Dat wens je niemand toe ...quote:Op donderdag 27 april 2017 12:03 schreef FredvZ het volgende:
Je zal je 50e verjaardag maar zo moeten vieren...
Waar istie Tan?quote:Op donderdag 27 april 2017 12:05 schreef Tagliano het volgende:
Stax
Alleen daarom is deze show kijkwaardig
Koninklijke seksquote:Op donderdag 27 april 2017 11:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nou daar hoef ik eigenlijk niets van te weten
Kan je net zo goed Journaal24 kijken.quote:Op donderdag 27 april 2017 12:05 schreef Tagliano het volgende:
Stax
Goed ideequote:Op donderdag 27 april 2017 12:06 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Kan je net zo goed Journaal24 kijken.
Girl next door type, daar wordt je niet moe van.quote:Op donderdag 27 april 2017 12:06 schreef Slobeend het volgende:
Ik begin een beetje moe te worden van Dionne, meer mensen last van?
Of Dionne.rarquote:Op donderdag 27 april 2017 12:06 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Kan je net zo goed Journaal24 kijken.
Haar neus tegen de deur gestoten.quote:Op donderdag 27 april 2017 12:07 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Girl next door type, daar wordt je niet moe van.
[ afbeelding ]
Dat was vorig jaar ook al zo.quote:Op donderdag 27 april 2017 12:05 schreef Nober het volgende:
Die tweede dochter heeft er wel zin in zo te zien.
is de dochter van een mens en een neusaap.quote:
quote:Op donderdag 27 april 2017 12:04 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ja vroeger werd nog wel eens iemand geexucuteerd op zon dag.
quote:Op donderdag 27 april 2017 12:08 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
is de dochter van een mens en een neusaap.
Goddamn LARP-ers..quote:Op donderdag 27 april 2017 12:08 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja of zoiets, terwijl de koning lachend toekijkt. 'Amuse me!'
Kunnen ze niet heel Tilburg overslaan. Faal op faal op faal.quote:Op donderdag 27 april 2017 12:09 schreef AdoraBelle het volgende:
Kunnen ze dat piano onderdeel niet gewoon overslaan?
Hij is echt van Duitschen bloed.quote:Op donderdag 27 april 2017 12:07 schreef MadMaster het volgende:
En ik loop hier alleen, in een wildvreemde stad...
[ afbeelding ]
Zit ik toch dicht bij met de zeehondquote:Op donderdag 27 april 2017 12:09 schreef Mani89 het volgende:
Dit klinkt als een stel triangeljostis die op een piano aan het hengsten zijn.
Dat is ook zo.quote:Op donderdag 27 april 2017 12:09 schreef Mani89 het volgende:
Dit klinkt als een stel triangeljostis die op een piano aan het hengsten zijn.
Zij is zo viesquote:Op donderdag 27 april 2017 12:05 schreef Tagliano het volgende:
Stax
Buitenlander hier, ik sta met open mond te kijken.quote:Op donderdag 27 april 2017 12:11 schreef Momo... het volgende:
Je zal dit maar uit moeten leggen aan buitenlanders.
Ik ben bang dat ik het daar mee eens moet zijn.quote:Op donderdag 27 april 2017 12:09 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Kunnen ze niet heel Tilburg overslaan. Faal op faal op faal.
Erg belangrijk dat die asielzoekers zich aan dit soort dingen aanpassen, want dit is onze cultuur!quote:Op donderdag 27 april 2017 12:11 schreef Momo... het volgende:
Noord-Korea kijkt massaal.quote:Op donderdag 27 april 2017 12:11 schreef Momo... het volgende:
Met de juiste akoestiek moet het kunnen. Maarja, die heeft zo'n hal niet.quote:Op donderdag 27 april 2017 12:12 schreef Status het volgende:
Kan toch ook niet met 50 mensen tegelijk dit pianospel doen. Dat weten kenners toch ook, dat het vals gaat klinken
Ze doen gewoon niet meer mee. Sta je bij de rij in de supermarkt, ja u doet niet meer meequote:
quote:Op donderdag 27 april 2017 12:12 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga even Kim Jong Uhn appen dat ik wel een leuke locatie weet voor zijn nucleaire testen.
Arme kruk.quote:Op donderdag 27 april 2017 12:13 schreef LLgetikt het volgende:
wat enig een hangende piano
[ afbeelding ]
Kogelvrijsschildquote:Op donderdag 27 april 2017 12:14 schreef Momo... het volgende:
Wat zit er in het kofffertje van die beveiliger ?
Kun je openklappen om kogels tegen te houdenquote:Op donderdag 27 april 2017 12:14 schreef Momo... het volgende:
Precies.quote:Op donderdag 27 april 2017 12:13 schreef snellejelle het volgende:
Best netjes met 50 piano's tegelijk.
de Ipads van de meiden voor als ze zich vervelen... (nee volgens mij is het een uitklapbaar kogelwerend scherm)quote:Op donderdag 27 april 2017 12:14 schreef Momo... het volgende:
Dalijk krijg je de tilburg allstars, Roy Donders, Gers Pardoel én Kenny B.quote:Op donderdag 27 april 2017 12:15 schreef Poison-Ivy het volgende:
Wanneer komt er één muziekstuk wat wel mooi is om te luisteren
Tilburg zorgt zelf al voor genoeg terreur ...quote:Op donderdag 27 april 2017 12:15 schreef Status het volgende:
Mensen niet bang voor een aanslag? Of is dit een ongepaste opmerking?
Ah, geen wapens dus?quote:Op donderdag 27 april 2017 12:15 schreef Starlie het volgende:
[..]
de Ipads van de meiden voor als ze zich vervelen... (nee volgens mij is het een uitklapbaar kogelwerend scherm)
quote:Op donderdag 27 april 2017 12:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tilburg zorgt zelf al voor genoeg terreur ...
Die gaat dan gelijk twijfelen aan zijn keuze voor Mara... want Máxima is toch ook wel super leukquote:
Vol bedoel je. Beter dan een gratenpakhuis.quote:
Nee, iedereen die Karst, Mo of Volkert heet en een Swift heeft is preventief geruimd.quote:Op donderdag 27 april 2017 12:15 schreef Status het volgende:
Mensen niet bang voor een aanslag? Of is dit een ongepaste opmerking?
gezien zijn voorkeur voor Mara (22) tov Susanne (32?) gok ik dat hij eerder voor Amalia zou gaanquote:Op donderdag 27 april 2017 12:17 schreef Starlie het volgende:
[..]
Die gaat dan gelijk twijfelen aan zijn keuze voor Mara... want Máxima is toch ook wel super leuk
Als je weet dat je eerste troonopvolgster bent hoef je je niet in te houden. De euromunten zullen wel wat groter worden over 25 jaar.quote:
Komt qua postuur wel overeen met hem (ahh nee ik vind het een leuke meid)quote:Op donderdag 27 april 2017 12:17 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
gezien zijn voorkeur voor Mara (22) tov Susanne (32?) gok ik dat hij eerder voor Amalia zou gaan![]()
Daarom vind jij het lekkere pakjes zeker, viespeuk.quote:
nou zeg ik val op tieten en kut hoorquote:Op donderdag 27 april 2017 12:18 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Daarom vind jij het lekker pakjes zeker, viespeuk.
Een kruispunt met een groen hart en mensen in spandex. Verder kom ik nietquote:
Pizza.quote:Op donderdag 27 april 2017 12:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat zal ik zo als ontbijt nemen jongens? Geef eens tips
en donkere mensen kunnen ook heel veel dingen nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kapsalon en een oranje tompoucequote:Op donderdag 27 april 2017 12:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oranje tompoes.quote:Op donderdag 27 april 2017 12:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van mij krijg je een stukje taartquote:Op donderdag 27 april 2017 12:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Biertjequote:Op donderdag 27 april 2017 12:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wentelteefje met ei en melkquote:Op donderdag 27 april 2017 12:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Instant noodles met sambalquote:Op donderdag 27 april 2017 12:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er zitten er ook een paar in die giraffes.quote:Op donderdag 27 april 2017 12:20 schreef Szura het volgende:
Is het toeval dat de enige negers uit het gezelschap de djembe bespeelden?
Halve haan uit de frituur.quote:Op donderdag 27 april 2017 12:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik eet vanavond al een calzonequote:
Ik kom wel maar ze niet makenquote:Op donderdag 27 april 2017 12:20 schreef potjecreme het volgende:
[..]
te veel werk of kom jij ze maken?
Dit is leuk voor volgende week op schoolquote:
zekers.quote:Op donderdag 27 april 2017 12:21 schreef Odaiba het volgende:
Is het nog een beetje leuk om naar te kijken?
Nee en zelfs met het topic erbij blijft het matig.quote:Op donderdag 27 april 2017 12:21 schreef Odaiba het volgende:
Ga jij nog naar school dan?quote:Op donderdag 27 april 2017 12:21 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Dit is leuk voor volgende week op school
Als je je wilt vermaken met allerhande rariteiten die Tilburg te bieden heeft, zekerquote:Op donderdag 27 april 2017 12:21 schreef Odaiba het volgende:
Leedvermaak is ook vermaak zullen we maar zeggen.quote:Op donderdag 27 april 2017 12:21 schreef Odaiba het volgende:
Ja of Beatrix "Joehoe landgeneuten hier ben ik"quote:Op donderdag 27 april 2017 12:22 schreef Szura het volgende:
Ik dacht dat Hugo de Groot uit de kist zou komen
Jazeker. En die meiden denk ik ook wel.quote:
En die gast die erbij loopt heeft een boner, of niet?quote:
Ik lag jullie als buitenlander nu uit.quote:Op donderdag 27 april 2017 12:21 schreef Odaiba het volgende:
Een jaarlijkse poging van mijn plaatsvervangende schaamte af te komen.quote:Op donderdag 27 april 2017 12:21 schreef Odaiba het volgende:
'Lag' nog welquote:Op donderdag 27 april 2017 12:23 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ik lag jullie als buitenlander nu uit.
haha dat was echt prachtig geweestquote:Op donderdag 27 april 2017 12:22 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja of Beatrix "Joehoe landgeneuten hier ben ik"
laggen manquote:Op donderdag 27 april 2017 12:23 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Jij ligt ons eruit? Luie buitenlander.quote:Op donderdag 27 april 2017 12:23 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 april 2017 12:22 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja of Beatrix "Joehoe landgeneuten hier ben ik"
Begrafenis van Erika Terpstra?quote:Op donderdag 27 april 2017 12:21 schreef LLgetikt het volgende:
wat enig
een grote kist
[ afbeelding ]
Teveelquote:
Ja, nu je het zegtquote:Op donderdag 27 april 2017 12:25 schreef Remzz het volgende:
Lijkt wel spel zonder grenzen, mis alleen Jack van Gelder met commentaar
Madquote:
Hadden ze makkelijk kunnen doen, is daar meestal best rustig met Koningsdagquote:Op donderdag 27 april 2017 12:25 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Waren liever een dagje naar de Efteling gegaan.
wat'n boudel neitquote:Op donderdag 27 april 2017 12:26 schreef SonicVolcano het volgende:
Als noorderling begrijp ik hier niks van.
Wanneer is het koningsdag in Spanje, ga ik dat ook eens kijken.quote:Op donderdag 27 april 2017 12:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is wel echt walgelijk hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |