quote:Teams en haar managers
AFC Bournemouth - Eddie Howe
Arsenal - Arséne Wenger
Burnley - Sean Dyche
Chelsea - Antonio Conte
Crystal Palace - Alan Pardew Sam Allardyce
Everton - Ronald Koeman
Hull City - Mike Phelan Marco Silva
Leicester City - Claudio Ranieri Caretaker: Craig Shakespeare
Liverpool - Jürgen Klopp
Manchester City - Josep Guardiola
Manchester United - José Mourinho
Middlesbrough - Aitor Karanka
Southampton - Claude Puel
Stoke City - Mark Hughes
Sunderland - David Moyes
Swansea City - Francesco Guidolin Bob Bradley Paul Clement
Tottenham Hotspur - Mauricio Pochettino
Watford - Walter Mazzarri
West Bromwich Albion - Tony Pulis
West Ham United - Slaven Biliç
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes
Speelschema
Fantasy Premier League
Programma Ziggo Sport
Stelling: Fellaini is een grotere debiel dan Kramerquote:Op donderdag 27 april 2017 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Fellaini is deze sport niet waard. Zeg maar een Kramer maar dan op het middenveld.
Fellaini komt met zn hoofd naar beneden. Dit is gewoon debiel. Natuurlijk zoekt Aguero het op...quote:
Vrij natuurlijke reactie als iemand in je face komt, hij brengt zijn hoofd echter niet naar voren terwijl Aguero er juist zelf tegenaan loopt.quote:Op donderdag 27 april 2017 22:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Fellaini komt met zn hoofd naar beneden. Dit is gewoon debiel. Natuurlijk zoekt Aguero het op...
Fellaini is een idioot omdat met de koppen tegen elkaar gaan staan sowieso geel oplevert, maar Aguero naait hem ook nog even direct rood aan door als een mongool ter aarde te storten.quote:Op donderdag 27 april 2017 22:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Fellaini komt met zn hoofd naar beneden. Dit is gewoon debiel. Natuurlijk zoekt Aguero het op...
Zelfs van een modquote:Op donderdag 27 april 2017 22:48 schreef Tagliano het volgende:
Ik zie een hele hoop valse tussenstanden hier
Doe je werk dan.quote:Op donderdag 27 april 2017 22:48 schreef Tagliano het volgende:
Ik zie een hele hoop valse tussenstanden hier
Dat is vrij begrijpelijk aangezien je leeftijd recentelijk gestegen is.quote:
12 nu toch?quote:Op donderdag 27 april 2017 22:50 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dat is vrij begrijpelijk aangezien je leeftijd recentelijk gestegen is.
Tagliano en ik zijn nu even oudquote:Op donderdag 27 april 2017 22:50 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dat is vrij begrijpelijk aangezien je leeftijd recentelijk gestegen is.
twitter:pauwnl twitterde op donderdag 27-04-2017 om 22:43:22Vanavond bij Pauw: Irene Moors, @RidderDionGraus, @tendamme, Nada van Nie, @EricChrSmit en @wilfredgenee… https://t.co/ag2HheW4lY reageer retweet
Wilfredgodquote:Op donderdag 27 april 2017 22:53 schreef Coco. het volgende:
twitter:pauwnl twitterde op donderdag 27-04-2017 om 22:43:22Vanavond bij Pauw: Irene Moors, @RidderDionGraus, @tendamme, Nada van Nie, @EricChrSmit en @wilfredgenee… https://t.co/ag2HheW4lY reageer retweet
Als we daarop moeten afgaan vier ik binnenkort mijn 8e verjaardag. Komen jullie op mijn partijtje?quote:
Ik denk GGMM wel.quote:Op donderdag 27 april 2017 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als we daarop moeten afgaan vier ik binnenkort mijn 8e verjaardag. Komen jullie op mijn partijtje?
Dat zou ik erg leuk vindenquote:Op donderdag 27 april 2017 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als we daarop moeten afgaan vier ik binnenkort mijn 8e verjaardag. Komen jullie op mijn partijtje?
Ik ga niet kijkenquote:Op donderdag 27 april 2017 22:53 schreef Coco. het volgende:
Alleen als we gaan bowlenquote:Op donderdag 27 april 2017 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is bij hem thuis, dus dat lijkt me wel.quote:Op donderdag 27 april 2017 22:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zou ik erg leuk vinden
Is GGMM ook uitgenodigd?
Zwemspulletjes mee?quote:Op donderdag 27 april 2017 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is bij hem thuis, dus dat lijkt me wel.
Oei, word ik wel thuisgebracht?quote:Op donderdag 27 april 2017 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar ik ga niet zeggen wat we gaan doen.
Hij wil de tactiek niet bloot leggenquote:Op donderdag 27 april 2017 23:08 schreef TheGeneral het volgende:
Wat een vreselijk nietszeggend interview met Blind..
Werd tijdquote:Op zaterdag 29 april 2017 17:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Sunderland is door verlies tegen Bournemouth en een gelijkspel tussen Southampton en Hull officieel gedegradeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |