Ook dit inderdaadquote:Op donderdag 27 april 2017 23:34 schreef MrSalazar het volgende:
Je moet juist vervelende sarcastische reacties plaatsen waardoor ze onzeker wordt. Na een tijdje sla je toe en zit je pik binnen no-time in haar roompotje.
quote:Op donderdag 27 april 2017 21:15 schreef Greys het volgende:
Een hartje op Insta is gewoon een like. Maak je niet zo druk en like die post gewoon als je dat wilt. Het is geen huwelijksaanzoek.
Als je onzeker bent knapt ze af, als je onzeker gaat lopen doen nog meer. Speel het cool, gewoon beetje praten, nodig der eens uit om iets te komen/gaan doen. Je moet het zo spelen dat je het niet gaat doen omdat zij mss mee gaat, maar omdat jij het leuk vindt en zij misschien ook, maar jij bent zo aardig om der mee te vragen. Dat gevoel moet ze krijgen.quote:Op maandag 1 mei 2017 19:26 schreef LieverAnoniem99 het volgende:
Wij hebben wel eens vaag contact, heb dit weekend bijv. gereageerd op een snapchat van haar hoe het op vakantie was enzo, ff kort gekletst en ging eigenlijk best leuk...maar ja ik denk altijd van, ben ik wel leuk genoeg? Ook reageer ik altijd wel ff op haar Instagram posts en vind ze die wel leuk, maar ook haar vriendinnen...:p
Maar verder hebben we niet echt persoonlijk contact en heb ik ook haar nummer niet. Wat zouden jullie nu doen zover ik nu ben?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |