef Guppyfriend het volgende:
Hebben ze te weinig materiaal of zo?? Minutenlang voor auto-trommel-dude...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |