Correct. De chief zelf ook niet..quote:Op woensdag 26 april 2017 10:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ach. Achteraf is een koe in de kont kijken hé. Laten we nu niet doen alsof ik de enige was die er bar weinig vertrouwen in had aan het begin van het seizoen.
Hopelijk blijft hij die blessuregevoeligheid niet houden. Toch erg onbetrouwbaar gebleken dit seizoen.quote:Op woensdag 26 april 2017 11:03 schreef Slobeend het volgende:
KongoloHet Been
![]()
Mijn favoriete Feyenoorder. Stiekem ook de beste.
Dat is wel jammer ja, Karsdorp heeft dat ook. Al is het bij Karsdorp volgens mij meer dat hij gewoon (nog) niet echt doseert en gewoon 90 minuten lang door blijft denderen.quote:Op woensdag 26 april 2017 11:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Hopelijk blijft hij die blessuregevoeligheid niet houden. Toch erg onbetrouwbaar gebleken dit seizoen.
quote:Op woensdag 26 april 2017 10:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Je snapt er gewoon geen tyfus van onlogisch
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Er is geen verbetering, hoe bedoel je stappen in de goede richting?
quote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:59 schreef Happel het volgende:
#exitgio
Niet dat het daardoor opeens beter gaat worden. Verre van waarschijnlijk
Jij moet ook gewoon je muil houden Happelquote:Op donderdag 7 juli 2016 08:24 schreef Happel het volgende:
Wie is Brad Jones?
En waarom weer zo een waardeloze kut buitenspeler halen, niet dat het ooit gaat gebeuren overigens. Wanneer stappen ze eens af van dat oude flutsysteem 4-3-3?
Een uitschuifbeen hebben heeft ook nadelen inderdaad.quote:Op woensdag 26 april 2017 11:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Hopelijk blijft hij die blessuregevoeligheid niet houden. Toch erg onbetrouwbaar gebleken dit seizoen.
Waarom denk je dat we het over hem hebbenquote:Op woensdag 26 april 2017 11:16 schreef Typisch het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)de-kongolo-aan-boord
Dit al gemeld net neem ik aan?
Dacht al zoiets ja.quote:Op woensdag 26 april 2017 11:19 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Waarom denk je dat we het over hem hebben.
Niks mis mee. Hopelijk 3 mooie tegenstanders.quote:Op woensdag 26 april 2017 11:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dacht al zoiets ja.
Geelgod.
Centrale verdediger er bij, Berghuis binnen hengelen en hopen op een mooie kans voor een creatieve middenvelder. Vilhena even hetzelfde voorschotelen als Kongolo en het elftal staat klaar voor de CL.
Om daar roemloos ten onder te gaan.
Ik heb mijn btc alvast verkocht voor een cl passe-partoutquote:Op woensdag 26 april 2017 11:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niks mis mee. Hopelijk 3 mooie tegenstanders.
Standford Bridge of Alianz Arena, ik teken ervoor
Ik had dat ook niet gezien tussen al dat gebrabbel over wie er meer kijk op zou hebben. Beetje irritant.quote:Op woensdag 26 april 2017 11:19 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Waarom denk je dat we het over hem hebben.
Als we van dat geld een iets mindere back en een cv kunnen halen ben ik tevreden.quote:Op woensdag 26 april 2017 11:29 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik verwacht dat Kongolo deze zomer gewoon vertrekt, gezien zijn verlenging met slechts 1 jaar, maar ook omdat hij altijd in de media heeft geroepen dat hij "een plan heeft" en gezegd heeft deze zomer de volgende stap te willen maken ongeacht of Feyenoord kampioen wordt of niet.
Maar in ieder geval mooi dat we dan een hogere transfersom voor hem kunnen vangen.
Al zal een aan te trekken vervanger ongetwijfeld minder zijn dan Kongolo.
Ik denk dat we tegen 2 van de 3 teams thuis niet kansloos gaan zijn.quote:Op woensdag 26 april 2017 11:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dacht al zoiets ja.
Geelgod.
Centrale verdediger er bij, Berghuis binnen hengelen en hopen op een mooie kans voor een creatieve middenvelder. Vilhena even hetzelfde voorschotelen als Kongolo en het elftal staat klaar voor de CL.
Om daar roemloos ten onder te gaan.
Als je verlengt sta je in ieder geval open voor een extra jaartje denk ik, anders is het een domme move.quote:Op woensdag 26 april 2017 11:29 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik verwacht dat Kongolo deze zomer gewoon vertrekt, gezien zijn verlenging met slechts 1 jaar, maar ook omdat hij altijd in de media heeft geroepen dat hij "een plan heeft" en gezegd heeft deze zomer de volgende stap te willen maken ongeacht of Feyenoord kampioen wordt of niet.
Maar in ieder geval mooi dat we dan een hogere transfersom voor hem kunnen vangen.
Ik hoop / verwacht sowieso dat we de selectie grotendeels in tact houden en dat er bovendien nog een stuk of 3 goede - basisplaats-waardige - versterkingen gehaald worden.quote:Op woensdag 26 april 2017 11:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als we van dat geld een iets mindere back en een cv kunnen halen ben ik tevreden.
Welke speler beveel je aan?quote:Op woensdag 26 april 2017 11:32 schreef Scrummie het volgende:
Geen linksbuiten willen halen
Je bank moet gewoon breder en beter worden.
Halen! Ik las dat knotje Bale ook weg mag?quote:Op woensdag 26 april 2017 11:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
iemand die veel beter is dan elia
bij real schijnt er eentje te lopen
Hoop sowieso op 1 mooie wereldclub (Real, Barca of iets in Londen/Liverpool), en een tegenstander die makkelijk te doen is met de auto (Dortmund). Zou toch wel 2 van de 3 CL-potjes uit mee willen pikken komend jaar. United-uit smaakte naar meer.quote:Op woensdag 26 april 2017 11:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niks mis mee. Hopelijk 3 mooie tegenstanders.
Standford Bridge of Alianz Arena, ik teken ervoor
Ik kan ook niets benoemen, in ieder geval niet in de Eredivisie. Elia is (zeker thuis) gewoon één van de beste, al dan niet de beste buitenspeler van de Eredivisie. Mochten we iemand op de korrel hebben die jonger is + in de toekomst een doorverkoopwaarde heeft, moet je Elia wegdoen. Vanaf deze zomer moeten we bouwen aan het Feyenoord van de toekomst met iets minder spelers zonder restwaarde. In het meest ideale geval is dat een team zonder Elia, maar dan moet je wel een alternatief hebben. Dat alternatief is voorlopig niet Bilal.quote:Op woensdag 26 april 2017 11:42 schreef Divje het volgende:
Leuk jongens.
Was verder wel een serieuze vraag want ik kan me niemand bedenken die het rendement van een Elia evenaart. Zullen vast wel pareltjes rond lopen, maar dan niet in NL
Dan bedoel ik nu vooral een 'klassieke linksbuiten'. Iemand die lekker z'n mannetje opzoekt, er langs gaat op de brommer en die bal voorslingert/erin rost.
Jaja, Elia is ook geen klassiekertje. Maar wel een klasse apart in NL.
Hoe oud is ie nou? 22/23?quote:Op woensdag 26 april 2017 11:29 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat betreft extra lekker dat je CL speelt. Dat is in het gevecht om een speler toch een mooi lokkertje, want die Samba Sam zal niet meer in Heerenveen spelen na de zomer.quote:Op woensdag 26 april 2017 11:48 schreef Divje het volgende:
Maargoed, mocht Larsson te halen zijn, doen. Enige naam die in me opkomt
Inderdaadquote:Op woensdag 26 april 2017 11:53 schreef Keyos het volgende:
[..]
Wat betreft extra lekker dat je CL speelt. Dat is in het gevecht om een speler toch een mooi lokkertje, want die Samba Sam zal niet meer in Heerenveen spelen na de zomer.
Mja, wat is 'hoofdprijs'. Meer dan 5-6 mil moet Feyenoord niet voor spelers binnen de Eredivisie gaan betalen (tenzij het er zo bovenop ligt dat de speler het waard is, zie: Suarez bij Groningen).quote:Op woensdag 26 april 2017 11:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Inderdaadmaar die zal wel voor een hoofdprijs weg gaan
Samba Sam bakt er al een half jaar helemaal niets meer van. Daar moet je niet meer dan 2/3 miljoen voor neerleggen. En zou sowieso aan Berghuis de voorkeur geven.quote:Op woensdag 26 april 2017 11:53 schreef Keyos het volgende:
[..]
Wat betreft extra lekker dat je CL speelt. Dat is in het gevecht om een speler toch een mooi lokkertje, want die Samba Sam zal niet meer in Heerenveen spelen na de zomer.
Denk dat Heerenveen wel het dubbele wil hebben. Wat hij natuurlijk nog niet waard is. Wat H.FR zegt is ook weer zo, qua snelheid ga je er op achteruit.quote:Op woensdag 26 april 2017 11:55 schreef Keyos het volgende:
[..]
Mja, wat is 'hoofdprijs'. Meer dan 5-6 mil moet Feyenoord niet voor spelers binnen de Eredivisie gaan betalen (tenzij het er zo bovenop ligt dat de speler het waard is, zie: Suarez bij Groningen).
True, ervaring leert toch dat je zeker tegen betere tegenstanders (CL) nergens bent zonder snelheid aan de buitenkant. Daarom ook dat zo'n Toornstra op rechts nooit werkt in topwedstrijden.quote:Op woensdag 26 april 2017 12:00 schreef Divje het volgende:
[..]
Denk dat Heerenveen wel het dubbele wil hebben. Wat hij natuurlijk nog niet waard is. Wat H.FR zegt is ook weer zo, qua snelheid ga je er op achteruit.
quote:Feyenoord is vandaag (woensdag) gestopt met de verkoop van seizoenkaarten voor 2017-2018. Vanwege het aantal supporters dat nog de kans heeft om hun seizoenkaart te verlengen, is de verwachting dat de grens van 34.000 seizoenkaarten voor komend jaar (snel) wordt bereikt. Vorige week liet de club al weten niet méér seizoenkaarten te gaan verkopen, om voldoende capaciteit vrij te houden voor losse kaartverkoop voor thuiswedstrijden.
Wachtlijst
Supporters die ondanks de stop op de verkoop toch in aanmerking willen komen voor een seizoenkaart voor 2017-2018, kunnen zich aanmelden voor een wachtlijst. Zij komen aan bod wanneer minder huidige seizoenkaarthouders dan verwacht besluiten niet te verlengen en er dus plaatsen vrijkomen in het stadion. Deze plekken worden toegewezen naar volgorde van aanmelding (eerst supporter één op de wachtlijst, dan nummer twee, etc.). Aanmelden voor de wachtlijst kan op www.feyenoord.nl/wachtlijst.
Vaste plek in De Kuip
Supporters die de afgelopen periode een nieuwe seizoenkaart hebben aangevraagd, zijn komend jaar zeker van een vaste plek in De Kuip. Dit geldt ook voor Feyenoorders die hun seizoenkaart nog niet hebben verlengd en dit alsnog doen op uiterlijk zondag 14 mei aanstaande.
Losse kaarten
De capaciteit van De Kuip bevat ruim 47.000 plaatsen, waarvan er ongeveer 37.000 beschikbaar zijn voor de verkoop aan supporters. Bij het aantal van 34.000 seizoenkaarthouders zijn er voor de thuiswedstrijden dus gemiddeld nog zo’n 3.000 kaarten beschikbaar voor de losse verkoop. De overige plaatsen in het stadion zijn beschikbaar voor uitsupporters (inclusief buffervakken), aandeelhouders van Stadion Feijenoord, het zakelijke segment (Business Unit- en Seathouders), leden van Sportclub Feyenoord en medewerkers van Feyenoord Rotterdam.
Persoonlijk bericht
Alle supporters die hun seizoenkaart hebben verlengd of er één hebben aangevraagd, ontvangen eind mei 2017 persoonlijk bericht van Feyenoord. Heb je naar aanleiding van dit bericht een vraag, dan kan je contact opnemen met Feyenoord Service & Tickets.
Met het bord op schoot-scout?quote:Op woensdag 26 april 2017 12:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zodra ik scout ben zal ik je hier een antwoord op geven.
Chongquote:Op woensdag 26 april 2017 12:03 schreef Scrummie het volgende:
Overigens moet je achter Elia gewoon een talentvolle jongen hebben, geen bekende speler.
El Hankouriquote:Op woensdag 26 april 2017 12:03 schreef Scrummie het volgende:
Overigens moet je achter Elia gewoon een talentvolle jongen hebben, geen bekende speler.
http://www.nu.nl/voetbal/(...)-feyenoord-fans.htmlquote:Het is nog allerminst zeker dat Feyenoord bij een landstitel gehuldigd gaat worden op de Coolsingel. De Rotterdamse burgemeester Ahmed Aboutaleb laat dit afhangen van het gedrag van de Feyenoordfans rond de ontknoping in de titelstrijd.
Is nog jong he.quote:Op woensdag 26 april 2017 12:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, niet El Hankouri, die kan er geen reet van.
Heb eerlijk gezegd niet de illusie dat hij hét heeft.quote:
Heeftie ook niet. Zou die Emil Hansson 't wel hebben? Die balde toen wel lekker mee tegen.. uhhquote:Op woensdag 26 april 2017 12:15 schreef Keyos het volgende:
[..]
Heb eerlijk gezegd niet de illusie dat hij hét heeft.
Nogal ja. Aangezien Aboutaleb niet zondag tijdens Excelsior gaat denken "ja, ze gedragen zich goed, we gaan morgen naar de Coolsingel!" Gewoon een dom journalistiek stuk.quote:Op woensdag 26 april 2017 12:08 schreef -jos- het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/voetbal/(...)-feyenoord-fans.html
WTF, erg vreemd verhaal dit?!
Die kwam erin tegen Go Ahead volgens mij? Hoorde in ieder geval dat hij lekker balde in Feyenoord 2 deze week. Maarja, dat zegt geen fuck.quote:Op woensdag 26 april 2017 12:19 schreef Divje het volgende:
[..]
Heeftie ook niet. Zou die Emil Hansson 't wel hebben? Die balde toen wel lekker mee tegen.. uhhweet ik niet meer.
Volgens mij wel ja. Die heeft wel een lekkere techniek, snelle bewegingen en dat lichtvoetige dribbeltjequote:Op woensdag 26 april 2017 12:21 schreef Keyos het volgende:
[..]
Die kwam erin tegen Go Ahead volgens mij? Hoorde in ieder geval dat hij lekker balde in Feyenoord 2 deze week. Maarja, dat zegt geen fuck.
Als Leroy Fer voor de derde keer kunnen degraderen in vier jaar is ook niet alles.quote:Op woensdag 26 april 2017 11:49 schreef onlogisch het volgende:
Natuurlijk kan ie naar een WHU of een Stoke City volgend seizoen voor een veelvoud van zijn salaris nu.
Don't believe the hypequote:Op woensdag 26 april 2017 11:48 schreef Divje het volgende:
Maargoed, mocht Larsson te halen zijn, doen. Enige naam die in me opkomt
Boeiend, anders organiseren we zelf gewoon een huldiging op de Coolsingel.quote:Op woensdag 26 april 2017 12:08 schreef -jos- het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/voetbal/(...)-feyenoord-fans.html
WTF, erg vreemd verhaal dit?!
Clasie zou wel prachtig zijn maar die komt natuurlijk komt. Als zo'n gast terugkomt om de rest van zijn leven voor Feyenoord te spelenquote:Op woensdag 26 april 2017 12:50 schreef Sloggi het volgende:
Voor volgend seizoen Clasie zien te halen, op wat voor manier dan ook, en die Ünal huren.
#kampioeninfebruari
Frontpage, niet geklikt.quote:Op woensdag 26 april 2017 12:52 schreef H.FR het volgende:
Stond deze speler 1 of 2 jaar terug niet bij ons in de belangstelling? Belotti: "Ik ben geen ¤100 miljoen waard"
Balans van selectie is belangrijker.quote:Op woensdag 26 april 2017 13:00 schreef H.FR het volgende:
Voor een speler als Clasie moet volgens mij altijd ruimte zijn.
Jepquote:Op woensdag 26 april 2017 13:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De Taap wordt langzaam gebracht. Goed talent zei hier iemand eens.
Ik heb gezegd dat we hem moesten halen toen ie met Palermo net uit de Serie B kwam.quote:Op woensdag 26 april 2017 12:52 schreef H.FR het volgende:
Stond deze speler 1 of 2 jaar terug niet bij ons in de belangstelling? Belotti: "Ik ben geen ¤100 miljoen waard"
Jaquote:Op woensdag 26 april 2017 13:05 schreef Divje het volgende:
[..]
Jep
Maar moeten we het verlies pakken en 'm proberen te slijten?
Dat zou ook een prima oplossing zijn ja.quote:Op woensdag 26 april 2017 13:05 schreef Caland het volgende:
Ik denk dat ze Vente doorschuiven en Kuyt er nog een jaar aan vast plakt als supersub. Dan heb je eigenlijk geen reservespits nodig.
We wonnen van Sevilla met Toornstra op rechts.quote:Op woensdag 26 april 2017 12:02 schreef Keyos het volgende:
[..]
True, ervaring leert toch dat je zeker tegen betere tegenstanders (CL) nergens bent zonder snelheid aan de buitenkant. Daarom ook dat zo'n Toornstra op rechts nooit werkt in topwedstrijden.
Dat was voor 75% te wijden aan die TIFO.quote:Op woensdag 26 april 2017 13:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We wonnen van Sevilla met Toornstra op rechts.
Maar goed, dat was ook met Wilkshire, Immers, Nelom en Kazim.
quote:Op woensdag 26 april 2017 13:12 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat was voor 75% te wijden aan die TIFO.
Geen groen-wit uitshirtquote:Feyenoord onderzoekt met kledingsponsor Adidas de mogelijkheden om volgend seizoen naast een thuis- en uitshirt ook de beschikking te hebben over een derde shirt. De club had met groene energieleverancier Qurrent als nieuwe hoofdsponsor komend seizoen graag in een groen uitshirt gespeeld, maar de shirts voor de nieuwe jaargang waren al besteld voordat er een nieuwe hoofdsponsor was gevonden.
Omdat de Rotterdammers vanwege het groene imago van Qurrent uiteindelijk balen dat er niet voor een groen uitshirt gekozen is, zou een derde tenue waarmee in Europese uitwedstrijden gespeeld kan worden een goede uitkomst bieden. Dit weet FR12.nl te melden.
In het seizoen 2010/2011 speelde Feyenoord voor het laatst in een derde tenue. Destijds was Puma de kledingsponsor en droeg de club twee seizoenen lang een geel shirt.
Hef jezelf op Klaasquote:Op woensdag 26 april 2017 13:32 schreef klaasweetalles het volgende:
Iedereen bijtekenen van de vaste krachten is leuk, maar iedere ploeg heeft 1 of 2 nieuwe krachten nodig om de ploeg nieuwe impulsen te geven....
Ben benieuwd waar clown van geel echt mee komt om de ploeg echt beter te maken
Hoe kan je idd al nieuwe shirts bestellen terwijl je nog niet weet wat de nieuwe hoofdsponsor is? Wacht daar ffkes mee.quote:
quote:Op woensdag 26 april 2017 13:32 schreef klaasweetalles het volgende:
Iedereen bijtekenen van de vaste krachten is leuk, maar iedere ploeg heeft 1 of 2 nieuwe krachten nodig om de ploeg nieuwe impulsen te geven....
Gewoon het template, is toch logisch.quote:Op woensdag 26 april 2017 13:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Hoe kan je idd al nieuwe shirts bestellen terwijl je nog niet weet wat de nieuwe hoofdsponsor is? Wacht daar ffkes mee.
Mjah, blijkbaar zijn de kleurtjes ook al besloten.quote:Op woensdag 26 april 2017 13:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon het template, is toch logisch.
Ja die kk van geel gaat gewoon weer een fernandez halen pff kk van geelquote:Op woensdag 26 april 2017 13:32 schreef klaasweetalles het volgende:
Dat zal wel een lekker hip kleurtje groen wordenquote:Op woensdag 26 april 2017 13:46 schreef ThePlaneteer het volgende:
Oi ze willen volgend jaar Europees shirt groen maken.
Groen![]()
Gifgroen natuurlijk, zoals die blauw/oranje shirts.quote:Op woensdag 26 april 2017 13:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zal wel een lekker hip kleurtje groen worden
GIFgroen past wel bij onze speelstijl.quote:Op woensdag 26 april 2017 13:59 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Gifgroen natuurlijk, zoals die blauw/oranje shirts.
Jammer genoeg weten we al dat dat Qurrent logo er niet zo uit gaat zien.quote:Op woensdag 26 april 2017 14:00 schreef Divje het volgende:
Neon-groen.
ff die mock-up. Dat groene shirt rechtsonder zou wel baas zijn. Zonder die Fjes erop dan.
[ afbeelding ]
Wtf is ditquote:Op woensdag 26 april 2017 14:00 schreef Divje het volgende:
Neon-groen.
ff die mock-up. Dat groene shirt rechtsonder zou wel baas zijn. Zonder die Fjes erop dan.
[ afbeelding ]
Ik vind Mahi ook een interessante optie, maar ook wel een grote kans dat het dan de nieuwe Armenteros wordtquote:Op woensdag 26 april 2017 14:15 schreef VanKuikeren het volgende:
Nog even terugkomende op een back-up linksbuiten. Is Mahi dan niet wat? Kan misschien eventueel ook als back-up op andere posities uit de voeten.
neequote:Op woensdag 26 april 2017 14:15 schreef VanKuikeren het volgende:
Nog even terugkomende op een back-up linksbuiten. Is Mahi dan niet wat? Kan misschien eventueel ook als back-up op andere posities uit de voeten.
Ja.quote:Op woensdag 26 april 2017 14:15 schreef VanKuikeren het volgende:
Mahi is geen middelmaat. Prima backup mits niet al te duur.quote:Op woensdag 26 april 2017 14:37 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
waarom zou je weer allemaal middelmaat halen
Hopelijk knapt ie snel op!quote:Op woensdag 26 april 2017 14:41 schreef heiden6 het volgende:
Gerard Meijer met veel pijn naar het ziekenhuis
En dat noemt zich Feyenoord supporterquote:Op woensdag 26 april 2017 15:00 schreef fukforce het volgende:
[..]
Ik zou wel blij zijn als die pino na dit seizoen oprot wat een grafbak is het ook
Opzich wel knap wat hij dit seizoen presteert natuurlijk bij dat uiterst zwakke Groningen. Maar om hem nou op basis van 1 goed seizoen te halen. Dus:quote:Op woensdag 26 april 2017 14:15 schreef VanKuikeren het volgende:
quote:
Joh, jij kan toch wel iets via die zakenrelatie regelen? Diegene die ook je diamond-card heeft geregeld?quote:Op woensdag 26 april 2017 15:05 schreef fukforce het volgende:
Ik kreeg vandaag kaartjes aangeboden voor Excelsior gast vroeg voor 2 kaarten ruim 1800 euro
Stadion met een capaciteit van 3500 man wat denk je zelfquote:Op woensdag 26 april 2017 15:08 schreef Divje het volgende:
[..]
Joh, jij kan toch wel iets via die zakenrelatie regelen? Diegene die ook je diamond-card heeft geregeld?
Ik vind Mahi ook wel een interessante speler, net als Amrabat.quote:Op woensdag 26 april 2017 14:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Mahi is geen middelmaat. Prima backup mits niet al te duur.
Nee doe het zelfquote:
Oh ffs, ben jij er ook weer...quote:Op woensdag 26 april 2017 15:23 schreef fukforce het volgende:
[..]
Heb je de petitie al getekend vriend
DON WE WORDEN KAMPIOEN!quote:
Wat is er zondag danquote:Op woensdag 26 april 2017 15:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Blijft na zoveel jaar een beetje onwerkelijk.![]()
Waar ga je zondag heen?
Nelom voor 5 jaar vastleggenquote:Op woensdag 26 april 2017 15:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kongolo contract verlengd mooi
Nu Jones nog.
in dit tempo in 2107 die tweede ster.quote:Op woensdag 26 april 2017 15:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waar ga je zondag heen?
twitter:ADSportwereld twitterde op woensdag 26-04-2017 om 15:57:19Feyenoord in actie tegen nep-productenhttps://t.co/dOYjG9QC3g https://t.co/lWCI3EIIHx reageer retweet
Competitie vervalsing. Gaat niet gebeuren.quote:
Bedankt Hans.quote:Op woensdag 26 april 2017 16:34 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Competitie vervalsing. Gaat niet gebeuren.
Mja wel logisch, anders krijg je een wildgroei aan niet-officiële producten terwijl Feyenoord dan geen knikker verkoopt.quote:Op woensdag 26 april 2017 16:33 schreef Zipportal het volgende:
twitter:ADSportwereld twitterde op woensdag 26-04-2017 om 15:57:19Feyenoord in actie tegen nep-productenhttps://t.co/dOYjG9QC3g https://t.co/lWCI3EIIHx reageer retweet
Echt he.quote:Op woensdag 26 april 2017 16:33 schreef Craptacular het volgende:
[..]
in dit tempo in 2107 die tweede ster.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
volgende week zondag bedoel je?quote:Op woensdag 26 april 2017 15:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waar ga je zondag heen?
jammer weer.quote:Op woensdag 26 april 2017 16:33 schreef Zipportal het volgende:
ik vind sterren op de borst een beetje joods....quote:Op woensdag 26 april 2017 16:33 schreef Craptacular het volgende:
[..]
in dit tempo in 2107 die tweede ster.
Zelfkennis is een groot goed.quote:Op woensdag 26 april 2017 16:46 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
https://store.voetbalflitsen.nl/product/feyenoord-kampioensshirt/
Ik ben heel nieuwsgierigquote:Op woensdag 26 april 2017 16:38 schreef Tomatenboer het volgende:
Vanavond om 18.00 uur een persconferentie van Aboutaleb over de huldiging, datum, planning, voorwaarden, afspraken etc.
Te zien op RTV Rijnmond vanavond.
Beter luistert hij naar de supporters en is de huldiging gewoon zondagavond op de Coolsingel. Zo niet word het weer gekkenhuis in de stad en daar zullen de ondernemers niet blij mee zijnquote:
Het dringt ook gewoon totaal niet tot me door. Jarenlang roep ik al dat dit zowat mijn grootste wens is, en dan gebeurt het ineens. Dringt denk ik pas tot me door tot die schaal omhoog gaat op Woudestein. Ben overigens verschrikkelijk benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren na dat fluitsignaal (uitgaande dat we 3 pnt pakken op Woudestein). Kan niets anders gebeuren dan dat er een pitch-invasion gaat plaatsvinden.quote:Op woensdag 26 april 2017 17:01 schreef Pleun2011 het volgende:
Vind het nog steeds een beetje onwezenlijk dat we kampioen gaan worden. 17 jaar lang mooie praatjes maar nu gaat het dan toch echt gebeuren![]()
![]()
Haal je astronauten maar alvast uit de schuur swa gaat gekkenhuis wordenquote:Op woensdag 26 april 2017 17:01 schreef Pleun2011 het volgende:
Vind het nog steeds een beetje onwezenlijk dat we kampioen gaan worden. 17 jaar lang mooie praatjes maar nu gaat het dan toch echt gebeuren![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 april 2017 17:08 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik begrijp de overweging voor maandag ook niet zo.
Ik snap de gedachte wel dat het op maandag minder druk zal zijn en dat er op maandag om 11.30u nog niet zoveel mensen volslagen lam zullen zijn.
Maar op de zondag zal er hoe dan ook een enorme mensenmassa op de been zijn in de binnenstad. De openbare orde zal die dag net zo goed gehandhaafd moeten worden, met of zonder huldiging.
Als je het op maandag houdt zorg je alleen voor een dag extra politie-inzet en overlast (voor omwonenden en ondernemers bijvoorbeeld).
Nog los van het punt dat een huldiging op maandag een stukje van de spontaniteit wegneemt natuurlijk.
Het gaat die zondag gewoon los met of zonder toestemmingquote:Op woensdag 26 april 2017 17:08 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik begrijp de overweging voor maandag ook niet zo.
Ik snap de gedachte wel dat het op maandag minder druk zal zijn en dat er op maandag om 11.30u nog niet zoveel mensen volslagen lam zullen zijn.
Maar op de zondag zal er hoe dan ook een enorme mensenmassa op de been zijn in de binnenstad. De openbare orde zal die dag net zo goed gehandhaafd moeten worden, met of zonder huldiging.
Als je het op maandag houdt zorg je alleen voor een dag extra politie-inzet en overlast (voor omwonenden en ondernemers bijvoorbeeld).
Nog los van het punt dat een huldiging op maandag een stukje van de spontaniteit wegneemt natuurlijk.
Welke mooie praatjes?quote:Op woensdag 26 april 2017 17:01 schreef Pleun2011 het volgende:
![]()
1993 was tegen Groningen uit ook op een zondag vloog het elftal terug naar Zestienhoven voor de huldiging op de Coolsingelquote:Op woensdag 26 april 2017 17:10 schreef Zipportal het volgende:
Tegen NAC in 1999 was ook op een zondag, en was gelijk Coolsingel.
1999... wat is dat al lang geleden hè.quote:Op woensdag 26 april 2017 17:10 schreef Zipportal het volgende:
Daarna is er een onderzoek geweest dat de Coolsingel eigenlijk te klein is voor huldigingen.quote:Op woensdag 26 april 2017 17:10 schreef Zipportal het volgende:
Ik vraag me af of dat ook indirect de reden is dat FRFC dat 1970 thuis shirt niet meer verkoopt? Dat was wmb echt een topper.quote:Op woensdag 26 april 2017 16:33 schreef Zipportal het volgende:
Op de platte kar van Woudestein naar de Kuip. Zal echt tyfuslang duren voor ze daar aankomenquote:Op woensdag 26 april 2017 17:13 schreef Caland het volgende:
Ik denk nog steeds dat een rondrit door de stad de beste optie is, geen idee of dat overwogen wordt.
Welnee, we vertellen iedereen dat Kluivert de chauffeur is.quote:Op woensdag 26 april 2017 17:15 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Op de platte kar van Woudestein naar de Kuip. Zal echt tyfuslang duren voor ze daar aankomen
Of Woudestein - Brienenoord - Kuip - Laan op Zuid - Erasmusbrug - Coolsingel. Krijg je wel wat meer spreiding.quote:Op woensdag 26 april 2017 17:15 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Op de platte kar van Woudestein naar de Kuip. Zal echt tyfuslang duren voor ze daar aankomen
Hef jezelf effe op met je rondrit door de stad😂quote:Op woensdag 26 april 2017 17:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarna is er een onderzoek geweest dat de Coolsingel eigenlijk te klein is voor huldigingen.
Toen 250.000 man, gok dat met de hype nu (en social media en dergelijke) dat aantal wel eens ruim overstegen kan worden.
Als ik alleen al hoor in mijn directe omgeving hoeveel mensen er 'gezellig' naar Rotterdam gaan terwijl ze helemaal niks met Feyenoord hebben, topshow.
Ik denk nog steeds dat een rondrit door de stad de beste optie is, geen idee of dat overwogen wordt.
Rondrit voor je:quote:Op woensdag 26 april 2017 17:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarna is er een onderzoek geweest dat de Coolsingel eigenlijk te klein is voor huldigingen.
Toen 250.000 man, gok dat met de hype nu (en social media en dergelijke) dat aantal wel eens ruim overstegen kan worden.
Als ik alleen al hoor in mijn directe omgeving hoeveel mensen er 'gezellig' naar Rotterdam gaan terwijl ze helemaal niks met Feyenoord hebben, topshow.
Daar heb je op zitten wachten he, tot je dit terug kon zeggen.quote:Op woensdag 26 april 2017 17:17 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Hef jezelf effe op met je rondrit door de stad😂
Voor AZ was het in 2009 27 jaar geleden, wij zaten al op 2/3e van dat getalquote:Op woensdag 26 april 2017 17:13 schreef Gert het volgende:
[..]
1999... wat is dat al lang geleden hè.
Geen wonder dat iedereen het ons zo gunt.
Abou gaat echt niet zo dom zijn om alles naar de Coolsingel te laten komen op zondag. Of maandag of meerdere locaties/rondrit. Denk zelf gewoon de maandag.quote:Op woensdag 26 april 2017 17:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Rondrit voor je:
[ afbeelding ]
Gewoon Coolsingel.
Spoiler alert:quote:Op woensdag 26 april 2017 17:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Voor AZ was het in 2009 27 jaar geleden, wij zaten al op 2/3e van dat getal
Ik hoop dat het vanaf nu gewoon 1x in de 5-10 jaar gebeurt.
Nee😋😋😋😋quote:Op woensdag 26 april 2017 17:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Daar heb je op zitten wachten he, tot je dit terug kon zeggen.
CL miljoen kassa alles dit dat.quote:Op woensdag 26 april 2017 17:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Spoiler alert:
met een spelersbudget van ~16 miljoen terwijl die van Ajax rond de 25 ligt gaat dat erg lastig worden.
Ik blijf erbij, als we geen huldiging krijgen op de zondag, dan moeten we zoiets 'terugkrijgen'. Je kunt niet naar de Kuip rijen in een dichte bus, spelers naar huis en ze dan maandag op die brakke maandag-ochtend huldigen. Dat verdienen zowel de fans als de spelers niet.quote:Op woensdag 26 april 2017 17:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar die kkleijers moeten hun muil houden over een nieuw stadion, gvd gewoon met de derde begroting blijven werken gvd.quote:
Ook al is het op maandag, zal toch wel vol staan.quote:Op woensdag 26 april 2017 17:21 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik blijf erbij, als we geen huldiging krijgen op de zondag, dan moeten we zoiets 'terugkrijgen'. Je kunt niet naar de Kuip rijen in een dichte bus, spelers naar huis en ze dan maandag op die brakke maandag-ochtend huldigen. Dat verdienen zowel de fans als de spelers niet.
Meest episch is een huldiging op zondag, maar als de gemeente ons dat niet gaat geven moet je op zoek naar alternatieven.
Tuurlijk, maar dan staan vaders met kinderen vooraan die heel het seizoen nog geen wedstrijd hebben bezocht. Ik zal erbij zijn als we het maandag doen, maar voor mij is zondag de feestdag. Zo'n maandaghuldiging is mosterd na de maaltijd.quote:Op woensdag 26 april 2017 17:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ook al is het op maandag, zal toch wel vol staan.
Die huldiging boeit mij ook niet zo eigenlijk.quote:Op woensdag 26 april 2017 17:23 schreef Keyos het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dan staan vaders met kinderen vooraan die heel het seizoen nog geen wedstrijd hebben bezocht. Ik zal erbij zijn als we het maandag doen, maar voor mij is zondag de feestdag. Zo'n maandaghuldiging is mosterd na de maaltijd.
Er zijn echt een hoop mensen die op die dag vrij gaan nemen🎶quote:Op woensdag 26 april 2017 17:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ook al is het op maandag, zal toch wel vol staan.
Gewoon 350.000 mensen op de Coolsingelquote:Op woensdag 26 april 2017 17:13 schreef Caland het volgende:
[..]
We zijn wel de eerste kandidaat als Ajax en PSV een keer een mindere selectie/seizoen hebben.quote:Op woensdag 26 april 2017 17:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Spoiler alert:
met een spelersbudget van ~16 miljoen terwijl die van Ajax rond de 25 ligt gaat dat erg lastig worden.
Dan sta je ergens bij Leuvehaven.quote:Op woensdag 26 april 2017 17:25 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Gewoon 350.000 mensen op de Coolsingelwat maakt dat nou uit?
SOWquote:Op woensdag 26 april 2017 17:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt, voor gehandicapten is er een apart plekkie.
Makkelijk grappen over de rug van gehandicapten je bent echt een stoere jongen.quote:Op woensdag 26 april 2017 17:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt, voor gehandicapten is er een apart plekkie.
quote:Op woensdag 26 april 2017 13:46 schreef ThePlaneteer het volgende:
Oi ze willen volgend jaar Europees shirt groen maken.
Groen![]()
quote:Op woensdag 26 april 2017 13:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zal wel een lekker hip kleurtje groen worden
SPOILER: oogaidsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden.
quote:Op woensdag 26 april 2017 17:51 schreef Pascalus het volgende:
[..]
[..]Na deze post ben ik blij dat jij na 7 mei niet meer post hier.SPOILER: oogaidsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
ZO DAN.quote:Op woensdag 26 april 2017 17:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Na deze post ben ik blij dat jij na 7 mei niet meer post hier.
fix je sig eens.quote:Op woensdag 26 april 2017 17:58 schreef Caland het volgende:
De persconferentie van burgemeester Ahmed Aboutaleb over de huldiging is vanaf 18:00 hier live te bekijken: content.rijnmond.nl/popup-video/
Kan je bevestigen dat de molenaar douche reclame voorbij kwam op rijnmond?quote:Op woensdag 26 april 2017 17:58 schreef Caland het volgende:
De persconferentie van burgemeester Ahmed Aboutaleb over de huldiging is vanaf 18:00 hier live te bekijken: content.rijnmond.nl/popup-video/
Dan moet ik je helaas teleurstellen vriend.quote:Op woensdag 26 april 2017 17:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Na deze post ben ik blij dat jij na 7 mei niet meer post hier.
Elan.quote:Op woensdag 26 april 2017 18:01 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dan moet ik je helaas teleurstellen vriend.
quote:Feyenoord-supporters die geen kaart hebben bemachtigd voor Excelsior – Feyenoord krijgen de mogelijkheid om dat duel gezamenlijk in De Kuip te bekijken. In het stadion worden op zondag 7 mei grote schermen geplaatst waarop de stadsderby live te volgen is. Mocht Feyenoord die dag landskampioen worden, dan zal de bijbehorende schaal na de wedstrijd niet op Woudestein worden uitgereikt, maar in De Kuip.
Deze beslissing is genomen omdat op deze manier zoveel mogelijk Feyenoord-supporters de eventuele schaaluitreiking samen met de spelers kunnen beleven. Wordt Feyenoord landskampioen op Woudestein, dan zal de selectie na de wedstrijd vertrekken naar De Kuip. Tot het moment van aankomst van de selectie zal er een feestelijk programma plaatsvinden in De Kuip, met onder meer optredens van artiesten.
Kaartverkoop
Kaarten voor het evenement op zondag 7 mei kosten ¤ 10,- per stuk. Seizoenkaarthouders krijgen als eerste de mogelijkheid om kaarten (één per seizoenkaart) te kopen. Mochten er na deze voorrangsperiode nog kaarten beschikbaar zijn, dan krijgen leden van Het Legioen en Feyenoord Juniorclub Kameraadjes de kans om kaarten te kopen. Gedetailleerde informatie over de (start en verschillende fases van de) kaartverkoop volgt uiterlijk dit weekend.
Diamond- en Goldcardhouders die via Feyenoord een kaart hebben gekocht waarmee ze Excelsior – Feyenoord vanuit het uitvak kunnen bijwonen, krijgen een gratis kaart voor het evenement in De Kuip. Voor hen worden plaatsen vrijgehouden, zodat zij na terugkomst van Woudestein de schaaluitreiking in De Kuip kunnen meemaken.
Huldiging op Coolsingel
Slaagt Feyenoord erin om op zondag 7 mei landskampioen te worden, dan biedt de gemeente Rotterdam de ploeg een huldiging aan op het stadhuis. Deze huldiging zal in dat geval plaatsvinden op maandag 8 mei om 12:00 uur. Feyenoord, politie, RET en gemeente werken momenteel aan de voorbereidingen. Meer informatie over de huldiging volgt in een later stadium.
Het is te kansloos voor woordenquote:Op woensdag 26 april 2017 18:08 schreef Keyos het volgende:
Wat een kansloos gebeuren dit zeg. "Korte route naar de Kuip", daarmee zeggen ze dus dat ze volle vaart over de Brienenoord gaan. Mooi pech dus voor iedereen die zich verzameld in Kralingen (en uitvak).
Gaat niet gebeuren vriend geloof mij maar dit gaat compleet uit de hand lopen zondagavondquote:Op woensdag 26 april 2017 18:10 schreef Scrummie het volgende:
Zondagavond stadhuisplein vanaf 23.00 dicht.
Nee die krijgen ook een kaartje. Die in het uitvak dan.quote:Op woensdag 26 april 2017 18:05 schreef Scrummie het volgende:
Uitreiking schaal in de Kuip?. Dus alle Excelsior gangers hebben pech gehad
.
En worden vervoerd naar de Kuip?quote:Op woensdag 26 april 2017 18:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee die krijgen ook een kaartje. Die in het uitvak dan.
Omdat er zogenaamd geen voorbereidingen getroffen kunnen worden voor huldiging op zondag. Wel op maandag.quote:Op woensdag 26 april 2017 18:15 schreef WHATSHESAID het volgende:
Huldiging niet door laten gaan als er rellen op zondag zijn. Waarom dan niet gewoon op zondag huldigen, dan heb je maandag sowieso geen teringzooi...
Ja, dat is inderdaad gelul.quote:Op woensdag 26 april 2017 18:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Omdat er zogenaamd geen voorbereidingen getroffen kunnen worden voor huldiging op zondag. Wel op maandag.
NounounouAboutaleb.
quote:Op woensdag 26 april 2017 18:17 schreef Scrummie het volgende:
Excelsior bezoekers hebben keuze: Of in het stadion van Excelsior zitten, of naar de Kuip. Advies: pak de fiets.
Dan kies ik voor rellen op zondag op maandag heb je niks in de stad te zoekenquote:Op woensdag 26 april 2017 18:15 schreef WHATSHESAID het volgende:
Huldiging niet door laten gaan als er rellen op zondag zijn. Waarom dan niet gewoon op zondag huldigen, dan heb je maandag sowieso geen teringzooi...
Wel als je de fiets pakt.quote:Op woensdag 26 april 2017 18:18 schreef WHATSHESAID het volgende:
Mensen die in Woudestein zitten zijn ook lekker de lul, zijn dus niet bij de uitreiking van de schaal
Bron?quote:Op woensdag 26 april 2017 18:10 schreef Scrummie het volgende:
Zondagavond stadhuisplein vanaf 23.00 dicht. Alle kroegen enzo ook niet langer open.
Hoezo? Vind het eigenlijk wel een prima oplossing. Huldiging op maandag was sowieso al wel een zekerheidje.quote:Op woensdag 26 april 2017 18:18 schreef Scrummie het volgende:
Dit gaat compleet fout, echt compleet fout. Wat een achterlijken.
Lekker fietsen naar de Kuip waar je vervolgens niet naar binnen mag, omdat je maar had moeten kiezen. Topadvies.quote:
Met de beker was er op obscure kroegjes na ook niks meer te doen na een uurtje of 1quote:
Hoop dat ze je verrot slaan dan.quote:Op woensdag 26 april 2017 18:19 schreef fukforce het volgende:
[..]
Dan kies ik voor rellen op zondag op maandag heb je niks in de stad te zoeken
Nee, mensen in het uitvak krijgen gewoon een kaart. En de mensen buiten het uitvak zullen echt wel een scc hebben dus die hebben ook gewoon voorrang.quote:Op woensdag 26 april 2017 18:20 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Lekker fietsen naar de Kuip waar je vervolgens niet naar binnen mag, omdat je maar had moeten kiezen. Topadvies.
Ik sta lekker op een afstandje met bier en popcornquote:Op woensdag 26 april 2017 18:21 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Hoop dat ze je verrot slaan dan.
True.quote:Op woensdag 26 april 2017 18:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Met de beker was er op obscure kroegjes na ook niks meer te doen na een uurtje of 1Wat dat betreft is Rotterdam wel een dorp.
Het gaat al 10 uur duren voordat spelers in Kuip gaan zijn, bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 26 april 2017 18:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoezo? Vind het eigenlijk wel een prima oplossing. Huldiging op maandag was sowieso al wel een zekerheidje.
Val eens in een knoop.quote:
Volgens abou abou was het kiezen tussen de wedstrijd en de uitreiking.quote:Op woensdag 26 april 2017 18:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee die krijgen ook een kaartje. Die in het uitvak dan.
Wat een achterlijke...door debielen zoals jij heb je juist dit gedoequote:
Zou je er nog inkomen dan? Gezien de Kuip al voor de wedstrijd open gaat.quote:Op woensdag 26 april 2017 18:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, mensen in het uitvak krijgen gewoon een kaart. En de mensen buiten het uitvak zullen echt wel een scc hebben dus die hebben ook gewoon voorrang.
Op Stadhuisplein wil ik sowieso niet zijn verder.quote:Op woensdag 26 april 2017 18:22 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Dat krijg je met zo veel mongolen die niet met drank om kunnen gaan
Denk je dat de kaarten aan de deur verkocht worden?quote:Op woensdag 26 april 2017 18:24 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Zou je er nog inkomen dan? Gezien de Kuip al voor de wedstrijd open gaat.
Hij is een 13 jarige puber die stoer doet op het internet. Dus mwauh.quote:Op woensdag 26 april 2017 18:24 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Wat een achterlijke...door debielen zoals jij heb je juist dit gedoe
Wat doe je boos?quote:Op woensdag 26 april 2017 18:24 schreef Scrummie het volgende:
Benieuwd hoeveel kaarten ze gaan verkopen voor de Kuip.. Zal ook wel weer een stuk minder dan normaal zijn wegens allerlei veiligheid onzin.
Dat zou een afgang zijn. Die gasten in dat uitvak zijn er misschien nog wel het vaakste bij van iedereen. Dat wordt de watertaxi pakken.quote:Op woensdag 26 april 2017 18:22 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Volgens abou abou was het kiezen tussen de wedstrijd en de uitreiking.
Nee, maar ik kan me voorstellen dat er op een gegeven moment geen mensen meer binnen gelaten worden, dat je niet kunt binnenwandelen wanneer je wilt.quote:Op woensdag 26 april 2017 18:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Denk je dat de kaarten aan de deur verkocht worden?
Ik heb een helikopter geregeld voor de dagquote:Op woensdag 26 april 2017 18:25 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dat zou een afgang zijn. Die gasten in dat uitvak zijn er misschien nog wel het vaakste bij van iedereen. Dat wordt de watertaxi pakken.
Ik denk inderdaad dat ze voor die paar honderd mensen in een stadion vlakbij De Kuip totaal niets kunnen bedenken om dat goed op te lossen.quote:Op woensdag 26 april 2017 18:25 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan me voorstellen dat er op een gegeven moment geen mensen meer binnen gelaten worden, dat je niet kunt binnenwandelen wanneer je wilt.
Stijg tot boven de euromast en spring eruit zou ik zeggen.quote:Op woensdag 26 april 2017 18:26 schreef fukforce het volgende:
[..]
Ik heb een helikopter geregeld voor de dag
Geen gratis toegang?quote:Op woensdag 26 april 2017 18:24 schreef Scrummie het volgende:
Benieuwd hoeveel kaarten ze gaan verkopen voor de Kuip.. Zal ook wel weer een stuk minder dan normaal zijn wegens allerlei veiligheid onzin.
Nee, 10tje per kaart. 1 kaart per SCC. Als er nog plek over is daarna komen de Legioen leden aan de beurt.quote:
Ja, voor die 400 man worden er plaatsen gereserveerd.quote:Op woensdag 26 april 2017 18:24 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Zou je er nog inkomen dan? Gezien de Kuip al voor de wedstrijd open gaat.
We zijn bijna kampioen en Scrummie wil effe een keertje langs komen en het is allemaal niet naar wens.quote:
OV-fietsjequote:Op woensdag 26 april 2017 18:28 schreef Keyos het volgende:
Als ik een kaartje koop, van Woudestein na de wedstrijd naar de kuip ga, dan verwacht ik wel te worden binnengelaten als ik daar na de wedstrijd ben. Misschien maar fixen dat ik een fiets heb die dag.
Ga ergens anders leuk doen.quote:Op woensdag 26 april 2017 18:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
We zijn bijna kampioen en Scrummie wil effe een keertje langs komen en het is allemaal niet naar wens.
Dat dit kan in Nederland.
Zou de watertaxi pakken, die kun je van tevoren al reserverenquote:Op woensdag 26 april 2017 18:28 schreef Keyos het volgende:
Als ik een kaartje koop, van Woudestein na de wedstrijd naar de kuip ga, dan verwacht ik wel te worden binnengelaten als ik daar na de wedstrijd ben. Misschien maar fixen dat ik een fiets heb die dag.
quote:Op woensdag 26 april 2017 18:29 schreef Zipportal het volgende:
Wat een kutzooi ook. Ik moet uit de provincie Groningen komen, lekker dan.
Duik gewoon een kroeg in.quote:Op woensdag 26 april 2017 18:29 schreef Scrummie het volgende:
Moet je godverdomme nog Legioen lid zijn ook. Tyfus zooi.
Snap ik, ik doelde eigenlijk meer op die lui die daar niet als uitsupporters zitten.quote:Op woensdag 26 april 2017 18:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, voor die 400 man worden er plaatsen gereserveerd.
Nepsupportertquote:Op woensdag 26 april 2017 18:29 schreef Scrummie het volgende:
Moet je godverdomme nog Legioen lid zijn ook. Tyfus zooi.
Niet al een maand geleden hotel hebben gereserveerdquote:Op woensdag 26 april 2017 18:29 schreef Zipportal het volgende:
Neem aan dat als je een halve seizoenskaart van Excelsior koopt je ook wel een seizoenskaart van Feyenoord hebt. Dan kom je dus ook gewoon de Kuip binnen want voorrang.quote:Op woensdag 26 april 2017 18:30 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Snap ik, ik doelde eigenlijk meer op die lui die daar niet als uitsupporters zitten.
quote:Op woensdag 26 april 2017 18:29 schreef Zipportal het volgende:
Gloryhunterquote:Op woensdag 26 april 2017 18:29 schreef Zipportal het volgende:
Dat is de fietsroute. Spelersbus gaat over de brienenoordquote:Op woensdag 26 april 2017 18:35 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Als dit de route wordt, komen ze langs mijn huis.
Je ga toch niet de boel slopen héquote:Op woensdag 26 april 2017 18:35 schreef fukforce het volgende:
Ik heb er zin in gaat een leuke dag worden tegen Excelsior ik ga me alvast voorbereiden
Brienenoord wordt gewoon platgelegd iedereen zal gewoon de snelweg oplopen gaat gewoon chaos worden heb er zin inquote:Op woensdag 26 april 2017 18:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is de fietsroute. Spelersbus gaat over de brienenoord
quote:Op woensdag 26 april 2017 18:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is de fietsroute. Spelersbus gaat over de brienenoord
Denk 1 scherm aan de kant van het uitvak. 4 schermen is niet te doen.quote:Op woensdag 26 april 2017 18:37 schreef Grifte het volgende:
Zou je met het plaatsen van meerdere grote schermen niet gewoon de hele Kuip kunnen uitverkopen? (Zal wel prijzig zijn en of onze grasmeester hier blij mee gaat zijn, geen idee of dat ook technisch haalbaar is ) Of verwachten jullie dat men gaat kiezen voor een soort 3/4 invulling met een groot scherm aan één zijde?
Kop op Scrum. Oplossingsgericht denken.quote:Op woensdag 26 april 2017 18:42 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga de rest van de avond een hoekje in janken.
Trouwens,quote:Op woensdag 26 april 2017 18:42 schreef Scrummie het volgende:
Ik zou gewoon lekker in een kroeg op Zuid gaan kijken en daarna de bus onthalen bij de Kuip. Gaat sowieso topshow worden.quote:Op woensdag 26 april 2017 18:42 schreef Scrummie het volgende:
Zit ook met mijn pa he, die ga ik niet overal mee naar toe slepen. Maar wat jij zegt zal het wel worden ja. En uiteraard een topshow.quote:Op woensdag 26 april 2017 18:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou gewoon lekker in een kroeg op Zuid gaan kijken en daarna de bus onthalen bij de Kuip. Gaat sowieso topshow worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |