Kon de puns niet laten maar ik meen het wel echtquote:Op zondag 23 april 2017 21:23 schreef miaeak het volgende:
[..]![]()
Maar serieus, het enige probleem is de voortanden boven die wat naar binnen staan. Beugeltje erin en klaar. Verder is het een (super) mooie meid. (meen ik echt)
quote:
Ze leest niet écht mee, zeg maar.quote:Op zondag 23 april 2017 21:24 schreef miaeak het volgende:
[..]
Kon de puns niet laten maar ik meen het wel echt. Mooie meid.
komt omdat ze er zo vies bij kijktquote:Op zondag 23 april 2017 21:25 schreef Mani89 het volgende:
Hahaha die zoen van Deevid weer. Dat was niet van harte.
Ja ik vind haar ook mooi, en die mond heeft wel ietsquote:Op zondag 23 april 2017 21:23 schreef miaeak het volgende:
[..]![]()
Maar serieus, het enige probleem is de voortanden boven die wat naar binnen staan. Beugeltje erin en klaar. Verder is het een (super) mooie meid. (meen ik echt)
quote:Op zondag 23 april 2017 21:25 schreef bluemoon23 het volgende:
Riks is volgens mij best een eerlijke kerel met zelfkennis.
Hij komt soms alleen wat bot over met zijn humor.
Die Mara is echt verliefd, maar David?quote:
quote:Op zondag 23 april 2017 21:26 schreef miaeak het volgende:
Fuck... Wat gaan we nu doen op zondagavond met z'n alle
Miljoenenjachtquote:Op zondag 23 april 2017 21:26 schreef miaeak het volgende:
Fuck... Wat gaan we nu doen op zondagavond met z'n alle
Dat.quote:Op zondag 23 april 2017 21:26 schreef Maraca het volgende:
[..]
Die Mara is echt verliefd, maar David?denk dat hij niet als enige zonder vriendin op de reünie wilde verschijnen. Geloof nooit dat dit gaat werken.
quote:Op zondag 23 april 2017 21:26 schreef Hyaenidae het volgende:
Rob Kamphuis, wat een sukkel is dat zeg
Tot de volgende voorstelrondequote:Op zondag 23 april 2017 21:27 schreef Amarantha het volgende:
Nou jongens en meiden tot volgend seizoen.Waren weer leuke weken.
Dit was een nummertje van Waylon. Daar was jij toch fan van?quote:Op zondag 23 april 2017 21:25 schreef Mani89 het volgende:
Natuurlijk moet er weer van die cholera muziek onder.
Dit. Arme Mara.quote:Op zondag 23 april 2017 21:26 schreef Maraca het volgende:
[..]
Die Mara is echt verliefd, maar David?denk dat hij niet als enige zonder vriendin op de reünie wilde verschijnen. Geloof nooit dat dit gaat werken.
Ja, want Pauwquote:Op zondag 23 april 2017 21:27 schreef miaeak het volgende:
Nu even uitzendig gemist kijken van Pauw met de vrouwtjes. Was t wat?
Ik vond hem tegenover de camera vaak een stuk sympathieker overkomen dan direct tegenover zijn vrouwen.quote:Op zondag 23 april 2017 21:25 schreef bluemoon23 het volgende:
Riks is volgens mij best een eerlijke kerel met zelfkennis.
Hij komt soms alleen wat bot over met zijn humor.
Ja lijkt mij leuk!quote:Op zondag 23 april 2017 21:28 schreef Poison-Ivy het volgende:
Zien jullie ook super fan Jan Versteegh als opvolger van Yvonne?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |