quote:
quote:Op donderdag 27 april 2017 22:55 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Een laptop kan altijd uit, weer aan is ander verhaal.
Volgens mij is het zo grotendeels wel gedekt, ja. Misschien nog een regeltje over relatieproblemen cq scheidingen opnemen?quote:Op donderdag 27 april 2017 22:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
DISCLAIMERquote:
Zijn die er nog?quote:
Die moet niet zeuren.quote:
quote:Op donderdag 27 april 2017 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
scheidingen heb ik hier nog niet meegemaakt, huwelijk e.d. welquote:Op donderdag 27 april 2017 22:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Volgens mij is het zo grotendeels wel gedekt, ja. Misschien nog een regeltje over relatieproblemen cq scheidingen opnemen?
Dat valt onder geestelijk letselquote:Op donderdag 27 april 2017 22:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Volgens mij is het zo grotendeels wel gedekt, ja. Misschien nog een regeltje over relatieproblemen cq scheidingen opnemen?
There's a window that I can see trough.quote:
quote:Op donderdag 27 april 2017 22:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[quote]Op donderdag 27 april 2017 22:56 schreef just me het volgende:
[..]nog kleinere lettertjes!
quote:Op donderdag 27 april 2017 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
There's a window that I can see trough.
There's a mountain so high, reaching the sky
Somewhere between me and you...
Uit het blote hoofd...![]()
[sub]Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's[/sub]quote:Op donderdag 27 april 2017 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
DISCLAIMER
[sub]Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's[/sub]
* just me zingt ook mee hoorquote:Op donderdag 27 april 2017 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 april 2017 22:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Waar ik schreef mountain, bedoelde ik wall. Stop.quote:Op donderdag 27 april 2017 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn hoefsmid laat het afweten na 26 jaar. Familie problemen.quote:Op donderdag 27 april 2017 22:57 schreef just me het volgende:
[..]
scheidingen heb ik hier nog niet meegemaakt, huwelijk e.d. wel
quote:Op donderdag 27 april 2017 22:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
[sub]Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's[/sub]
Moet Vout werken?quote:Op donderdag 27 april 2017 22:57 schreef Dj_Vout het volgende:
Zo maar weer plat.
Morgen om 6 uur gaat de wekker weer.
Maar dat heeft niet met R49 te maken mag ik hopenquote:Op donderdag 27 april 2017 22:58 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Mijn hoefsmid laat het afweten na 26 jaar. Familie problemen.
Allebei van steen...quote:Op donderdag 27 april 2017 22:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Waar ik schreef mountain, bedoelde ik wall. Stop.
Beide niet. Sportschool gaat om 7 uur open. Dan is het nog lekker rustig daar.quote:Op donderdag 27 april 2017 22:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moet Vout werken?
Of thee zetten voor Melting?
Auchquote:Op donderdag 27 april 2017 22:59 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Beide niet. Sportschool gaat om 7 uur open. Dan is het nog lekker rustig daar.
En nu?quote:Op donderdag 27 april 2017 22:58 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Mijn hoefsmid laat het afweten na 26 jaar. Familie problemen.
Graag gedraaid weer.quote:
Dit en dan in Chrome de muisknop naar je toe trekken.quote:Op donderdag 27 april 2017 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
DISCLAIMER
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
quote:Op donderdag 27 april 2017 22:59 schreef just me het volgende:
[..]
Maar dat heeft niet met R49 te maken mag ik hopen
quote:
quote:Op donderdag 27 april 2017 23:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nou DJ Vout, het was weer huilen hè.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bedankt voor het luisteren allemaal.
Op zaterdag 23 mei 2015 22:48 schreef Rafeiro het volgende:
Af en toe heb je Vout gewoon nodig voor positief geladen ooraids.
quote:Op donderdag 27 april 2017 23:01 schreef livelink het volgende:
Even afkicken nu![]()
Die overgang naar 'normaal' komt dan toch weer hard aan.
Dank je wel Vout
quote:Op donderdag 27 april 2017 23:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En nu?
Voortaan toch maar schoenen dragen?
Niet in Drent(h)e, daar bin ze nog van plaggequote:
quote:
Tja.... tegenwoordig wordt nog maar weinig kwaliteitsmuziek gemaakt.quote:Op donderdag 27 april 2017 23:01 schreef livelink het volgende:
Even afkicken nu![]()
Die overgang naar 'normaal' komt dan toch weer hard aan.
Dank je wel Vout
quote:Op donderdag 27 april 2017 23:01 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
[..]
Tja.... tegenwoordig wordt nog maar weinig kwaliteitsmuziek gemaakt.
Nah, hunebedde benne van steenquote:Op donderdag 27 april 2017 23:01 schreef knokkels het volgende:
[..]
Niet in Drent(h)e, daar bin ze nog van plagge
whehehehequote:Op donderdag 27 april 2017 23:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En nu?
Voortaan toch maar schoenen dragen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |