SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
toen leefden wij vast nog nietquote:
Met rijmpjes, toegankelijk enzoquote:Op woensdag 26 april 2017 23:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Was wel een praatgroep voor nodig
Een obscuur hitje dan. Ik had het echt nog nooit gehoord.quote:
Mwah, 5e plaats in de Veronica Top40 van 1976quote:Op woensdag 26 april 2017 23:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Een obscuur hitje dan. Ik had het echt nog nooit gehoord.
Nah, rappendquote:
ik ben van 74, dus nee, toen was ik er nog niet..quote:
Ik dacht al, het komt me bekend voor, maar wel heul lang geleden. Ik was toen nog in het geboorteprocesquote:Op woensdag 26 april 2017 23:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mwah, 5e plaats in de Veronica Top40 van 1976
quote:Op woensdag 26 april 2017 23:26 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik dacht al, het komt me bekend voor, maar wel heul lang geleden. Ik was toen nog in het geboorteproces
Die moet nog even iets beter zijn best doen. Alhoewel ie geloof ik wel al een Grammy (nominatie) heeftquote:
Eminem - MocKINGbird. Zou peaceman hem draaien?quote:
ja en ik kan er wel naar luisteren. ben niet echt een rap/hip hop liefhebber, dus dan is het in elk geval 'vriendelijk' genoeg.quote:Op woensdag 26 april 2017 23:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die moet nog even iets beter zijn best doen. Alhoewel ie geloof ik wel al een Grammy (nominatie) heeft
quote:Op woensdag 26 april 2017 23:27 schreef knokkels het volgende:
[..]
Eminem - MocKINGbird. Zou peaceman hem draaien?
quote:Op woensdag 26 april 2017 23:27 schreef knokkels het volgende:
[..]
Eminem - MocKINGbird. Zou peaceman hem draaien?
ParKING lot Skit. is korterquote:Op woensdag 26 april 2017 23:28 schreef peaceman het volgende:
[..]![]()
neuh... dat is teveel zoeken naar King wat mij betreft..
als het goed is, blijft het hier droog.quote:Op woensdag 26 april 2017 23:29 schreef Stien_Struis het volgende:
Buiten draaien gaat 'm niet worden morgen.
Ben een mooi weer DJ.quote:Op woensdag 26 april 2017 23:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
als het goed is, blijft het hier droog.
Parapluutje voor je jointjequote:
Kayakquote:Op woensdag 26 april 2017 23:31 schreef peaceman het volgende:
ik draai nu ook wel liedjes die ik zelf niet heel goed ken. valt me niet tegen
Neequote:Op woensdag 26 april 2017 23:35 schreef knokkels het volgende:
Waarom doet dit me aan War Of The Worlds denken? So not logical
hoorde laatst op de radio ook een nummer dat me daar ontzettend aan deed denken maar het toch niet wasquote:Op woensdag 26 april 2017 23:35 schreef knokkels het volgende:
Waarom doet dit me aan War Of The Worlds denken? So not logical
Ik heb daar wel vaker last van, illogische dingenquote:
quote:Op woensdag 26 april 2017 23:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hoorde laatst op de radio ook een nummer dat me daar ontzettend aan deed denken maar het toch niet was
Ohquote:Op woensdag 26 april 2017 23:37 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb daar wel vaker last van, illogische dingenKomt nog wel
onee, dat was ook Jeff Wayne met Because you're not here, toch uit die filmquote:
quote:Op woensdag 26 april 2017 23:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nu pas?![]()
Je stuurde me zelf de link![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 april 2017 23:44 schreef Koen66 het volgende:
meerdere topics tegelijk open hebben gaat niet altijd even goed
Focus doet me aan Oscar denkenquote:Op woensdag 26 april 2017 23:44 schreef MaryMouse het volgende:
Focus![]()
Ik vind deze 'obscure' nummers dik in orde
Oehquote:Op woensdag 26 april 2017 23:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh![]()
daar heb ik alleen maar last van![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |