SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlinkOp zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Uh, wacht maar tot ik op mijn praatstoel zitquote:Op zondag 23 april 2017 23:07 schreef knokkels het volgende:
[..]
[..]
Ik had het niet beter kunnen zeggen.
Radio49, needs more female voices
Daar zit je op.quote:Op zondag 23 april 2017 23:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, wacht maar tot ik op mijn praatstoel zit
snel, rooster Muis inquote:
Kan wel ingeroosterd worden, maar kan niet draaienquote:
Heyquote:Op zondag 23 april 2017 23:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, wacht maar tot ik op mijn praatstoel zit
quote:
Dank u, leuke juffrouw uit A'dam die nu in Drenthe is.quote:Op zondag 23 april 2017 23:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
En dat was een beste Lucky Pizza weer
Hoi Hoiquote:Op zondag 23 april 2017 23:11 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Heygaat het inmiddels weer wat beter met je?
quote:Op zondag 23 april 2017 23:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoi Hoi
Yep gaat even wat beter met mij, even lekker genieten van de Drentse strontlucht
Die Lucky Pizza's zijn geweldigquote:Op zondag 23 april 2017 23:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
En dat was een beste Lucky Pizza weer
Methaan, het gevoel dat je lééft!quote:
woohoo trippyquote:
quote:
Ik kan weer niet inroosteren zonder elke keer mijn wachtwoord opnieuw te registreren. Snap nog steeds de logica nietquote:Op zondag 23 april 2017 23:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kan wel ingeroosterd worden, maar kan niet draaien
Duhquote:Op zondag 23 april 2017 23:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Nou, zo'n opslagtank met varkensstront wil je echt niet bij in de buurt wonen. Daar zit geen muziek in.
Mooiquote:Op zondag 23 april 2017 23:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoi Hoi
Yep gaat even wat beter met mij, even lekker genieten van de Drentse lucht
Speciale veiligheid.quote:Op zondag 23 april 2017 23:16 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik kan weer niet inroosteren zonder elke keer mijn wachtwoord opnieuw te registreren. Snap nog steeds de logica niet
quote:Op zondag 23 april 2017 23:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat stuk van het bubbelbad uit die ene tekenfilm.
Méésterlijk gedaan.quote:
Ik ben schuldigquote:
oink oinkquote:Op zondag 23 april 2017 23:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Nou, zo'n opslagtank met varkensstront wil je echt niet bij in de buurt wonen. Daar zit geen muziek in.
En steeds snibbiger wordenquote:Op zondag 23 april 2017 23:20 schreef Tuned22 het volgende:
[..]jeugdsentiment.
Naar oma - met lijn 1 - dat zeg ik toch
quote:
Geweldigquote:
Ja hilarischquote:
Misschien (ik beloof niets), dat ik daar van de week even naar ga kijken. Ik heb even vakantiequote:Op zondag 23 april 2017 23:16 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik kan weer niet inroosteren zonder elke keer mijn wachtwoord opnieuw te registreren. Snap nog steeds de logica niet
Ik ga op zondag altijd kleinzoon vervelen en wanneer ik wegga krijgt ie 20 Eurocent.quote:Op zondag 23 april 2017 23:20 schreef Tuned22 het volgende:
[..]jeugdsentiment.
Naar oma - met lijn 1 - dat zeg ik toch
Oprotpremiequote:Op zondag 23 april 2017 23:23 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ik ga op zondag altijd kleinzoon vervelen en wanneer ik wegga krijgt ie 20 Eurocent.
Vraagt ie er al naar?quote:Op zondag 23 april 2017 23:23 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ik ga op zondag altijd kleinzoon vervelen en wanneer ik wegga krijgt ie 20 Eurocent.
Die sturen we gewoon weer terug naar Duitslandquote:Op zondag 23 april 2017 23:26 schreef Tuned22 het volgende:
In Drenthe kun je best een boze wolf tegenkomen
Kijk, dat begint er al op te lijken, mooi is dat.quote:Op zondag 23 april 2017 23:26 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ja wanneer oma alleen is vraagt ie altijd waar opa is.
Wolven zijn zeer schuchtere beesten irl.quote:Op zondag 23 april 2017 23:26 schreef Tuned22 het volgende:
Spreken die geen Duits?quote:Op zondag 23 april 2017 23:26 schreef Tuned22 het volgende:
Klopt. Toch had iemand er destijds 1 gefilmd in een woonwijk dacht ik.quote:Op zondag 23 april 2017 23:27 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Wolven zijn zeer schuchtere beesten irl.
Volgens drs P niet hoor.quote:Op zondag 23 april 2017 23:27 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Gelijk heb je Muisquote:Op zondag 23 april 2017 23:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Misschien (ik beloof niets), dat ik daar van de week even naar ga kijken. Ik heb even vakantie
Op de Veluwe liep er Poema rond.quote:Op zondag 23 april 2017 23:28 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Klopt. Toch had iemand er destijds 1 gefilmd in een woonwijk dacht ik.
Ik zit nu maar een paar km van de Duitse grens afquote:Op zondag 23 april 2017 23:29 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Wat meer naar het oosten is zo slecht nog niet.
Gewoon een tik op de neusquote:Op zondag 23 april 2017 23:27 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Dat heeft grote voordelen.quote:Op zondag 23 april 2017 23:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zit nu maar een paar km van de Duitse grens af
Jonge mannekes die de grens over zijn gekomen op zoek naar een vrouwke en het stichten van een eigen roedel.quote:Op zondag 23 april 2017 23:28 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Klopt. Toch had iemand er destijds 1 gefilmd in een woonwijk dacht ik.
Die slikk'n ook wat letters inquote:Op zondag 23 april 2017 23:26 schreef Tuned22 het volgende:
quote:Op zondag 23 april 2017 23:31 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Ja, die blaffen wuf wuf i.p.v. woef woef
Bij Otterlo in de buurt jaquote:Op zondag 23 april 2017 23:30 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Op de Veluwe liep er Poema rond.
da dachkquote:
quote:Op zondag 23 april 2017 23:31 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Ja, die blaffen wuf wuf i.p.v. woef woef
Bleek achteraf een grote boskater te zijn.quote:Op zondag 23 april 2017 23:32 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Bij Otterlo in de buurt jakan het me herinneren.
Oh, ik dacht serieus photoshop, maar niet dus.quote:Op zondag 23 april 2017 23:33 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Bleek achteraf een grote boskater te zijn.
Hoop ophef om niks idd. Het trok wel toeristen aan, je kon zelfs een broodje poema etenquote:Op zondag 23 april 2017 23:33 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Bleek achteraf een grote boskater te zijn.
Die zullen ook vast gemaakt zijn, het was even een hype.quote:Op zondag 23 april 2017 23:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, ik dacht serieus photoshop, maar niet dus.
Ja, dat weet ik nog wel. Op een gegeven moment stond er bijna niets anders te lezen bij nu.nl.quote:Op zondag 23 april 2017 23:35 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Die zullen ook vast gemaakt zijn, het was even een hype.
Of een Amerikaans dorpquote:Op zondag 23 april 2017 23:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Van de opbrengsten van dergelijke nummers zou je zomaar een eiland kunnen kopen.
Wat moet je met een eiland? Weet je wat het kost om daar dingen te laten bezorgen?quote:Op zondag 23 april 2017 23:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Van de opbrengsten van dergelijke nummers zou je zomaar een eiland kunnen kopen.
Je kunt je jointjes laten bezorgen met een drone, Pietquote:Op zondag 23 april 2017 23:40 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Wat moet je met een eiland? Weet je wat het kost om daar dingen te laten bezorgen?
Leuk af laten zinken, of zelf een pakketdienst beginnen.quote:Op zondag 23 april 2017 23:40 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Wat moet je met een eiland? Weet je wat het kost om daar dingen te laten bezorgen?
quote:Op zondag 23 april 2017 23:41 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Je kunt je jointjes laten bezorgen met een drone, Piet
quote:Op zondag 23 april 2017 23:41 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Dat is het probleem niet.quote:Op zondag 23 april 2017 23:41 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Die veerboot steeds is niet gratis.quote:Op zondag 23 april 2017 23:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Sas is er ook nog. Die heeft er verstand van.
Ook daar heeft drs P een mening over.quote:Op zondag 23 april 2017 23:44 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Die veerboot steeds is niet gratis.
http://www.privateislandsonline.com/quote:Op zondag 23 april 2017 23:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Met een behoorlijke pet rond gaan en met zijn allen een eiland kopen. Radio 49 DJ's die er gaan wonen en onafgebroken snoeihard draaien.
Gup moet nog weer aangevuld wordenquote:Op zondag 23 april 2017 23:46 schreef Tuned22 het volgende:
[..]tis makkelijk kiezen nu. Maar dat er geen PSB meer in staat is wel erg ->
![]()
Als 11 daar achter komt zijn de rapen gaar.quote:Op zondag 23 april 2017 23:46 schreef Tuned22 het volgende:
[..]tis makkelijk kiezen nu. Maar dat er geen PSB meer in staat is wel erg ->
![]()
Je hoorde Gup ze juist steeds vaker draaienquote:Op zondag 23 april 2017 23:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als 11 daar achter komt zijn de rapen gaar.![]()
knolraap, lof, schorseneren en prei.
quote:Op zondag 23 april 2017 23:50 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Je hoorde Gup ze juist steeds vaker draaien(constant aanklikken had ik 't idee, dan snapt die vis het vanzelf wel
)
Slim Whitman is nog niet obscure genoeg?quote:Op zondag 23 april 2017 23:53 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Wanneer er wat obscure shit nodig is dan geef maar een gil.
Prima zo, uitbreiden gaat sneller dan inkrimpen.quote:Op zondag 23 april 2017 23:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Gup lijkt het in ieder geval gelukkig weer feilloos te doen.
quote:
quote:Op zondag 23 april 2017 23:54 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Prima zo, uitbreiden gaat sneller dan inkrimpen.
Raakt je hersencel nu overbelast..?quote:Op zondag 23 april 2017 23:55 schreef knokkels het volgende:
Ben ik even niet aan het meelezen, ineens 31 posts verder
Je hoeft er geen 10 seconden over te doen deze keer.quote:Op zondag 23 april 2017 23:55 schreef knokkels het volgende:
Ben ik even niet aan het meelezen, ineens 31 posts verder
In mijn optiek moet je er vooral verzamel CD's inzetten van allerlei genres zodat je vooral veel verschillende artiesten in de lijst krijgt.quote:Op zondag 23 april 2017 23:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Muis heeft er een enorme berg werk aan verzet. Zou niet graag ruilen.
Ik zei de gekquote:Op maandag 24 april 2017 00:02 schreef Stien_Struis het volgende:
Zit er iemand door mijn rij verzoekjes heen.
Komt goedquote:Op zondag 23 april 2017 23:59 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
In mijn optiek moet je er vooral verzamel CD's inzetten van allerlei genres zodat je vooral veel verschillende artiesten in de lijst krijgt.
Zelf zou ik liever zien dat er nog meer DJ's draaiden, zodat Gup in principe overbodig werd.quote:Op zondag 23 april 2017 23:59 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
In mijn optiek moet je er vooral verzamel CD's inzetten van allerlei genres zodat je vooral veel verschillende artiesten in de lijst krijgt.
Ja, énormquote:
Dat zou helemaal mooi zijnquote:Op maandag 24 april 2017 00:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zelf zou ik liever zien dat er nog meer DJ's draaiden, zodat Gup in principe overbodig werd.
Krijg je op deze schaal niet voor elkaar.quote:Op maandag 24 april 2017 00:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zelf zou ik liever zien dat er nog meer DJ's draaiden, zodat Gup in principe overbodig werd.
Was ff Gup aan het verkennen, stuk overzichtelijker nu.quote:Op maandag 24 april 2017 00:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Vroeger hadden we een Piet die hele nachten doorhaalde. Maar die Stien kan er ook wat van.
In de toekomst vast wel.quote:Op maandag 24 april 2017 00:07 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Krijg je op deze schaal niet voor elkaar.
Maar 1300 nummers is ook niet zo veelquote:Op maandag 24 april 2017 00:08 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Was ff Gup aan het verkennen, stuk overzichtelijker nu.
Radicaal, daar houd ik wel van.quote:Op maandag 24 april 2017 00:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar 1300 nummers is ook niet zo veel
Ja hè, die muis van me regelt het wel.quote:Op maandag 24 april 2017 00:08 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Was ff Gup aan het verkennen, stuk overzichtelijker nu.
We hadden weinig keusquote:Op maandag 24 april 2017 00:11 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Radicaal, daar houd ik wel van.
Knopen zijn er om te hakken is haar filosofie.quote:Op maandag 24 april 2017 00:11 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Radicaal, daar houd ik wel van.
Uh, neuh joh, ik knoop alleen maar eindjes aan elkaar, om te hakken gebruik ik gewoon een koksmesquote:Op maandag 24 april 2017 00:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Knopen zijn er om te hakken is haar filosofie.
quote:Op maandag 24 april 2017 00:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
We hadden weinig keus
De supervette Gup is afgelopen donderdag heel zachtjes ingeslapen
awww?quote:Op maandag 24 april 2017 00:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
We hadden weinig keus
Van walvis naar black mollyquote:Op maandag 24 april 2017 00:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
We hadden weinig keus
Gup 2.0 heeft een goed leven gehad hoorquote:
Vooruit kijken, nu vullen op een wat handigere manier.quote:Op maandag 24 april 2017 00:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
We hadden weinig keus
Daar sluit ik me volledig bij aan.quote:Op maandag 24 april 2017 00:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Knopen zijn er om te hakken is haar filosofie.
Eens, wederom.quote:Op maandag 24 april 2017 00:15 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Vooruit kijken, nu vullen op een wat handigere manier.
R49 wil divers zijn dus zo veel mogelijk stijlen en geen hele discografie, greatest hits volstaat. Het is tenslotte maar verzoek bot.
Daarom eerst alle top100 jaaroverzichten erin. Dat voor de gewone 'mainstream' rotatie, prettige achtergrond herrie. En verzoekjes erin op verzoek. Zeker geen 'all the ultimate best of xxxx'. En artiesten hebben sinds een jaar of 15 ook de neiging om 'Greatests Hits' vol te zetten met obscure net geen hitjes en demo-versiesquote:Op maandag 24 april 2017 00:15 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Vooruit kijken, nu vullen op een wat handigere manier.
R49 wil divers zijn dus zo veel mogelijk stijlen en geen hele discografie, greatest hits volstaat. Het is tenslotte maar verzoek bot.
Yesquote:Op maandag 24 april 2017 00:16 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Daar sluit ik me volledig bij aan.
Of gewoon je reinste bagger die de cd net niet gehaald hebbenquote:Op maandag 24 april 2017 00:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daarom eerst alle top100 jaaroverzichten erin. Dat voor de gewone 'mainstream' rotatie, prettige achtergrond herrie. En verzoekjes erin op verzoek. Zeker geen 'all the ultimate best of xxxx'. En artiesten hebben sinds een jaar of 15 ook de neiging om 'Greatests Hits' vol te zetten met obscure net geen hitjes en demo-versies
quote:
Toevalquote:
uhuhquote:
Mijn voorstel was om shows van luisteraars ertussen te zetten.quote:Op maandag 24 april 2017 00:21 schreef Stien_Struis het volgende:
Het is ook leuk voor luisteraars om eigen setje in elkaar te draaien, de max mag nog wel iets omhoog dan.
Max staat nu op 8 nummers per 25 minuten.quote:Op maandag 24 april 2017 00:21 schreef Stien_Struis het volgende:
Het is ook leuk voor luisteraars om eigen setje in elkaar te draaien, de max mag nog wel iets omhoog dan.
Van DJ's.quote:Op maandag 24 april 2017 00:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mijn voorstel was om shows van luisteraars ertussen te zetten.
Wel tochquote:
Wanneer Gup overzichtelijker is en met wat grotere marge , ik reken 20 nummers in uur, half uur is 10 dan bijv, dan wordt het voor luisteraars ook leuker om eens wat te proberen..quote:
Je hebt ze gevonden.quote:Op maandag 24 april 2017 00:25 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
We krijgen zo ook iets heel moois hoor
Ja, daar heb je gelijk in.quote:Op maandag 24 april 2017 00:26 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Wanneer Gup overzichtelijker is en met wat grotere marge , ik reken 20 nummers in uur, half uur is 10 dan bijv, dan wordt het voor luisteraars ook leuker om eens wat te proberen..
Die is nu in een serene slaap gevallen.quote:
quote:Op maandag 24 april 2017 00:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Muis weer. Één avond zonder petjes, maar nee hoor.
Jij wil zeker dat Confiture & Lepel ook weer in Gup komt?quote:Op maandag 24 april 2017 00:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Muis weer. Één avond zonder petjes, maar nee hoor.
En dan dromen over Skaapverdische eilanden?quote:Op maandag 24 april 2017 00:28 schreef knokkels het volgende:
Ik had bijna skaap gezegd.
In een sereen skaap gevallen. Dat lijkt me best beroerd.
quote:Op maandag 24 april 2017 00:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij wil zeker dat Confiture & Lepel ook weer in Gup komt?
Oeh, jaaaaaaaaaquote:Op maandag 24 april 2017 00:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
En dan dromen over Skaapverdische eilanden?
Het viel me op dat ik er vroeger ook best op leekquote:Op maandag 24 april 2017 00:30 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Mijn kleinzoon lijkt op dat gozerje.
Oscar?quote:Op maandag 24 april 2017 00:34 schreef knokkels het volgende:
Seeeeeeeeeeeeesamstraat, schuif gezellig aan bij ... enz enz
Het nummer hiervoor in ieder gevalquote:
Tis hier 's nachts drukker dan overdagquote:Op maandag 24 april 2017 00:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Die wachtrij bij Gup.Net een verse start en alweer 4,7 mtr moeten scrollen.
Er moet natuurlijk wel getest worden.quote:Op maandag 24 april 2017 00:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Die wachtrij bij Gup.Net een verse start en alweer 4,7 mtr moeten scrollen.
Niet eens de drummer?quote:Op maandag 24 april 2017 00:39 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Koekjesmonster is mijn favoriet.
quote:Op maandag 24 april 2017 00:40 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Er moet natuurlijk wel getest worden.
Ken je deze..?quote:Op maandag 24 april 2017 00:39 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Koekjesmonster is mijn favoriet.
Geef je op een briefje dat dat geen enkel probleem op gaat leveren. Leer mij die nerdmuis van me kennen.quote:Op maandag 24 april 2017 00:40 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Er moet natuurlijk wel getest worden.
quote:Op maandag 24 april 2017 00:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Geef je op een briefje dat dat geen enkel probleem op gaat leveren. Leer mij die nerdmuis van me kennen.
quote:Op maandag 24 april 2017 00:41 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Ken je deze..?
Heb 'm hier pas ook al gedropt geloof ik
Ssssst.quote:Op maandag 24 april 2017 00:46 schreef knokkels het volgende:
Ik heb nu al veel meer dan 5 aangevraagd.. Geen restrictie meer?
8 nummers per 25 minuten zoals het wasquote:Op maandag 24 april 2017 00:46 schreef knokkels het volgende:
Ik heb nu al veel meer dan 5 aangevraagd.. Geen restrictie meer?
quote:Op maandag 24 april 2017 00:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wim T Schippers doet de stem van Ernie. Veelzijdig menneke wel.
quote:Eind jaren 70, begin jaren 80 heeft Schippers de stem van 's werelds beroemdste muis ingesproken, Mickey Mouse. Hieraan kwam echter abrupt een einde toen de Amerikanen van de Disney Corporation erachter kwamen. Ze vonden de stem van Schippers niet genoeg op die van de originele Mickey Mouse lijken. De cartoons die hij had ingesproken moesten opnieuw worden ingesproken met de stem van Marcel Maas. Door onbekende oorzaak kan Schippers' Mickey nog wel beluisterd worden in Mickey's Kerstfeest op de dvd "Mickey Mouse in living color 2". Ook op de in 2007 uitgebrachte DVD Disney's wintervertellingen is de stem van Wim T. Schippers nog te horen in Mickey's Kerstfeest.
quote:
quote:
ow, ok... even kijkenquote:Op maandag 24 april 2017 00:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
8 nummers per 25 minuten zoals het was
Ja, wat een heldquote:Op maandag 24 april 2017 00:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wim T Schippers doet de stem van Ernie. Veelzijdig menneke wel.
Hahahaha!quote:
En die is?quote:
Mijn roots liggen daar.quote:Op maandag 24 april 2017 00:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kolere, wat ben je weer bezig.
Bauer en Ali B.quote:
quote:
Hoog Staigerpaip gehaltequote:
quote:Op maandag 24 april 2017 00:54 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Geweldige uitzending was dat in de woonwagen.
Bertusquote:Op maandag 24 april 2017 00:55 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Onderschat Bertus niet, ken 'm als peerdenfokker.
You don't sayquote:Op maandag 24 april 2017 00:56 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Heb een vaag vermoeden dat het wel wat in de genen zit.
quote:Op maandag 24 april 2017 00:56 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Heb een vaag vermoeden dat het wel wat in de genen zit.
quote:Op maandag 24 april 2017 00:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Straks gooit je kleinzoon nog eens 50 eurocent, die je hem zelf betaalde, naar je toe en begint op je te stampen.
Hele avonturen met die gozer in Duitsland en knollen. op Mallorca regelde ik geluid, dat was band starten en weer op tijd uitzetten.quote:
Geen dank muis en tot de volgende ke.. Oh wacht...quote:Op maandag 24 april 2017 00:57 schreef MaryMouse het volgende:
Ik hou het voor gezien en ga pitten, bedankt voor de gezelligheid weer![]()
Slaap lekker in je hunebedquote:Op maandag 24 april 2017 00:57 schreef MaryMouse het volgende:
Die koop ik wel op tijd om met steeds meer.quote:Op maandag 24 april 2017 00:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Straks gooit je kleinzoon nog eens 50 eurocent, die je hem zelf betaalde, naar je toe en begint op je te stampen.
quote:Op maandag 24 april 2017 00:59 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Die koop ik wel op tijd om met steeds meer.
Over een tijdje blijf je gewoon wakker.quote:Op maandag 24 april 2017 00:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Geen dank muis en tot de volgende ke.. Oh wacht...
Toedeloequote:Op maandag 24 april 2017 01:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Bedankt luitjes en tot morgen weer. Fijne nacht nog.
Deze heet muis, geen muts.quote:Op maandag 24 april 2017 01:00 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Over een tijdje blijf je gewoon wakker.
Slaap lekker Muisquote:Op maandag 24 april 2017 00:57 schreef MaryMouse het volgende:
Ook jij, slaap lekker Luckyquote:Op maandag 24 april 2017 01:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Bedankt luitjes en tot morgen weer. Fijne nacht nog.
Jij wordt volgens mij geacht om netjes te volgen, Luckyquote:Op maandag 24 april 2017 00:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Geen dank muis en tot de volgende ke.. Oh wacht...
Vanaf mijn bruiloft deed ik dat al niet.quote:Op maandag 24 april 2017 01:03 schreef knokkels het volgende:
[..]
Jij wordt volgens mij geacht om netjes te volgen, Lucky
quote:Op maandag 24 april 2017 01:04 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Vanaf mijn bruiloft deed ik dat al niet.
Ik niet, no wayquote:Op maandag 24 april 2017 01:06 schreef Tuned22 het volgende:
Nou 3 x raden wie deze heeft aangevraagdgrote God.
Watjequote:Op maandag 24 april 2017 01:07 schreef knokkels het volgende:
Ik denk dat ik ook maar richting bed ga en in een diepe slaap ga vallen
quote:
Ow die lopen hier wel, kan het prima met ze vinden, die weten dat je geen mot moet maken met zigeuners.quote:Op maandag 24 april 2017 01:27 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Zo'n gewaad![]()
Salaam PietAllahu Akbar
Met boeren ook nietquote:Op maandag 24 april 2017 01:29 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ow die lopen hier wel, kan het prima met ze vinden, die weten dat je geen mot moet maken met zigeuners.
Toen ik nog in Tilburg woonde gingen we altijd op zondagmiddag boerenkroegen verbouwen, later was ik vaste bezoeker in strodorp.quote:
Wat wilde je nog horen? Dan vraag ik 'm / ze wel aanquote:Op maandag 24 april 2017 01:56 schreef Stien_Struis het volgende:
•Request limit reached. You can only request 24 songs per day
Ray Charles - Crying Time Was ik gebleven.quote:Op maandag 24 april 2017 01:59 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Wat wilde je nog horen? Dan vraag ik 'm / ze wel aan
Staat er nu bijquote:Op maandag 24 april 2017 02:01 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ray Charles - Crying Time Was ik gebleven.
M'n vader had zo'n bord in de schuur hangen met iets van 'een koopman in paarden heeft een hemel op aarde...nogwat'quote:Op maandag 24 april 2017 02:09 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Mijn muts is met neus in de boter gevallen mar peerdenboeren zijn anders.
Vele spreuken zijn er, ze komen er meestal op neer dat je er niet rijk van wordt.quote:Op maandag 24 april 2017 02:11 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
M'n vader had zo'n bord in de schuur hangen met iets van 'een koopman in paarden heeft een hemel op aarde...nogwat'
Kan goed zijnquote:Op maandag 24 april 2017 02:14 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Vele spreuken zijn er, ze komen er meestal op neer dat je er niet rijk van wordt.
gød møning Meltingquote:
ik heb een vermoedenquote:
koffie maakt de dag nog enigszins zonnigquote:
die logica.... ik weet het niet hoorquote:Op maandag 24 april 2017 08:11 schreef just me het volgende:
[..]
koffie maakt de dag nog enigszins zonnig
vrouwenlogicaquote:Op maandag 24 april 2017 08:14 schreef knokkels het volgende:
[..]
die logica.... ik weet het niet hoor
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |