Wie biedt er even 40,45?quote:Op maandag 24 april 2017 14:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
3 euro op geboden... Is immers de prijs van het kaartje
quote:Op maandag 24 april 2017 14:20 schreef Dr_Strange het volgende:
Zoals altijd als er prijzen zijn te verdelen zijn we weer de eersten die dit jaar die gouden schaal gaan winnen .
[ afbeelding ]
Genot.quote:De aankomend kampioen van de eredivisie mag zich aan het einde van het seizoen verheugen op een bijzondere schaal. De KNVB heeft vanwege het zestigjarig bestaan van de eredivisie namelijk een speciale, met goud ingelegde kampioensschaal laten maken.
Alle versieringen van de tinnen schaal, zoals het KNVB-logo en de tekst 'Kampioen van Nederland eredivisie 2016-2017' zijn van 24 karaats goud. De KNVB wil de jubileumschaal vanaf dit seizoen iedere tien jaar uitreiken.
Altijd de eerste Nederlandse club met allesquote:Op maandag 24 april 2017 14:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
Genot.
http://nos.nl/artikel/213(...)nsschaal-cadeau.html
Vraag of je het kunt ophalen.quote:Op maandag 24 april 2017 14:49 schreef Maastoren het volgende:
Ik kan voor 500 euro een kaart kopen maar diegene wil alleen verzenden. Klinkt betrouwbaar. Wat denken jullie?
Klinkt goed gewoon doen gr grquote:Op maandag 24 april 2017 14:49 schreef Maastoren het volgende:
Ik kan voor 500 euro een kaart kopen maar diegene wil alleen verzenden. Klinkt betrouwbaar. Wat denken jullie?
Loot nu Juve ff.quote:Op maandag 24 april 2017 15:26 schreef Caland het volgende:
Gouden schaal winnen en sowieso de enige club deze eeuw zijn die vanaf speelronde 1 bovenaan staat. Feyenoordgoden.
6 punten voor Juve. Nee altijd al een avond pot in de Kuip willen zien. Arena ben ik al eens geweest tegen Juve. Fey nog niet.quote:
Giogod.quote:Op maandag 24 april 2017 15:26 schreef Caland het volgende:
Gouden schaal winnen en sowieso de enige club deze eeuw zijn die vanaf speelronde 1 bovenaan staat. Feyenoordgoden.
Laatste keer Juve was nog met Cruz dacht ik. 2-0.quote:Op maandag 24 april 2017 15:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
6 punten voor Juve. Nee altijd al een avond pot in de Kuip willen zien. Arena ben ik al eens geweest tegen Juve. Fey nog niet.
Champions League in 2002 was ook tegen Juve.quote:Op maandag 24 april 2017 15:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Laatste keer Juve was nog met Cruz dacht ik. 2-0.
Ah, die weet ik niet meer.quote:Op maandag 24 april 2017 15:41 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Champions League in 2002 was ook tegen Juve.
Heb nog zo'n CL pasje van toen. Zal er nu wel niet meer inzitten met die losse (e-)tickets.
Hoe wil je aan een kaartje komen? Zonder relaties bij de uefa bijna niet te doen. Sowieso zal het 1 op 1 met scc zijn.quote:Op maandag 24 april 2017 15:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
6 punten voor Juve. Nee altijd al een avond pot in de Kuip willen zien. Arena ben ik al eens geweest tegen Juve. Fey nog niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |