quote:Op dinsdag 25 april 2017 13:55 schreef NatteBever het volgende:
Probeer nu 2 BTC van Polo naar Bittrex over te maken om wat Waves aan te schaffen. Wat een trage poepcoin is dat toch ook
Je hebt nog geluk dat de blocks nu niet vol zitten, heb ook wel eens dat ik 24 uur moet wachten omdat ik mijn fee niet hoger maakte.quote:
Bij Bittrex kan ik $50.000 per dag withdrawen, dus kan in een weekje, lijkt me genoeg haha.quote:Op dinsdag 25 april 2017 14:18 schreef NatteBever het volgende:
MaGNeT, even een praktische uitcashvraag: hoe denk jij ooit jouw 70k Waves te gaan verkopen als hij +- 4 dollar waard is? Dat gaat toch weken duren met zoveel coins?
Ik doel meer op het vraag/aanbod ratio. Of denk je dat het aantal transacties op dat moment een stuk hoger ligt dan nu het geval is, waardoor je dus snel je coins kan verkopen als je dat wilt?quote:Op dinsdag 25 april 2017 14:31 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Bij Bittrex kan ik $50.000 per dag withdrawen, dus kan in een weekje, lijkt me genoeg haha.
Oh zo, zodra Waves op 4$ staat is er al zoveel trade volume dat die paar Waves van mij daar amper een deukje in maken.quote:Op dinsdag 25 april 2017 14:42 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Ik doel meer op het vraag/aanbod ratio. Of denk je dat het aantal transacties op dat moment een stuk hoger ligt dan nu het geval is, waardoor je dus snel je coins kan verkopen als je dat wilt?
Dacht gister precies hetzelfde toen ik mijn waves binnen een minuut in mijn litewallet had.quote:
48? 24 zal je bedoelen!quote:Op dinsdag 25 april 2017 16:12 schreef Spatieloos het volgende:
Alle Slack users van LBRY kregen net een e-mail met early access
Over 48 minuten MobileGO ICO
Geef eens 3 goede redenen waarom we zouden moeten meedoen aan die ICO?quote:
Geen idee, ik doe ook maar wat. En dat meen ik.quote:Op dinsdag 25 april 2017 16:37 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Geef eens 3 goede redenen waarom we zouden moeten meedoen aan die ICO?(ben wel even benieuwd)
Omdat Wavesquote:Op dinsdag 25 april 2017 16:37 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Geef eens 3 goede redenen waarom we zouden moeten meedoen aan die ICO?(ben wel even benieuwd)
Volgens mij begon BTC toen ineens te stijgen waardoor altcoins inkakten.quote:Op dinsdag 25 april 2017 16:46 schreef smiths het volgende:
Weet iemand wat de oorzaak was van de prijs piek rond november vorig jaar en het dieptepunt dit jaar?
Of volgen jullie WAVES nog niet zolang.
[ afbeelding ]
I see wat you did therequote:Op dinsdag 25 april 2017 17:00 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Volgens mij begon BTC toen ineens te stijgen waardoor altcoins inkakten.
Maar weet niet meer welke maand dat was.
En sowieso heb je altijd dipjes als er weinig ontwikkeling lijkt te zijn rond een project.
Ben inmiddels hierquote:Op dinsdag 25 april 2017 18:01 schreef MaGNeT het volgende:
Iemand al doorgedrongen tot de MobileGo ICO?
Waarom is die interessant?quote:Op dinsdag 25 april 2017 18:01 schreef MaGNeT het volgende:
Iemand al doorgedrongen tot de MobileGo ICO?
quote:
quote:Op dinsdag 25 april 2017 16:39 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Geen idee, ik doe ook maar wat. En dat meen ik.
Maar ja, het lijkt wel een leuk project, zo met die mobile games. En als het een populaire ICO wordt, is dat ook goed voor Waves.
Haha ja, mooi hequote:Op dinsdag 25 april 2017 18:37 schreef Typisch het volgende:
Hoe meer ik over het hele Wavesplatform lees hoe meer ik eigenlijk wil schuiven met mijn andere cryptos richting Waves.
Er is geen vaste prijs voor Bitcoin, kan per exchange wat verschillen.quote:Op dinsdag 25 april 2017 19:02 schreef xaban06 het volgende:
Ik snap iets niet helemaal.
Op Poloniex 1 BTC = 1375 USD (1375 USD = EUR 1256).
Op Bitonic 1 BTC = EUR 1190
Op Coindesk 1 BTC = 1268 USD
De prijs op Polo klopt dus niet of?
USDT (tether) heeft waarde verloren omdat mensen de peg niet helemaal meer vertrouwen en er wat problemen warenquote:Op dinsdag 25 april 2017 19:02 schreef xaban06 het volgende:
Ik snap iets niet helemaal.
Op Poloniex 1 BTC = 1375 USD (1375 USD = EUR 1256).
Op Bitonic 1 BTC = EUR 1190
Op Coindesk 1 BTC = 1268 USD
De prijs op Polo klopt dus niet of?
Ok, dat heb ik dan weer gemist.quote:Op dinsdag 25 april 2017 19:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
USDT (tether) heeft waarde verloren omdat mensen de peg niet helemaal meer vertrouwen en er wat problemen waren
https://coinmarketcap.com/assets/tether/
https://cointelegraph.com(...)value-slides-below-1
Poloniex gebruikt USDT ipv echte $, Coindesk gebruikt wel echte $
Heb er wat Waves ingestopt, maar zie nog niks gebeurenquote:
USDT is toch ook een dochterbedrijf van Bitfinex?quote:Op dinsdag 25 april 2017 19:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
USDT (tether) heeft waarde verloren omdat mensen de peg niet helemaal meer vertrouwen en er wat problemen waren
https://coinmarketcap.com/assets/tether/
https://cointelegraph.com(...)value-slides-below-1
Poloniex gebruikt USDT ipv echte $, Coindesk gebruikt wel echte $
Thanks. Ben nu 4 BTC van ETH naar WAVES aan het verschepen. Wellicht dat ik nog wat in die ICO stopquote:Op dinsdag 25 april 2017 19:29 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nog 30 dagen.
Alleen komende 7 dagen een 15% bonus.
Zit wat vertraging in maar ze zijn aangekomenquote:Op dinsdag 25 april 2017 19:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Heb er wat Waves ingestopt, maar zie nog niks gebeuren
Zijn ze gelijk handelbaar of niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en daar gaat de crash komenquote:Op dinsdag 25 april 2017 19:47 schreef tjaptjoep het volgende:
Tevens BTC meer waard dan 1 troy ounce of Gold.
Tevens mede mogelijk gemaakt door Bitfinex
Wie vandaag MobileGO koopt krijgt gratis Incent tokens, hoeveel je er krijgt is onbekend.quote:Op dinsdag 25 april 2017 19:29 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nog 30 dagen.
Alleen komende 7 dagen een 15% bonus.
ZRCoin's doel in 4 uur tijd.quote:Op dinsdag 25 april 2017 20:27 schreef MaGNeT het volgende:
Total Funds Raised To Date
$3,700,503.35
Die $6,000,000 was blijkbaar een glitch.
Bitfinex-prijs is niet echt realistisch zolang fiat withdrawals nog bevroren zijn.quote:Op dinsdag 25 april 2017 19:47 schreef tjaptjoep het volgende:
Tevens BTC meer waard dan 1 troy ounce of Gold.
Tevens mede mogelijk gemaakt door Bitfinex
Klopt. Ze proberen geld op te halen voor een project, jij bent investeerder. Na afloop krijg je (100.000.000 / totaal opgehaald geld) * jouw ingebrachte geld aan tokens.quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:46 schreef Typisch het volgende:
Heb nog nooit meegedaan aan een ICO. Wat moet ik mij daar bij voorstellen? Een voorschotje nemen op de tokens die dan (in het geval van die MobileGO) na het verlopen van de tijd in je wallet verschijnen?
Ik zie de "buy with Ether" optie wel.quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:47 schreef Sosa het volgende:
de ETH optie in het ico dashboard doet het niet, bij jullie wel?
Wat mij bij die Mobile een beetje tegenstaat is dat het de eerste is. Bij BTC is dat vooralsnog goed uitgepakt, maar op de mobiele markt kun je denk ik beter een tweede of derde (gekopieerde) versie hebben dan de allereerste.quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:50 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Klopt. Ze proberen geld op te halen voor een project, jij bent investeerder. Na afloop krijg je (100.000.000 / totaal opgehaald geld) * jouw ingebrachte geld aan tokens.
En dan verhandelen of holden tot ze meer waard zijn (lukt niet altijd).
http://litecoinblockhalf.com/segwit.phpquote:Op dinsdag 25 april 2017 21:41 schreef Afwazig het volgende:
Even tussen al dit Waves geweld door; Hoe lang (in tijd) nog ongeveer tot Segwit geactiveerd wordt voor Litecoin? En wat verwachten we dat er dan gebeurt met LTC? Moon? Even een piek en dan weer terug naar waar we nu staan? Of een crash doordat de hype weg is?
als je op die optie klikt, is er geen mogelijkheid om te storten. Geen scanningoptie.quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:52 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik zie de "buy with Ether" optie wel.
Alleen het aantal opgehaalde ETH mist nog.
Oh, ik krijg wel gewoon een adres en een QR-code te zien.quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:55 schreef Sosa het volgende:
[..]
als je op die optie klikt, is er geen mogelijkheid om te storten. Geen scanningoptie.
heb inmiddels mijn pivx maar verkocht en de btc hierin gestoken. zal mij benieuwen.
Hoeveel Waves heb jij erin zitten als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:00 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Oh, ik krijg wel gewoon een adres en een QR-code te zien.
quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:02 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Hoeveel Waves heb jij erin zitten als ik vragen mag?
quote:Op dinsdag 25 april 2017 18:51 schreef MaGNeT het volgende:
Heb 5000 Waves in MobileGo ICO gestopt.
Nu maar wachten...
quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:00 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Oh, ik krijg wel gewoon een adres en een QR-code te zien.
Oh, ziet er goed uitquote:
Lijkt me nogal logisch dat dat op 0 staat. Hoe kan die site weten vanuit welk adres jij die coins heb verstuurd als dat niet aan elkaar gelinkt is? Ik heb iig nergens mijn Waves client aan dat MobileGo dashboard gehangen?quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:59 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Oh, ziet er goed uit
Welke browser?
Edit: laat maar, zijn meer mensen die dat hebben, wordt aan gewerkt
Hmm? Ik bedoel het ETH deposit adres wat niet wordt weergegeven.quote:Op dinsdag 25 april 2017 23:05 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Lijkt me nogal logisch dat dat op 0 staat. Hoe kan die site weten vanuit welk adres jij die coins heb verstuurd als dat niet aan elkaar gelinkt is? Ik heb iig nergens mijn Waves client aan dat MobileGo dashboard gehangen?
Ohhhhh dat. Excuusquote:Op dinsdag 25 april 2017 23:06 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hmm? Ik bedoel het ETH deposit adres wat niet wordt weergegeven.
Dat komt bij meer gebruikers voor, zag ik.
ja dat dusquote:Op dinsdag 25 april 2017 23:06 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hmm? Ik bedoel het ETH deposit adres wat niet wordt weergegeven.
Dat komt bij meer gebruikers voor, zag ik.
Ja dat weet ik, maar hoe lang gaat dat laatste stuk nog ongeveer duren? een dag? een week?quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:54 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
http://litecoinblockhalf.com/segwit.php
14. 2quote:Op dinsdag 25 april 2017 23:11 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar hoe lang gaat dat laatste stuk nog ongeveer duren? een dag? een week?
Eh, goeie.quote:Op dinsdag 25 april 2017 23:08 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Ohhhhh dat. ExcuusMaar dan alsnog snap ik dat 'your investment in...' gedeelte niet, om de reden die ik net aangaf. Of komt dat later nog ofzo, dat je dat wel aan je adres kunt linken?
twitter:coremedia_info twitterde op dinsdag 25-04-2017 om 23:05:54MobileGO Crowdfunding Campaign Kicks Off with $4 Million https://t.co/nR65Zl9qEh @MobileGoIco #Gaming #Crypto $ETH… https://t.co/ZuO1pRvkxw reageer retweet
Volgens mij is het dashboard nog wat half dood.quote:Op dinsdag 25 april 2017 23:35 schreef edcetera het volgende:
Zojuist ook 0,05 BTC naar MobileGo gestuurd. Eerste keer, dat ik in een ICO investeer.
Spannend. Nog geen teken, dat er een transactie op komst is na een half uur.
Wordt het aantal confirmations niet weergegeven in je MobileGo dashboard (onder "Your Bitcoin investment history")?
Op dit moment toch nog geen probleem zolang de jongens hun eigen wallets goed beheren. Valt toch (nog) niks uit te cashen als ze je account zouden hacken.quote:
De spread/volume in de Waves Lite Client (DEX) is niet zo groot. Als je gelukt hebt staan er lagere sells dan op Bittrex (dat had ik eerst), maar de laatste twee keer dat ik kocht deze week was de prijs op Bittrex veel gunstiger.quote:Op woensdag 26 april 2017 10:14 schreef Typisch het volgende:
Ik heb wat BTC op Polo en wil daar Waves van kopen. Is het dan het goedkoopst om die gewoon direct naar mijn Waves Lite Client te sturen of is het (gek genoeg) bijvoorbeeld beter om ze eerst even naar een exchange te sturen waar ik Waves kan halen?
Ze moeten aan het eind van de rit natuurlijk wel in mijn wallet belanden.
Op bittrex is het meeste volume, heb zo een vermoeden dat die daar het goedkoopste en makkelijkste te kopen is. Heb even niet de wallet bij de hand. Zou je even moeten kijken wat de prijs is in de wallet zelf.quote:Op woensdag 26 april 2017 10:14 schreef Typisch het volgende:
Ik heb wat BTC op Polo en wil daar Waves van kopen. Is het dan het goedkoopst om die gewoon direct naar mijn Waves Lite Client te sturen of is het (gek genoeg) bijvoorbeeld beter om ze eerst even naar een exchange te sturen waar ik Waves kan halen?
Ze moeten aan het eind van de rit natuurlijk wel in mijn wallet belanden.
quote:Op woensdag 26 april 2017 10:09 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Even een kleine waarschuwing voor een issue in de Mist wallet, waar ik op een vrij harde manier achter gekomen ben: als je iets verstuurd, kijk dan heel goed of je wel ontvangeradres hebt ingevuld. Als je dat vergeet en gewoon op enter ramt dan wordt de zooi verstuurd naar 0x0000000000000000000000000000000000000000
Ruim 2 BTCquote:Op woensdag 26 april 2017 10:41 schreef MaGNeT het volgende:
[..]![]()
Daar ga je aardig de mist mee in dan.
Schade?
Yup, nu maar hopen dat Waves nog even flink doorkachelt. Dan voel ik het aan het eind van het jaar niet meer zo heel erg.quote:Op woensdag 26 april 2017 10:50 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Au... been there, done that... maar dat voel je een paar dagen
Auw man.quote:Op woensdag 26 april 2017 10:09 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Even een kleine waarschuwing voor een issue in de Mist wallet, waar ik op een vrij harde manier achter gekomen ben: als je iets verstuurd, kijk dan heel goed of je wel ontvangeradres hebt ingevuld. Als je dat vergeet en gewoon op enter ramt dan wordt de zooi verstuurd naar 0x0000000000000000000000000000000000000000
lees ik nu net. Wat vet.quote:The MobileGo Token will be the first crypto token to be simultaneously issued
on the Waves platform and the Ethereum platform
Haha, vind ik een aardig gebaar. Ik heb even een paar nieuwe adressen er in gezetquote:Op woensdag 26 april 2017 11:00 schreef edcetera het volgende:
Ai, lullig.
Wat is dat adres 0x0000000000000000000000000000000000000000 eigenlijk? Een soort van "zwart gat" (/dev/null achtig)?
Ik wil je wel iets kleins sturen om de pijn te verzachten (verdrinken). Kloppen je ETH/BTC account nog?
Oh ik ben niet de enigequote:Op woensdag 26 april 2017 13:38 schreef Nattekat het volgende:
An attempt to login to your blockchain.info wallet was made from an unknown browser
Please check and secure your account.
Please Login here !
BlockChain Security Team.
Ehmmmm... nee
quote:Op woensdag 26 april 2017 13:38 schreef Nattekat het volgende:
An attempt to login to your blockchain.info wallet was made from an unknown browser
Please check and secure your account.
Please Login here !
BlockChain Security Team.
Ehmmmm... nee
Hier ook. Database op een exchange gehacked?quote:
Wil nog wat Waves bijkopen, dan is Lisk / Waves in evenwicht.quote:Op woensdag 26 april 2017 14:32 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Lisk lijkt het sinds een paar minuten weer te doen bij Polo. Ga je verkopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |