SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
toen leefden wij vast nog nietquote:
Met rijmpjes, toegankelijk enzoquote:Op woensdag 26 april 2017 23:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Was wel een praatgroep voor nodig
Een obscuur hitje dan. Ik had het echt nog nooit gehoord.quote:
Mwah, 5e plaats in de Veronica Top40 van 1976quote:Op woensdag 26 april 2017 23:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Een obscuur hitje dan. Ik had het echt nog nooit gehoord.
Nah, rappendquote:
ik ben van 74, dus nee, toen was ik er nog niet..quote:
Ik dacht al, het komt me bekend voor, maar wel heul lang geleden. Ik was toen nog in het geboorteprocesquote:Op woensdag 26 april 2017 23:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mwah, 5e plaats in de Veronica Top40 van 1976
quote:Op woensdag 26 april 2017 23:26 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik dacht al, het komt me bekend voor, maar wel heul lang geleden. Ik was toen nog in het geboorteproces
Die moet nog even iets beter zijn best doen. Alhoewel ie geloof ik wel al een Grammy (nominatie) heeftquote:
Eminem - MocKINGbird. Zou peaceman hem draaien?quote:
ja en ik kan er wel naar luisteren. ben niet echt een rap/hip hop liefhebber, dus dan is het in elk geval 'vriendelijk' genoeg.quote:Op woensdag 26 april 2017 23:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die moet nog even iets beter zijn best doen. Alhoewel ie geloof ik wel al een Grammy (nominatie) heeft
quote:Op woensdag 26 april 2017 23:27 schreef knokkels het volgende:
[..]
Eminem - MocKINGbird. Zou peaceman hem draaien?
quote:Op woensdag 26 april 2017 23:27 schreef knokkels het volgende:
[..]
Eminem - MocKINGbird. Zou peaceman hem draaien?
ParKING lot Skit. is korterquote:Op woensdag 26 april 2017 23:28 schreef peaceman het volgende:
[..]![]()
neuh... dat is teveel zoeken naar King wat mij betreft..
als het goed is, blijft het hier droog.quote:Op woensdag 26 april 2017 23:29 schreef Stien_Struis het volgende:
Buiten draaien gaat 'm niet worden morgen.
Ben een mooi weer DJ.quote:Op woensdag 26 april 2017 23:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
als het goed is, blijft het hier droog.
Parapluutje voor je jointjequote:
Kayakquote:Op woensdag 26 april 2017 23:31 schreef peaceman het volgende:
ik draai nu ook wel liedjes die ik zelf niet heel goed ken. valt me niet tegen
Neequote:Op woensdag 26 april 2017 23:35 schreef knokkels het volgende:
Waarom doet dit me aan War Of The Worlds denken? So not logical
hoorde laatst op de radio ook een nummer dat me daar ontzettend aan deed denken maar het toch niet wasquote:Op woensdag 26 april 2017 23:35 schreef knokkels het volgende:
Waarom doet dit me aan War Of The Worlds denken? So not logical
Ik heb daar wel vaker last van, illogische dingenquote:
quote:Op woensdag 26 april 2017 23:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hoorde laatst op de radio ook een nummer dat me daar ontzettend aan deed denken maar het toch niet was
Ohquote:Op woensdag 26 april 2017 23:37 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb daar wel vaker last van, illogische dingenKomt nog wel
onee, dat was ook Jeff Wayne met Because you're not here, toch uit die filmquote:
quote:Op woensdag 26 april 2017 23:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nu pas?![]()
Je stuurde me zelf de link![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 april 2017 23:44 schreef Koen66 het volgende:
meerdere topics tegelijk open hebben gaat niet altijd even goed
Focus doet me aan Oscar denkenquote:Op woensdag 26 april 2017 23:44 schreef MaryMouse het volgende:
Focus![]()
Ik vind deze 'obscure' nummers dik in orde
Oehquote:Op woensdag 26 april 2017 23:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh![]()
daar heb ik alleen maar last van![]()
Want? Die doet hocus pocus?quote:
quote:Op woensdag 26 april 2017 23:46 schreef peaceman het volgende:
zal ik straks nog wat leuke random nummers draaien die niets met het thema te maken hebben? Is hier zo gezellig...
ouderdom, dagen, met komen enzoquote:Op woensdag 26 april 2017 23:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nu pas?![]()
Je stuurde me zelf de link![]()
![]()
zal ik straks nog wat leuke random nummers draaien die niets met het thema te maken hebben? Is hier zo gezellig...
als iemand er dan nog een uurtje bij wil mikken...
Ow jaquote:Op woensdag 26 april 2017 23:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die draaide Focus nogal eensEn z'n UI
thanks...quote:
Robquote:Op woensdag 26 april 2017 23:47 schreef robdriessen het volgende:
Ik luister mee. En wat ik hoor, bevalt mij.
El Presidente! *courtsies*quote:Op woensdag 26 april 2017 23:47 schreef robdriessen het volgende:
Ik luister mee. En wat ik hoor, bevalt mij.
Ehm het is daar wel eens drukker geweest ja ,maar de laatste weken is het heel stilquote:Op woensdag 26 april 2017 23:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is er in de UTO SC wel vaker zo'n invasie als nu?
bedankt en weltrustenquote:Op woensdag 26 april 2017 23:52 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig is helaas moe en moet nodig gaan slapen
Peaceman, bedankt. Fijne voortzetting allemaal
Slaap ze en prettige koningsdag gewenst!quote:Op woensdag 26 april 2017 23:52 schreef Elfletterig het volgende:
Mafze Elfquote:Op woensdag 26 april 2017 23:52 schreef Elfletterig het volgende:
Welterustenquote:Op woensdag 26 april 2017 23:52 schreef Elfletterig het volgende:
quote:Op woensdag 26 april 2017 23:52 schreef peaceman het volgende:
hierna nog twee king liedjes en dan random
trustequote:Op woensdag 26 april 2017 23:52 schreef Elfletterig het volgende:
Houterig.quote:Op woensdag 26 april 2017 23:56 schreef knokkels het volgende:
Hoe zou Willem Alexander op de gitaar zijn?
ik heb hem op een verzamel CD staanquote:Op woensdag 26 april 2017 23:57 schreef robdriessen het volgende:
Hand omhoog als je hier het CD singletje van had!
je bent tandartsassistente ?quote:Op woensdag 26 april 2017 23:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Lente in de ogen van de tandartsassistente
* knokkels kijkt naar linkerhand. Waag. Het. Nietquote:Op woensdag 26 april 2017 23:57 schreef robdriessen het volgende:
Hand omhoog als je hier het CD singletje van had!
quote:Op woensdag 26 april 2017 23:58 schreef robdriessen het volgende:
Wacht effe.... alles met King en Koning dit uur? Het kwartje begint langzaam te vallen
De afgelopen DRIE uurquote:Op woensdag 26 april 2017 23:58 schreef robdriessen het volgende:
Wacht effe.... alles met King en Koning dit uur? Het kwartje begint langzaam te vallen
Nee , wel een stukje van mijn kies af gebroken vanavondquote:
Op tijdquote:Op woensdag 26 april 2017 23:58 schreef robdriessen het volgende:
quote:Op donderdag 27 april 2017 00:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee , wel een stukje van mijn kies af gebroken vanavond
Ja maar, ja maar.... heb ik nu King of Pain gemistquote:
quote:Op donderdag 27 april 2017 00:00 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar.... heb ik nu King of Pain gemistKing of New York?
Je hebt zo'n beetje alle Kings gemist die er maar zijn.quote:Op donderdag 27 april 2017 00:00 schreef robdriessen het volgende:
[..]
ik post na afloop een playlist.. kun je zien wat je allemaal gemist hebtquote:Op donderdag 27 april 2017 00:00 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik was een beetje druk met belastingaangiftequote:Op donderdag 27 april 2017 00:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Je hebt zo'n beetje alle Kings gemist die er maar zijn.
quote:Op donderdag 27 april 2017 00:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Je hebt zo'n beetje alle Kings gemist die er maar zijn.
ah deadliner gespotquote:Op donderdag 27 april 2017 00:02 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik was een beetje druk met belastingaangifte
Ja, en ja.quote:Op donderdag 27 april 2017 00:00 schreef robdriessen het volgende:
[..]
ja, zo lang heb ik nog niet gedraaid... ik lijk stien welquote:
Niet daar je mensen voor hebbenquote:Op donderdag 27 april 2017 00:02 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik was een beetje druk met belastingaangifte
Wat dan? Toch wel iets leuks ?quote:Op donderdag 27 april 2017 00:07 schreef peaceman het volgende:
de reacties op het volgende nummer, kan ik me nu al op verheugen
Deed je het expres? Dat is wel belangrijk natuurlijkquote:Op donderdag 27 april 2017 00:07 schreef peaceman het volgende:
quote:Op donderdag 27 april 2017 00:06 schreef livelink het volgende:
Mijn vader deed zijn belastingaangifte ook altijd op het allerlaatste moment. En dan was hij te laat om het nog via de post te versturen, dus fietste hij naar het belastingkantoor om het daar in de brievenbus te gooien. Ik fietste een keertje mee. Er stond ongeveer een file aan mensen voor de brievenbus en de hal van het kantoor lag helemaal vol met enveloppen
is dat nou de zus van Witnie?quote:
Mute.quote:Op donderdag 27 april 2017 00:07 schreef peaceman het volgende:
zeer tijdelijke inzinking... en na een prutplaat is de volgende gelijk een klapper van jewelste..quote:
Dat gebeurt hier nou NOOITquote:
Mag wel een heul goeie zijnquote:Op donderdag 27 april 2017 00:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
zeer tijdelijke inzinking... en na een prutplaat is de volgende gelijk een klapper van jewelste..
Je doet dat gewoon bewust.quote:Op donderdag 27 april 2017 00:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
zeer tijdelijke inzinking... en na een prutplaat is de volgende gelijk een klapper van jewelste..
quote:Op donderdag 27 april 2017 00:10 schreef livelink het volgende:
Britney mag weer, vind ik. Ze begint nu een beetje een cultstatus te krijgen.
A Clockwork Orange?quote:Op donderdag 27 april 2017 00:05 schreef Stien_Struis het volgende:
Godverdomme even wat verzinnen op dat oranje.
Het is nu meer oranje dan ooit volgens mij. Vroeger waren het alleen de usernames. Of heb ik het verdrongen?quote:
oranjequote:Op donderdag 27 april 2017 00:05 schreef Stien_Struis het volgende:
Godverdomme even wat verzinnen op dat oranje.
echt waar?quote:
Block Rockin' Beats?quote:
Bazensoundtrack welquote:
Denk je dat ik zo nog koffie nodig heb?quote:Op donderdag 27 april 2017 00:21 schreef peaceman het volgende:
Knokkels is zeker koffie aan het zetten?
quote:Op donderdag 27 april 2017 00:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Denk je dat ik zo nog koffie nodig heb?Want dan ga ik nog even zetten hoor
mooi moment om te gaan tukkenquote:Op donderdag 27 april 2017 00:25 schreef peaceman het volgende:
[..]nou ik ga om 1 uur wel stoppen... de bedoeling was dat ik niet te laat naar bed zou gaan
Je weet dat dat meestal niet gebeurt, toch?quote:Op donderdag 27 april 2017 00:25 schreef peaceman het volgende:
[..]nou ik ga om 1 uur wel stoppen... de bedoeling was dat ik niet te laat naar bed zou gaan
Goed gelukt....quote:Op donderdag 27 april 2017 00:25 schreef peaceman het volgende:
ik ben nog naiefquote:Op donderdag 27 april 2017 00:26 schreef knokkels het volgende:
[..]
Je weet dat dat meestal niet gebeurt, toch?
Dat oranje gedoe is pas net begonnen?quote:Op donderdag 27 april 2017 00:25 schreef peaceman het volgende:
quote:Op donderdag 27 april 2017 00:27 schreef knokkels het volgende:
Mochten er nog luisteraars overblijven, ik zou wel wat kunnen doen ofzo
quote:Op donderdag 27 april 2017 00:28 schreef OscarMopperkont het volgende:
Allemaal oranje
Buigen voor onze koning
Goedemiddagquote:
morgen maar naar de kleedjes markt.quote:Op donderdag 27 april 2017 00:28 schreef OscarMopperkont het volgende:
Allemaal oranje
Buigen voor onze koning
straks bedoel je...quote:Op donderdag 27 april 2017 00:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
morgen maar naar de kleedjes markt.
Het doet pijn aan de ogen maar ik ben ook niet koningsgezind , misschien s dat hetquote:Op donderdag 27 april 2017 00:28 schreef OscarMopperkont het volgende:
Allemaal oranje
Buigen voor onze koning
jammer van het kutweerquote:Op donderdag 27 april 2017 00:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Twan is al hele avond feest aan het vieren in de stad.
Gewoon realiseren dat je rondloopt op een tropisch eilandquote:
over geslachtsdelen gesproken... een collega vertelde van de week dat zijn vriendin in het kader van een vrijgezellenfeest haar doos gekleid hadquote:
quote:Op donderdag 27 april 2017 00:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
over geslachtsdelen gesproken... een collega vertelde van de week dat zijn vriendin in het kader van een vrijgezellenfeest haar doos gekleid had![]()
![]()
nog 2 dagen, dan naar het lekkere weerquote:Op donderdag 27 april 2017 00:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
hier is het droog. Wel fris maar daar is hij op gekleed.
Hoe oud is Twan?quote:Op donderdag 27 april 2017 00:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Twan is al hele avond feest aan het vieren in de stad.
Is zij zo frigide dat het verschil niet gemerkt wordt?quote:Op donderdag 27 april 2017 00:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
over geslachtsdelen gesproken... een collega vertelde van de week dat zijn vriendin in het kader van een vrijgezellenfeest haar doos gekleid had![]()
![]()
Koning, smoning....quote:Op donderdag 27 april 2017 00:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het doet pijn aan de ogen maar ik ben ook niet koningsgezind , misschien s dat het
Ja heb ik zin in.quote:Op donderdag 27 april 2017 00:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nog 2 dagen, dan naar het lekkere weer
een gevondenquote:
quote:Op donderdag 27 april 2017 00:35 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Koning, smoning....
* OscarMopperkont heeft er ook niks mee
het schijnt behoorlijk waarheidsgetrouw te zijn... wat betekent dat het niet echt kleien is geweest als je begrijpt wat ik bedoel...quote:Op donderdag 27 april 2017 00:35 schreef knokkels het volgende:
[..]
Is zij zo frigide dat het verschil niet gemerkt wordt?
herkenbaarquote:Op donderdag 27 april 2017 00:37 schreef livelink het volgende:
Na afloop van dit nummer voel ik me altijd alsof ik net de trap 10 x op- en af ben gerend.
quote:Op donderdag 27 april 2017 00:37 schreef livelink het volgende:
Na afloop van dit nummer voel ik me altijd alsof ik net de trap 10 x op- en af ben gerend.
quote:Op donderdag 27 april 2017 00:37 schreef livelink het volgende:
wromdan?quote:Op donderdag 27 april 2017 00:38 schreef peaceman het volgende:
damn... ik moet echt gaan strepen nu in de playlist
Ze is gewoon bovenop zo'n gipssetje gaan zitten waarschijnlijk.quote:Op donderdag 27 april 2017 00:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
het schijnt behoorlijk waarheidsgetrouw te zijn... wat betekent dat het niet echt kleien is geweest als je begrijpt wat ik bedoel...
heb veel te veel staan en ik heb nog maar 20 minutenquote:
ja zoiets, maar dan dus met haar doos in de kleiquote:Op donderdag 27 april 2017 00:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze is gewoon bovenop zo'n gipssetje gaan zitten waarschijnlijk.
[ afbeelding ]
Ik mag hopen dat er een folie tussen gedaan is, anders zal het wel pijnlijk zijn geweest bij het eruit halen.quote:Op donderdag 27 april 2017 00:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja zoiets, maar dan dus met haar doos in de klei
quote:Programma van vandaag
21:00 - 01:00 DJ Peaceman - Willempie 32
01:00 - 03:00 DJ Knokkels - Doet Royaal Met Muziek
held! ik ga daar zelf weinig van meemaken alleenquote:
Ik ga morgen ff goed kijken hoe het hier werkt ,maar leuk!!quote:
Technisch gezien is het nu al morgenquote:Op donderdag 27 april 2017 00:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ga morgen ff goed kijken hoe het hier werkt ,maar leuk!!
Oh ja vergetenquote:Op donderdag 27 april 2017 00:51 schreef knokkels het volgende:
[..]
Technisch gezien is het nu al morgen
Dus ik kan zo koffie gaan zetten, en jij luistert mee?quote:
Ik ga ook nog een bak zetten en ik luister meequote:Op donderdag 27 april 2017 00:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dus ik kan zo koffie gaan zetten, en jij luistert mee?![]()
Niet naar mijn koffie wat wordt gezet, want dat zou raar zijn
Tenzij er straks ineens 9 luisteraars wegvallen heb je een prive-showquote:Op donderdag 27 april 2017 00:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ga ook nog een bak zetten en ik luister mee
Maar ben ik de enige nog die luistert dan?
Ik ben ook vrijgezel, maar ik moet zo koffie zetten hoor ik netquote:Op donderdag 27 april 2017 00:55 schreef peaceman het volgende:
het volgende nummer is speciaal voor de vrijgezellen die straks gaan slapen
help yourselfquote:Op donderdag 27 april 2017 00:55 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ben ook vrijgezel, maar ik moet zo koffie zetten hoor ik net
Daar zou ik dan mooi klaar mee zijnquote:Op donderdag 27 april 2017 00:54 schreef knokkels het volgende:
[..]
Tenzij er straks ineens 9 luisteraars wegvallen heb je een prive-show
thanksquote:Op donderdag 27 april 2017 00:56 schreef livelink het volgende:
Peaceman, bedankt voor je koninklijke avond met de random afsluiting![]()
Ik ga slapen. Knokkels en puzziepie veel plezier nog. En natuurlijk ook alle andere luisteraars.
Ik snap em nietquote:Op donderdag 27 april 2017 00:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dé site
[url=Radio49 Facebook *O*]https://www.facebook.com/groups/Radio49/?fref=ts[/url]
Jij bedankt!quote:Op donderdag 27 april 2017 00:58 schreef peaceman het volgende:
bedankt voor het luisteren allemaal. het was gezellig en het was me een genoegen
Eensquote:
voutje met de tagsquote:
De bedoeling was dus even R49 Facebook spammen, en de link naar Radio49 postenquote:
quote:Op donderdag 27 april 2017 01:02 schreef peaceman het volgende:
De playlist:
01. 0:00:00 King Bee - Back by dope demand
02. 0:04:54 Golden Smog - Radio King
03. 0:08:00 Manu Chao - King Kong Five
04. 0:10:40 World Party - Kingdom Come
05. 0:16:06 ABC - King Without a Crown
06. 0:20:44 The Congos - Kingdom Rises
07. 0:24:56 Tim Knol - When I Am King
08. 0:27:02 Diverse artiesten - Je bent een Koning (Koningslied 2013)
09. 0:30:16 André van Duin - Willempie
10. 0:33:24 Willy Alberti - Ik voel me een koning
11. 0:36:26 UB40 - King
12. 0:40:58 Joss Stone - All the King's Horses
13. 0:43:58 Deep Purple - Speed King
14. 0:49:00 Big Country - King of Emotion
15. 0:53:44 Canned Heat - Rockin' With The King
16. 0:56:56 The Good, the Bad & the Queen - Kingdom of Doom
17. 0:59:38 King Crimson - The Court of the Crimson King
18. 1:09:02 Counting Crows - Rain King
19. 1:14:52 Electric Light Orchesta - Rock´N´Roll Is King
20. 1:17:58 Natalie Merchant - King Of May
21. 1:22:06 R.E.M. - King of Comedy
22. 1:25:44 King - Love And Pride
23. 1:29:02 Spinvis - Koning Alcohol
24. 1:33:10 Kendrick Lamar - King Kunta
25. 1:37:02 The Cult - Sun King
26. 1:41:56 Cast - Kingdoms And Crowns
27. 1:45:36 The Police - King of Pain
28. 1:50:32 Dean Martin - King of the road
29. 1:52:52 Pet Shop Boys - King Of Rome
30. 1:58:22 Jimmy Cliff - King Of Kings
31. 2:01:44 Kate Bush - King of the Mountain
32. 2:06:36 Green Day - King for a Day
33. 2:09:46 King Gizzard & The Lizard Wizard - Robot Stop
34. 2:15:06 Fun Lovin' Criminals - King of New York
35. 2:18:42 Jimmy Castor - King Kong
36. 2:23:28 Seasick Steve - Just Like A King
37. 2:28:12 Adam and the Ants - Kings of the Wild Frontier
38. 2:32:02 Kayak - The Future King
39. 2:34:58 Kings of Leon - Taper Jean Girl
40. 2:37:58 Weezer - King of the World
41. 2:41:18 The Kingsmen - Louie Louie
42. 2:43:54 Focus - House Of The King
43. 2:46:12 Ben Harper - Like a King
44. 2:50:24 PJ Harvey - The Desperate Kingdom of Love
45. 2:53:04 Hank the Knife & the Jets - Guitar King
46. 2:56:10 Peter de Koning - Het is altijd lente in de ogen
47. 2:59:08 Arcade Fire - Ready to Start
48. 3:03:18 Lionel Richie - All Night Long (All Night)
49. 3:07:32 Britney Spears - Oops!...I Did It Again
50. 3:11:00 Iron Maiden - Can I Play With Madness
51. 3:14:30 Franz Ferdinand - This Fire
52. 3:18:42 Gossip - Standing In The Way Of Control
53. 3:22:52 Talking Heads - Once in a Lifetime
54. 3:27:06 Garbage - Push It
55. 3:31:02 Iggy Pop - The Passenger
56. 3:35:40 Tracey Ullman - Breakaway
57. 3:38:10 Blur - You're So Great
58. 3:41:42 Damian Marley - Welcome to jamrock
59. 3:45:08 Radiohead - Reckoner
60. 3:49:54 Led Zeppelin - Communication Breakdown
61. 3:52:16 Pixies - Monkey Gone to Heaven
62. 3:55:06 De Staat - Help Yourself
63. 3:57:46 Yann Tiersen - Comptine d'un autre été: L'après midi
No problemo peacemanquote:
Ik wilde een paar weken geleden lid worden op FB van radio49 maar mijn vraag is nog steeds in behandeling, dus ik kan nog niet in die groep links openenquote:Op donderdag 27 april 2017 01:01 schreef knokkels het volgende:
[..]
De bedoeling was dus even R49 Facebook spammen, en de link naar Radio49 posten
Hmmmmm weirdquote:Op donderdag 27 april 2017 01:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik wilde een paar weken geleden lid worden op FB van radio49 maar mijn vraag is nog steeds in behandeling, dus ik kan nog niet in die groep links openen
Of bedoel je dat niet ?![]()
Osdorp Posse![]()
Op FB ?quote:Op donderdag 27 april 2017 01:07 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hmmmmm weirdEn je kende hem dus al
Slaap lekker Diaanquote:Op donderdag 27 april 2017 01:09 schreef Diaan73 het volgende:
Knokkels ik ga ook naar bed. Het was kort maar krachtig.![]()
![]()
Veel plezier nog!
quote:Op donderdag 27 april 2017 01:21 schreef puzziepie het volgende:
Ik ken dit niet maar het klinkt lekker
Dit is ook lekker trouwens, beetje trap achtigquote:Op donderdag 27 april 2017 01:23 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Gewoon een random zoekterm in mijn MP3 lijst, en er komt dus nog wel wat uit wat okee is
dubstepquote:Op donderdag 27 april 2017 01:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dit is ook lekker trouwens, beetje trap achtig
Oh goed idee!!quote:Op donderdag 27 april 2017 01:25 schreef knokkels het volgende:
[..]
dubstep![]()
Mocht je een Android of iPhone hebben: RemixLive. Kun je ook trapbeats maken. Leuk speelgoed!
Moooooooooooooooquote:
Was het wel de moeite waard?quote:Op donderdag 27 april 2017 01:31 schreef knokkels het volgende:
zit ik net een heel verhaal op te hangen over rotherrie, is mijn mic uitgeschakeld
Natuurlijkquote:
quote:Op donderdag 27 april 2017 01:31 schreef knokkels het volgende:
zit ik net een heel verhaal op te hangen over rotherrie, is mijn mic uitgeschakeld
Op zich wel handigquote:
Als ik niet was vergeten om het volume van mijn mic meteen omhoog te zetten nadat ie in het goede gaatje beland was, jaquote:Op donderdag 27 april 2017 01:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar praat je er ook tussendoor dan?
Al doende enzoquote:
quote:Op donderdag 27 april 2017 01:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik heb mijzelf op een biertje getrakteerd proost.
Virtueel gooi ik een paar koude exemplaren over.![]()
Cheers.
momenteel niet inderdaadquote:
Hij was iets van 14 of 15, brought the house down met dat optredenquote:
Oh ja ! Ik zou zelf ook nog koffie zetten , ff maar doen dusquote:
Ik loopop je voor, als je in de buurt had gewoond, had je mee kunnen drinken. Maar ik schat die mogelijkheid laag in. Den Helder being the end of the world and allquote:Op donderdag 27 april 2017 01:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh ja ! Ik zou zelf ook nog koffie zetten , ff maar doen dus
Aha, altijd behulpzaam.quote:Op donderdag 27 april 2017 01:48 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Was ff koelkast bij bovenburen helpen leegmaken.
ALs een baasquote:Op donderdag 27 april 2017 01:48 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Was ff koelkast bij bovenburen helpen leegmaken.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |