Zoiets jaquote:Op dinsdag 25 april 2017 18:33 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Ielleffun![]()
Dat wordt dan een zinloze vergadering
Nice...... smakelijk!quote:Op dinsdag 25 april 2017 18:40 schreef Diaan73 het volgende:
Wij gaan nu al eten, de training van Twan gaat niet door.de trainer was het vergeten door te geven aan ons, Twan was al bij de club. Twan zit nog niet in de groepsapp. Is bij zijn nieuwe team.
Bang voor de zon die trainer? Wel fijn voor jou, maar dat niet afmeldenquote:Op dinsdag 25 april 2017 18:40 schreef Diaan73 het volgende:
Wij gaan nu al eten, de training van Twan gaat niet door.de trainer was het vergeten door te geven aan ons, Twan was al bij de club. Twan zit nog niet in de groepsapp. Is bij zijn nieuwe team.
Ik denk te weinig spelers ivm vakantie.quote:Op dinsdag 25 april 2017 18:43 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Bang voor de zon die trainer? Wel fijn voor jou, maar dat niet afmelden
Oh ja vakantie, niet aan gedachtquote:Op dinsdag 25 april 2017 18:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik denk te weinig spelers ivm vakantie.
Tja kan gebeuren. Twan zit sinds kort in dat team en hij zat nog niet in de groepsapp en de trainer was vergeten mij apart te appen.
Die trainer heeft overduidelijk geen oog voor detailquote:Op dinsdag 25 april 2017 18:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik denk te weinig spelers ivm vakantie.
Tja kan gebeuren. Twan zit sinds kort in dat team en hij zat nog niet in de groepsapp en de trainer was vergeten mij apart te appen.
Julianadorp heeft grotererererererere trekkersquote:
Dus binnenkort vakantie.quote:Op dinsdag 25 april 2017 19:21 schreef DevFreak het volgende:
Zo, ik ben helemaal blij. Heb net een vlucht geboekt naar de UK. Kan ik mijn vriend eindelijk weer zien.
Voor drie dagen.
Ik ga er voor het eerst heen, dus stiekem wel een beetje jaquote:Op dinsdag 25 april 2017 19:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Dus binnenkort vakantie.
Dat is niet verkeerd.
Al ging je voor de 10e keer.quote:Op dinsdag 25 april 2017 19:22 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Ik ga er voor het eerst heen, dus stiekem wel een beetje ja
The UKquote:Op dinsdag 25 april 2017 19:21 schreef DevFreak het volgende:
Zo, ik ben helemaal blij. Heb net een vlucht geboekt naar de UK. Kan ik mijn vriend eindelijk weer zien.
Voor drie dagen.
Gewoon bij mijn partner zijn is al vakantie in deze contextquote:Op dinsdag 25 april 2017 19:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Al ging je voor de 10e keer.
Vakantie is vakantie.
Ik weet nu waar je huwelijksreis naartoe gaat.quote:
Wanneer er ooit een huwelijksreis komtquote:Op dinsdag 25 april 2017 19:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik weet nu waar je huwelijksreis naartoe gaat.
Vertel?quote:Op dinsdag 25 april 2017 19:27 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Wanneer er ooit een huwelijksreis komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |