ik vond het niet wat..., is gewoon een geintje..quote:
Okquote:Op donderdag 27 april 2017 17:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik vond het niet wat..., is gewoon een geintje..
een ander quoten en dan de smiley veranderen zodat je dan de mening ziet van diegene die de quote post...
we hebben een internationale ster in ons middenquote:Op donderdag 27 april 2017 17:30 schreef Elfletterig het volgende:
Knokkels kan voor die voice-over-audities zo naar Duitsland
Ik heb nog 2 weken voor Epson in Dortmund gewerkt, werkte net een klein maandje in Maastricht bij een bedrijf dat Epson support deed.quote:Op donderdag 27 april 2017 17:30 schreef Elfletterig het volgende:
quote:Op donderdag 27 april 2017 17:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
we hebben een internationale ster in ons midden![]()
Alleen dan de originelequote:Op donderdag 27 april 2017 17:27 schreef peaceman het volgende:
hey ik dacht al... deze heb ik eerder gehoord, maar dat klopt
Arme Knokkels...quote:Op donderdag 27 april 2017 17:32 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 weken voor Epson in Dortmund gewerkt, werkte net een klein maandje in Maastricht bij een bedrijf dat Epson support deed.
Mijn tekst
Gutenmorgen(mittag/abend) Epson Hotline. Geschäft oder privatkunde?
En dan een Beierse chinees aan de telefoon krijgen die moeilijkheden heeft met zijn Epson kassa. Niet leuk.On-ver-staan-baar
quote:
Jaquote:Op donderdag 27 april 2017 17:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
Zo, eerste hap eten van vandaag voor mijn neus![]()
Is het dan nog ontbijt?
Geen idee, smaakt me wel.quote:Op donderdag 27 april 2017 17:38 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja![]()
of Brunch.
Of geldt dat nou als Bruner?
Roep al maanden dat ie zijn brood ermee moet kunnen verdienen.quote:Op donderdag 27 april 2017 17:30 schreef Elfletterig het volgende:
zou wel tof zijnquote:Op donderdag 27 april 2017 17:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Roep al maanden dat ie zijn brood ermee moet kunnen verdienen.
Jezusquote:Op donderdag 27 april 2017 17:42 schreef peaceman het volgende:
Ben de laatste van de 32 cd's aan het rippen... daarmee is dan aan de eerste opdracht voldaan
alles smaakt goed met koffiequote:Op donderdag 27 april 2017 17:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geen idee, smaakt me wel.
Bruine bollen met beleg en een mok koffie.
ja, daarna moet ik ze nog tussen de andere cd's zetten (dat staat uiteraard op alfabet), op de pc verplaatsen naar de juiste mapjes (ook dat staat op alfabet) en eventuele cd's die ik ooit had gedownload verwijderen...(die staan in een aparte map, uiteraard ook weer op alfabet)quote:
Zonder krijg ik mijn brood niet weg, ik doe een uur over 2 broodjes.quote:
Ik heb net in 15 seconden tijd 5 broodjes besteld...quote:Op donderdag 27 april 2017 17:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zonder krijg ik mijn brood niet weg, ik doe een uur over 2 broodjes.
Ben gewoon geen makkelijke eter, best lastig soms, maar goed, ik val er anderen zo min mogelijk mee lastig.quote:Op donderdag 27 april 2017 17:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb net in 15 seconden tijd 5 broodjes besteld...
Het lijkt me niet prettig als je geen fan van eten bent, het enige wat je echt dagelijks moet.quote:Op donderdag 27 april 2017 17:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben gewoon geen makkelijke eter, best lastig soms, maar goed, ik val er anderen zo min mogelijk mee lastig.
En smakelijks.
Have fun.quote:Op donderdag 27 april 2017 17:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het lijkt me niet prettig als je geen fan van eten bent, het enige wat je echt dagelijks moet.
Dank, ik ga brommers kieken...
quote:
Echt hequote:
Alstuquote:Op donderdag 27 april 2017 18:00 schreef peaceman het volgende:
even andere dingen... bedankt knokkels...
Veel plezier Madquote:Op donderdag 27 april 2017 17:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het lijkt me niet prettig als je geen fan van eten bent, het enige wat je echt dagelijks moet.
Dank, ik ga brommers kieken...
Wat mankeer je?quote:Op donderdag 27 april 2017 18:09 schreef DevFreak het volgende:
He bah zeg, ik voel me niet zo lekker.
even rustig aan doen.
quote:
Ik was het bijna vergeten. Het moet gewoon.quote:
quote:Op donderdag 27 april 2017 18:09 schreef DevFreak het volgende:
He bah zeg, ik voel me niet zo lekker.
even rustig aan doen.
Oh, Dus nu krijgen we 1 track te horen van drie kwartier?quote:Op donderdag 27 april 2017 18:11 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Oververmoeid, heb een beetje last van insomnia. En dat eist op een gegeven moment zijn tol
Hahaquote:Op donderdag 27 april 2017 18:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, Dus nu krijgen we 1 track te horen van drie kwartier?
Gaat lekker hierquote:
weinig doet dat wel.quote:
Oeh, had ik gemist.quote:Op donderdag 27 april 2017 18:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gaat lekker hier![]()
Maar ik zei ja!!
Aural Exciter ((The Sect remix van Mike Humphries & Glenn Wilson)
quote:Op donderdag 27 april 2017 18:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Herr knok, voicemaster, dank weer!
quote:
Hmm, niet dat ik weet.. Zal ik even kijken?quote:
Is goed, hij doet raarquote:Op donderdag 27 april 2017 18:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hmm, niet dat ik weet.. Zal ik even kijken?
Naja, hij doet het weer. Thanks!quote:Op donderdag 27 april 2017 18:32 schreef knokkels het volgende:
That should do it.
Wachtwoord stond er maar voor de helft in, vaagheid wel.
Hahaquote:Op donderdag 27 april 2017 18:34 schreef knokkels het volgende:
Maakt het uit dat ik niet kan linedancen?
quote:Op donderdag 27 april 2017 18:34 schreef knokkels het volgende:
Maakt het uit dat ik niet kan linedancen?
Heb je toevallig schoenen met stalen neuzen?quote:Op donderdag 27 april 2017 18:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Kan je het een heel klein beetje? Misschien vormen we samen een leuk line dance koppel.
Niet meer.quote:Op donderdag 27 april 2017 18:37 schreef knokkels het volgende:
[..]
Heb je toevallig schoenen met stalen neuzen?
quote:
Ik heb deze gehad. Kon een auto overheen rijden en je voelde nietsquote:Op donderdag 27 april 2017 18:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Tegenwoordig zijn er tenminste nog redelijk normale modellen in te krijgen. Waar je jezelf zelfs mee bij line dance kan vertonen.
quote:Op donderdag 27 april 2017 18:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Tegenwoordig zijn er tenminste nog redelijk normale modellen in te krijgen. Waar je jezelf zelfs mee bij line dance kan vertonen.
quote:Op donderdag 27 april 2017 18:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb deze gehad. Kon een auto overheen rijden en je voelde niets
[ afbeelding ]
Ik heb niet zúlke lange tenenquote:
Lelijke zool.quote:Op donderdag 27 april 2017 18:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb deze gehad. Kon een auto overheen rijden en je voelde niets
[ afbeelding ]
Ook handig als je pizza wil snijden.quote:
Ik heb nooit begrepen waar het voor zou moeten dienenquote:Op donderdag 27 april 2017 18:55 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ook handig als je pizza wil snijden.
Onverslijtbaar, dat wel.quote:
Van al dat dansen krijg je best trek.quote:Op donderdag 27 april 2017 18:55 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ook handig als je pizza wil snijden.
Als je een hekel hebt aan degene achter je bij het linedancen...quote:Op donderdag 27 april 2017 18:55 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Ik heb nooit begrepen waar het voor zou moeten dienen
Je paard aansporen om harder te gaan.quote:Op donderdag 27 april 2017 18:55 schreef DevFreak het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 april 2017 18:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je een hekel hebt aan degene achter je bij het linedancen...
Om luie paarden aan te sporen.quote:Op donderdag 27 april 2017 18:55 schreef DevFreak het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 april 2017 18:55 schreef knokkels het volgende:
[..]
Onverslijtbaar, dat wel.
Dat nylon of whatever het is dan wel
quote:Op donderdag 27 april 2017 18:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je een hekel hebt aan degene achter je bij het linedancen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |