Jammer dat Groningen net nog won.quote:Op zondag 23 april 2017 20:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het weekend kan voor Opper en mij niet meer stuk.
Enige smet ja.quote:Op zondag 23 april 2017 20:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jammer dat Groningen net nog won.
Veel plezierquote:Op zondag 23 april 2017 20:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga zo maar eens verder met Fargo.
Seizoen 3? Eerste aflevering vond ik vrij saai.quote:Op zondag 23 april 2017 20:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nee, ben pas halverwege S1.quote:Op zondag 23 april 2017 20:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Seizoen 3? Eerste aflevering vond ik vrij saai.
Geweldig seizoen is dat.quote:Op zondag 23 april 2017 20:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, ben pas halverwege S1.
Die heeft deze week een griepje te pakken.quote:
tsja..quote:Op zondag 23 april 2017 20:28 schreef opperkleurder het volgende:
Henk ten Cate moet de nieuwe bondscoach worden van het Nederlands elftal. De huidige trainer van Al-Jazira uit Abu Dhabi staat bovenaan de lijst van Hans van Breukelen, technisch directeur van de KNVB.
![]()
Wauw.quote:Op zondag 23 april 2017 20:28 schreef opperkleurder het volgende:
Henk ten Cate moet de nieuwe bondscoach worden van het Nederlands elftal. De huidige trainer van Al-Jazira uit Abu Dhabi staat bovenaan de lijst van Hans van Breukelen, technisch directeur van de KNVB.
![]()
quote:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op zondag 23 april 2017 20:28 schreef opperkleurder het volgende:
![]()
Klaasweetallesquote:
Had verwacht dat de fontein gesloopt zou worden. Teleurstellend dit.quote:
Seizoen 3?quote:Op zondag 23 april 2017 20:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat zegt Sjaak nou?quote:Op zondag 23 april 2017 21:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
https://www.facebook.com/(...)&live_video_guests=0![]()
![]()
Kweetnie, vond hem wel mooi. Gebaren zeggen opzich wel genoeg toch?quote:
Ik ben wel benieuwd wat die koter tegen hem zei.quote:Op zondag 23 april 2017 21:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kweetnie, vond hem wel mooi. Gebaren zeggen opzich wel genoeg toch?
Ongelofelijkquote:Op zondag 23 april 2017 20:28 schreef opperkleurder het volgende:
![]()
quote:Op zondag 23 april 2017 21:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht even dat je je weddenschap met Davy ging inlossen
ZO DANquote:Op zondag 23 april 2017 21:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht even dat je je weddenschap met Davy ging inlossen
Dus JR..quote:Op zaterdag 25 juli 2015 00:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie nog eerder de wereld vergaan binnen mijn levensperiode.
Al zou dat minder erg zijn.
huhquote:Op zondag 23 april 2017 22:18 schreef Saind het volgende:
[..]
Pfff ik heb letterlijk sinds 1 minuut pas echt weekend
Morgen dagje vrij nemen denk ik
Ja dus moest vandaag de hele dag in de UB zitten om een verslag af te krijgenquote:Op zondag 23 april 2017 22:19 schreef JanCees het volgende:
[..]
huh
Je was toch gister de hele dag van de wereld
je hebt met 5 mei toch wel de meest kutste dag gekozen voor die rotstadquote:Op zondag 23 april 2017 22:22 schreef Typisch het volgende:
5 en 6 mei in amsterdam
hopelijk zijn die fransozen dan alweer weg
Nog 1 dagje werken, dagje naar Brussel (congres en een uurtje in een paneldiscussie zitten) en dan 3 dagen vrij.quote:Op zondag 23 april 2017 22:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja dus moest vandaag de hele dag in de UB zitten om een verslag af te krijgen
1 dag telt niet
Heeft zijn vriendin gedaan, die haat hem echt dus.quote:Op zondag 23 april 2017 22:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
je hebt met 5 mei toch wel de meest kutste dag gekozen voor die rotstad
beetje wel jaquote:Op zondag 23 april 2017 22:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heeft zijn vriendin gedaan, die haat hem echt dus.
leuk voor een uurtje, daarna is ieder weldenkend mens het zat.quote:
Onzin.quote:Op zondag 23 april 2017 22:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
leuk voor een uurtje, daarna is ieder weldenkend mens het zat.
Een dagje kan ook nog wel als het echt moet.quote:Op zondag 23 april 2017 22:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Tante van me is het zo zat dat ze na d'r pension op het Groningse platteland gaat wonenquote:Op zondag 23 april 2017 22:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
lolquote:Op zondag 23 april 2017 22:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja dus moest vandaag de hele dag in de UB zitten om een verslag af te krijgen
1 dag telt niet
Echt moet ja. Jammer van Le Pen.quote:Op zondag 23 april 2017 22:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Een dagje kan ook nog wel als het echt moet.
Ze is toch door naar de tweede ronde?quote:Op zondag 23 april 2017 22:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Echt moet ja. Jammer van Le Pen.
Dat wel, maar daarna gaat ze never nooit winnenquote:Op zondag 23 april 2017 22:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ze is toch door naar de tweede ronde?
Nee, maar dat zat er dik in.quote:Op zondag 23 april 2017 22:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat wel, maar daarna gaat ze never nooit winnen
Jaquote:Op zondag 23 april 2017 22:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
nu gaan al die extreemlinksen op macron stemmenquote:Op zondag 23 april 2017 22:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Fox is voor Macronquote:Op zondag 23 april 2017 22:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
nu gaan al die extreemlinksen op macron stemmen
Waar ga je straks eten?quote:Op zondag 23 april 2017 22:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Was mis net als in Polen. Zeer goed dus.
Deze avond staat nog open. Misschien gewoon wat rondkijken.quote:
Ga naar Les Hallesquote:Op zondag 23 april 2017 22:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Deze avond staat nog open. Misschien gewoon wat rondkijken.
Moet nu even uitrusten 2 uur. Van doktertje.
wie is "hem"quote:Op zondag 23 april 2017 22:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In Dublin nog bij een door hem aangerade restaurant gegeten, was echt prima.
Jaquote:Op zondag 23 april 2017 22:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Anthony Bourdain, die zat toch achter Les Halles.
Ze hadden een Amerikaanse met stemrecht weten te vinden in Parijsquote:Op zondag 23 april 2017 22:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik denk dat veel Fransen regelmatig naar Fox kijken.
ja die extreemlinksen accepteren democratie nietquote:Op zondag 23 april 2017 22:34 schreef KingRoland het volgende:
Als Le Pen president wordt dan breekt de hel los
genot
NPO net ookquote:
Lol geenquote:Op zondag 23 april 2017 22:49 schreef opperkleurder het volgende:
Inso, hoeveel bagels met Philadelphia heb je al op?
Heb er toen veel gegeten bij het ontbijt. Ben het met je eens dat het ontbijt beetje povertjes is. We zijn ook 2x elders gaan ontbijten.quote:
Ze verkopen het als continental breakfast. Maar dat gaat wat ver.quote:Op zondag 23 april 2017 22:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heb er toen veel gegeten bij het ontbijt. Ben het met je eens dat het ontbijt beetje povertjes is. We zijn ook 2x elders gaan ontbijten.
Die muffins zijn wel goed hoor.quote:Op zondag 23 april 2017 22:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ze verkopen het als continental breakfast. Maar dat gaat wat ver.
Drink alleen thee en yoghurtje en dan ergens anders broodje oid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |