Nee, maar oogt wel ietwat sportiever.quote:Op donderdag 27 april 2017 18:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ga niet zeggen dat dit wel een fraaie zool is...
Leuke schoen, ja...quote:Op donderdag 27 april 2017 18:57 schreef DevFreak het volgende:
[ afbeelding ]
Maar de echte sh*t is natuurlijk dit![]()
Stetsonquote:Op donderdag 27 april 2017 18:57 schreef DevFreak het volgende:
[ afbeelding ]
Als je voor lul wil lopen is dat een onmisbaar accessoire.quote:Op donderdag 27 april 2017 18:57 schreef DevFreak het volgende:
[ afbeelding ]
da's een goeie smoker.quote:Op donderdag 27 april 2017 19:01 schreef MadMaster het volgende:
Het enige leuke aan die coyboys in het zuiden van de USA is dit:
[ afbeelding ]
De rest hoeft voor mij niet zo...
Ik heb er vorig jaar eentje gekregen voor mijn verjaardag, die moet ik binnenkort maar eens gaan inwijden.quote:
quote:Op donderdag 27 april 2017 18:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als je voor lul wil lopen is dat een onmisbaar accessoire.
Tenzij je Bob Dylan bent uiteraard.
Mooi spul, Mad. Eén dezer dagen ook eens weer wat vlees in de rookoven mikken.quote:Op donderdag 27 april 2017 19:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb er vorig jaar eentje gekregen voor mijn verjaardag, die moet ik binnenkort maar eens gaan inwijden.
Maar eerst de buitentemperatuur iets omhoog...
Niet.quote:Op donderdag 27 april 2017 19:04 schreef MadMaster het volgende:
Hoe lang dance je zelf al line, DevF?
Ik heb vorige week zalm gekocht voor in onze mini rookoven.quote:Op donderdag 27 april 2017 19:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mooi spul, Mad. Eén dezer dagen ook eens weer wat vlees in de rookoven mikken.
In Den Helder barbequeen ze gewoon binnen.quote:Op donderdag 27 april 2017 19:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb er vorig jaar eentje gekregen voor mijn verjaardag, die moet ik binnenkort maar eens gaan inwijden.
Ik heb 2 weken geleden bij iemand zelfgestookte sterke drank gedronken, vraag me niet wat het was, 60% dat weet ik wel, was best te drinken, kon alleen de smaak niet goed duiden.quote:Op donderdag 27 april 2017 19:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar dan heb je wel voor een kleine week extreem lekker vleesquote:Op donderdag 27 april 2017 19:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb vorige week zalm gekocht voor in onze mini rookoven.
Morgen even in de pekel leggen, dat is tenminste redelijk snel klaar.
Voor pulled pork ben je al snel een dag bezig...
In NL gestookt?quote:Op donderdag 27 april 2017 19:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb 2 weken geleden bij iemand zelfgestookte sterke drank gedronken, vraag me niet wat het was, 60% dat weet ik wel, was best te drinken, kon alleen de smaak niet goed duiden.
Voelde me toen ook wel een beetje cowboy, weliswaar zonder hoed.
Heerlijk. Kipfilet is ook altijd erg lekker als je het rookt. Past wel bij die stijl dans ook en niet zoals ik vroeger verplicht moest: stijldansen.quote:Op donderdag 27 april 2017 19:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb vorige week zalm gekocht voor in onze mini rookoven.
Morgen even in de pekel leggen, dat is tenminste redelijk snel klaar.
Voor pulled pork ben je al snel een dag bezig...
Zeker wel.quote:Op donderdag 27 april 2017 19:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In NL gestookt?
Hier komt niet zo heel veel lekkers vandaan.
Iemand nog interesse in gin, gerijpt op eikenhout?
Ons vat is gebotteld en ik heb nu ineens 4 flessen er van...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |