abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_171425483
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
5s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 19:50 schreef De_Nater het volgende:
Ok, er zijn vermoedens van een manische depressie bij mijn persoon. Mijn vraag is: medicijnen, ja of nee? Ik ben de medicijnen aan het weigeren omdat ik denk dat het vrij goed met me gaat, maar dat is natuurlijk tegelijkertijd n van de kenmerken van een manische depressie (hoogmoed, etc.). Ik denk zelf dat bijvoorbeeld een forum, maar ook vrienden, mijn manie in toom kunnen houden. (sterker: ik denk dat de geschiedenis heeft uitgewezen dat een forum mij al eerder uit een dergelijke nare periode heeft getrokken)

PS: als ik verkeerd zit met mijn vraag, please do tell
Misschien zit je in het verkeerde topic R&P / Depressie & Angst #139
Hell To The Liars
pi_171425662
Bbq voorbij, nog steeds nuchter. M'n vriendin trouwens niet, die is behoorlijk dronken, goed excuus om niet uit te gaan.
misunderstood
pi_171426389
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 20:02 schreef DKS het volgende:
Bbq voorbij, nog steeds nuchter. M'n vriendin trouwens niet, die is behoorlijk dronken, goed excuus om niet uit te gaan.
Om eerlijk te zijn vind ik het wel een beetje raar dat je vriendin gaat drinken/dronken wordt waar jij bij bent..
pi_171426843
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 20:31 schreef madam-april het volgende:

[..]

Om eerlijk te zijn vind ik het wel een beetje raar dat je vriendin gaat drinken/dronken wordt waar jij bij bent..
Ze is wel lief, lekker knuffelig zo.
En ja, ik kan haar moeilijk verbieden om te drinken. Moet ook gewoon kunnen, nu was ik er om op tijd met haar naar huis te gaan, heb haar in bed gelegd, emmer ernaast, en ik let op haar, vraag me af of dat kleine lijfje zoveel drank wel aan kan
misunderstood
pi_171427384
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 20:44 schreef DKS het volgende:

[..]

En ja, ik kan haar moeilijk verbieden om te drinken. Moet ook gewoon kunnen, nu was ik er om op tijd met haar naar huis te gaan, heb haar in bed gelegd, emmer ernaast, en ik let op haar, vraag me af of dat kleine lijfje zoveel drank wel aan kan
hoeveel heeft ze dan naar binnengewerkt?
pi_171427718
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 20:58 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

hoeveel heeft ze dan naar binnengewerkt?
5 Cuba libre's, drie red label met spa groen. Ze drinkt niet vaak en ze stond zo op dr kop. M'n mupke.
misunderstood
pi_171428217
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 20:44 schreef DKS het volgende:

[..]

Ik vind ook niet dat je het haar zou moeten verbieden, maar ik vind het van haar gewoon niet zo solidair om het te doen.. Zeker aangezien ze weet wat het is om verslaafd te zijn..
pi_171428532
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 21:19 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ik vind ook niet dat je het haar zou moeten verbieden, maar ik vind het van haar gewoon niet zo solidair om het te doen.. Zeker aangezien ze weet wat het is om verslaafd te zijn..
Klopt ze weet het, maar ik kan niet verwachten dat de boog altijd gespannen staat. Wel fascinerend om te zien hoe iemand anders zat wordt. Toen haar gevrij ongepast werd heb ik ze in de auto gezet en zijn we naar huis gegaan, ze ligt nu lekker te slapen, en ik lig trots te zijn op mezelf, ik ben niet dronken, en ik was in staat om op iemand anders te passen, geeft me een goed gevoel over mezelf
misunderstood
pi_171428768
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 21:27 schreef DKS het volgende:

[..]

Klopt ze weet het, maar ik kan niet verwachten dat de boog altijd gespannen staat. Wel fascinerend om te zien hoe iemand anders zat wordt. Toen haar gevrij ongepast werd heb ik ze in de auto gezet en zijn we naar huis gegaan, ze ligt nu lekker te slapen, en ik lig trots te zijn op mezelf, ik ben niet dronken, en ik was in staat om op iemand anders te passen, geeft me een goed gevoel over mezelf
Ik ben oprecht trots op je :)
pi_171429019
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 21:34 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ik ben oprecht trots op je :)
Dankjewel.
Ik zit nu wel met twee​ durums en een grote kapsalon, ze had honger. Maar kennelijk was haar moeheid groter dan haar buikje
misunderstood
pi_171438019
Hahaha, ze heeft een kater. Heerlijk om iemand anders te zien spugen en zich rot te zien voelen en zelf bulken van energie en geen kater.
Tuurlijk hou ik haar haar vast..
misunderstood
  zondag 4 juni 2017 @ 22:46:52 #162
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_171460280
Hahaha supergrappig.

[ Bericht 0% gewijzigd door mrspoeZ op 05-06-2017 12:11:25 ]
Prrrrr
  dinsdag 6 juni 2017 @ 13:21:16 #163
445528 DerRabbit
Eat, Sleep, Race, Repeat!
pi_171496983
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 07:24 schreef DKS het volgende:
Hahaha, ze heeft een kater. Heerlijk om iemand anders te zien spugen en zich rot te zien voelen en zelf bulken van energie en geen kater.
Tuurlijk hou ik haar haar vast..
Ik heb een aantal jaar geleden een jaar aan geheel onthouding gedaan omdat alcohol er gedurende die tijd op steeds regelmatigere basis in mijn ritme begon te sluipen en dit is inderdaad heel herkenbaar. Al vond ik het toen enerzijds grappig en confronterend om te zien bij mensen om mij heen. Zowel het zat worden/zijn als de kater naderhand.
“Give a man a fish and feed him for a day. Teach a man to fish and feed him for a lifetime. Teach a man to cycle and he will realize fishing is stupid and boring”
Deze UI is mede mogelijk gemaakt door ToT
pi_171497352
quote:
99s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 13:21 schreef DerRabbit het volgende:

[..]

Ik heb een aantal jaar geleden een jaar aan geheel onthouding gedaan omdat alcohol er gedurende die tijd op steeds regelmatigere basis in mijn ritme begon te sluipen en dit is inderdaad heel herkenbaar. Al vond ik het toen enerzijds grappig en confronterend om te zien bij mensen om mij heen. Zowel het zat worden/zijn als de kater naderhand.
Ja confronterend was het zeker. Ook om te zien hoe iemand anders zat wordt en totaal ander gedrag laat zien.
misunderstood
pi_171754653
68 dagen zonder drank en drugs.
Mag ik nu ondanks alles trots zijn op m'n 68 dagen? Want dat ben ik, ook dochter en Kim zijn heel trots op me.
Ondanks alles.
misunderstood
pi_171756565
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 18:46 schreef DKS het volgende:
Mag ik nu ondanks alles trots zijn op m'n 68 dagen? Want dat ben ik, ook dochter en Kim zijn heel trots op me.
Ondanks alles.
Ja natuurlijk mag je daar trots op zijn! ^O^
pi_171758549
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 18:46 schreef DKS het volgende:
Ondanks alles.
heb je onze toestemming daarvoor nodig?
pi_171816690
Na maanden van intensief zuipen eindelijk een beetje ingedimd. Van 4 liter wodka per week naar 1.5 liter bier per dag, kleine stap, maar voor mij heel intens, omdat ik nu niet meer stomdronken word maar hoogstens aangeschoten. Nasleep is wel vreemd. Kleine details beginnen weer op te vallen, kan weer normaal contact leggen met mensen om me heen zonder dat ik savond's zit te wauwelen.

Kleine stappen zijn het begin ^O^
pi_171816747
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 18:18 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Na maanden van intensief zuipen eindelijk een beetje ingedimd. Van 4 liter wodka per week naar 1.5 liter bier per dag, kleine stap, maar voor mij heel intens, omdat ik nu niet meer stomdronken word maar hoogstens aangeschoten. Nasleep is wel vreemd. Kleine details beginnen weer op te vallen, kan weer normaal contact leggen met mensen om me heen zonder dat ik savond's zit te wauwelen.

Kleine stappen zijn het begin ^O^
Heb je al hulp gezocht?
pi_171816753
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 18:22 schreef madam-april het volgende:

[..]

Heb je al hulp gezocht?
Staat teveel op het spel daarvoor.
pi_171816870
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 18:22 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Wat staat daarvoor op het spel?
Die dingen helemaal alleen doen is lastig, zo niet denk ik haast onmogelijk.
  dinsdag 20 juni 2017 @ 18:31:00 #172
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_171816889
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 18:22 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Je zet meer op het spel als je geen hulp zoekt.
Prrrrr
pi_171816896
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 18:29 schreef kree het volgende:

[..]

Wat staat daarvoor op het spel?
Die dingen helemaal alleen doen is lastig, zo niet denk ik haast onmogelijk.
Woon nog in huis, dus gaat opvallen. En zulke dingen als verslaving etc worden niet getolereerd. Ik heb al genoeg verloren en me famillie ook nog verliezen gaat me te ver
pi_171817134
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 18:31 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Woon nog in huis, dus gaat opvallen. En zulke dingen als verslaving etc worden niet getolereerd. Ik heb al genoeg verloren en me famillie ook nog verliezen gaat me te ver
Geloof mij en dit is echt ook uit eigen ervaring. Het valt waarschijnlijk al op en zo niet dan gebeurt dat toch wel en is het meer ellende. Die weg die jij je nu voorsteld heb ik ook al bewandeld namelijk en dat liep niet lekker af.

Uiteindelijk wel goed gekomen. Maar voor de details daarover moet je maar even dm sturen.
pi_171817282
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 18:31 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

ze zullen thuis toch echt wel gemerkt hebben dat je straalbezopen was?
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')