Daarna is er een onderzoek geweest dat de Coolsingel eigenlijk te klein is voor huldigingen.quote:Op woensdag 26 april 2017 17:10 schreef Zipportal het volgende:
Tegen NAC in 1999 was ook op een zondag, en was gelijk Coolsingel.
Ik vraag me af of dat ook indirect de reden is dat FRFC dat 1970 thuis shirt niet meer verkoopt? Dat was wmb echt een topper.quote:Op woensdag 26 april 2017 16:33 schreef Zipportal het volgende:
twitter:ADSportwereld twitterde op woensdag 26-04-2017 om 15:57:19Feyenoord in actie tegen nep-productenhttps://t.co/dOYjG9QC3g https://t.co/lWCI3EIIHx reageer retweet
Op de platte kar van Woudestein naar de Kuip. Zal echt tyfuslang duren voor ze daar aankomenquote:Op woensdag 26 april 2017 17:13 schreef Caland het volgende:
Ik denk nog steeds dat een rondrit door de stad de beste optie is, geen idee of dat overwogen wordt.
Welnee, we vertellen iedereen dat Kluivert de chauffeur is.quote:Op woensdag 26 april 2017 17:15 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Op de platte kar van Woudestein naar de Kuip. Zal echt tyfuslang duren voor ze daar aankomen
Of Woudestein - Brienenoord - Kuip - Laan op Zuid - Erasmusbrug - Coolsingel. Krijg je wel wat meer spreiding.quote:Op woensdag 26 april 2017 17:15 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Op de platte kar van Woudestein naar de Kuip. Zal echt tyfuslang duren voor ze daar aankomen
Hef jezelf effe op met je rondrit door de stad😂quote:Op woensdag 26 april 2017 17:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarna is er een onderzoek geweest dat de Coolsingel eigenlijk te klein is voor huldigingen.
Toen 250.000 man, gok dat met de hype nu (en social media en dergelijke) dat aantal wel eens ruim overstegen kan worden.
Als ik alleen al hoor in mijn directe omgeving hoeveel mensen er 'gezellig' naar Rotterdam gaan terwijl ze helemaal niks met Feyenoord hebben, topshow.
Ik denk nog steeds dat een rondrit door de stad de beste optie is, geen idee of dat overwogen wordt.
Rondrit voor je:quote:Op woensdag 26 april 2017 17:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarna is er een onderzoek geweest dat de Coolsingel eigenlijk te klein is voor huldigingen.
Toen 250.000 man, gok dat met de hype nu (en social media en dergelijke) dat aantal wel eens ruim overstegen kan worden.
Als ik alleen al hoor in mijn directe omgeving hoeveel mensen er 'gezellig' naar Rotterdam gaan terwijl ze helemaal niks met Feyenoord hebben, topshow.
Daar heb je op zitten wachten he, tot je dit terug kon zeggen.quote:Op woensdag 26 april 2017 17:17 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Hef jezelf effe op met je rondrit door de stad😂
Voor AZ was het in 2009 27 jaar geleden, wij zaten al op 2/3e van dat getalquote:Op woensdag 26 april 2017 17:13 schreef Gert het volgende:
[..]
1999... wat is dat al lang geleden hè.
Geen wonder dat iedereen het ons zo gunt.
Abou gaat echt niet zo dom zijn om alles naar de Coolsingel te laten komen op zondag. Of maandag of meerdere locaties/rondrit. Denk zelf gewoon de maandag.quote:Op woensdag 26 april 2017 17:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Rondrit voor je:
[ afbeelding ]
Gewoon Coolsingel.
Spoiler alert:quote:Op woensdag 26 april 2017 17:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Voor AZ was het in 2009 27 jaar geleden, wij zaten al op 2/3e van dat getal
Ik hoop dat het vanaf nu gewoon 1x in de 5-10 jaar gebeurt.
Nee😋😋😋😋quote:Op woensdag 26 april 2017 17:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Daar heb je op zitten wachten he, tot je dit terug kon zeggen.
CL miljoen kassa alles dit dat.quote:Op woensdag 26 april 2017 17:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Spoiler alert:
met een spelersbudget van ~16 miljoen terwijl die van Ajax rond de 25 ligt gaat dat erg lastig worden.
Ik blijf erbij, als we geen huldiging krijgen op de zondag, dan moeten we zoiets 'terugkrijgen'. Je kunt niet naar de Kuip rijen in een dichte bus, spelers naar huis en ze dan maandag op die brakke maandag-ochtend huldigen. Dat verdienen zowel de fans als de spelers niet.quote:Op woensdag 26 april 2017 17:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar die kkleijers moeten hun muil houden over een nieuw stadion, gvd gewoon met de derde begroting blijven werken gvd.quote:
Ook al is het op maandag, zal toch wel vol staan.quote:Op woensdag 26 april 2017 17:21 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik blijf erbij, als we geen huldiging krijgen op de zondag, dan moeten we zoiets 'terugkrijgen'. Je kunt niet naar de Kuip rijen in een dichte bus, spelers naar huis en ze dan maandag op die brakke maandag-ochtend huldigen. Dat verdienen zowel de fans als de spelers niet.
Meest episch is een huldiging op zondag, maar als de gemeente ons dat niet gaat geven moet je op zoek naar alternatieven.
Tuurlijk, maar dan staan vaders met kinderen vooraan die heel het seizoen nog geen wedstrijd hebben bezocht. Ik zal erbij zijn als we het maandag doen, maar voor mij is zondag de feestdag. Zo'n maandaghuldiging is mosterd na de maaltijd.quote:Op woensdag 26 april 2017 17:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ook al is het op maandag, zal toch wel vol staan.
Die huldiging boeit mij ook niet zo eigenlijk.quote:Op woensdag 26 april 2017 17:23 schreef Keyos het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dan staan vaders met kinderen vooraan die heel het seizoen nog geen wedstrijd hebben bezocht. Ik zal erbij zijn als we het maandag doen, maar voor mij is zondag de feestdag. Zo'n maandaghuldiging is mosterd na de maaltijd.
Er zijn echt een hoop mensen die op die dag vrij gaan nemen🎶quote:Op woensdag 26 april 2017 17:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ook al is het op maandag, zal toch wel vol staan.
Gewoon 350.000 mensen op de Coolsingelquote:Op woensdag 26 april 2017 17:13 schreef Caland het volgende:
[..]
We zijn wel de eerste kandidaat als Ajax en PSV een keer een mindere selectie/seizoen hebben.quote:Op woensdag 26 april 2017 17:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Spoiler alert:
met een spelersbudget van ~16 miljoen terwijl die van Ajax rond de 25 ligt gaat dat erg lastig worden.
Dan sta je ergens bij Leuvehaven.quote:Op woensdag 26 april 2017 17:25 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Gewoon 350.000 mensen op de Coolsingelwat maakt dat nou uit?
SOWquote:Op woensdag 26 april 2017 17:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt, voor gehandicapten is er een apart plekkie.
Makkelijk grappen over de rug van gehandicapten je bent echt een stoere jongen.quote:Op woensdag 26 april 2017 17:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt, voor gehandicapten is er een apart plekkie.
quote:Op woensdag 26 april 2017 13:46 schreef ThePlaneteer het volgende:
Oi ze willen volgend jaar Europees shirt groen maken.
Groen![]()
quote:Op woensdag 26 april 2017 13:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zal wel een lekker hip kleurtje groen worden
SPOILER: oogaidsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden.
quote:Op woensdag 26 april 2017 17:51 schreef Pascalus het volgende:
[..]
[..]Na deze post ben ik blij dat jij na 7 mei niet meer post hier.SPOILER: oogaidsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
ZO DAN.quote:Op woensdag 26 april 2017 17:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Na deze post ben ik blij dat jij na 7 mei niet meer post hier.
fix je sig eens.quote:Op woensdag 26 april 2017 17:58 schreef Caland het volgende:
De persconferentie van burgemeester Ahmed Aboutaleb over de huldiging is vanaf 18:00 hier live te bekijken: content.rijnmond.nl/popup-video/
Kan je bevestigen dat de molenaar douche reclame voorbij kwam op rijnmond?quote:Op woensdag 26 april 2017 17:58 schreef Caland het volgende:
De persconferentie van burgemeester Ahmed Aboutaleb over de huldiging is vanaf 18:00 hier live te bekijken: content.rijnmond.nl/popup-video/
Dan moet ik je helaas teleurstellen vriend.quote:Op woensdag 26 april 2017 17:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Na deze post ben ik blij dat jij na 7 mei niet meer post hier.
Elan.quote:Op woensdag 26 april 2017 18:01 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dan moet ik je helaas teleurstellen vriend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |