Als er geen beperkingen meer zijn aan de aantallen zullen er ook nog wel een aantal losse kaarten beschikbaar komen. Uiteraard zijn die wel al weg bij de legioenkaarthoudersquote:Op maandag 24 april 2017 15:51 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hoe wil je aan een kaartje komen? Zonder relaties bij de uefa bijna niet te doen. Sowieso zal het 1 op 1 met scc zijn.
2002 toch? Werd Feyenoord 3e en wat daarna gebeurde weet heel Rotterdam nog.quote:Op maandag 24 april 2017 15:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Laatste keer Juve was nog met Cruz dacht ik. 2-0.
Ja, die wedstrijd was me even ontschotenquote:Op maandag 24 april 2017 15:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
2002 toch? Werd Feyenoord 3e en wat daarna gebeurde weet heel Rotterdam nog.
UEFA Cup winst was het jaar ervoorquote:Op maandag 24 april 2017 15:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
2002 toch? Werd Feyenoord 3e en wat daarna gebeurde weet heel Rotterdam nog.
Uitvak Hans. Dat is prima te doen met Juve.quote:Op maandag 24 april 2017 15:51 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hoe wil je aan een kaartje komen? Zonder relaties bij de uefa bijna niet te doen. Sowieso zal het 1 op 1 met scc zijn.
Serieus ?quote:
Daarom echt terechte en verdiende winnaar, helaasquote:Op maandag 24 april 2017 15:26 schreef Caland het volgende:
Gouden schaal winnen en sowieso de enige club deze eeuw zijn die vanaf speelronde 1 bovenaan staat. Feyenoordgoden.
Ahh, ik vergeet soms dat de meeste clubs moeite hebben dat vak vol te krijgen.quote:Op maandag 24 april 2017 15:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Uitvak Hans. Dat is prima te doen met Juve.
Vol lukt vaak nog wel, maar heb zo'n gold kaart. Daarmee krijg je voorrang. Wel dure grappen maar anders kan ik er nooit heenquote:Op maandag 24 april 2017 15:56 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ahh, ik vergeet soms dat de meeste clubs moeite hebben dat vak vol te krijgen.
Nee volgens mij klopt het wel.quote:Op maandag 24 april 2017 15:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Serieus ?Dan ben ik in de war. Was dat wel de laatste Fey-Juve of speelden ze na de Uefa cup winst nog eens tegen elkaar?
Die wedstrijd wás na de UEFA Cup winst, 4 maanden erna. Na die wedstrijd nooit meer tegen elkaar.quote:Op maandag 24 april 2017 15:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Serieus ?Dan ben ik in de war. Was dat wel de laatste Fey-Juve of speelden ze na de Uefa cup winst nog eens tegen elkaar?
Na excelsior mochten we die winnenquote:Op maandag 24 april 2017 15:59 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Is de huldiging nou eigenlijk gelijk na excelsior mochten we die winnen of echt pas na heracles dan?
Aah oke dan ga ik alvast vrij vragenquote:Op maandag 24 april 2017 16:00 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Na excelsior mochten we die winnen
Die poule in 2001 was met Bayern, Sparta Praag en Spartak Moskou. Het jaar daarna was tegen Juve, Newcastle en Dinamo Kiev. Allebei de keren 3e in de poule.quote:Op maandag 24 april 2017 15:58 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee volgens mij klopt het wel.
Was in het seizoen 2001/2002.
In najaar 2001 werd Feyenoord 3e in de poule in de Champions League, waardoor ze in januari 2002 in de UEFA cup instroomde.
De huldiging is zo goed als zeker op maandagquote:Op maandag 24 april 2017 16:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Aah oke dan ga ik alvast vrij vragen
(Ja ik werk op zondagen)
Op de maandagochtend erna.quote:Op maandag 24 april 2017 15:59 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Is de huldiging nou eigenlijk gelijk na excelsior mochten we die winnen of echt pas na heracles dan?
Maar het grootste feestje is op zondag natuurlijkquote:Op maandag 24 april 2017 16:01 schreef Maastoren het volgende:
[..]
De huldiging is zo goed als zeker op maandag
Oh ja, ik zie het.quote:Op maandag 24 april 2017 15:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die wedstrijd wás na de UEFA Cup winst, 4 maanden erna. Na die wedstrijd nooit meer tegen elkaar.
Al die dagen wordt 1 groot feestquote:Op maandag 24 april 2017 16:02 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Maar het grootste feestje is op zondag natuurlijk
2002/2003 vierde in de poule, geen UEFA Cup vervolg, we wonnen alleen bij Newcastle (fraai doelpunt van Pardo).quote:Op maandag 24 april 2017 16:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die poule in 2001 was met Bayern, Sparta Praag en Spartak Moskou. Het jaar daarna was tegen Juve, Newcastle en Dinamo Kiev. Allebei de keren 3e in de poule.
Ja tis alleen kut mocht het tegenvallen heb ik vrij gevraagd voor niks en die week erop kan ik dan geen vrij krijgenquote:
Het leven bestaat uit risico nemen ouwe reusquote:Op maandag 24 april 2017 16:03 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja tis alleen kut mocht het tegenvallen heb ik vrij gevraagd voor niks en die week erop kan ik dan geen vrij krijgen
Inderdaad, op dat vlak laten mijn herinneringen me ernstig in de steek.quote:Op maandag 24 april 2017 16:02 schreef Casual-T het volgende:
[..]
2001/2002 zaten we in CL met Sparta Praag, Spartak Moskou en Bayern Munchen en werden we derde, waarna UEFA Cup.
2002/2003 dus met Juve, Newcastle (toen Bellamy verliefd werd op Feyenoord) en Kiev.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |