Jay Z en Beyonce, en Billy Crystal zitten er altijd.quote:Op woensdag 26 april 2017 17:42 schreef PowerLoungen het volgende:
Hebben de Clippers eigenlijk fans op die Ballmer na ?
Rijke lui jaquote:Op woensdag 26 april 2017 19:33 schreef Hathor het volgende:
[..]
Jay Z en Beyonce, en Billy Crystal zitten er altijd.
Ik geloof niet dat er in heel LA uberhaupt een normaal persoon te vinden is.quote:Op woensdag 26 april 2017 19:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Rijke lui ja
Maar ik bedoel het normale volk
Dat is waarquote:Op woensdag 26 april 2017 19:35 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat er in heel LA uberhaupt een normaal persoon te vinden is.
Paul George weg ik weg?quote:Op vrijdag 28 april 2017 19:17 schreef Zipportal het volgende:
Larry Bird stepping down as president of Pacers
http://www.espn.com/nba/s(...)ident-indiana-pacers
Je zal zo'n ouwe bemoeial als vader hebben zeg.quote:Op vrijdag 28 april 2017 19:35 schreef RipCity het volgende:
lol http://www.espn.com/mens-(...)sted-deal-lonzo-ball
Bij veel ploegen krijgen centers die scorend/aanvallend toch niet veel toevoegen weinig speeltijd aan het einde .quote:Op zaterdag 29 april 2017 03:43 schreef Hathor het volgende:
Howard krijgt ook niet echt veel speeltijd in crunchtime, is het niet?
Ik ben zowel bij de Clippers en Lakers geweest en door het prijsverschil in tickets zaten er bij de Clippers voor mijn gevoel meer families. Terwijl er bij de lakers heel veel chinezen zaten vanwege Kobe toen.quote:Op woensdag 26 april 2017 19:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Rijke lui ja
Maar ik bedoel het normale volk
En dan bouwen om DJ die geen schot kan maken om ze leven te redden ?quote:Op zondag 30 april 2017 23:10 schreef PowerLoungen het volgende:
Tijd dat Ballmer de Clippers in de zomer gaat opblazen . Dus de coach/gm eruit + Griffin , Redick etc etc
Oh nee die moeten ze op staande voet eruit gooien .quote:Op zondag 30 april 2017 23:27 schreef D-Wade het volgende:
[..]
En dan bouwen om DJ die geen schot kan maken om ze leven te redden ?
CP3 gaat nu wel overwegen om vervroegd te gaan ring chase. Met dit zooitje ongeregeld heeft ie een serie gewonnen in 120 jaar.
Of hun trainer/gm die als beste aanwinst zijn zoontje heeft over een periode van 4 jaar .quote:Op maandag 1 mei 2017 00:11 schreef Hathor het volgende:
Zo'n Deandre Jordan blijft toch gewoon een zwakke schakel, de lul kan gewoon niet schieten.
Tsja, ben bang dat er volgend seizoen weinig meer staat, veel free agents na dit seizoen.quote:Op maandag 1 mei 2017 00:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Of hun trainer/gm die als beste aankoop zijn zoontje heeft over een periode van 4 jaar .
Zegt ook alles
Hij is echt al de hele playoffs kut. Wordt zo voor de Warriors ook niet al te spannend meer tot de finals.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 04:15 schreef PowerLoungen het volgende:
Aldridge loopt erbij als een 45 jarige veteraan . Wordt compleet verkracht in de PnR
Heel die wedstrijd deed me denken aan de OKC series van vorig jaar . Ouderen die het gewoon niet kunnen bijbenenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 08:42 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Hij is echt al de hele playoffs kut. Wordt zo voor de Warriors ook niet al te spannend meer tot de finals.
Michael Jordan en Pippen of LMA , Parker, Manu en Gasol...quote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:35 schreef Hathor het volgende:
Van de andere kant...de Bulls van 95-98 waren toch ook behoorlijk op leeftijd, maar die lieten zich niet gek maken door ren en vliegwerk.
Zeker, genieten van Thomas & Wallquote:Op woensdag 3 mei 2017 04:24 schreef PippenScottie het volgende:
Celtics Wizards is nu al een goede serie!
Het is wel heel erg hoe Wall niet eens fatsoenlijk kan rusten. Washington stort compleet in als hij niet speelt. Deze wedstrijd had allang over kunnen en moeten zijn, en voor game 1 geldt hetzelfde. Vandaag na Q1 ook 29 - 42. Wel credits hoe Boston zich nooit gewonnen geeft trouwens.quote:Op woensdag 3 mei 2017 04:24 schreef PippenScottie het volgende:
Celtics Wizards is nu al een goede serie!
Nounounou, Beal en Morris kunnen ook wel wat hoor.quote:Op woensdag 3 mei 2017 04:30 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Het is wel heel erg hoe Wall niet eens fatsoenlijk kan rusten. Washington stort compleet in als hij niet speelt. Deze wedstrijd had allang over kunnen en moeten zijn, en voor game 1 geldt hetzelfde. Vandaag na Q1 ook 29 - 42. Wel credits hoe Boston zich nooit gewonnen geeft trouwens.
Porter ook. Daar heb ik het niet over. Ik heb het er over dat elke keer dat Wall zit Boston een grote run heeft. Beal is niet echt een playmaker, Jennings is bagger en Bogdanovic ook een dikke min.quote:Op woensdag 3 mei 2017 04:43 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nounounou, Beal en Morris kunnen ook wel wat hoor.
Haten op Red Panda...quote:Op woensdag 3 mei 2017 05:51 schreef Hathor het volgende:
Gadverdamme weer die kutchinees die potjes op haar kop schopt met een stang in der reet.Zelfde trieste muziek ook weer.
Die Russen met die lange lat waar die vrouw op staat te balanceren heb ik ook al meerdere keren voorbij zien komen.quote:Op woensdag 3 mei 2017 22:05 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Haten op Red Panda...
Maar, Eensch... Verzin eens iets nieuws!
Misschien dat ze één game in Toronto pakken.quote:Op donderdag 4 mei 2017 02:40 schreef Hathor het volgende:
Toronto heeft gewoon geen schijn van kans, dit gaat gewoon weer een sweep worden.
En Irving speelde nog geneens goed was Lebron en 2 bankspelers die het meeste werk deden.quote:Op donderdag 4 mei 2017 02:40 schreef Hathor het volgende:
Toronto heeft gewoon geen schijn van kans, dit gaat gewoon weer een sweep worden.
Heerlijk!quote:Op vrijdag 5 mei 2017 09:03 schreef Sasman het volgende:
Is eens wat anders dan altijd dat lief zijn voor elkaar
Washington Wizards vs Boston Celtics Full Bad Blood Play in 2017 ECSF Game 3 - 8 Techs, 3 Ejections!
Schitterend ditquote:Op vrijdag 5 mei 2017 09:03 schreef Sasman het volgende:
Is eens wat anders dan altijd dat lief zijn voor elkaar
Washington Wizards vs Boston Celtics Full Bad Blood Play in 2017 ECSF Game 3 - 8 Techs, 3 Ejections!
Zegt veel over het oosten dat die jongen een all-star starter isquote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:16 schreef Hathor het volgende:
DeRozan heeft in een of ander interview gezegd dat hij 100 dollar overheeft voor diegene die LeBron kan stoppen, dan zet je jezelf ook wel echt als een schlemiel neer zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |