SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlinkOp zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Ik hoor ze liever elektrisch.quote:Op donderdag 27 april 2017 01:56 schreef knokkels het volgende:
Ah, inderdaad errug oranje![]()
En ik wilde eigenlijk de Unplugged versie draaien, maar ja, beetje te laat jetzt
Dan heb je mazzelquote:
Oh cool!!quote:Op donderdag 27 april 2017 01:52 schreef knokkels het volgende:
En verzoekjes mogen ook natuurlijk
[..]
Had ie dat nog niet eerder gemeld?quote:
quote:
Het moet dan maar.quote:Op donderdag 27 april 2017 01:58 schreef knokkels het volgende:
Straks de band die je weet die gaat komen
Ik had gewoon iets voorbereidquote:Op donderdag 27 april 2017 01:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Had ie dat nog niet eerder gemeld?
Ja want jij vind dat zo errugquote:
quote:Op donderdag 27 april 2017 01:59 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik had gewoon iets voorbereidEn ik ben redelijk door mijn eigen dingesjes heen
Deze man weet goede muziek te waarderenquote:
Raar dit nummer had ik in mijn hoofd.quote:Op donderdag 27 april 2017 02:01 schreef knokkels het volgende:
[..]
Deze man weet goede muziek te waarderen
Ehm ik weet ff niet meer hoe hij heet maar hij zei het idd ,quote:Op donderdag 27 april 2017 01:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Had ie dat nog niet eerder gemeld?
quote:Op donderdag 27 april 2017 02:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Raar dit nummer had ik in mijn hoofd.
Knokkels hoeft geen naam te hebben, dat is een begrip.quote:Op donderdag 27 april 2017 02:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ehm ik weet ff niet meer hoe hij heet maar hij zei het idd ,
maar dat was ik alweer vergeten
DJ Knokkelsquote:Op donderdag 27 april 2017 02:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ehm ik weet ff niet meer hoe hij heet maar hij zei het idd ,
maar dat was ik alweer vergeten
Misschien nog een met een beetje contrast.quote:
quote:Op donderdag 27 april 2017 02:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Knokkels hoeft geen naam te hebben, dat is een begrip.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |