quote:Op donderdag 27 april 2017 23:02 schreef just me het volgende:
* just me gaat even in alle rust afkicken
bedankt voor de gezelligheid en welterusten
Dat was een ding, zoals er vele neer gepleurd worden.quote:Op donderdag 27 april 2017 22:59 schreef just me het volgende:
[..]
Maar dat heeft niet met R49 te maken mag ik hopen
Oeh, luxe!quote:
Deuntjes ja.quote:
Trusten, jm en succes morgenmiddag. Oh, 's morgens ook trouwens.quote:Op donderdag 27 april 2017 23:02 schreef just me het volgende:
quote:
quote:
Slaap lekker just mequote:Op donderdag 27 april 2017 23:02 schreef just me het volgende:
quote:Op donderdag 27 april 2017 23:02 schreef knokkels het volgende:
[..]
Oeh, luxe!![]()
I huff and I puff and I ... ohhh sod it
Nee, Stien moet nog tochquote:
Ik heb het meeste niet aan kunnen horen maar verder vond ik het erg bijzonder !quote:Op donderdag 27 april 2017 23:01 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
[..]![]()
Bedankt voor het luisteren allemaal.
Vout is een beetje vreemd, maar went welquote:Op donderdag 27 april 2017 23:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb het meeste niet aan kunnen horen maar verder vond ik het erg bijzonder !
quote:Op donderdag 27 april 2017 23:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Na een tijdje treedt resistentie op. Daarin is Vout net een blaasontsteking. Alleen grappiger.quote:Op donderdag 27 april 2017 23:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 april 2017 23:07 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ik weet van niets en ben al geweest.
Goed puntquote:Op donderdag 27 april 2017 23:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Denk niet dat Stien nog veel trek heeft na al die uren draaien van 'm.
quote:Op donderdag 27 april 2017 23:08 schreef knokkels het volgende:
[..]
Na een tijdje treedt resistentie op. Daarin is Vout net een blaasontsteking. Alleen grappiger.
Wacht altijd geduldig totdat andere liefhebbers zich melden.quote:Op donderdag 27 april 2017 23:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Denk niet dat Stien nog veel trek heeft na al die uren draaien van 'm.
Ik vind de nummers perfect gekozen mooi bij elkaar gezocht (dat vind ik knap ),quote:Op donderdag 27 april 2017 23:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vout is een beetje vreemd, maar went wel
Weet 't, daar ben je erg tof mee.quote:Op donderdag 27 april 2017 23:10 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Wacht altijd geduldig totdat andere liefhebbers zich melden.
quote:Op donderdag 27 april 2017 23:08 schreef knokkels het volgende:
[..]
Na een tijdje treedt resistentie op. Daarin is Vout net een blaasontsteking. Alleen grappiger.
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen.quote:Op donderdag 27 april 2017 23:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Uj vind de nummers perfect gekozen mooi bij elkaar gezocht (dat vind ik knap ),
en ik vind het ook grappig en goed gedaan
Maar ik ben van mezelf al onrustig en van die nummers krijg ik alleen maar meer onrust
Heb je mazzel dat ik op dit moment even niet kan draaien, anders had ik er een uurtje happy hardcore achteraan gegooidquote:Op donderdag 27 april 2017 23:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Uj vind de nummers perfect gekozen mooi bij elkaar gezocht (dat vind ik knap ),
Maar ik ben van mezelf al onrustig en van die nummers krijg ik alleen maar meer onrust
quote:Op donderdag 27 april 2017 23:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen.
Ik hou ook van hardcorequote:Op donderdag 27 april 2017 23:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb je mazzel dat ik op dit moment even niet kan draaien, anders had ik er een uurtje happy hardcore achteraan gegooid![]()
Nou ik heb wel vaak moeten lachen totdat het fysiek erg ongemakkelijk werdquote:Op donderdag 27 april 2017 23:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Toch wel iets minder pijnlijk ook, maar wat scheelt het.
Ik kan er wel wat onrust ingooien hoor.quote:Op donderdag 27 april 2017 23:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind de nummers perfect gekozen mooi bij elkaar gezocht (dat vind ik knap ),
Dat had muis met ene laptop.quote:Op donderdag 27 april 2017 23:12 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nou ik heb wel vaak moeten lachen totdat het fysiek erg ongemakkelijk werd
quote:Op donderdag 27 april 2017 23:13 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ik kan er wel wat onrust ingooien hoor.
quote:
[..]
quote:Op donderdag 27 april 2017 23:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat had muis met ene laptop.
Nog meer van dit soort muziek?quote:Op donderdag 27 april 2017 23:13 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
U mag alvast oefenen in de Scenic.quote:Op donderdag 27 april 2017 23:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]mooi, moet ik alleen weer even zorgen dat ik na mijn vakantie weer kan gaan draaien
quote:Op donderdag 27 april 2017 23:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
U mag alvast oefenen in de Scenic.
Leuk!!quote:Op donderdag 27 april 2017 23:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]mooi, moet ik alleen weer even zorgen dat ik na mijn vakantie weer kan gaan draaien
Komt wel goed, laat Stien maar schuiven.quote:Op donderdag 27 april 2017 23:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nog meer van dit soort muziek?![]()
\
Ik vond dit wel ff mooi maar als je andere muziek draait
[..]
Ik heb hem vanmiddag gehoordquote:Op donderdag 27 april 2017 23:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Komt wel goed, laat Stien maar schuiven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |