Je zou maar uitgestapt zijn op 1080...quote:
poloquote:Op woensdag 26 april 2017 15:26 schreef edcetera het volgende:
[..]
Waar(Mt. GOX zeker
)
ETH gaat wel weer lekker.
Kwam zojuist dit tegen; https://hacked.com/urgent(...)e-top-ripple-monero/quote:Op woensdag 26 april 2017 16:25 schreef brombeer_ het volgende:
1400 op finex![]()
Over 3 maanden zitten we wel over de 2k
Ja net als een hele boel hier volgens mijquote:Op woensdag 26 april 2017 16:27 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Kwam zojuist dit tegen; https://hacked.com/urgent(...)e-top-ripple-monero/
Die heeft er minder vertrouwen in.
Raar, zij hebben toch geen Tether. Pas kon je daar nog BTC met een discount kopen, had ik moeten doenquote:
Ik vraag me af hoeveel er al geburnt is door ditquote:Op woensdag 26 april 2017 10:09 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Even een kleine waarschuwing voor een issue in de Mist wallet, waar ik op een vrij harde manier achter gekomen ben: als je iets verstuurd, kijk dan heel goed of je wel ontvangeradres hebt ingevuld. Als je dat vergeet en gewoon op enter ramt dan wordt de zooi verstuurd naar 0x0000000000000000000000000000000000000000
In 1 maand van $900 naar $1400quote:Op woensdag 26 april 2017 16:33 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Ja net als een hele boel hier volgens mij![]()
Ik zie de prijs op korte termijn (2/3 weken) iig tot max 1450 stijgen, daarna zal er wel even een dipje komen maar niet lager dan 1200
Prima maandje idd. Nog steeds mijn long van 905 open staanquote:Op woensdag 26 april 2017 17:33 schreef Zith het volgende:
[..]
In 1 maand van $900 naar $1400(ok, de 1400 moet je iets verminderen ivm USDT). van de andere grote coins hebben alleen LTC en Ripple het beter gedaan.
goed je sell loss order opgevenquote:Op woensdag 26 april 2017 16:27 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Kwam zojuist dit tegen; https://hacked.com/urgent(...)e-top-ripple-monero/
Die heeft er minder vertrouwen in.
Moon of doom. Het kan beide kanten opquote:
Als we de private key van dat adres haddenquote:Op woensdag 26 april 2017 17:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel er al geburnt is door dit
Wel echt kut, wie codeert zoiets wtf.
Bent u dit?quote:Op woensdag 26 april 2017 17:39 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Prima maandje idd. Nog steeds mijn long van 905 open staan
Dat zouden ze automatisch moeten verdelen over alle investeerders/ houders van de coin/token: Bug is toch bekend?quote:Op woensdag 26 april 2017 19:39 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Als we de private key van dat adres hadden
Ze zouden het wat mij betreft meteen terug moeten sturen naar het sender-address. Probleem is natuurlijk dat dit geen bug in ETH is maar een bug in de wallet. En devs die op eigen houtje ETH gaan hardforken, tja dat kunnen ze niet zomaar nog een keer gaan doen. Overigens schijnt de bug gek genoeg wel al gefixt te zijn voor Ethereum transacties, maar nog niet voor token transfers. Ik heb overigens geen behoefte om dat te gaan testen voor een ETH transfer, maar je schijnt daar het ontvangeradres niet meer leeg te kunnen laten.quote:Op woensdag 26 april 2017 23:34 schreef edcetera het volgende:
[..]
Dat zouden ze automatisch moeten verdelen over alle investeerders/ houders van de coin/token: Bug is toch bekend?
Toch een serieus probleem lijkt me. Als ik een transactie maak via een regulier bankoverschrijving wordt een fout adres herkent: Niks invullen of een foute IBAN wordt gelijk herkent met een foutmelding en een "leeg/niet herkend veld" is snel gemaakt (kan zelfs browser-probleem zijn).quote:Op woensdag 26 april 2017 23:41 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ze zouden het wat mij betreft meteen terug moeten sturen naar het sender-address. Probleem is natuurlijk dat dit geen bug in ETH is maar een bug in de wallet. En devs die op eigen houtje ETH gaan hardforken, tja dat kunnen ze niet zomaar nog een keer gaan doen. Overigens schijnt de bug gek genoeg wel al gefixt te zijn voor Ethereum transacties, maar nog niet voor token transfers. Ik heb overigens geen behoefte om dat te gaan testen voor een ETH transfer, maar je schijnt daar het ontvangeradres niet meer leeg te kunnen laten.
Ik begrijp dat diverse mensen het al eens gemeld hebben, en ik heb het vandaag ook weer gemeld. Ik zal ok eens een officieel bugreport maken.quote:Op woensdag 26 april 2017 23:56 schreef edcetera het volgende:
[..]
Een transactie toch kunnen sturen naar 0::F is serieus probleem, moeten we melden!
Zeker doen, wie weet kunnen we ook een Waves Charity token hiervoor aanmakenquote:Op donderdag 27 april 2017 00:05 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik begrijp dat diverse mensen het al eens gemeld hebben, en ik heb het vandaag ook weer gemeld. Ik zal ok eens een officieel bugreport maken.
oooh dat verklaart een hoop. Ik dacht al, loopt coinmarketcap zo achter? Daar kijk ik nl. altijd. Thanks voor de opheldering.quote:Op woensdag 26 april 2017 16:18 schreef smiths het volgende:
[..]
Polo heeft USDT (Tether)
[ afbeelding ]
Die heeft altijd de dollarprijs gevolgd, maar 1 USDT is geen 1 USD meer.
Zelf kijk ik naar de prijs van bitstamp. Bitfinex had volgens mij iets probleempjes met uitcashen oid waardoor de prijs daar stukken hoger ligt.
[ afbeelding ]
Coinmarketcap is een supersite voor trends/ market caps/volumes, maar ga niet af op real-time percentages of zoiets (ze lopen altijd achter).quote:Op donderdag 27 april 2017 00:39 schreef Sosa het volgende:
[..]
oooh dat verklaart een hoop. Ik dacht al, loopt coinmarketcap zo achter? Daar kijk ik nl. altijd. Thanks voor de opheldering.
Dat ICO platform is nog wat buggy, m'n BTC staan er wel, m'n Waves niet.quote:Op donderdag 27 april 2017 07:33 schreef xaban06 het volgende:
Ik had geïnvesteerd in MobileGO, in de investment history van MobileGo was het ook zichtbaar, maar nu staat er niks meer
quote:Op donderdag 27 april 2017 09:01 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dat ICO platform is nog wat buggy, m'n BTC staan er wel, m'n Waves niet.
Maar sowieso staan die Waves op de blockchain, komt goed.
quote:Some people have noticed their BTC deposit displays disappear from their portal. The deposit display confirmations you see after depositing are linked to a blockchain explorer API. Sometimes this API can become unstable, causing the display to temporarily disappear.
This does NOT effect any deposits, only the display. All of your funds are linked to your account and will not be changed in any way. We are aware of this issue and a patch will be available shortly. If you notice this happening in the future, please note this is only a temporary display issue and will be fixed.
quote:Op donderdag 27 april 2017 10:20 schreef Spatieloos het volgende:
Misschien moeten we ook een Koning Willy coin maken (Na het maken van FOK!coin)
En dan elk jaar rond 27 april pumpen
Armstrong Coin heeft meer kans moon te gaan, al zullen ze dat in BNW vast bestrijden.quote:Op donderdag 27 april 2017 10:54 schreef Afwazig het volgende:
Gewoon een amalia coin maken. Weet zeker dat die over een jaar of 40 moon gaat.
Ik heb dat ook gisteren gedaan, rond 0.012. Een klein deel LTC nog gehouden en de rest zit nu in Waves.quote:Op donderdag 27 april 2017 10:55 schreef Afwazig het volgende:
Heb overigens al mijn LTC omgezet in Waves gisteravond. Precies op tijd zo te zien.
Armstrong coin on steroidsquote:Op donderdag 27 april 2017 10:55 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Armstrong Coin heeft meer kans moon te gaan, al zullen ze dat in BNW vast bestrijden.
Precies op tijd voor de LTC segwit pump??!!quote:Op donderdag 27 april 2017 10:55 schreef Afwazig het volgende:
Heb overigens al mijn LTC omgezet in Waves gisteravond. Precies op tijd zo te zien.
Die is al geweest.quote:Op donderdag 27 april 2017 12:02 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Precies op tijd voor de LTC segwit pump??!!
https://news.bitcoin.com/segwit-locks-in-litecoin-will-activate/quote:
Wellicht dat ik volgende week instap. Kijk het even aan. Maar ik wilde in Waves dus dat was eigenlijk de belangrijkste reden.quote:Op donderdag 27 april 2017 12:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
https://news.bitcoin.com/segwit-locks-in-litecoin-will-activate/
Dat was de pre-pump om alle weak hands eruit te gooien en mensen te verzamelen om te shillen
Ja ik denk dat Waves ook wel goed is, ik zit nu in beide, maar LTC is nu even makkelijk te voorspellen. De winst daarvan kan altijd nog in Waves, tenzij Waves ook ineens pumpt.quote:Op donderdag 27 april 2017 12:15 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Wellicht dat ik volgende week instap. Kijk het even aan. Maar ik wilde in Waves dus dat was eigenlijk de belangrijkste reden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |