kwam je tegen op Tinderquote:Op woensdag 26 april 2017 18:50 schreef richolio het volgende:
[..]
Heb je weer mijn facebook gestalkt
Dit. Post your nudes, gentlemen.quote:Op woensdag 26 april 2017 17:35 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Er moeten gewoon FOKerts in de OP. Niks geen modellen, maar gewoon de ekte FOK heren.
Oh nice, wist niet dat je ook naar zulke dingen ging. Ga je dit jaar nog ergens heen?quote:Op woensdag 26 april 2017 18:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Keertje op Lowlands en keertje op Best Kept Secret Festival.
Dat laatste zou ik eigenlijk niet moeten vertellen of zo.
Was een slechte woordgrap van max 3/10.quote:Op woensdag 26 april 2017 18:54 schreef richolio het volgende:
[..]
Oh nice, wist niet dat je ook naar zulke dingen ging. Ga je dit jaar nog ergens heen?
Whehe, hoezo zou je dat niet moeten vertellen
Amstequote:Op woensdag 26 april 2017 19:08 schreef Kaas- het volgende:
Ben al in m'n vriend z'n huis omdat ik net uit m'n werk kwam maar hij is er pas over enkel uren, dus ga maar een beetje door Amsterdam wandelen om de tijd te doden en ergens wat te eten.
Ohquote:Op woensdag 26 april 2017 19:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Was een slechte woordgrap van max 3/10.Maar ja
ga best vaak naar festivals, alleen de komende tijd dan toevallig even niet omdat ik geld moet sparen voor andere dingen. Behalve dan Paradigm festival en misschien nog een ander technofestival. Bezoek je ze ook?
Misschien dat ik dit jaar ook weer ga.quote:Op woensdag 26 april 2017 19:42 schreef richolio het volgende:
[..]
OhDie was wel matig ja
Ik ga sowieso weer Lowlands, verder misschien Down The Rabbit Hole en sowieso die standaard dingetjes zoals Metropolis. Ik moet ook een beetje sparen voor vakantie naar Griekenland nog
Lowlands? Nicequote:Op woensdag 26 april 2017 19:46 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Misschien dat ik dit jaar ook weer ga.
Misschien dat ik alleen iets te jong voor je benquote:Op woensdag 26 april 2017 19:46 schreef Kaas- het volgende:
Richolio wij zouden qua interesses echt gaan daten als ik geen vriend had en als jij geen mosselprikker was.
Hoe oud ben jij dan en hoe oud ben ik volgens jou?quote:Op woensdag 26 april 2017 19:50 schreef richolio het volgende:
[..]
Misschien dat ik alleen iets te jong voor je ben
Oei, dit is wel een lastige vraag. Ik denk dat jij zo 22/23/24 bent? En ik denk dat ik bijna 20 benquote:Op woensdag 26 april 2017 19:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij dan en hoe oud ben ik volgens jou?
Ja, for sure. Alleen is de prijs wel errug hoog hoor.quote:Op woensdag 26 april 2017 19:50 schreef richolio het volgende:
[..]
Lowlands? Nice
Gewoon doenWordt sowieso weer de shit
Dat wel ja. Een maat van me was vorig jaar gegaan voor 100 euquote:Op woensdag 26 april 2017 19:53 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Ja, for sure. Alleen is de prijs wel errug hoog hoor.
185 euro
Ik denk niet dat ik dit jaar ga, maar moet nog even zien. Als ik een goede aanbieding vind doe ik dat wel.quote:Op woensdag 26 april 2017 19:54 schreef richolio het volgende:
[..]
Dat wel ja. Een maat van me was vorig jaar gegaan voor 100 euDie had ik een perfect Ticketswapje gevonden vlak voor het festival. Maar ja, moet je ook maar net vinden misschien.
Ho ho!quote:Op woensdag 26 april 2017 19:46 schreef Kaas- het volgende:
Richolio wij zouden qua interesses echt gaan daten als ik geen vriend had en als jij geen mosselprikker was.
Ik heb vorig jaar aan eten en drinken zo'n 360 eu uitgegevenquote:Op woensdag 26 april 2017 19:56 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik dit jaar ga, maar moet nog even zien. Als ik een goede aanbieding vind doe ik dat wel.
Genoeg goede gratis/goedkopere festivals!
Sowieso zijn de consumpties onbetaalbaar man...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |