Doe normaalquote:Op donderdag 27 april 2017 08:04 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Noord Koreaanse TV is voor jou toch het summum van kwaliteit?
Wat vind jij eigenlijk wel leuk in het leven?quote:Op donderdag 27 april 2017 07:59 schreef Klopkoek het volgende:
Hoe mensen met open ogen in de vakkundig noord Koreaanse televisie van de graaizieke koning trappen
Ik snap wel dat Wilfried de Jong geen nee zegt
AS Monaco zien voetballen.quote:Op donderdag 27 april 2017 08:37 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat vind jij eigenlijk wel leuk in het leven?
Ik zie jou namelijk echt over alles klagen. Lijkt mij redelijk vermoeiend.
Toch, ik heb de uitzending niet gezien, maar begrijp dat iedereen het een hele mooie uitzending vond. Als jij dan nog gaat azijnzeiken over zo'n uitzending, dan zegt dat vooral iets over jou.quote:Op donderdag 27 april 2017 08:46 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
AS Monaco zien voetballen.
Terug naar het onderwerp. Voor dit type opmerkingen hebben we al reeds Pietverdriet
Argumentum ad populum;quote:Op donderdag 27 april 2017 09:27 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Toch, ik heb de uitzending niet gezien, maar begrijp dat iedereen het een hele mooie uitzending vond. Als jij dan nog gaat azijnzeiken over zo'n uitzending, dan zegt dat vooral iets over jou.
http://www.thephora.net/forum/showthread.php?t=82629quote:Op woensdag 26 april 2017 16:01 schreef keste010 het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus met het begrip vrijheid kapen.
Stel jezelf eens de vraag of dat geklaag jou verder helpt.quote:Op donderdag 27 april 2017 09:32 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Argumentum ad populum;
Ik gok dat zo'n 80% van de Noord Koreanen en Chinezen ook vindt dat hun leider prima werk doet.
Dit appel op de meerderheid vindt dan ook nooit plaats wanneer het gaat over herverdeling of het verschil tussen arm en rijk (zoals NRC en VK al zeiden: volk denkt links, stemt rechts - geholpen door xenofobie).
Exact, direct de kop indrukken dit. Hoe durft ie uberhaupt een afwijkende mening te hebben. Dan heb je echt lef.quote:Op donderdag 27 april 2017 09:27 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Toch, ik heb de uitzending niet gezien, maar begrijp dat iedereen het een hele mooie uitzending vond. Als jij dan nog gaat azijnzeiken over zo'n uitzending, dan zegt dat vooral iets over jou.
Het gaat mij helemaal niet omdat hij een afwijkende mening heeft, maar dat hij dag in dag uit over alles loopt te klagen. Ook dat is niet verboden, maar het komt de sfeer niet echt ten goede.quote:Op donderdag 27 april 2017 12:37 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Exact, direct de kop indrukken dit. Hoe durft ie uberhaupt een afwijkende mening te hebben. Dan heb je echt lef.
Is cultuur?quote:Op donderdag 27 april 2017 12:54 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het gaat mij helemaal niet omdat hij een afwijkende mening heeft, maar dat hij dag in dag uit over alles loopt te klagen. Ook dat is niet verboden, maar het komt de sfeer niet echt ten goede.
quote:Op donderdag 27 april 2017 07:59 schreef Klopkoek het volgende:
Hoe mensen met open ogen in de vakkundig noord Koreaanse televisie van de graaizieke koning trappen
Ik snap wel dat Wilfried de Jong geen nee zegt
Ben jij er ook voor om de oppositie uit de 2e kamer te verbannen?quote:Op donderdag 27 april 2017 12:34 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Stel jezelf eens de vraag of dat geklaag jou verder helpt.
Nee, maar die klagen dan ook niet. Die zijn het wel vaak niet eens met de regering, maar dat is doorgaans constructieve kritiek.quote:Op donderdag 27 april 2017 13:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ben jij er ook voor om de oppositie uit de 2e kamer te verbannen?
Als je echt benieuwd bent naar mijn constructieve kritiek op het systeem van het Koningshuis (en de bedenkelijke rol van de media, RVD) dan wil ik die wel geven.quote:Op donderdag 27 april 2017 13:54 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, maar die klagen dan ook niet. Die zijn het wel vaak niet eens met de regering, maar dat is doorgaans constructieve kritiek.
De andere kijk van klopkoek wordt door mij prima gewaardeerd. Maar zijn 'Nederland is een enorm kutland' posts heb ik inmiddels wel gezien.
Tuurlijk ben ik dat.quote:Op donderdag 27 april 2017 15:04 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Als je echt benieuwd bent naar mijn constructieve kritiek op het systeem van het Koningshuis (en de bedenkelijke rol van de media, RVD) dan wil ik die wel geven.
twitter:dewaremerijn twitterde op vrijdag 28-04-2017 om 13:11:58Het typische euvel van de hedendaagse pers: balans boven waarheidsvinding plaatsen. https://t.co/3tt6SH0vke reageer retweet
Maak jij nu ineens een 180 graden? Of wat wil je hiermee zeggen?quote:
De NYT, die had een paar maanden geleden nog een artikel over hoe het Nederlandse Oekraine-referendum door de Russen was gekaapt, omdat Van Bommel niet het paspoort van een Oekrainse spreker had gecontroleerd.quote:Op vrijdag 28 april 2017 17:19 schreef Klopkoek het volgende:
twitter:dewaremerijn twitterde op vrijdag 28-04-2017 om 13:11:58Het typische euvel van de hedendaagse pers: balans boven waarheidsvinding plaatsen. https://t.co/3tt6SH0vke reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |