SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 76% gewijzigd door heywoodu op 27-04-2017 12:44:58 ]The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
Sowieso na de finish vlag.quote:Op maandag 24 april 2017 20:22 schreef Mani89 het volgende:
In welke ronde gaat Max Verstappen dit keer uitvallen?
quote:Op dinsdag 25 april 2017 10:45 schreef ondeugend het volgende:
Ik verneem net dat zowel Assen als Zandvoort een licencie heeft aangevraagd voor F1.
http://www.rtvdrenthe.nl/(...)p-richting-Formule-1
Ik ga maar een B&B beginnen denk ik
Qua investeerders wordt het lastig ja. De enige optie die ik kan bedenken is dat Heineken het misschien als prestigeproject ziet naast hun sponsoring op de baanborden.quote:Op dinsdag 25 april 2017 10:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Aangezien alle reclameuitingen rond baan van Liberty Global is vraag ik me af hoe de investeerders het dan willen terugverdienen. Ik vrees dat dit niet gaat lukken
Ik zie het als een lange termijn investering. Het bedrijf achter de Formule 1 maakt winst en dat is het rendement voor Liberty. Dat gaat om honderden miljoenen per jaar en dan heb je na x jaar de investering terugverdiend.quote:Op dinsdag 25 april 2017 10:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Aangezien alle reclameuitingen rond baan van Liberty Global is vraag ik me af hoe de investeerders het dan willen terugverdienen. Ik vrees dat dit niet gaat lukken
Maar het gaat om het renoveren van F1-circuit + alle randzaken eromheen. Liberty gaat dat niet betalen lijkt me. Dat moet uit het bedrijfsleven + overheid komen. Maar zij kunnen er wel centen in stoppen maar als ze geen reclameuitingen (behalve Heineken dan) hebben krijgen ze er ook niets voor...quote:Op dinsdag 25 april 2017 11:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik zie het als een lange termijn investering. Het bedrijf achter de Formule 1 maakt winst en dat is het rendement voor Liberty. Dat gaat om honderden miljoenen per jaar en dan heb je na x jaar de investering terugverdiend.
Je kunt nog wel naamsponsor worden toch?quote:Op dinsdag 25 april 2017 11:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar het gaat om het renoveren van F1-circuit + alle randzaken eromheen. Liberty gaat dat niet betalen lijkt me. Dat moet uit het bedrijfsleven + overheid komen. Maar zij kunnen er wel centen in stoppen maar als ze geen reclameuitingen (behalve Heineken dan) hebben krijgen ze er ook niets voor...
Assen zou voor mij beter kunnen, hoef ik niet zo ver te reizenquote:Op dinsdag 25 april 2017 10:45 schreef ondeugend het volgende:
Ik verneem net dat zowel Assen als Zandvoort een licencie heeft aangevraagd voor F1.
http://www.rtvdrenthe.nl/(...)p-richting-Formule-1
Ik ga maar een B&B beginnen denk ik
Ah, ik dacht dat je het over Liberty zelf had.quote:Op dinsdag 25 april 2017 11:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar het gaat om het renoveren van F1-circuit + alle randzaken eromheen. Liberty gaat dat niet betalen lijkt me. Dat moet uit het bedrijfsleven + overheid komen. Maar zij kunnen er wel centen in stoppen maar als ze geen reclameuitingen (behalve Heineken dan) hebben krijgen ze er ook niets voor...
Ik denk dat Assen sowieso een beetje voor ligt kwa infrastructuur. Die investeringen zijn net allemaal gedaan. Een eigen afrit bijvoorbeeld en andere toegangswegen.quote:Op dinsdag 25 april 2017 11:26 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Assen zou voor mij beter kunnen, hoef ik niet zo ver te reizen
het circuit in Assen is veel en veel te smal voor de Formule 1.quote:Op dinsdag 25 april 2017 11:37 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik denk dat Assen sowieso een beetje voor ligt kwa infrastructuur. Die investeringen zijn net allemaal gedaan. Een eigen afrit bijvoorbeeld en andere toegangswegen.
Van mij persoonlijk hoeft er geen F1 in Nederland maar als het gebeurt dan in Assen graag, aangezien het circuit mijn achtertuin is.
Niet overdrijven hoor.. ik heb het even opgezochtquote:Op dinsdag 25 april 2017 11:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
het circuit in Assen is veel en veel te smal voor de Formule 1.
.....
Kloptquote:Op dinsdag 25 april 2017 12:07 schreef nils7 het volgende:
Voor Assen liggen die plannen allang klaar om het te verbreden en te verbouwen....
Feit dat het al zo lang klaar ligt, moet toch een belletje doen rinkelen?quote:Op dinsdag 25 april 2017 12:07 schreef nils7 het volgende:
Voor Assen liggen die plannen allang klaar om het te verbreden en te verbouwen....
Er was nieuws ja!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |