SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlinkOp zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Uh, wacht maar tot ik op mijn praatstoel zitquote:Op zondag 23 april 2017 23:07 schreef knokkels het volgende:
[..]
[..]
Ik had het niet beter kunnen zeggen.
Radio49, needs more female voices
Daar zit je op.quote:Op zondag 23 april 2017 23:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, wacht maar tot ik op mijn praatstoel zit
snel, rooster Muis inquote:
Kan wel ingeroosterd worden, maar kan niet draaienquote:
Heyquote:Op zondag 23 april 2017 23:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, wacht maar tot ik op mijn praatstoel zit
quote:
Dank u, leuke juffrouw uit A'dam die nu in Drenthe is.quote:Op zondag 23 april 2017 23:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
En dat was een beste Lucky Pizza weer
Hoi Hoiquote:Op zondag 23 april 2017 23:11 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Heygaat het inmiddels weer wat beter met je?
quote:Op zondag 23 april 2017 23:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoi Hoi
Yep gaat even wat beter met mij, even lekker genieten van de Drentse strontlucht
Die Lucky Pizza's zijn geweldigquote:Op zondag 23 april 2017 23:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
En dat was een beste Lucky Pizza weer
Methaan, het gevoel dat je lééft!quote:
woohoo trippyquote:
quote:
Ik kan weer niet inroosteren zonder elke keer mijn wachtwoord opnieuw te registreren. Snap nog steeds de logica nietquote:Op zondag 23 april 2017 23:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kan wel ingeroosterd worden, maar kan niet draaien
Duhquote:Op zondag 23 april 2017 23:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Nou, zo'n opslagtank met varkensstront wil je echt niet bij in de buurt wonen. Daar zit geen muziek in.
Mooiquote:Op zondag 23 april 2017 23:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoi Hoi
Yep gaat even wat beter met mij, even lekker genieten van de Drentse lucht
Speciale veiligheid.quote:Op zondag 23 april 2017 23:16 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik kan weer niet inroosteren zonder elke keer mijn wachtwoord opnieuw te registreren. Snap nog steeds de logica niet
quote:Op zondag 23 april 2017 23:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat stuk van het bubbelbad uit die ene tekenfilm.
Méésterlijk gedaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |