Als je je Waves uitleent, krijg je dan nog WCT tokens enzo?quote:Op donderdag 27 april 2017 12:17 schreef Typisch het volgende:
Ik heb nu mijn Waves uitgeleend. Ben benieuwd.
ook voor btc?quote:Op donderdag 27 april 2017 14:01 schreef smiths het volgende:
Hebben jullie ook mobilego gekocht met GAME? Dat lijkt me de meest rendabele manier toch aangezien je dan nog eens 7% extra krijgt?
Stel ik koop nu met GAME 1btc totaalwaarde aan mobile go, morgen is GAME bijvoorbeeld 20% gedaald, maakt dat uit voor de ico of is de waarde op het moment van aankoop omgerekend in USD bepalend?
Edit: op BCT zie ik reacties dat het direct wordt geconverteerd.
https://bitcointalk.org/i(...)18754493#msg18754493quote:
dus dan zou ik vandaag een stuk meer krijgen dan eergisterenquote:Op donderdag 27 april 2017 14:17 schreef smiths het volgende:
[..]
https://bitcointalk.org/i(...)18754493#msg18754493
"We calculate your investment at the time you invest. If GAME or BTC drop in value, you still get exactly the amount at the time you invest."
Schrale troost: Vandaag krijg je geen Incent tokens meerquote:Op donderdag 27 april 2017 14:24 schreef Sosa het volgende:
[..]
dus dan zou ik vandaag een stuk meer krijgen dan eergisteren
Jawelquote:Op donderdag 27 april 2017 15:21 schreef edcetera het volgende:
[..]
Schrale troost: Vandaag krijg je geen Incent tokens meer
Zit je maar te jennen me boiiquote:
of meer verliesquote:Op donderdag 27 april 2017 18:04 schreef Spatieloos het volgende:
Gewoon bijkopen als Waves zakt, is juist fijn, heb je zometeen meer winst
NEEEEEEJ!quote:Op donderdag 27 april 2017 12:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Als je je Waves uitleent, krijg je dan nog WCT tokens enzo?
Hee Rois, long timequote:Op donderdag 27 april 2017 17:41 schreef roislecxe het volgende:
Even wat BTC overzetten van de ene naar de andere exchange.
Al anderhalf uur wachten op 2 confirmations
In minuscule hoeveelheden ja... Heel af en toe zit er een hoeveelheid tussen dat meer dan 1 eurocent is..quote:Op donderdag 27 april 2017 20:17 schreef corehype het volgende:
https://yobit.net/en/freecoins/
Duurt mij te lang, maar je kan blijkbaar gratis coins krijgen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
quote:Op donderdag 27 april 2017 21:08 schreef Zith het volgende:
Gebruik nu al twee weken een trade bot op een VPS en na 2000 trades 0.17 BTC in de plus (1.3 beginbedrag, niet mijn volledige stash). Heb me voorgenomen om elke week dat het goed gaat mijn bot-geld te verhogen.
Voorbeeldje van de tradesheb je die zelf geschreven? Ik vond toevallig van de week op een server nog een oud projectje om een soort arbitrage te doen met currency-pairs binnen 1 exchange. Die had ik geschreven tegen de API van BTC-e maar het principe is toepasbaar op alle exchanges met een API.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 april 2017 21:08 schreef Zith het volgende:
Gebruik nu al twee weken een trade bot op een VPS en na 2000 trades 0.17 BTC in de plus (1.3 beginbedrag, niet mijn volledige stash). Heb me voorgenomen om elke week dat het goed gaat mijn bot-geld te verhogen.
Voorbeeldje van de tradesen wat voor bot heb je dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
Nee, gekocht voor 0.1 BTC en was er na een weekje weer uitverdiend. Gaat om de Gunbot (zie BCT): bekijkt of er trend reversals zijn op een x% onder de gemiddelde prijs laatste y seconden, verkoopt weer als hij een trendreversal opmerkt x% boven de gemiddelde prijs. Schiet niet altijd raak en dan zit je met een 'bag' en moet je wellicht een paar dagen wachten tot die weer boven je aankoopprijs stijgt. Dat bagholden is vooral lastig als bitcoin stijgt - dan zakken alle coins en zit je met aardig wat bagsquote:Op donderdag 27 april 2017 21:12 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
heb je die zelf geschreven? Ik vond toevallig van de week op een server nog een oud projectje om een soort arbitrage te doen met currency-pairs binnen 1 exchange. Die had ik geschreven tegen de API van BTC-e maar het principe is toepasbaar op alle exchanges met een API.
Damn, mooi muntje is het tochquote:Op donderdag 27 april 2017 21:40 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Trouwens, ETH heeft vandaag $67 aangetikt
Amazon VPS gratis voor 1 jaarquote:Op donderdag 27 april 2017 21:39 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Kopen voor 0.1BTC, maar ik neem aan dat je je VPS dan nog er bij moet rekenen.
Denk het ook, sowieso is alles keihard aan het stijgen deze maand.quote:Op donderdag 27 april 2017 21:57 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Damn, mooi muntje is het tochHeb er nog 600 van. De rest zit nu in Waves (12k tokens) en MobileGo (1000 Waves). Heb wel vertrouwen in een mooie winst eind dit jaar
(als het meezit that is, natuurlijk)
Krijg ik die MobileGO tokens automatisch in mijn Waves wallet na de ICO? Ja he?quote:Op donderdag 27 april 2017 22:13 schreef MaGNeT het volgende:
http://www.wavesgo.com/WGO-WavesGoTokens.pdf
Deze hamster ik nu ook een beetje.
Ja. Als je met andere coins geïnvesteerd hebt zal je aan het eind van de ICO vermoedelijk nog moeten opgeven of je ze als Waves of als ETH wil ontvangen.quote:Op donderdag 27 april 2017 22:49 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Krijg ik die MobileGO tokens automatisch in mijn Waves wallet na de ICO? Ja he?
Top. Heb vanmiddag mijn Waves adres ingevoerd in dat dashboard, maar zie nog geen geïnvesteerde aantal Waves staan. Dat komt dan nog denk ik?quote:Op donderdag 27 april 2017 22:52 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ja. Als je met andere coins geïnvesteerd hebt zal je aan het eind van de ICO vermoedelijk nog moeten opgeven of je ze als Waves of als ETH wil ontvangen.
Waves token biedt als voordeel dat ze gelijk verhandelbaar zijn op Waves DEX.
Ja, dat werkt soms wel, soms niet.quote:Op donderdag 27 april 2017 22:54 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Top. Heb vanmiddag mijn Waves adres ingevoerd in dat dashboard, maar zie nog geen geïnvesteerde aantal Waves staan. Dat komt dan nog denk ik?
Neuh, maar dat zijn wel irritante slordigheidjes. Ben ook benieuwd naar de ICO van TokenCard.io vanaf a.s dinsdag. Wil daar ook wel een BTC tegenaan gooien. Nog meer geïnteresseerden hier? Kan een leuke winst opleveren, gok ikquote:Op donderdag 27 april 2017 22:56 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ja, dat werkt soms wel, soms niet.
Maar niet te druk om maken, voor het eind van de ICO zullen ze dat wel gefixt hebben haha.
Ik heb ff geen ETH of BTC meer vrijquote:Op donderdag 27 april 2017 23:00 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Neuh, maar dat zijn wel irritante slordigheidjes. Ben ook benieuwd naar de ICO van TokenCard.io vanaf a.s dinsdag. Wil daar ook wel een BTC tegenaan gooien. Nog meer geïnteresseerden hier? Kan een leuke winst opleveren, gok ik
Je heb niet één van die 882 opgespaarde BTC over voor deze mooie ICO?quote:Op donderdag 27 april 2017 23:05 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik heb ff geen ETH of BTC meer vrij
quote:Op donderdag 27 april 2017 23:07 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Je heb niet één van die 882 opgespaarde BTC over voor deze mooie ICO?
Dat is dik 40Kquote:Op donderdag 27 april 2017 21:57 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Damn, mooi muntje is het tochHeb er nog 600 van. De rest zit nu in Waves (12k tokens) en MobileGo (1000 Waves). Heb wel vertrouwen in een mooie winst eind dit jaar
(als het meezit that is, natuurlijk)
Haha, nee, maar op dit moment houdt het wel op met een ~70 BTC aan coins denk ik.quote:Op donderdag 27 april 2017 23:12 schreef NatteBever het volgende:
[..]
? Ben je overal uitgestapt?Of wat is het probleem?
15K+quote:Op donderdag 27 april 2017 23:17 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat is dik 40K
Zijn er meer mensen hier die met zoveel geld in heel dit gebeuren zitten?
Ik was al blij met mn 485 euro van mn verkochte LTC's
=edit=
Van MaGNeT weet ik dat die leuk aan verdient heeft, maar de rest weet ik niet.
Tussen cryptopia en bittrex. Maar het is er inmiddelsquote:Op donderdag 27 april 2017 19:34 schreef edcetera het volgende:
[..]
Hee Rois, long time![]()
Tussen welke 2 exchanges? BTC-e <--> Bittrex gaat meestal binnen 30-45 min, wat normaal is.
Wat ga je kopen?
Ligt er aan hoeveel coins je hebt. Ik zelf heb het niet zo op lending.quote:Op donderdag 27 april 2017 20:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is het het dan wel waart, zijn die MRT tokens meer waard dan WCT?
We worden de nieuwe elieten van Nederlandquote:Op donderdag 27 april 2017 21:40 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Trouwens, ETH heeft vandaag $67 aangetikt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |