Neem dan Klarnaquote:Op woensdag 3 mei 2017 20:24 schreef Elvi het volgende:
Ik heb het opgegeven. Ik probeer nu al een half uur af te rekenen en het lukt niet via Ideal en niet via Paypal dus ik geef het op. Krijg de schijt met die kutsite van jeWat is dat nou voor een gammel ding dat het niet eens een sale aankan?
![]()
Daar kan ik me echt zo boos over maken.
Ja ik ga een beetje overal accounts aanmakenquote:
Account aanmaken? Dat hoeft niet om Klarna te gebruiken hoor.quote:Op woensdag 3 mei 2017 20:27 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja ik ga een beetje overal accounts aanmakenBij Topvintage heb ik ook leuke gezien. Wel 40 euro duurder inderdaad maar misschien vind ik die nog zelfs leuker. Die passen ook bij mn rode jurk
Ik vermoed dat ik daar ook een foutmelding op ga krijgen. De koppeling tussen de website en het betaalsysteem is overbelast. Anders had ik via Paypal wél kunnen betalen.quote:Op woensdag 3 mei 2017 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Account aanmaken? Dat hoeft niet om Klarna te gebruiken hoor.
Klarna-factuur is achteraf betalen. Geen account voor nodig.
Ah dat zou kunnen. Wat waardeloos.quote:Op woensdag 3 mei 2017 20:30 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ik daar ook een foutmelding op ga krijgen. De koppeling tussen de website en het betaalsysteem is overbelast. Anders had ik via Paypal wél kunnen betalen.
Ja, het is ook steeds een foutmelding van Magento. En die zit tussen succubus en het betaalsysteem naar keuze.quote:
Wat voor kleur is de blouse?quote:Op woensdag 3 mei 2017 21:04 schreef margaretha_01 het volgende:
Wij organiseren eind deze maand een 70s/flowerpower feestje, en ik ben al bezig met mijn outfit samen te stellen!
Eerst wilde ik de bruine jurk aantrekken die ik eerder in dit topic heb gepost, maar dat zou dan toch weer iets te tuttig zijn, geloof ik...
Dus nu ben ik met de volgende outfit gekomen: de kleuren zijn seventies, maar toch komt het eigentijds over!
- Het rokje is echt vintage, tweedehands gekocht bij humana, gemaakt op de Kanarische eilanden en toen nog maatje 40!
- Het blousje is van nu van het merk Daniel Hechter
- Het sjaaltje - die ik als bandana draag, is van mijn oma geweest!
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie? Nog adviezen of andere ideeën?
Thanks ! De blouse is zwart! Dit heb ik zo gecombineerd omdat de rok en bandana een druk patroon hebben! Maar een lichtere kleur kan ik ook nog overwegen !quote:Op woensdag 3 mei 2017 21:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat voor kleur is de blouse?
Ik zou denk ik zelf voor een lichter exemplaar gaan. Toch vind ik t wel geslaagd. De rok is sowieso gaaf!
Nee ik was verliefdquote:Op woensdag 3 mei 2017 21:39 schreef margaretha_01 het volgende:
Mooie jurk, lot88! Heb je hem voor een speciale gelegenheid gekocht?
Ik vind t hoe dan ook een toffe outfitquote:Op woensdag 3 mei 2017 21:43 schreef margaretha_01 het volgende:
[..]
Thanks ! De blouse is zwart! Dit heb ik zo gecombineerd omdat de rok en bandana een druk patroon hebben! Maar een lichtere kleur kan ik ook nog overwegen !
Thanksquote:Op zaterdag 6 mei 2017 22:09 schreef margaretha_01 het volgende:
Moooi, Samzz! Echt een perfect plaatje! Veel plezier vanavond!
SPOILER: Lady V teadress NightshadeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |