jep..zo werkt dat bij ome Johnquote:
hij is net weggestemd. WEG-GE-STEMD!quote:Op maandag 24 april 2017 14:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
gaan 2 naar huis? rob van selfs en jemand werd weggestuurd of niet?
lezen.... LEZENquote:Op maandag 24 april 2017 14:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
gaan 2 naar huis? rob van selfs en jemand werd weggestuurd of niet?
quote:Op maandag 24 april 2017 14:07 schreef rowan634 het volgende:
[..]
hij is net weggestemd. WEG-GE-STEMD!
hahahquote:Op maandag 24 april 2017 14:08 schreef japie1971 het volgende:
[..]
moeke van jerommeke is dus de vriendin
Ja, dat hebben we nog niet eerder gezienquote:Op maandag 24 april 2017 14:08 schreef PTLe het volgende:
Wat zijn het daar een zootje huigelaars gadverdamme
en waar ze zich aansluit is ook bepalendquote:Op maandag 24 april 2017 14:09 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Van die Beau hoeven we dus ook niets te verwachten, want ze geeft blijk, dat ze te bewerken is...Geen eigen mening
Als het me te erg wordt stop ik met streamen......ik kan dat groepje niet meer hebben denk ik.quote:
Het ging inderdaad ook echt heel snelquote:Op maandag 24 april 2017 14:08 schreef mario390 het volgende:
die vent is sneller weg als mijn stream angaat
jacco '' ik ook zou ervoor tekenen ''quote:Op maandag 24 april 2017 14:10 schreef Tengano het volgende:
Jereoen is er jaloers op dat rob vertrekt
Vindt het al oke dat ze haar mond heeft gehouden en dat het voor de andere het als een verassing kwam.quote:Op maandag 24 april 2017 14:09 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Van die Beau hoeven we dus ook niets te verwachten, want ze geeft blijk, dat ze te bewerken is...Geen eigen mening
Preciesquote:Op maandag 24 april 2017 14:10 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
en waar ze zich aansluit is ook bepalend
Daar hoop ik al op sinds het is ingevoerdquote:Op maandag 24 april 2017 14:10 schreef HiDiHo het volgende:
Die Petertjes zouden verboden moeten worden
Ah kom op joh, we hebben net een golf simulatorquote:Op maandag 24 april 2017 14:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als het me te erg wordt stop ik met streamen......ik kan dat groepje niet meer hebben denk ik.
Hou op zegquote:Op maandag 24 april 2017 14:10 schreef 5thencounter het volgende:
Jessie krijgt 'm wel weer omhoog vannacht.. Billie ook weer blij, weer 2 maanden neuken
jacco en kaquote:Op maandag 24 april 2017 14:11 schreef Chanel5 het volgende:
Benieuwd bij wie Jeroen zich nu gaat aansluiten.
Jacco.quote:Op maandag 24 april 2017 14:11 schreef Chanel5 het volgende:
Bij z'n eigen...quote:Op maandag 24 april 2017 14:11 schreef Chanel5 het volgende:
nee juist niet. hij wou jeroen wegquote:Op maandag 24 april 2017 14:12 schreef MacDeMarco het volgende:
Cemal tegen Bas: Wel tof dat Jessie is gebleven
Bas wilde hem juist weg
Tja ?quote:Op maandag 24 april 2017 14:11 schreef Chanel5 het volgende:
Hij praat veel met Jacco de laatste dagen.quote:Op maandag 24 april 2017 14:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk een beetje bij Renee qua muziek.
Hij is net zo een viespeuk als Rob, dus hij sluit zich wel aan bij Jessie en Boydquote:Op maandag 24 april 2017 14:11 schreef Chanel5 het volgende:
quote:Op maandag 24 april 2017 14:14 schreef Dexter1 het volgende:
In loving memory 31 DEC. 2016 - 24 APR. 2017 +
[ afbeelding ]
Beau wilde een eigen plekjequote:
Want penthousequote:Op maandag 24 april 2017 14:16 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Beau wilde een eigen plekje
Toen zei Bas iets van: er is een boot
Oeh dat zal wat herrie veroorzakenquote:Op maandag 24 april 2017 14:16 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Beau wilde een eigen plekje
Toen zei Bas iets van: er is een boot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Een kakkerlak kan ook geen vlinder worden.quote:Op maandag 24 april 2017 14:19 schreef Dexter1 het volgende:
Billy leert het maar niet, ze blijft met volle mond praten
Het is niet de grote Mario showquote:Op maandag 24 april 2017 14:18 schreef mario390 het volgende:
want zo vele en eigen plekje willen heeft het febo vannacht moelijk alles te tonen ik heb al de twins vannacht niet meer gezien
meer kan je ook niet verwachten van zo'n lage levensvormquote:Op maandag 24 april 2017 14:19 schreef Dexter1 het volgende:
Billy leert het maar niet, ze blijft met volle mond praten
goeie goeie goeiequote:Op maandag 24 april 2017 14:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Een kakkerlak kan ook geen vlinder worden.
kan wel eens afgesproken zijn... vanmorgen vroeg waren ze wel op beeld... met heel veel deken en dikke truien aan. Lagen in het atelier hequote:Op maandag 24 april 2017 14:18 schreef mario390 het volgende:
want zo vele en eigen plekje willen heeft het febo vannacht moelijk alles te tonen ik heb al de twins vannacht niet meer gezien
Het is nu overdagquote:Op maandag 24 april 2017 14:18 schreef mario390 het volgende:
Braam maakte zich zorgen om het blad, maar rls's is eigenlijk net zo gevaarlijk.quote:Op maandag 24 april 2017 14:20 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Het is niet de grote Mario show
Man man man, misschien kun je eens iets anders vertellen behalve over mooie meisjes
Mario vind ik het leukste typetje uit je collectiequote:Op maandag 24 april 2017 14:20 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Man man man, misschien kun je eens iets anders vertellen behalve over mooie meisjes
Hij heeft afstand genomen.quote:
ik zoek van gisteren de stream demi en fay 14 - 15 00 ?quote:Op maandag 24 april 2017 14:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Winnaars en verliezers, stream 1 en 2 .....![]()
[ afbeelding ]
Beau maakt haar keuze.
[ afbeelding ]
Reacties op de keuze van Beau.
quote:Op maandag 24 april 2017 14:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Braam maakte zich zorgen om het blad, maar rls's is eigenlijk net zo gevaarlijk.
wat moet je je zo opspelen,zij stillquote:Op maandag 24 april 2017 14:20 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Jeroen noemt Jessie laf na zijn opmerking dat op hem stemmen geen zin heeft want hij gaat toch niet naar huisquote:Op maandag 24 april 2017 14:21 schreef Chanel5 het volgende:
Maar wel via een omweg naar het huisje waar Jeroen slaapt.
Schijtbakken!!!
daar zijn geen kameras?quote:Op maandag 24 april 2017 14:20 schreef japie1971 het volgende:
[..]
kan wel eens afgesproken zijn... vanmorgen vroeg waren ze wel op beeld... met heel veel deken en dikke truien aan. Lagen in het atelier he
niet doen Mario... DMquote:Op maandag 24 april 2017 14:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik zoek van gisteren de stream demi en fay 14 - 15 00 ?
Die heeft de pik op Basquote:Op maandag 24 april 2017 14:23 schreef LLgetikt het volgende:
rene '' toppunt van narcisme, een eigen standbeeld maken.. ik dacht eerst het is een geintje.. maar het is geen geintje ''
quote:Op maandag 24 april 2017 14:21 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Mario vind ik het leukste typetje uit je collectie
rot op melkgezichtquote:Op maandag 24 april 2017 14:22 schreef LLgetikt het volgende:
jessie zei volgens jeroen
'' het heeft geen zin om mij naar huis te sturen want ik ga toch niet '' jeroen vind het zo laf
[ afbeelding ]
rene '' het is een drie-eenheid ''
Hoopte eigenlijk dat Rene het andersom zou gaan draaien, maar nee hoor we gaan gewoon door met deze ellendequote:Op maandag 24 april 2017 14:24 schreef AnneLo het volgende:
En het gaat met door met Jeroen en René, iedereen is fout....... één en al negativiteit komt er uit die strotten.......
achzo ik dacht de ruim is kameravrijquote:Op maandag 24 april 2017 14:24 schreef japie1971 het volgende:
[..]
jawel anders had ik ze vanmorgen ook niet op stream gezien he
Ze zijn sneu maar wel de enige die billy doorhebbenquote:Op maandag 24 april 2017 14:24 schreef AnneLo het volgende:
En het gaat met door met Jeroen en René, iedereen is fout....... één en al negativiteit komt er uit die strotten.......
quote:Op maandag 24 april 2017 14:25 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
LoL
Straks krijgt Jeroen nog een aanvraag van de Melk-Unie voor een fotoshoot
ja er moet wat gebeuren, ik vind dit niks aan zoquote:Op maandag 24 april 2017 14:25 schreef LLgetikt het volgende:
ik snap de mannen wel
ze zullen altijd nu gewoon in een benarde positie zitten door billy jessie en boyd en bas
heeft zelfs nightcam's.... of die hebben ze verwijderd en in hok van die bolle gestopt.quote:Op maandag 24 april 2017 14:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
achzo ik dacht de ruim is kameravrij
Valt Jeroen van de ene mooiprater in de andere mooiprater.quote:
die overhand blijftquote:Op maandag 24 april 2017 14:26 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja er moet wat gebeuren, ik vind dit niks aan zo
hij word weer paraquote:Op maandag 24 april 2017 14:27 schreef Mjelleke het volgende:
En Rene weer op zijn wazige manier aan het praten....En het negatieve gaat weer gewoon door tussen Rene en Jeroen.
zo dom bezig die gasten.... over 2 maanden weer een voorspelbare stemming als dit zo doorgaatquote:
ja Jes moet en zal kapot/wegquote:Op maandag 24 april 2017 14:27 schreef Mjelleke het volgende:
En Rene weer op zijn wazige manier aan het praten....En het negatieve gaat weer gewoon door tussen Rene en Jeroen.
Kan ik me wat bij voorstellen.quote:Op maandag 24 april 2017 14:28 schreef pollewop77 het volgende:
Oef Jeroentje... hij kan Jessie echt niet uitstaan
Please not, Romy moet er uit of Billyquote:Op maandag 24 april 2017 14:29 schreef japie1971 het volgende:
[..]
zo dom bezig die gasten.... over 2 maanden weer een voorspelbare stemming als dit zo doorgaat
Jeroen ha r nie zo ene teguh moetuh komuh in du buituhweruld......
1 x blazen en Jerommeke ligt om
Hij moet ff wachten totdat Bill dat weer doet.quote:Op maandag 24 april 2017 14:29 schreef formule het volgende:
Jeroen zou Jessie in elkaar slaan. buiten
ben er bang voor dat dat niet gaat gebeuren... kliekje is te groot gewordenquote:Op maandag 24 april 2017 14:29 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Please not, Romy moet er uit of Billy
Ik heb ook helemaal niks met Jessy, en vind het een eikel , maar ook Rene en Jeroen sporen niet , en dan nu maar afwachten hoe het gaat verder.quote:
moet niet gekker wordenquote:Op maandag 24 april 2017 14:31 schreef Dotteke het volgende:
Roomy begint het ook door te krijgen, zegt René
maar hoe dan ook daar kunnen ze toch niet aan doenquote:Op maandag 24 april 2017 14:29 schreef japie1971 het volgende:
[..]
zo dom bezig die gasten.... over 2 maanden weer een voorspelbare stemming als dit zo doorgaat
Jeroen ha r nie zo ene teguh moetuh komuh in du buituhweruld......
1 x blazen en Jerommeke ligt om
quote:Op maandag 24 april 2017 14:31 schreef Dotteke het volgende:
Romy en iets doorhebben iddquote:Op maandag 24 april 2017 14:31 schreef Dotteke het volgende:
Stomme golfsimulatorquote:Op maandag 24 april 2017 14:33 schreef LLgetikt het volgende:
wtf jessie heeft een spiegel erbij gezet en kijkt naar zichzelf en oefent zijn slag
het is gewoon een persoonlijk speeltjequote:
Boyd en Jessie zouden toch gaan werken vanaf vandaag?quote:Op maandag 24 april 2017 14:35 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
het is gewoon een persoonlijk speeltje
ik dacht dat het ook voor gasten/klanten was??? Ik zie hem ook niet zijn best doen om mensen binnen te halen om dat te doen.
Onder een dikke steen.quote:
wie heeft twins oogen zo angeverft ? ziet er vresselijk uitquote:Op maandag 24 april 2017 14:35 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ik dacht dat het ook voor gasten/klanten was??? Ik zie hem ook niet zijn best doen om mensen binnen te halen om dat te doen.
Welnee,ze willen ook nieuwe golfclubs voor zichzelf bestellen.quote:Op maandag 24 april 2017 14:35 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
hazes de makeup sloerie van fhmquote:Op maandag 24 april 2017 14:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
wie heeft twins oogen zo angeverft ? ziet er vresselijk uit
het is woensdag gewordenquote:Op maandag 24 april 2017 14:35 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Boyd en Jessie zouden toch gaan werken vanaf vandaag?
Was vast ook alleen voor de stemming.
fhm stylistenquote:Op maandag 24 april 2017 14:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
wie heeft twins oogen zo angeverft ? ziet er vresselijk uit
ja maar dat is niet wat ze zeiden in het beginquote:Op maandag 24 april 2017 14:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Welnee,ze willen ook nieuwe golfclubs voor zichzelf bestellen.
billy kan de omzet niet vinden zegt zequote:Op maandag 24 april 2017 14:37 schreef Aggie46 het volgende:
Er is voor 2100 euro besteld, maal 2,
Reums had het in een enveloppe gedaan, maar die lag op de grond.
Omzet moet 8000 zijn, klopt weer niet.
(Ik kom er ook niet uit, maar Billy snapt het wel.2 x besteld van dezelfde datum en ehhhhh)
Er klopt iets niet.Dus.
[ afbeelding ]
Volgens mij stonden er nog oude rekeningen open van de drankquote:Op maandag 24 april 2017 14:34 schreef Aggie46 het volgende:
Billy wordt GEK van die boekhouding.
De 10e besteld, alles is binnen en er klopt niks van
quote:Op maandag 24 april 2017 14:34 schreef Aggie46 het volgende:
Billy wordt GEK van die boekhouding.
De 10e besteld, alles is binnen en er klopt niks van
Ja stiekem hequote:Op maandag 24 april 2017 14:39 schreef MacDeMarco het volgende:
Billy heel zacht op een valse toon terwijl ze wegloopt: ''Ik kan het wel uitleggen, maar ja als je het niet snapt..''
Jaaaaa nog ffquote:
Komt vanzelf wel goed, is altijd goed gekomen. Evenals de pannenkoeken bakken op de marktquote:Op maandag 24 april 2017 14:38 schreef PTLe het volgende:
Maar nu de vraag wie doet de keuken en wie doet de was nu
Nee, die is weer voor Jessie.En ook al helpt dat niet hij of de andere zullen toch zich eens achter de oor moeten krabben en denken waarvoor.quote:Op maandag 24 april 2017 14:41 schreef TheVoice4ever het volgende:
dus Rob is weg, nou dan gaat mijn publiekstem volgende keer naar Beau, oprotten moet dat wijf
wat zit dat kruis raarquote:
het is eerder dat je niks zietquote:Op maandag 24 april 2017 14:43 schreef StruisVogelt het volgende:
[..]
wat zit dat kruis raar
.. blikvangert
RaaaaaaaaaaaR
mooie overgang van verdwenen drank naar Karin...quote:Op maandag 24 april 2017 14:42 schreef StruisVogelt het volgende:
Karin ; zoek es op niet geschoten is altjd mis
mooie zin welquote:Op maandag 24 april 2017 14:45 schreef Dotteke het volgende:
Tranen zijn woorden die je niet kan verzinnen, zegt René
Topshow!quote:Op maandag 24 april 2017 14:48 schreef pollewop77 het volgende:
Volgende script:
De Febo vindt de operatie van Ramoon toch te duur. Bas en Beau werken haar weg
ik gun die bolle nog wel een paar inzinkingenquote:Op maandag 24 april 2017 14:48 schreef rowan634 het volgende:
dan gun ik jeroen nog eerder een wijf dan bas
najaquote:Op maandag 24 april 2017 14:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
want hij dat naast hem zegt heeft hij straks geen kop meer
Ik vind het niet normaal. Maar wie ben ik.quote:Op maandag 24 april 2017 14:48 schreef LLgetikt het volgende:
wat gebeurt hier![]()
[ afbeelding ]
is dat normaal zo close te gaan zitten met mensen die je niet echt kent?
ik ook nietquote:Op maandag 24 april 2017 14:49 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik vind het niet normaal. Maar wie ben ik.
quote:Op maandag 24 april 2017 14:49 schreef japie1971 het volgende:
[..]
ik gun die bolle nog wel een paar inzinkingen
Nee, maar heeft wel geldquote:Op maandag 24 april 2017 14:52 schreef Gooddeal het volgende:
Maar waarom met Bas naar bikini's kijken dan. Heeft die daar verstand van dan of zo.
Ze kwam niet voor de sex. ik geef haar nog 2 weken en ze ligt te wippen.quote:
oh prima sriptquote:Op maandag 24 april 2017 14:48 schreef pollewop77 het volgende:
Volgende script:
De Febo vindt de operatie van Ramoon toch te duur. Bas en Beau werken haar weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |