Baardaap had verantwoordelijk kunnen zijn voor de tekstquote:Op donderdag 27 april 2017 15:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Neuh, ben nog niet buiten geweest joh.
Neequote:
Nou, die jongen is eigenlijk heel netjes qua taalgebruik, net als zijn vader, op de momenten na dat ie over de rooie is.quote:Op donderdag 27 april 2017 15:12 schreef knokkels het volgende:
[..]
Baardaap had verantwoordelijk kunnen zijn voor de tekst
Dat zou wel ideaal zijn!quote:Op donderdag 27 april 2017 15:13 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nee![]()
Dan kan ik straks wel via de home cinema set Radio49 luisteren, scheelt weer.
En vast nog veel andere dingen die ik nu nog niet weet
Baardaap klinkt zo schattigquote:Op donderdag 27 april 2017 15:12 schreef knokkels het volgende:
[..]
Baardaap had verantwoordelijk kunnen zijn voor de tekst
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is ie ook.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Op Jamaica is alles relatief.quote:Op donderdag 27 april 2017 15:16 schreef peaceman het volgende:
dit nummer is helemaal niet instrumentaal...
Al die drukte is nergens goed voor.quote:Op donderdag 27 april 2017 15:17 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Op Jamaica is alles relatief.
Ik draaide gisteren nog wat van hem. \m/quote:
quote:Op donderdag 27 april 2017 15:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]Obey The BeardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is ie ook.
Ik héb dat nummer gewoon, waar was die associatie gisteren dan he? Knok? Vertel eens? Nou?Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Ik dacht dat Royal het thema was.quote:Op donderdag 27 april 2017 15:20 schreef knokkels het volgende:
[..]
Obey The Beard
Ik héb dat nummer gewoon, waar was die associatie gisteren dan he? Knok? Vertel eens? Nou?
quote:Op donderdag 27 april 2017 15:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]Ik snapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is ie ook.![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior
tijd voor een 2e en 3e pc om de productiviteit te verhogen.quote:
Ik weetquote:Op donderdag 27 april 2017 15:19 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik draaide gisteren nog wat van hem. \m/
Oh ja want ik hou me altijd strikt aan thema's enzoquote:Op donderdag 27 april 2017 15:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik dacht dat Royal het thema was.
ow dat is irritant en veel werk...quote:Op donderdag 27 april 2017 15:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
tijd voor een 2e en 3e pc om de productiviteit te verhogen.
Oh ja, ik heb volgens mij nog wat cd's die getagd moeten worden
Was het toch ook? (kwam ik later achterquote:Op donderdag 27 april 2017 15:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik dacht dat Royal het thema was.
Joh, thema's zijn relatief.quote:Op donderdag 27 april 2017 15:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Was het toch ook? (kwam ik later achter)
Daarna gewoon een mass tagger erop loslaten. Of via internet. Schnellerquote:Op donderdag 27 april 2017 15:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
ow dat is irritant en veel werk...
nadat je al geript hebt?quote:Op donderdag 27 april 2017 15:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Daarna gewoon een mass tagger erop loslaten. Of via internet. Schneller
Dat kanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |