kwam je tegen op Tinderquote:Op woensdag 26 april 2017 18:50 schreef richolio het volgende:
[..]
Heb je weer mijn facebook gestalkt
Dit. Post your nudes, gentlemen.quote:Op woensdag 26 april 2017 17:35 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Er moeten gewoon FOKerts in de OP. Niks geen modellen, maar gewoon de ekte FOK heren.
Oh nice, wist niet dat je ook naar zulke dingen ging. Ga je dit jaar nog ergens heen?quote:Op woensdag 26 april 2017 18:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Keertje op Lowlands en keertje op Best Kept Secret Festival.
Dat laatste zou ik eigenlijk niet moeten vertellen of zo.
Was een slechte woordgrap van max 3/10.quote:Op woensdag 26 april 2017 18:54 schreef richolio het volgende:
[..]
Oh nice, wist niet dat je ook naar zulke dingen ging. Ga je dit jaar nog ergens heen?
Whehe, hoezo zou je dat niet moeten vertellen
Amstequote:Op woensdag 26 april 2017 19:08 schreef Kaas- het volgende:
Ben al in m'n vriend z'n huis omdat ik net uit m'n werk kwam maar hij is er pas over enkel uren, dus ga maar een beetje door Amsterdam wandelen om de tijd te doden en ergens wat te eten.
Ohquote:Op woensdag 26 april 2017 19:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Was een slechte woordgrap van max 3/10.Maar ja
ga best vaak naar festivals, alleen de komende tijd dan toevallig even niet omdat ik geld moet sparen voor andere dingen. Behalve dan Paradigm festival en misschien nog een ander technofestival. Bezoek je ze ook?
Misschien dat ik dit jaar ook weer ga.quote:Op woensdag 26 april 2017 19:42 schreef richolio het volgende:
[..]
OhDie was wel matig ja
Ik ga sowieso weer Lowlands, verder misschien Down The Rabbit Hole en sowieso die standaard dingetjes zoals Metropolis. Ik moet ook een beetje sparen voor vakantie naar Griekenland nog
Lowlands? Nicequote:Op woensdag 26 april 2017 19:46 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Misschien dat ik dit jaar ook weer ga.
Misschien dat ik alleen iets te jong voor je benquote:Op woensdag 26 april 2017 19:46 schreef Kaas- het volgende:
Richolio wij zouden qua interesses echt gaan daten als ik geen vriend had en als jij geen mosselprikker was.
Hoe oud ben jij dan en hoe oud ben ik volgens jou?quote:Op woensdag 26 april 2017 19:50 schreef richolio het volgende:
[..]
Misschien dat ik alleen iets te jong voor je ben
Oei, dit is wel een lastige vraag. Ik denk dat jij zo 22/23/24 bent? En ik denk dat ik bijna 20 benquote:Op woensdag 26 april 2017 19:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij dan en hoe oud ben ik volgens jou?
Ja, for sure. Alleen is de prijs wel errug hoog hoor.quote:Op woensdag 26 april 2017 19:50 schreef richolio het volgende:
[..]
Lowlands? Nice
Gewoon doenWordt sowieso weer de shit
Dat wel ja. Een maat van me was vorig jaar gegaan voor 100 euquote:Op woensdag 26 april 2017 19:53 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Ja, for sure. Alleen is de prijs wel errug hoog hoor.
185 euro
Ik denk niet dat ik dit jaar ga, maar moet nog even zien. Als ik een goede aanbieding vind doe ik dat wel.quote:Op woensdag 26 april 2017 19:54 schreef richolio het volgende:
[..]
Dat wel ja. Een maat van me was vorig jaar gegaan voor 100 euDie had ik een perfect Ticketswapje gevonden vlak voor het festival. Maar ja, moet je ook maar net vinden misschien.
Ho ho!quote:Op woensdag 26 april 2017 19:46 schreef Kaas- het volgende:
Richolio wij zouden qua interesses echt gaan daten als ik geen vriend had en als jij geen mosselprikker was.
Ik heb vorig jaar aan eten en drinken zo'n 360 eu uitgegevenquote:Op woensdag 26 april 2017 19:56 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik dit jaar ga, maar moet nog even zien. Als ik een goede aanbieding vind doe ik dat wel.
Genoeg goede gratis/goedkopere festivals!
Sowieso zijn de consumpties onbetaalbaar man...
Iknow, ik heb het heel zuinig aangedaan en was 70 euro kwijt voor drie dagen. Slecht voorbereidquote:Op woensdag 26 april 2017 19:57 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar aan eten en drinken zo'n 360 eu uitgegevenWel duur ja
Oh maar je bent dus 19. Hms ja we kunnen die hypothetische dates beter laten zitten dan, want ik ga binnenkort al afstuderen en werken en shit. Zit al boven je schatting joh.quote:Op woensdag 26 april 2017 19:52 schreef richolio het volgende:
[..]
Oei, dit is wel een lastige vraag. Ik denk dat jij zo 22/23/24 bent? En ik denk dat ik bijna 20 ben
Sorryquote:Op woensdag 26 april 2017 20:00 schreef richolio het volgende:
Had ik gelijk of niet Kaas? Te jong hè?
Was?quote:Op woensdag 26 april 2017 18:43 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja dat is wel slecht van me, gezien ik Alex Turner fanboy was. Maar als hij op straat zou lopen zou hij me niet eens zo opvallen denk ikHet is heel die Rock 'n Roll/Arctic Monkeys allure die ik zo tof vind
70 euro?quote:Op woensdag 26 april 2017 19:59 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Iknow, ik heb het heel zuinig aangedaan en was 70 euro kwijt voor drie dagen. Slecht voorbereid
Logisch dat ze die rare currencies gebruiken. Niemand die ik ken zou 4 euro uitgeven aan een verlepte hamburger.
Waarom doe je nu alsof ik het meisje zou zijn?quote:Op woensdag 26 april 2017 19:53 schreef richolio het volgende:
Maar ik dacht even in hetero, niet elk meisje wil een jongere jongen (op deze leeftijd).
Ik 28 euroquote:Op woensdag 26 april 2017 19:57 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar aan eten en drinken zo'n 360 eu uitgegevenWel duur ja
Niiceeequote:Op woensdag 26 april 2017 20:02 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Was?En jij hebt hem toch ook twee keer gezien? Bij Arctic Monkeys en bij The Last Shadow Puppets.
Ik moest lachen om je slechte woordgrap, Kaas
Ja, dan zitten we allebei in een hele andere levensfase. Jij al bezig met een éckte baan en ik nog naar school gaan en uitgaan en dergelijke. Dat gaat misschien voor beiden ook wrijven uiteindelijk. Beter leeftijdsgenootjesquote:Op woensdag 26 april 2017 20:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh maar je bent dus 19. Hms ja we kunnen die hypothetische dates beter laten zitten dan, want ik ga binnenkort al afstuderen en werken en shit. Zit al boven je schatting joh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
Plsquote:Op woensdag 26 april 2017 20:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Waarom doe je nu alsof ik het meisje zou zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
quote:Op woensdag 26 april 2017 20:05 schreef richolio het volgende:
[..]
PlsLijkt me vanzelfsprekend. Ik ben een mannelijke mannen man.
Een lekkere twink ook nog eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vorig jaarquote:Op woensdag 26 april 2017 20:02 schreef richolio het volgende:
[..]
70 euro?Zo weinig.
Ja, door die muntjes heb je uiteindelijk ook zelf niet echt meer door wat je uitgeeft imo. Een cocktail voor 3.5 muntjes, dat is dus gelijk 9,10 euro. Maar ik wil op Lowlands ook echt niet op mijn geld letten, dus ik neem het er maar van. Ook alle ontbijtjes en dergelijke koop ik daar
Wanneer ben jij voor het laatst geweest dan? Want ik vind het eten daar best goed hoor, je hebt ook aardig wat keuze
Dat gevoel had ik ook ja, maar daar probeerde ik me nog dus vanaf te zetten.quote:Op woensdag 26 april 2017 20:05 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Vorig jaar
En het eten was inderdaad best aardig hoor. Had alleen het gevoel dat mijn zakken leeggeklopt werden.
quote:Op woensdag 26 april 2017 20:04 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja, dan zitten we allebei in een hele andere levensfase. Jij al bezig met een éckte baan en ik nog naar school gaan en uitgaan en dergelijke. Dat gaat misschien voor beiden ook wrijven uiteindelijk. Beter leeftijdsgenootjes
Ik werd eind februari alweer 26. Hoogbejaard in de hommowereld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk inderdaad dat we gewoon verstandig moeten zijn en deze opbloeiende liefde moeten afkappen voordat we elkaar pijn doen.
quote:Op woensdag 26 april 2017 20:05 schreef richolio het volgende:
[..]
PlsLijkt me vanzelfsprekend. Ik ben een mannelijke mannen man.
Haha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
LAST.FM
Inderdaad, het was leuk voor zolang het duurde. Vaarwel Kaasquote:Op woensdag 26 april 2017 20:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik werd eind februari alweer 26. Hoogbejaard in de hommowereld.
Ik denk inderdaad dat we gewoon verstandig moeten zijn en deze opbloeiende liefde moeten afkappen voordat we elkaar pijn doen.
Blijft wel voor altijd een speciaal plekje in m'n hart.quote:Op woensdag 26 april 2017 20:13 schreef richolio het volgende:
[..]
Inderdaad, het was leuk voor zolang het duurde. Vaarwel Kaas
Nee, ik had 10 muntjes gehaald en werd op vrijdagmiddag ziek.quote:
plz geef mij maar een spuitjequote:Op woensdag 26 april 2017 20:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik werd eind februari alweer 26. Hoogbejaard in de hommowereld.
ik doe 19 ook nog steeds. Gewoon de volgende regel toepassen en je zit altijd goedquote:Op woensdag 26 april 2017 20:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh maar je bent dus 19. Hms ja we kunnen die hypothetische dates beter laten zitten dan, want ik ga binnenkort al afstuderen en werken en shit. Zit al boven je schatting joh.
quote:Op woensdag 26 april 2017 20:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik doe 19 ook nog steeds. Gewoon de volgende regel toepassen en je zit altijd goed
Eigen leeftijd / 3 * 0 + 14
Patrique moet jou even in de watten leggen morgenquote:Op woensdag 26 april 2017 20:42 schreef Renesite het volgende:
En wat een week. Vanaf zondag buikpijn en dingen. Moe. Wel gewoon doorgewerkt met elke dag extern bezoek. Bij een cliënt thuis, gisteren bij een Ggz instelling en vandaag bij een advocaat met een cliënt. En ivm totaal niet fit niet gebootcamped![]()
Echt vet grappig.quote:Op woensdag 26 april 2017 18:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die ja.Laatst met die kerel die al die meisjes hadden opgelicht die een boyband wilden zien was leuk. Of een homovlag planten op die jongen z'n school.
Wahaha. Lekker dan.quote:Op woensdag 26 april 2017 18:53 schreef Great-Expectations het volgende:
[..]
Dit. Post your nudes, gentlemen.
Alleen grote kindertjes mogen dat kijken!quote:Op woensdag 26 april 2017 21:22 schreef Paxcon het volgende:
Pff ik wil nog even snel die spuiten en slikken kijken, mag dat alleen tussen 22.00 en 06.00
Wat kinderachtig
Je moet die kinderen alvast voorbereiden op de boze buitenwereldquote:Op woensdag 26 april 2017 21:24 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Alleen grote kindertjes mogen dat kijken!
Niet door 2 pikken van 20cm heen en weer te zien slingeren terwijl een jongen uren wordt voor ¤250. Of ¤20 voor een webcam show.quote:Op woensdag 26 april 2017 21:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je moet die kinderen alvast voorbereiden op de boze buitenwereld
Hmm oke, daar heb je wel gelijk inquote:Op woensdag 26 april 2017 21:27 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Niet door 2 pikken van 20cm heen en weer te zien slingeren terwijl een jongen uren wordt voor ¤250. Of ¤20 voor een webcam show.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
wat stream je?quote:Op woensdag 26 april 2017 21:26 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Meh. Vriend vroeg of ik mee ging naar de stad in Eindhoven, maar ik wil morgen sporten en streamen dus moet redelijk optijd thuis zijn. Ga nu pas eten dus dat is voor mij de 40 minuten heen en terug van Tilburg <-> Eindhoven niet waard.
Koningsnachtje dan maar alleen vierenZou graag hier de stad in gaan, maar ben koos vriendloos.
Voornamelijk Overwatch.quote:
Jij wel?quote:
Ik ben wel eens gaan kijken toen je je channel op snap zettequote:Op woensdag 26 april 2017 21:36 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Voornamelijk Overwatch.
[..]
Jij wel?
Gluurder!quote:Op woensdag 26 april 2017 21:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben wel eens gaan kijken toen je je channel op snap zette
de site van de SGP is onbereikbaar op zondagquote:Op woensdag 26 april 2017 21:40 schreef Kaas- het volgende:
Lol ik kon het niet geloven maar het is echt zo, die tijdfilter op iets online terugkijken.
Reformatorisch dagblad ookquote:Op woensdag 26 april 2017 21:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
de site van de SGP is onbereikbaar op zondag
quote:
Dat is helaas een realiteit van competitive soloque. Soms speel ik ook met de esports vereniging, dus dan is het wat gezelligerquote:Op woensdag 26 april 2017 21:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maar heeft bijna niemand een mic ofzo? Hoorde alleen jou praten maar je teamgenoten niet.
Waarbij?quote:
Lekkerquote:
nergens bijquote:
hier 3,50quote:Op woensdag 26 april 2017 21:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Lekker
Ik denk dat ik straks 2,50 voor waterig bier in plastic bekers ga betalen
Afzetters
0. Ben nog niet partnered.quote:Op woensdag 26 april 2017 21:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nergens bij
Zo stad in en geen tijd meer om eten te maken. Als dit maar goed gaat
Hoeveel subs heb je
Wel even de prijs/l berekenen. Misschien is dat van Morty wel beterquote:
Ja er zit ook nog eens niks in... 0.2l ofzo, hoogstens 0.25l.quote:Op woensdag 26 april 2017 21:47 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Wel even de prijs/l berekenen. Misschien is dat van Morty wel beter
Kutleven. Je kan ook gewoon wiet doen, stukje goedkoper.quote:Op woensdag 26 april 2017 21:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja er zit ook nog eens niks in... 0.2l ofzo, hoogstens 0.25l.
blowenquote:Op woensdag 26 april 2017 21:48 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Kutleven. Je kan ook gewoon wiet doen, stukje goedkoper.
3.50 voor één bekertje gistwater betalen zodat je na 5 iets voeltquote:
Hehe ja maar dat vind ik niet onverwacht.quote:Op woensdag 26 april 2017 21:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
de site van de SGP is onbereikbaar op zondag
is toch leuk beetje drinkenquote:Op woensdag 26 april 2017 21:52 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
3.50 voor één bekertje gistwater betalen zodat je na 5 iets voelt
Volgens die logica... Jaquote:Op woensdag 26 april 2017 21:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
is toch leuk beetje drinken
Wiet is voor sukkels
Ben jij een sukkel?
OEWWWHHH fijn! Netflix and chillquote:Op woensdag 26 april 2017 21:54 schreef Kaas- het volgende:
Blijf vanavond chill thuis, zo film kijken met vriend. We zien elkaar nu vijf dagen lang, echt zin indat moet even goed compenseren dat we elkaar al vier maand bijna niet zien
Wow. Rebel.quote:Op woensdag 26 april 2017 21:55 schreef Mortaxx het volgende:
Ik ga zo een biertje mee smokkelen in m'n jas
#fightthepower
Bedanktquote:Op woensdag 26 april 2017 21:55 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
OEWWWHHH fijn! Netflix and chillEnjoy Kaas! Na 4 maanden mag het wel.
Ik heb het nog nooit gevierd, maar ga denk ik gewoon de stad in. Als het niet gezellig is ben ik zo weer thuis toch?quote:Op woensdag 26 april 2017 21:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Bedankt
Hopelijk is je avond ook gwn chill. Is niet alsof je op Koningsnacht iets in de stad moet doen of zo. En je hebt morgen nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |