Vorig jaar niet geweest dus? Was echt de saaiste trip die ik ooit gehad hem met Feyenoord.quote:Op dinsdag 25 april 2017 14:21 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dagje Amsterdam, wedstrijdje meepakken, niets mis mee
Ja nee dan laten we die oefenpot toch gewoon schieten?quote:Op dinsdag 25 april 2017 14:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die boeit dus echt gewoon helemaal niemand
Hahaha. Grapjas. Bilal was veel belangrijker.quote:Op dinsdag 25 april 2017 14:20 schreef Vasion het volgende:
[..]
Kramer heeft ons gered in Nijmegen en Utrecht. Dat is imo toch wel meer dan wat Bilal heeft gedaan.
Dunno of je in dezelfde konvooi zat (zat volgens mij in 1), maar dat kleine jongetje met een Ajaxshirt op station Zuid was dan weer wel een priceless moment.quote:Op dinsdag 25 april 2017 14:22 schreef satecl het volgende:
[..]
Vorig jaar niet geweest dus? Was echt de saaiste trip die ik ooit gehad hem met Feyenoord.
Was het zo suf?quote:Op dinsdag 25 april 2017 14:22 schreef satecl het volgende:
[..]
Vorig jaar niet geweest dus? Was echt de saaiste trip die ik ooit gehad hem met Feyenoord.
Goede onderbouwing ookquote:Op dinsdag 25 april 2017 14:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahaha. Grapjas. Bilal was veel belangrijker.
Ik ga in ieder geval niet meer met de buscombi mee, wat duurde dat lang allemaal (en uiteindelijk liep je bij de Arena alsnog tussen de PSV supportersquote:
Nee man thuis tegen psv met zoet die zelf de bal over de lijn trekt.quote:Op dinsdag 25 april 2017 11:56 schreef Keyos het volgende:
[..]
En als je terugkijkt had de Wolf ook nog eens 1000% gelijk aangezien Botteghin misschien wel de belangrijkste (en meest lekkere) goal van het seizoen maakte in Eindhoven. Mijns inziens de meest memorabele eredivisiewedstrijd van het seizoen voor Feyenoord.
Zit je onder het uitvak en qua sfeer ook niet echt boem.. Ik betaal liever een honderdje extra.quote:Op dinsdag 25 april 2017 14:39 schreef zoekeenleven het volgende:
Op de site van Feyenoord staat dat vak F en H gezinsvakken zijn, weet iemand of dat in de praktijk ook zo is? Ik wil namelijk nog een seizoenskaart aanvragen en de overige vakken kosten allemaal 500 euro per jaar
Vond het wel meevallen, elke kroeg in de omgeving zat vol met Feyenoorders. Dat had ik nooit verwacht, zelfs de politie was relaxt.quote:Op dinsdag 25 april 2017 14:22 schreef satecl het volgende:
[..]
Was nog lachen. Stond vlak bij onze plek een agent van de eenheid Rotterdam. Zegt bij rust: " ik hoor net dat je hier niet binnen mag roken". En steekt vervolgens direct (weer) een peuk opquote:Op dinsdag 25 april 2017 14:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond het wel meevallen, elke kroeg in de omgeving zat vol met Feyenoorders. Dat had ik nooit verwacht, zelfs de politie was relaxt.
Bij mij kwam dan weer een keer of 10 zo'n steward in C&A pak naar me toe dat ik niet mocht roken. Maar zat ook lange zijde.quote:Op dinsdag 25 april 2017 15:00 schreef Keyos het volgende:
[..]
Was nog lachen. Stond vlak bij onze plek een agent van de eenheid Rotterdam. Zegt bij rust: " ik hoor net dat je hier niet binnen mag roken". En steekt vervolgens direct (weer) een peuk op.
Die stewardsquote:Op dinsdag 25 april 2017 15:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij mij kwam dan weer een keer of 10 zo'n steward in C&A pak naar me toe dat ik niet mocht roken. Maar zat ook lange zijde.
Sowieso op het moment dat je stewards met mbo niveau 2 beveiliging een (tyfuslelijk) pak gaat aanmeten neem je jezelf toch wel iets te serieus.quote:Op dinsdag 25 april 2017 15:15 schreef Keyos het volgende:
[..]
Die stewards. De wanhoop van die mensen spatte er van af nadat ze zich realiseren dat er toch wel een ander type volk op 'hun' vak staat die schijt hebben aan roken en de plek op het kaartje.
Booohh kast.quote:Op dinsdag 25 april 2017 15:15 schreef Keyos het volgende:
[..]
Die stewards. De wanhoop van die mensen spatte er van af nadat ze zich realiseren dat er toch wel een ander type volk op 'hun' vak staat die schijt hebben aan roken en de plek op het kaartje.
Allemaal afhankelijk van wat er weggaat. Je hebt sowieso een linksback nodig, centrale mid (als Beekie niet fit wordt), een CMV en 2 buitenspelers. Er zal ook een inschatting gemaakt moeten worden wat er in de jeugd hebben lopen op bepaalde plekken. Qua jeugd is er toch weinig opgesteld dit seizoen om te oordelen wie goed genoeg zou zijn voor een plek op de bank en wie niet.quote:Op dinsdag 25 april 2017 17:13 schreef Pokkelmans het volgende:
Hoe zal de selectie van volgend jaar er volgens jullie uitzien?
Vilhena, Karsdorp en Kongolo weggekocht, of blijven die als ze CL kunnen spelen? Ik denk dat Kuyt er ook mee stopt wanneer het kampioenschap binnen is. Jones zou nog wel een seizoen door kunnen maar ik weet niet of er überhaupt wordt gesproken over een verlenging.
Lijkt me dat er in ieder geval een goede buitenspeler nodig is om terugkeer van Berghuis op te vangen, en er een linksback nodig is omdat Nelom onbetrouwbaar is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |