iedereen moet lekker zelf weten voor welke club hij/zij is, ik heb wel vaak het idee dat Feyenoorders zich betere mensen vinden maar misschien is dat wel wederzijds.quote:Op maandag 24 april 2017 14:16 schreef onlogisch het volgende:
Ooit heb ik die post uiteen gezet in een discussietopic wat de duimpjes van de Feyenoorders hier opleverde en idd de hoon van de ajacieden. Te lui om die post op te rakelen. Geen idee waar ik die nog zou moeten vinden.
Deze zou zomaar op een tegeltje kunnen mensen.quote:Op maandag 24 april 2017 14:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Je bent namelijk of joods of niet joods
Moeders kant. Maar ik heb het dan over jood als bevolkingsgroep he. Nichtje van moeder woont zelfs in tel aviv. Haar dochter is de ex van veltmanquote:
Ik kan ook wel bevestigen dat het betere mensen zijnquote:Op maandag 24 april 2017 14:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
iedereen moet lekker zelf weten voor welke club hij/zij is, ik heb wel vaak het idee dat Feyenoorders zich betere mensen vinden maar misschien is dat wel wederzijds.
quote:Op maandag 24 april 2017 14:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kan ook wel bevestigen dat het betere mensen zijn
Ik kan bevestigen dat dit niet zo is.quote:Op maandag 24 april 2017 14:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op maandag 24 april 2017 14:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoiquote:
neequote:Op maandag 24 april 2017 14:57 schreef Saind het volgende:
Er komen vonken en rook uit de kabel van m'n laptopadapter
Hoort dat
Ja, dat houdt in dat je aan het excellen bent.quote:Op maandag 24 april 2017 14:57 schreef Saind het volgende:
Hoort dat
Volgens mij niet.quote:Op maandag 24 april 2017 14:57 schreef Saind het volgende:
Hoort dat
Gelukkigquote:Op maandag 24 april 2017 14:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi
Gisteren was hij er nog (gelukkig).
Bijna evenveel als het Ajax kaartje. Hoe doen we het eigenlijk? Ik heb nog bier voor je. Homo.quote:
Drinken we dat op voor de wedstrijdquote:Op maandag 24 april 2017 15:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gelukkig
[..]
Bijna evenveel als het Ajax kaartje. Hoe doen we het eigenlijk? Ik heb nog bier voor je. Homo.
Dat live oak bier? Dat is toch zonde man.quote:Op maandag 24 april 2017 15:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Drinken we dat op voor de wedstrijd
Hoeveel krijg je van me?
Meenemen het stadion in lijkt me geen succesquote:Op maandag 24 april 2017 15:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat live oak bier? Dat is toch zonde man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |