Verfassungsschutz | woensdag 26 april 2017 @ 12:49 |
Welkom bij de gelegenheid tot in principe onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieën. Wees welkom. | |
#ANONIEM | woensdag 26 april 2017 @ 12:49 |
Onder de gordel, deze TT. | |
Tchock | woensdag 26 april 2017 @ 12:50 |
Een tatoeëerder is net zo goed een kunstenaar. Naast dat ze ook daadwerkelijk heel goed kunnen schilderen en tekenen is een tatoeage zetten ook kunst. Wat een bekrompenheid, Ryon. | |
#ANONIEM | woensdag 26 april 2017 @ 12:50 |
![]() | |
Ryon | woensdag 26 april 2017 @ 12:50 |
Ja, met die redenatie zijn graffiti-vandalen ook kunstenaars. Pff.. | |
Reya | woensdag 26 april 2017 @ 12:51 |
We gaan toch ook niet in een TT zetten dat Kaas- seropositief is? | |
Perrin | woensdag 26 april 2017 @ 12:52 |
Kunst volgens Tchock: ![]() | |
GSbrder | woensdag 26 april 2017 @ 12:52 |
Het is culturele toeeigening om tatoeages te hebben. Laat dit toch lekker aan de Maori. Net zo fout als een haka voor een voetbalwedstrijd. | |
Tchock | woensdag 26 april 2017 @ 12:52 |
Zijn ze ook. Jij wil beweren dat dit geen kunst is? Dat ze het doorgaans zonder toestemming doen en dus andermans eigendom molesteren is een ander verhaal. Tatoeages zetten zonder toestemming is zware mishandeling ![]() | |
GSbrder | woensdag 26 april 2017 @ 12:53 |
Ik wil beweren dat het geen kunst is. Een kleurplaat van m'n 3-jarige neefje is ook geen kunst. | |
Tchock | woensdag 26 april 2017 @ 12:53 |
Veel mensen snappen niet dat de kwalificatie "kunst" geen waardeoordeel over de schoonheid of het nut is. Vergt natuurlijk ook enig denkvermogen. | |
Perrin | woensdag 26 april 2017 @ 12:53 |
Kunst moet iets verhevens hebben. | |
Ryon | woensdag 26 april 2017 @ 12:54 |
Nee dit is kunst: ![]() Plakplaatjes op dronken Engelse toeristen zetten is wansmaak. | |
GSbrder | woensdag 26 april 2017 @ 12:54 |
Prager University is het met je eens. | |
Verfassungsschutz | woensdag 26 april 2017 @ 12:54 |
Treffend. | |
Verfassungsschutz | woensdag 26 april 2017 @ 12:55 |
Ja dat is kunst. | |
Tchock | woensdag 26 april 2017 @ 12:55 |
Beide zijn kunst. Of het canvas een mens of een vloer is maakt niet uit. | |
#ANONIEM | woensdag 26 april 2017 @ 12:55 |
Manifestatie aan het strand te Petten > Pindakaasvloer. | |
#ANONIEM | woensdag 26 april 2017 @ 12:56 |
Als je er niet pretentieus over kan doen is het geen kunst. | |
Tchock | woensdag 26 april 2017 @ 12:56 |
Ik vind "Het is me wat" zo leuk van hem. ![]() | |
GSbrder | woensdag 26 april 2017 @ 12:56 |
Als je niet weet welk nut het dient, is het meestal kunst. | |
Verfassungsschutz | woensdag 26 april 2017 @ 12:56 |
Dit is kunst van tijdens de vorige Brexit.![]() | |
Leandra | woensdag 26 april 2017 @ 12:57 |
Jezelf als elitair profileren, maar bang zijn bij de JOVD door de mand te vallen ![]() | |
xpompompomx | woensdag 26 april 2017 @ 12:57 |
Vorig jaar nog wel dit werk gezien in het Haags gemeentemuseum: ![]() ![]() ![]() | |
remlof | woensdag 26 april 2017 @ 12:57 |
Zo'n schijnbaar zwevende kei heeft wel iets fascinerends. | |
Perrin | woensdag 26 april 2017 @ 12:58 |
Idd. Dit is wel weer kunstzinnige graffiti: https://www.google.nl/sea(...)w=1413&bih=926#spf=1 | |
Tchock | woensdag 26 april 2017 @ 12:58 |
Ik snap Klimmt nooit zo goed, vind het ook helemaal niet mooi. | |
GSbrder | woensdag 26 april 2017 @ 12:59 |
Dat heb ik ook met Christo. | |
remlof | woensdag 26 april 2017 @ 12:59 |
Kunst met tieten is altijd goed. | |
Leandra | woensdag 26 april 2017 @ 13:00 |
Idd.... knap hoor, maar het heeft geen nut en het is niet blijvend. | |
Perrin | woensdag 26 april 2017 @ 13:01 |
![]() | |
GSbrder | woensdag 26 april 2017 @ 13:01 |
Wel weer geinig in het kader van nutteloze tijdelijkheid: ![]() | |
remlof | woensdag 26 april 2017 @ 13:02 |
Ja ook Picasso ![]() | |
Verfassungsschutz | woensdag 26 april 2017 @ 13:02 |
Ah, de nucleaire wapens van Noord Korea. | |
Tchock | woensdag 26 april 2017 @ 13:02 |
Die zijn tof ja ![]() | |
Linus_van_Pelt | woensdag 26 april 2017 @ 13:03 |
Die strandlopers zijn fantastisch. ![]() | |
Perrin | woensdag 26 april 2017 @ 13:03 |
GSbrder | woensdag 26 april 2017 @ 13:04 |
De POLSC-elite is weer eensgezind. | |
#ANONIEM | woensdag 26 april 2017 @ 13:05 |
Dus de werkhypothese: "Is iets op bepaalde wijze georganiseerd zonder enig ander nut te dienen, dan is het kunst". Onder iets vallen dan in ieder geval kleurstoffen, stoffelijke voorwerpen, klanken, en bewegingen. Kunst definiëren, dat moeten wij toch gewoon kunnen? [ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-04-2017 13:07:14 ] | |
Verfassungsschutz | woensdag 26 april 2017 @ 13:06 |
Snap ik wel. | |
#ANONIEM | woensdag 26 april 2017 @ 13:06 |
Eerste correctie die ik aan wil brengen zie ik nu al: "ander nut". Dat moet gewoon "nut" zijn. | |
Tchock | woensdag 26 april 2017 @ 13:07 |
Kunst is alles wat bedoeld is als kunst. Dus een bouwtekening van een flat niet. Het broddelwerk van een driejarige wel. En het allerbelangrijkste: of iets kunst is hangt niet af van de complexiteit, esthetische kwaliteit, de maker, etc. | |
GSbrder | woensdag 26 april 2017 @ 13:09 |
Maar architectuur is dus per definitie geen kunst, omdat het een zeker nut dient. | |
Tchock | woensdag 26 april 2017 @ 13:10 |
Ja en nee. Enerzijds inderdaad niet omdat het een nut dient. Maar je kunt ook betogen dat het ontwerp géén nut dient - anders zou elk gebouw er identiek uitzien. Een deel van architectuur is kunst, een ander deel is bouwkunde. | |
#ANONIEM | woensdag 26 april 2017 @ 13:10 |
De bedoeling van wie? Bovendien valt het door jou gestelde onderscheid ook aan te brengen op basis van de door mij voorgestelde werkhypothese: een bouwtekening dient om anderen te laten zien hoe een gebouw in elkaar te zetten. Het broddelwerk van een driejarige dient, wanneer eenmaal gemaakt, geen enkel doel meer behalve het al dan niet kunstzinnige. | |
GSbrder | woensdag 26 april 2017 @ 13:10 |
Mits elk gebouw dezelfde behoeften zou vervullen. | |
Reya | woensdag 26 april 2017 @ 13:11 |
![]() Onderschatte bouwstijl. | |
#ANONIEM | woensdag 26 april 2017 @ 13:11 |
Het gaat dan om de ontwerpkeuzen die niet zuiver dienen tot het bereiken van een technisch effect die maken of het kunst is of niet. | |
Tchock | woensdag 26 april 2017 @ 13:11 |
Van de maker. | |
#ANONIEM | woensdag 26 april 2017 @ 13:12 |
...van? | |
Reya | woensdag 26 april 2017 @ 13:12 |
De bouwvakker. | |
Tchock | woensdag 26 april 2017 @ 13:13 |
Ja, precies. Het Paleis op de Dam is niet als geheel een kunstwerk. Maar het is wel helemaal gedecoreerd met kunst. | |
Tchock | woensdag 26 april 2017 @ 13:13 |
De (intellectueel) maker van het kunstwerk. Die dat natuurlijk niet altijd zelf hoeft te beseffen, want een driejarige weet niet wat kunst is. | |
#ANONIEM | woensdag 26 april 2017 @ 13:17 |
Dus de "bedenker"? Dat je een bouwtekening feitelijk door Reya's bouwvakkers uit laat voeren, maakt dat hen kunstenaars? | |
GSbrder | woensdag 26 april 2017 @ 13:18 |
Je kunt je afvragen of de som der delen niet eveneens een kunstwerk is. | |
Verfassungsschutz | woensdag 26 april 2017 @ 13:19 |
Deze pagina zegt alles over kunst. https://www.rijksoverheid(...)t-voor-ondersteuning | |
Tchock | woensdag 26 april 2017 @ 13:19 |
In beginsel niet. Maar je kunt denk ik ook wel betogen dat iedereen die een kunstwerk maakt (dus zowel de bedenker als de praktische uitvoerder) kunstenaar is. | |
GSbrder | woensdag 26 april 2017 @ 13:20 |
De PVV is weer eens woest op de slinkse VVD: http://www.geenstijl.nl/m(...)ilometerheffing.html | |
Tchock | woensdag 26 april 2017 @ 13:20 |
Wat een grijs leven als je bij kunst alleen maar aan subsidie en andere politieke thema's kunt denken. ![]() | |
Reya | woensdag 26 april 2017 @ 13:20 |
Het is belangrijk om schilders te ondersteunen; het is een historisch gegeven dat mislukte schilders een maatschappelijk risico vormen. | |
GSbrder | woensdag 26 april 2017 @ 13:20 |
Mooi, dan kunnen we nog wel wat bouwvakkers voor een lager loontje bij de kunstacademie halen. | |
Verfassungsschutz | woensdag 26 april 2017 @ 13:21 |
Ik probeer enkel een glimlach op uw gezicht te toveren. Maar dank voor deze keiharde sneer. | |
GSbrder | woensdag 26 april 2017 @ 13:21 |
Juist niet. Mislukte schilders zijn productiever dan geslaagde kunstenaars. | |
#ANONIEM | woensdag 26 april 2017 @ 13:21 |
Ja daar zat ik dus een beetje mee. Als een bouwvakker die een bouwtekening, die méér dan slechts elementen voor een bepaald technisch effect omvat, bouwt geen kunstenaar is, hoe zit dat dan met uitvoerders van muziekstukken in een orkest? Of dansers die een choreografie van een ander ten uitvoer brengen? | |
Verfassungsschutz | woensdag 26 april 2017 @ 13:22 |
Nice. | |
Reya | woensdag 26 april 2017 @ 13:22 |
Goed in het opzetten van kampen, inderdaad. Niet het soort productiviteit waar we naar zoeken. | |
Perrin | woensdag 26 april 2017 @ 13:22 |
![]() | |
#ANONIEM | woensdag 26 april 2017 @ 13:22 |
Improvisatiebouwvakkers. Zonder helm, want dat past niet als je al een baret op hebt. | |
GSbrder | woensdag 26 april 2017 @ 13:23 |
Ik doelde op Vincent van Gogh. | |
xpompompomx | woensdag 26 april 2017 @ 13:23 |
Greet is er groot mee geworden. | |
GSbrder | woensdag 26 april 2017 @ 13:23 |
En een baguette onder je arm. | |
Reya | woensdag 26 april 2017 @ 13:23 |
Ik doelde op een andere mislukte schilder. | |
Tchock | woensdag 26 april 2017 @ 13:23 |
Daarom hecht ik dus waarde aan de intentie van de maker. Een bouwvakker die gewoon instructies opvolgt om een monument te bouwen zou ik niet direct een kunstenaar noemen, maar de ontwerper van het monument wel. Bij muziek en dans ligt het anders omdat dat niet één keer hoeft te worden uitgevoerd en dan af is, maar eigenlijk pas bestaat als het wordt uitgevoerd. | |
Tchock | woensdag 26 april 2017 @ 13:25 |
Ook een vraag voor jou, Pokkel. Is bladmuziek an sich een kunstwerk? | |
remlof | woensdag 26 april 2017 @ 13:26 |
Zijn er serieus nog mensen die GeenStijl lezen? | |
Verfassungsschutz | woensdag 26 april 2017 @ 13:27 |
Ja, jij deed het zojuist. | |
Ryon | woensdag 26 april 2017 @ 13:27 |
Lekker nuttige discussie over wat kunst is ![]() Terwijl ik toch vrij duidelijk was: pindakaasvloeren zijn kunst, beetje gekriebel op de buiken van mensen niet. Duidelijk toch? | |
Reya | woensdag 26 april 2017 @ 13:27 |
Gewoon weer uitbreiden, dus. Bij voorkeur meer vluchten over Amsterdam-Centrum. | |
GSbrder | woensdag 26 april 2017 @ 13:27 |
Die vooral populair was onder Oostenrijkse joden? | |
GSbrder | woensdag 26 april 2017 @ 13:28 |
Heeft de PVV serieus nog stemmers? | |
Reya | woensdag 26 april 2017 @ 13:28 |
Ik heb vernomen dat joden niet laaiend enthousiast over hem waren. | |
GSbrder | woensdag 26 april 2017 @ 13:28 |
Prima. Toeristen naar Antalya kunnen ook wel via Lelystad of Rotterdam. Daar woont het merendeel van de uitgaande all-inclusive toeristen immers. | |
xpompompomx | woensdag 26 april 2017 @ 13:28 |
Brainless en Elvies. | |
Perrin | woensdag 26 april 2017 @ 13:29 |
![]() | |
GSbrder | woensdag 26 april 2017 @ 13:29 |
| |
Reya | woensdag 26 april 2017 @ 13:31 |
Slechte langetermijninvestering. | |
xpompompomx | woensdag 26 april 2017 @ 13:31 |
![]() | |
Verfassungsschutz | woensdag 26 april 2017 @ 13:32 |
Oei, compromitterend stukje. Typische namen ook, 'Morgenstern', 'Feingold'. Er zit nog net geen 'Hebrewberg Moneygrabber' bij. | |
Reya | woensdag 26 april 2017 @ 13:32 |
Gewoon weer de luchthavengelden omhoog en dan vertrekken die paupermaatschappijen vanzelf wel. | |
#ANONIEM | woensdag 26 april 2017 @ 13:32 |
Ik denk het wel. Anders wordt literatuur een lastige om te verdedigen. | |
remlof | woensdag 26 april 2017 @ 13:33 |
Nee, ik zag alleen de url van de link die GS (hihi) postte. | |
GSbrder | woensdag 26 april 2017 @ 13:33 |
Straks kunnen Henk en Ingrid niet meer op vakantie naar Turkije. Dan moeten ze in Bloemendaal het strand vervuilen. | |
#ANONIEM | woensdag 26 april 2017 @ 13:34 |
![]() Mooie naam wel. Zeker te overwegen voor wanneer ik een eigen kantoortje start. Hebrewberg Moneygrabber & Pokkelmans advocaten en notarissen. | |
Verfassungsschutz | woensdag 26 april 2017 @ 13:35 |
Dit al gelezen? http://www.reuters.com/ar(...)cs-fpo-idUSKBN17R232 | |
Reya | woensdag 26 april 2017 @ 13:35 |
Gaat Lelystad nou nog een keer open? | |
GSbrder | woensdag 26 april 2017 @ 13:35 |
Geen idee, ik vlieg alleen via Schiphol. | |
Reya | woensdag 26 april 2017 @ 13:36 |
Zo te lezen in 2019. Kan op dat vlak wel helpen. | |
Verfassungsschutz | woensdag 26 april 2017 @ 13:36 |
The Hague Airport moet gewoon flink uitbreiden. Tussen Delft en Rotterdam is vrij veel lege ruimte, en je kan gewoon een landingsbaan over de A4 aanleggen. Dat zal ze leren te klagen over geluidsoverlast. | |
remlof | woensdag 26 april 2017 @ 13:37 |
Haha mooi, resistance is futile. | |
GSbrder | woensdag 26 april 2017 @ 13:37 |
Dan is IJburg inmiddels vastgegroeid aan Almere en is Lelystad beter bereikbaar dan Haarlemmermeer. | |
#ANONIEM | woensdag 26 april 2017 @ 13:38 |
Mooi toch, die uitnodigende flitspalen op dat traject ook, hier vanuit Dusseldorf. | |
GSbrder | woensdag 26 april 2017 @ 13:39 |
Vliegen per Nimwegen-Weeze met Ryanair is ook wat shabby. | |
Tchock | woensdag 26 april 2017 @ 13:40 |
Er moet een vliegveld in de Noordzee worden gebouwd, dan kunnen we die kostbare grond gewoon gebruiken. Ik geloof dat FVD dit ook wil, een zeldzaam goed idee van ze. | |
Verfassungsschutz | woensdag 26 april 2017 @ 13:40 |
Hoe vaak ga je Altbier drinken in Düsseldorf? | |
GSbrder | woensdag 26 april 2017 @ 13:41 |
Wel weer lastig te matchen met een Noordzee vol windmolens, zoals het volgende kabinet zal bepleiten. | |
#ANONIEM | woensdag 26 april 2017 @ 13:41 |
Ach ik gun het de Nederlands economie niet, laat ik het maar zo noemen, ik ben van mening dat ze geen cent waard zijn. Om maar te zwijgen over die extra tax toen, maar de randstad zal wel moeten willen ze niet ver behoeven te rijden. | |
Verfassungsschutz | woensdag 26 april 2017 @ 13:41 |
Wel vrij duur. En daar komt de bekende vraag; wie gaat dat betalen? | |
#ANONIEM | woensdag 26 april 2017 @ 13:42 |
Alleen met inkopen en dan niet Dusseldorf maar Aken evt Koln. | |
Ryon | woensdag 26 april 2017 @ 13:42 |
Hehe, de mensen met geld natuurlijk. En de automobilisten. Hm.. de gewone man kan ook nog. | |
Reya | woensdag 26 april 2017 @ 13:42 |
Zo'n project kost best wat knaken. Tenzij Verfassungsschutz nog een rijke oudoom heeft gaat dat wel een heikele kwestie worden. | |
GSbrder | woensdag 26 april 2017 @ 13:42 |
Ver rijden wordt sowieso alleen maar duurder. | |
GSbrder | woensdag 26 april 2017 @ 13:43 |
Vastgoed zal wel weer de rekening moeten oppakken. Immers, Schiphol Real Estate is ook lucratiever dan die paar centen die je aan vluchten kan verdienen. | |
Leandra | woensdag 26 april 2017 @ 13:44 |
Dan is het een stuk makkelijker om gewoon nog een stuk IJsselmeer in te polderen. Vliegveld Markerwaard. | |
#ANONIEM | woensdag 26 april 2017 @ 13:44 |
Nee joh daar kan men een rechtzaak van verwachten, als men nou een ieder een paar cent nemen doet, uiteindelijk wordt dat een grote hoop, en weinig weerstand. | |
Reya | woensdag 26 april 2017 @ 13:44 |
Krijg je veel protesten van. Bovendien ligt er al een vliegveld in een polder daar in de buurt. | |
GSbrder | woensdag 26 april 2017 @ 13:45 |
Bij het IJsselmeer heb je wel afnemende meeropbrengsten. Immers, uitzicht op het meer is meer waard dan gras. Dus je moet kustlijn maximaliseren. Dat gaat eenvoudiger in de Noordzee dan in het IJsselmeer. | |
Verfassungsschutz | woensdag 26 april 2017 @ 13:45 |
Dat wordt een monsterlijke strijd met milieu-organisaties. Maar klinkt goed. | |
Ryon | woensdag 26 april 2017 @ 13:45 |
Kan er niet iets gedaan worden met Groningen? Dat stukje grond boeit nu al niemand wat. | |
Reya | woensdag 26 april 2017 @ 13:45 |
Goed om te weten dat jij nog wat fondsjes achter de hand hebt. | |
GSbrder | woensdag 26 april 2017 @ 13:45 |
Laten we dan de Waddenzee inpolderen. Kost je een meter zand en nog meer organisaties in de gordijnen. | |
Reya | woensdag 26 april 2017 @ 13:46 |
Zo'n wegzakkende landingsbaan is ook niet alles. | |
Tchock | woensdag 26 april 2017 @ 13:46 |
Wat is het totale oppervlakte van de grond waar Schiphol op staat ongeveer waard? | |
#ANONIEM | woensdag 26 april 2017 @ 13:46 |
Moet wel hele dure grond zijn wil het uitkunnen om er een flink stuk Noordzee voor in te polderen. Is een stuk Flevoland nemen simpeler ![]() | |
GSbrder | woensdag 26 april 2017 @ 13:46 |
Zeker. De Chinees naar Amsterdam brengen? Wat ouderwets, gewoon tax free shoppen in Bijenkorf North Sea | |
#ANONIEM | woensdag 26 april 2017 @ 13:46 |
Ach Belgie kreeg ook het uitpolderen goed gekeurd van de staat hier, dus waarom zou dat niet ook kunnen, al vraag ik mij af wie er dan dreigen kan met tax op al het vrachtverkeer. | |
Verfassungsschutz | woensdag 26 april 2017 @ 13:47 |
Dat zou ergens tussen de 1500 en 4000 euro per inwoner worden. | |
Leandra | woensdag 26 april 2017 @ 13:47 |
Natuurlijk krijg je protesten, maar die krijg je sowieso, ongeacht de keuze die je maakt. | |
#ANONIEM | woensdag 26 april 2017 @ 13:47 |
Hoeveel chemie zou er gelekt zijn door de jaren? | |
#ANONIEM | woensdag 26 april 2017 @ 13:48 |
Met of zonder toezicht op de uitgaves? | |
Leandra | woensdag 26 april 2017 @ 13:49 |
De landingsbaan is ingestort! Ik herhaal, de landingsbaan is ingestort! | |
Verfassungsschutz | woensdag 26 april 2017 @ 13:49 |
Zo'n eiland uit het niets bouwen is eigenlijk alleen realistisch voor rijke oliesjeiks die zowel alle politieke als economische macht in handen hebben. Maar voordeel van Nederland is dat we de kennis hebben en graag de zee onderwerpen. | |
#ANONIEM | woensdag 26 april 2017 @ 13:50 |
Omtzigt zegt: teruggekeerde Syriëgangers vervolgen voor genocide: | |
Verfassungsschutz | woensdag 26 april 2017 @ 13:51 |
Ik neem aan met. De schattingen lopen uiteen van 20 tot 80 miljard voor zo'n vliegveld. | |
GSbrder | woensdag 26 april 2017 @ 13:51 |
Lastig te zeggen. Denk dat je voor de opstallen toch wel aan de 4 miljard mag denken. Maar dan excl. landingsbanen, vertrekhallen en niet-commerciele ruimten. | |
Tchock | woensdag 26 april 2017 @ 13:51 |
Voor de kust van Rotterdam is al een enorm stuk land uit zee gewonnen. | |
#ANONIEM | woensdag 26 april 2017 @ 13:52 |
En opeens kan met wel controleren, wie zegt dat zo iemand niet op vakantie geweest is daar of een oorlogsvluchteling, vanaf hoelang als men daar geweest is, is men een ganger? | |
#ANONIEM | woensdag 26 april 2017 @ 13:53 |
Zonder toezicht dan reken maar op het vierdubbele denk ik. | |
Tchock | woensdag 26 april 2017 @ 13:53 |
Verkavelen en verkopen. Kan een nieuwe stad op een steenworp van Amsterdam verrijzen, er is al een goede treinverbinding. Met de opbrengst kan het nieuwe vliegveld deels worden gerealiseerd. ![]() | |
Verfassungsschutz | woensdag 26 april 2017 @ 13:54 |
Ja maar dat is verbonden aan het vaste land. Dit zou verder in de zee liggen anders heeft het geen zin inzake geluidsoverlast. | |
Leandra | woensdag 26 april 2017 @ 13:54 |
En dat dan verdubbelen omdat er op kosten van de NL staat nooit iets zonder forse kostenoverschrijding gebouwd kan worden. | |
#ANONIEM | woensdag 26 april 2017 @ 13:54 |
Met de stromingen van de Noordzee spoelt dat eiland binnen no time weg. | |
Leandra | woensdag 26 april 2017 @ 13:55 |
Idd, als je daar woningen gaat bouwen levert dat het meest op, goede verbinding met Amsterdam, Leiden, Den Haag en Rotterdam. | |
#ANONIEM | woensdag 26 april 2017 @ 13:56 |
Ware het niet dat de kustlijn in de buurt van Schiphol / Amsterdam vrij prijzig is vanwege de recreatieve meerwaarde. Je denkt te simpel. | |
#ANONIEM | woensdag 26 april 2017 @ 13:56 |
Toch niet voor de gemeente of wel? En wil men niet dan is er nog altijd een optie onteigenen. [ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 26-04-2017 13:57:06 ] | |
Verfassungsschutz | woensdag 26 april 2017 @ 13:57 |
Daar wordt rekening mee gehouden, maar het vergt inderdaad continu onderhoud om die reden. | |
GSbrder | woensdag 26 april 2017 @ 13:57 |
Dat is wel waardevernietiging, want de dingen zijn nu iets waard vanwege de nabijheid van een vliegveld. Dus dan zou je minimaal een jaar of 10-20 twee vliegvelden operationeel moeten houden. Krijg je Hong Kongse toestanden. | |
#ANONIEM | woensdag 26 april 2017 @ 13:58 |
Wat er tussen het (vaste land) en GB aan stromingen heersen doet is het dweilen met de kraan open. | |
Tchock | woensdag 26 april 2017 @ 13:59 |
![]() ![]() | |
GSbrder | woensdag 26 april 2017 @ 13:59 |
Ik denk dat dit tegen gaat vallen. Je zal sowieso wat commerciele bestemmingen moeten toevoegen om de grondexploitatie dicht te kunnen rekenen. | |
GSbrder | woensdag 26 april 2017 @ 14:00 |
Het hoeft ook niet noodzakelijkerwijs binnen 10 km van de kust te liggen. | |
#ANONIEM | woensdag 26 april 2017 @ 14:00 |
Misschien een grandioos pretpark? | |
Verfassungsschutz | woensdag 26 april 2017 @ 14:00 |
Heel Nederland is dweilen met de kraan open wat dat betreft. Als we een tijdje de pompen uitzetten is het snel gedaan. | |
Tchock | woensdag 26 april 2017 @ 14:00 |
Een tijdje is dat onoverkomelijk ja. Maar grond zo dicht bij Amsterdam is sowieso gewild als steden als Haarlem nog verder stijgen. En Schiphol-stad komt sowieso redelijk dichtbij North Sea Airport te liggen. | |
Ryon | woensdag 26 april 2017 @ 14:01 |
Waarom voor "Amsterdam Beach"? | |
#ANONIEM | woensdag 26 april 2017 @ 14:02 |
Hong Kong is er toch ook niet aan onderdoor gegaan. En dat is een kleiner land dan Nederland. In Japan (Osaka) hebben ze het ook gedaan, al is daar het andere vliegveld ook nog een beetje in gebruik. Overigens heb je ook nog een hoop grond die bebouwbaar wordt door wegval van de geluidscontouren, dat is ook meerwaarde. | |
#ANONIEM | woensdag 26 april 2017 @ 14:02 |
Limbo niet hoop ik toch Drenthe ook niet Brabant gedeeltelijk niet, is al niet heel Nederland, of bedoel jij Holland? | |
Verfassungsschutz | woensdag 26 april 2017 @ 14:02 |
Primair Holland ja. | |
#ANONIEM | woensdag 26 april 2017 @ 14:03 |
Nogmaals weet jij wat er al weggespoeld is op die grond, om maar iets doms te noemen, antivries wat evt op de vleugels gespoten is voor het opstijgen? | |
GSbrder | woensdag 26 april 2017 @ 14:03 |
Is maar weinig waard per m². Efteling zal ergens tussen de 0,5-1,0 miljard waard zijn voor 2.75 km². | |
#ANONIEM | woensdag 26 april 2017 @ 14:03 |
Dan schrijf dat, ik ben Nederlander maar geen Hollander. | |
Ryon | woensdag 26 april 2017 @ 14:04 |
Zeg het ze John! | |
Verfassungsschutz | woensdag 26 april 2017 @ 14:04 |
Ik noem het liever Europees kustgebied. | |
GSbrder | woensdag 26 april 2017 @ 14:05 |
Mwah, het kan best een hoop waard zijn, maar onvoldoende om huidige waarde + sloopkosten + bouwkosten van te dekken. Mensen gaan geen 6 ton voor 100 m² betalen omdat het toevallig in de buurt van Amsterdam/Haarlem/North Sea Airport ligt. Dat betalen ze zelfs niet in Amsterdam-West. | |
Ryon | woensdag 26 april 2017 @ 14:05 |
Zwaar extern gefinancierd natuurlijk. Dat drukt de waarde ook wel. | |
#ANONIEM | woensdag 26 april 2017 @ 14:05 |
Gek is dat bijna altijd noemt men het Holland alleen als het geld gaat kosten is het opeens Nederland? | |
GSbrder | woensdag 26 april 2017 @ 14:06 |
HK en Osaka zijn simpelweg duurder dan de Haarlemmermeer. Zolang hier nog voldoende bouwgrond aan de andere kant van de snelweg ligt, gaan ze het niet slopen. Die "meerwaarde" komt boeren in de regio ten goede, oftewel freeriders. | |
#ANONIEM | woensdag 26 april 2017 @ 14:06 |
Hoeveel heeft al met al die Betuwelijn gekost? | |
GSbrder | woensdag 26 april 2017 @ 14:07 |
Bestemmingsplantechnisch goed vastgetimmerd. Als je er nu 10 hotels + 12 achtbanen bij mocht bouwen, schoot het al op. | |
#ANONIEM | woensdag 26 april 2017 @ 14:07 |
![]() Waarom niet op de plek van de pier van Scheveningen? ![]() | |
#ANONIEM | woensdag 26 april 2017 @ 14:08 |
Heeft men nou werkelijk zoveel geluids overlast van het vliegveld waar het nu liggen doet? | |
Tchock | woensdag 26 april 2017 @ 14:08 |
Ik heb ook niet de illusie dat het kostendekkend is. Het zal een zeer kostbaar project worden. Maar als Schiphol niet verder kan groeien verliest de economie een belangrijke motor. Investering voor de toekomst dus. | |
Leandra | woensdag 26 april 2017 @ 14:09 |
Die heb je per definitie nodig in zo'n stad. | |
Ryon | woensdag 26 april 2017 @ 14:09 |
Goed punt. Ik begrijp de meerwaarde van Rotterdam / Den Haag (ligt ook in die regio) sowieso niet. Wie of wat woont daar tegenwoordig nog? | |
#ANONIEM | woensdag 26 april 2017 @ 14:09 |
Aha en op de haven van Rotterdam is dat niet van toepassing? | |
Verfassungsschutz | woensdag 26 april 2017 @ 14:10 |
Daarover was dit mooie bericht verschenen: http://www.nu.nl/economie(...)g-van-35-mensen.html | |
#ANONIEM | woensdag 26 april 2017 @ 14:10 |
Volgens mij niet iets wat men in zijn achtertuin wil hebben? | |
Ryon | woensdag 26 april 2017 @ 14:10 |
Hehe, het bestemmingsplan van de Efteling / gemeente Kaatsheuvel was de casus op mijn tentamen omgevingsrecht. Mooi stukje planning. | |
Verfassungsschutz | woensdag 26 april 2017 @ 14:11 |
Ho ho, Afrojack gebruikt graag Rotterdam The Hague Airport. | |
#ANONIEM | woensdag 26 april 2017 @ 14:11 |
En voor die 35 mensen mag de rest van het land bloeden? Neem aan dat ze wisten dat er een vliegveld lag voordat ze er gingen wonen toch? | |
GSbrder | woensdag 26 april 2017 @ 14:14 |
Dat is zeker het geval. Maar die investering gaat er komen wanneer het jasje rondom Schiphol echt gaat knellen en dat doet het nu nog niet. | |
Verfassungsschutz | woensdag 26 april 2017 @ 14:14 |
Zo is het leven in Nederland. De verlenging van de A4 heeft bijna een miljard gekost omdat er een stelletje zeikerds in Schiedam wonen. | |
GSbrder | woensdag 26 april 2017 @ 14:14 |
Hoeveel inwoners praten we over? | |
GSbrder | woensdag 26 april 2017 @ 14:15 |
De A4 kost dus in elk geval nog minder dan Schiedam ons jaarlijks kost aan uitkeringen. | |
Verfassungsschutz | woensdag 26 april 2017 @ 14:16 |
Dat is een veilige schatting ja. | |
#ANONIEM | woensdag 26 april 2017 @ 14:17 |
Als die weg er komt nadat ze er wonen hebben ze naar mijn mening ook nog recht van spreken ook, en al helemaal als er veel gemeente ambtenaren wonen dat geeft naar mijn mening vaak de doorslag. | |
Leandra | woensdag 26 april 2017 @ 14:17 |
Hoe zo'n ruime Vinexwijk kun je daar kwijt? | |
GSbrder | woensdag 26 april 2017 @ 14:18 |
Nou ja, het moet wel meer dan 100k aan inwoners kunnen huisvesten. Aan een tweede Leidse Rijn heb je niet genoeg voor een beetje massa. | |
#ANONIEM | woensdag 26 april 2017 @ 14:19 |
Werkende inwoners of welke die maandelijks hun handjes open houden doen? Dat zal Amsterdam verrijken dan toch? [ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-04-2017 14:19:31 ] | |
Leandra | woensdag 26 april 2017 @ 14:19 |
Ik kan zo niet inschatten hoeveel vierkante km het is. | |
Leandra | woensdag 26 april 2017 @ 14:20 |
Dat kun je al grotendeels ondervangen door het voornamelijk koopwoningen en huurwoningen boven de sociale huurgrens to maken. | |
GSbrder | woensdag 26 april 2017 @ 14:21 |
Amsterdam zal zeker meer ruimte moeten maken voor werkenden. | |
#ANONIEM | woensdag 26 april 2017 @ 14:22 |
Ja als ze vol te krijgen zijn dan he, ik heb het tegendeel vaak genoeg gezien, die wijken verpoperden achteraf, gebouwd voor de elite en achteraf was de wijk niet meer voor aan te zien. | |
#ANONIEM | woensdag 26 april 2017 @ 14:22 |
Hallo. | |
#ANONIEM | woensdag 26 april 2017 @ 14:23 |
Met het mannetje van de radio ja hallo. | |
Ryon | woensdag 26 april 2017 @ 14:24 |
![]() | |
GSbrder | woensdag 26 april 2017 @ 14:26 |
Elite komt vaak ook af op schaarste. Dat is er niet in zo'n wijk. | |
Leandra | woensdag 26 april 2017 @ 14:26 |
Wat voor Blauwe Stad geldt, geldt onder de rook van Amsterdam niet automatisch ook. | |
#ANONIEM | woensdag 26 april 2017 @ 14:27 |
Dat is in mijn ogen bekend leegstand en de kosten lopen door. Tenzij het vastgoed in de overheid zijn handen is, is het niet te betalen. | |
#ANONIEM | woensdag 26 april 2017 @ 14:28 |
Ik woon niet in de blauwe stad meiske. | |
#ANONIEM | woensdag 26 april 2017 @ 14:28 |
Nou ja, het ligt natuurlijk wel buiten de A10, dan maakt het met Blauwe Stad nog maar weinig verschil. ![]() [ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 26-04-2017 14:28:31 ] | |
Leandra | woensdag 26 april 2017 @ 14:28 |
Je moet ook helemaal niet aan de elite willen verkopen, want een kavel van 3.000m2 tegen ¤ 600 per m2 gaat 'm toch niet worden, met kavels van 300m2 lukt dat daar fluitend. | |
#ANONIEM | woensdag 26 april 2017 @ 14:29 |
Hoe schoon is de grond daar dan? | |
Ryon | woensdag 26 april 2017 @ 14:29 |
Allemaal buitenland idd. | |
Leandra | woensdag 26 april 2017 @ 14:30 |
Nee, jij woont aan die andere kant van NL waar het zinloos is iets uit de grond te stampen. | |
Leandra | woensdag 26 april 2017 @ 14:30 |
![]() | |
#ANONIEM | woensdag 26 april 2017 @ 14:30 |
Denk jij dat of weet jij dat? | |
Kaas- | woensdag 26 april 2017 @ 15:17 |
Zou het werkelijk? http://www.elsevier.nl/ne(...)de-vier-jaar-497718/ | |
Kaas- | woensdag 26 april 2017 @ 15:17 |
Waarom werkt die kutlink niet. | |
Pietverdriet | woensdag 26 april 2017 @ 15:18 |
zet het tussen tags met [URL] erin | |
#ANONIEM | woensdag 26 april 2017 @ 15:18 |
FOK! heeft z'n homo-detectie aan staan, godzijdank. [ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-04-2017 15:18:41 ] | |
Kaas- | woensdag 26 april 2017 @ 15:19 |
Nu wel: http://www.elsevier.nl/ne(...)de-vier-jaar-497718/ VVD gaat de verkoop van benzine- en dieselauto's verbieden. ![]() | |
Pietverdriet | woensdag 26 april 2017 @ 15:19 |
Jammer, dan kon je namelijk een lange wandeling van een korte pier gaan maken | |
xpompompomx | woensdag 26 april 2017 @ 15:20 |
Veel positieve reacties wel. | |
Monolith | woensdag 26 april 2017 @ 15:22 |
Dat klinkt nou niet bepaald als een heel realistisch plan. | |
Pietverdriet | woensdag 26 april 2017 @ 15:24 |
Het kan wel, maar niet in 8 jaar tijd. Het regelen in wetgeving is ook niet echt nodig, de ontwikkeling van stroomautos gaat in hoog tempo, en vooral in de VS. | |
Monolith | woensdag 26 april 2017 @ 15:28 |
Dat bedoel ik ook, acht jaar is een vrij onrealistisch tijdpad. Als je er een jaartje of 30 van maakt is het wat realistischer. Maar goed, je tilt het wel lekker naar pakweg twee kabinetten verder in de toekomst, dus je hoeft er zelf de verantwoordelijkheid niet voor te nemen. | |
Ryon | woensdag 26 april 2017 @ 15:31 |
Waarschijnlijk niet. De kans dat deze paragraaf de tafel haalt is erg klein. | |
Pietverdriet | woensdag 26 april 2017 @ 15:32 |
Ik rij een plugin hybride, en als ik mensen bij de laadpaal spreek, iedereen wil eigenlijk nooit meer anders dan op stroom rijden. Er zijn drie hindernissen 1. De aanschafprijs ligt nog vrij hoog, maar dat is rap aan het veranderen 2. Het bereik is nog laag, ook dit veranderd hard 3. Veel mensen kunnen geen laadpaal bij hun thuis laten plaatsen omdat hun woonsituatie of gemeente dat niet toelaat. Gemeentes willen ook nogal wel eens dwars liggen. Dit zal opgelost moeten worden Als je een verandering van autogebruik wilt moet de overheid er eigenlijk vooral op toezien dat de stroomprijs niet de pan uit stijgt (wat deze wel dreigt te gaan doen) en de rest aan de markt overlaten. | |
Verfassungsschutz | woensdag 26 april 2017 @ 15:34 |
Lolwut? Dat wordt Duits leren mensen, mooi niet dat onze Germaanse broeders dit accepteren in hun Unie. | |
Pietverdriet | woensdag 26 april 2017 @ 15:34 |
En daarom loopt de D auto-industrie ook achter de feiten aan. De stroomprijs hier in D is zo hoog aan het worden dat zelfs al heb je een betaalbare middenklasser met een bereik van 1000 kilometer, het nog maar de vraag is of deze een verstandige aankoop is | |
Kaas- | woensdag 26 april 2017 @ 15:35 |
Ah, ik dm'de je hier net over. Het lijkt me ook zeer onwaarschijnlijk, maar veerde wel even op van het artikeltje. | |
Reya | woensdag 26 april 2017 @ 15:37 |
Net iemand met een kuttaak opgezadeld omdat hij te veel vragen stelde. Wat een koning ben ik toch ook. | |
Verfassungsschutz | woensdag 26 april 2017 @ 15:37 |
Dat zal best. Ze veranderen ooit ook wel, maar niet omdat Yasser Klaver het wil. | |
Kaas- | woensdag 26 april 2017 @ 15:39 |
Ik dacht vanmiddag aan jou toen ik grinnikend door een werkmaildiscussie heenscrollde waarin ik zag dat echt diverse collega's elke keer werden ge-cc'd zonder dat ze er ook maar iets mee te maken hebben. | |
Pietverdriet | woensdag 26 april 2017 @ 15:39 |
Hoeveelheid laadpalen is om te huilen, als er al eentje staat dan doet hij het alleen met een pas van de plaatselijke Stadtwerke. Mercedes koopt zijn electroauto gewoon van Tesla en zet daar een eigen carrosserie op. | |
Verfassungsschutz | woensdag 26 april 2017 @ 15:40 |
Ik stel nooit vragen en krijg toch alleen maar kuttaken. ![]() | |
Reya | woensdag 26 april 2017 @ 15:40 |
Dat krijg je ervan als je je collega's probeert te trollen. | |
Verfassungsschutz | woensdag 26 april 2017 @ 15:43 |
Zelden, dat bewaar ik voor m'n internetlotgenoten. | |
#ANONIEM | woensdag 26 april 2017 @ 15:43 |
Ik vermoed een antisemitisch motief. | |
remlof | woensdag 26 april 2017 @ 15:52 |
Mooi, mijn Ka'tje rij ik toch op. | |
Monolith | woensdag 26 april 2017 @ 15:55 |
Hybrides waren sowieso niet zo'n goed idee, maar wellicht een noodzakelijke technologische tussenstap. Vooral een aardige subsidiespons. De Tesla model 3 en Chevrolet Bolt zijn waarschijnlijk de eerste twee betaalbare, volledig elektrische auto's met een fatsoenlijk bereik. Veel zal ook afhangen van de ontwikkelingen op het gebied van energie-opslag. Zowel die van de auto zelf als mogelijkheden om zelf opgewekte energie op te slaan. Hier in Utrecht zijn ze bijvoorbeeld ook nog weer bezig met het gebruik van elektrische auto's voor het opvangen van piek- en dalproductie van zonne-energie middels laadpalen die ook kunnen ontladen. | |
#ANONIEM | woensdag 26 april 2017 @ 15:57 |
Hoef ik niet spreek het vloeiend! | |
Verfassungsschutz | woensdag 26 april 2017 @ 15:57 |
Ik zou eerst brandstof scooters en brommers verbieden, dan kan iedereen alvast merken hoe fijn het is als die teringdingen zijn opgerot. Het stapje naar elektrische auto's is vervolgens wat kleiner. | |
#ANONIEM | woensdag 26 april 2017 @ 15:57 |
Eens. | |
#ANONIEM | woensdag 26 april 2017 @ 15:58 |
Heel misschien verbieden ze ook wel het maken van reserve onderdelen voor benzine autos maar dat lijkt mij iets te hoog gegrepen voor de politiek. | |
xpompompomx | woensdag 26 april 2017 @ 15:58 |
Weg met die stinkende kutdingen inderdaad. | |
#ANONIEM | woensdag 26 april 2017 @ 15:59 |
Een tip probeer eens iets meer te onthouden, om sommige de vensters in te gooien. | |
remlof | woensdag 26 april 2017 @ 16:00 |
Vooral fijn als je erachter fietst ![]() | |
Verfassungsschutz | woensdag 26 april 2017 @ 16:01 |
Hmm.. heb je een voorbeeld? | |
#ANONIEM | woensdag 26 april 2017 @ 16:01 |
Renault Zoe zou 400 km met een lading kunnen, of ook bij extreme kou wil ik nog zien, anders wordt dat een volgende auto hier. | |
#ANONIEM | woensdag 26 april 2017 @ 16:02 |
Zat voorbeelden waar jij echter niks mee kunt, leer die levensles maar zelf! | |
remlof | woensdag 26 april 2017 @ 16:03 |
Levenslessen van Sjon. | |
Pietverdriet | woensdag 26 april 2017 @ 16:04 |
Lijkt me een geweldig idee, dat je autolading leeg gehaald wordt, zodat je bereik nog kleiner wordt. | |
Pietverdriet | woensdag 26 april 2017 @ 16:04 |
Het verhaal van jou leven, niet? | |
remlof | woensdag 26 april 2017 @ 16:05 |
Meer dat van pompom. | |
xpompompomx | woensdag 26 april 2017 @ 16:06 |
Inderdaad. Elke ochtend is het weer prijs als 16 jarige mannetjes voorbij komen stinken op hun stinkapparaten. | |
Verfassungsschutz | woensdag 26 april 2017 @ 16:08 |
En dan ook nog effe als complete mongool zonder gedempte uitlaat/inlaat rijden, want dat is cool. | |
#ANONIEM | woensdag 26 april 2017 @ 16:08 |
Jij zult wel nooit 16 geweest zijn of niet? | |
#ANONIEM | woensdag 26 april 2017 @ 16:09 |
Kan de politie heen kijken is mijn taak niet.. | |
Monolith | woensdag 26 april 2017 @ 16:09 |
Het schijnt goed te bevallen, aangezien het geleidelijk verder wordt uitgebreid. Veel mensen komen (zeker in Nederland) ook echt niet aan het maximale bereik met hun dagelijkse forensafstand. Bij de meeste bedrijven hoef je vaak ook enkel genoeg te hebben voor de heenreis omdat die gewoon laadpalen hebben staan. | |
Mutant01 | woensdag 26 april 2017 @ 16:09 |
Zo, VS even te kak gezet met z'n Bridgewater. | |
xpompompomx | woensdag 26 april 2017 @ 16:10 |
Ik heb nooit aan stinkbrommers gedaan inderdaad. | |
#ANONIEM | woensdag 26 april 2017 @ 16:11 |
Arme vent toch, de jaloezie komt erbij kijken? | |
Verfassungsschutz | woensdag 26 april 2017 @ 16:12 |
Je bent zelf VS. | |
xpompompomx | woensdag 26 april 2017 @ 16:12 |
En/of 80 rijden op je opgevoerde stuk rommel, want dat is ook supertof, schijnt het. | |
#ANONIEM | woensdag 26 april 2017 @ 16:13 |
Ook een taak van de politie dus, kan toch helemaal niet die voeren hun werk toch perfect uit? | |
Mutant01 | woensdag 26 april 2017 @ 16:13 |
Radical truth. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
xpompompomx | woensdag 26 april 2017 @ 16:13 |
Nee sjon, net als voetbal en auto's hebben brommers mij gewoon nooit geïnteresseerd. | |
#ANONIEM | woensdag 26 april 2017 @ 16:16 |
Toch wil jij je met een taak bemoeien die jouw niet aangaat? | |
Verfassungsschutz | woensdag 26 april 2017 @ 16:16 |
Nou zeg, je zit er wel mee. | |
Mutant01 | woensdag 26 april 2017 @ 16:17 |
Niet echt, maar ik moest mailen en toen kwam ik dus op hun site terecht. Niet huilen, nergens voor nodig. | |
Kowloon | woensdag 26 april 2017 @ 16:34 |
Goedemiddag. ![]() | |
remlof | woensdag 26 april 2017 @ 16:38 |
Je bent tenminste wel van de tieten. | |
remlof | woensdag 26 april 2017 @ 16:38 |
Heel goed, hoi Mutant. | |
Mutant01 | woensdag 26 april 2017 @ 16:41 |
Sup. | |
Kowloon | woensdag 26 april 2017 @ 16:41 |
Ik hoop dat CDA en VVD gedecimeerd worden bij de komende verkiezingen als ze hiermee instemmen. | |
Pietverdriet | woensdag 26 april 2017 @ 16:41 |
In realiteit staan de laadpalen om uiterlijk 8:30 al vol, daarna kan je het bij de meeste bedrijven shaken. De meeste forensen is onzin, je gebruikt je auto niet alleen om te forenzeren, en als het bereik onder de 500 echte Kilometer is (dus in de winter) kan je het mensen niet aandoen het als enige auto te verplichten zeg maar. Als ik familie in het noorden van NL bezoek zit ik zo aan de 400-450 Kilometer. | |
Monolith | woensdag 26 april 2017 @ 16:43 |
Sorry hoor, je woont in Duitsland. Hier in de randstad is het echt geen punt. Heb vele collega's die hybride of elektrisch rijden. | |
Verfassungsschutz | woensdag 26 april 2017 @ 16:44 |
Allemaal vluchten naar andere partijen in die hoek. Komt wel goed. | |
#ANONIEM | woensdag 26 april 2017 @ 16:44 |
Het klinkt zo radicaal, maar sommige Chinese steden bijv. hebben al alle taxi's en alle bromfietsen op elektrische aandrijving overgeschakeld. | |
Mutant01 | woensdag 26 april 2017 @ 16:45 |
In de spooksteden rijden helemaal geen taxi's. Nog beter. | |
remlof | woensdag 26 april 2017 @ 16:46 |
Geen auto's op fossiele brandstoffen meer per 2025. Dat is niets te vroeg. | |
Kowloon | woensdag 26 april 2017 @ 16:47 |
Zoals? Forum voor Democratie had geen bijster goede passage over vervoer en transport in hun meest recente verkiezingsprogramma, en op de PVV zit ik ook niet te wachten. En dat iedereen naar de SGP overstapt lijkt mij onwaarschijnlijk. ![]() | |
Kowloon | woensdag 26 april 2017 @ 16:48 |
Laat mensen dat gewoon zelf beslissen. | |
#ANONIEM | woensdag 26 april 2017 @ 16:48 |
| |
Verfassungsschutz | woensdag 26 april 2017 @ 16:49 |
Waarschijnlijker dan een massale overstap naar GL, PvdA of DENK. De VVD kan echter wel weer een afsplitsing gebruiken. | |
xpompompomx | woensdag 26 april 2017 @ 16:49 |
Wie weet wie Henry K allemaal gaat meenemen in zijn val. | |
#ANONIEM | woensdag 26 april 2017 @ 16:50 |
Milieuheffingen. ![]() | |
#ANONIEM | woensdag 26 april 2017 @ 16:51 |
Zijn val is niet het grootste probleem. Maar de onvermijdelijke landing zal schokgolven door de partij zenden. | |
#ANONIEM | woensdag 26 april 2017 @ 16:52 |
Goed idee. Laten we deze LPF noemen - Liberale Partij voor Frivoliteit. | |
Reya | woensdag 26 april 2017 @ 16:53 |
Zou wel eens een lawine kunnen veroorzaken. | |
Monolith | woensdag 26 april 2017 @ 16:55 |
Het zou de verzakkingen door de bouw van de Noord-Zuidlijn doen verbleken. | |
Pietverdriet | woensdag 26 april 2017 @ 16:55 |
Wensdenken | |
Kowloon | woensdag 26 april 2017 @ 16:56 |
Turken rijden anders veel vaker in een fatsoenlijke auto dan Nederlanders. | |
#ANONIEM | woensdag 26 april 2017 @ 16:56 |
Zal een spannende race worden van verstappen dan. | |
xpompompomx | woensdag 26 april 2017 @ 16:56 |
Maar ze wonen in krotten. | |
Verfassungsschutz | woensdag 26 april 2017 @ 16:57 |
Rita's VVD, RVVD, zal het stokje overnemen. | |
#ANONIEM | woensdag 26 april 2017 @ 16:57 |
Zolang hij maar niet ergens in het water land. | |
Pietverdriet | woensdag 26 april 2017 @ 16:57 |
Ik werk in NL en woon vlak aan de grens, ben sneller in Den Haag, Rotterdam of Amsterdam dan een Limburger of Drent, je post is dom wegzetten en laat zien dat je nul argument hebt. Voor mij zijn bezette laadpalen dagelijkse realiteit. | |
remlof | woensdag 26 april 2017 @ 16:57 |
Ja, gewoon auto's die rijden op fossiele brandstof verbieden, dan komt de markt vanzelf met een alternatief. | |
Pietverdriet | woensdag 26 april 2017 @ 16:59 |
Sinds wanneer ben jij een markt denker? | |
#ANONIEM | woensdag 26 april 2017 @ 17:00 |
Geld stinkt niet hoor. | |
Monolith | woensdag 26 april 2017 @ 17:01 |
Ah we zijn weer op je favoriete discussieniveau aanbeland. Jij roept onzin op basis van je eigen persoonlijke ervaring, ik roep geen onzin op basis van mijn ervaringen. Jij bent niet de autoriteit op dit gebied wiens woorden men maar voor waar heeft aan te nemen Piet, hoe vaak je dat hier op Fok! ook lijkt te denken. Het is vrij simpel, als een proef verder uitbreidt, dan is die kennelijk succesvol. Als er niemand gebruik van maakt, dan gaat men er ook niet verder mee. Hoe rijm je dat met jouw 'het werkt niet, want dat vind ik!'-claim? | |
#ANONIEM | woensdag 26 april 2017 @ 17:02 |
Pietverdriet - die man wil ik dienen. ![]() | |
Pietverdriet | woensdag 26 april 2017 @ 17:09 |
Nee, ik wijs je erop dat je "Jij woont in Duitsland" riedeltje nergens op slaat. Jij hebt collegas die stekkeren, ik stekker zelf. Ik zeg nergens dat het niet werkt, ik zeg dat de capaciteit van Elektroautos groter moet worden omdat het een illusie is dat laadpaal capaciteit gegarandeerd is Jouw argumentatie is, Piet woont in D, Piet kan geen discussie voeren. Inhoudelijk ben je echter nergens en lezen doe je ook niet | |
Mutant01 | woensdag 26 april 2017 @ 17:09 |
Ik denk dat jullie een break nodig hebben. | |
remlof | woensdag 26 april 2017 @ 17:17 |
Ah, Piet woont in Kleef. Daar rij ik zo heen om bier in te slaan bij de Trinkgut en dan rij ik door naar Weeze om m'n broer op te pikken. Dan schnitzeltje eten en terug naar Arnheim voor Koningsnacht. | |
remlof | woensdag 26 april 2017 @ 17:19 |
| |
#ANONIEM | woensdag 26 april 2017 @ 17:19 |
Ongeloofwaardig, uit de mond van een geradicaliseerde moslim. | |
Mutant01 | woensdag 26 april 2017 @ 17:22 |
Matig, je kan veel harder uit de hoek komen dan dit. | |
Leandra | woensdag 26 april 2017 @ 17:29 |
Er schijnt zelfs al mee gefraudeerd te worden. De elektrische auto laden op de zaak en thuis die stroom gebruiken ![]() |