De spread/volume in de Waves Lite Client (DEX) is niet zo groot. Als je gelukt hebt staan er lagere sells dan op Bittrex (dat had ik eerst), maar de laatste twee keer dat ik kocht deze week was de prijs op Bittrex veel gunstiger.quote:Op woensdag 26 april 2017 10:14 schreef Typisch het volgende:
Ik heb wat BTC op Polo en wil daar Waves van kopen. Is het dan het goedkoopst om die gewoon direct naar mijn Waves Lite Client te sturen of is het (gek genoeg) bijvoorbeeld beter om ze eerst even naar een exchange te sturen waar ik Waves kan halen?
Ze moeten aan het eind van de rit natuurlijk wel in mijn wallet belanden.
Op bittrex is het meeste volume, heb zo een vermoeden dat die daar het goedkoopste en makkelijkste te kopen is. Heb even niet de wallet bij de hand. Zou je even moeten kijken wat de prijs is in de wallet zelf.quote:Op woensdag 26 april 2017 10:14 schreef Typisch het volgende:
Ik heb wat BTC op Polo en wil daar Waves van kopen. Is het dan het goedkoopst om die gewoon direct naar mijn Waves Lite Client te sturen of is het (gek genoeg) bijvoorbeeld beter om ze eerst even naar een exchange te sturen waar ik Waves kan halen?
Ze moeten aan het eind van de rit natuurlijk wel in mijn wallet belanden.
quote:Op woensdag 26 april 2017 10:09 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Even een kleine waarschuwing voor een issue in de Mist wallet, waar ik op een vrij harde manier achter gekomen ben: als je iets verstuurd, kijk dan heel goed of je wel ontvangeradres hebt ingevuld. Als je dat vergeet en gewoon op enter ramt dan wordt de zooi verstuurd naar 0x0000000000000000000000000000000000000000
Ruim 2 BTCquote:Op woensdag 26 april 2017 10:41 schreef MaGNeT het volgende:
[..]![]()
Daar ga je aardig de mist mee in dan.
Schade?
Yup, nu maar hopen dat Waves nog even flink doorkachelt. Dan voel ik het aan het eind van het jaar niet meer zo heel erg.quote:Op woensdag 26 april 2017 10:50 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Au... been there, done that... maar dat voel je een paar dagen
Auw man.quote:Op woensdag 26 april 2017 10:09 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Even een kleine waarschuwing voor een issue in de Mist wallet, waar ik op een vrij harde manier achter gekomen ben: als je iets verstuurd, kijk dan heel goed of je wel ontvangeradres hebt ingevuld. Als je dat vergeet en gewoon op enter ramt dan wordt de zooi verstuurd naar 0x0000000000000000000000000000000000000000
lees ik nu net. Wat vet.quote:The MobileGo Token will be the first crypto token to be simultaneously issued
on the Waves platform and the Ethereum platform
Haha, vind ik een aardig gebaar. Ik heb even een paar nieuwe adressen er in gezetquote:Op woensdag 26 april 2017 11:00 schreef edcetera het volgende:
Ai, lullig.
Wat is dat adres 0x0000000000000000000000000000000000000000 eigenlijk? Een soort van "zwart gat" (/dev/null achtig)?
Ik wil je wel iets kleins sturen om de pijn te verzachten (verdrinken). Kloppen je ETH/BTC account nog?
Oh ik ben niet de enigequote:Op woensdag 26 april 2017 13:38 schreef Nattekat het volgende:
An attempt to login to your blockchain.info wallet was made from an unknown browser
Please check and secure your account.
Please Login here !
BlockChain Security Team.
Ehmmmm... nee
quote:Op woensdag 26 april 2017 13:38 schreef Nattekat het volgende:
An attempt to login to your blockchain.info wallet was made from an unknown browser
Please check and secure your account.
Please Login here !
BlockChain Security Team.
Ehmmmm... nee
Hier ook. Database op een exchange gehacked?quote:
Wil nog wat Waves bijkopen, dan is Lisk / Waves in evenwicht.quote:Op woensdag 26 april 2017 14:32 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Lisk lijkt het sinds een paar minuten weer te doen bij Polo. Ga je verkopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |