Godley & Creamquote:Op zondag 23 april 2017 21:02 schreef Elfletterig het volgende:
Er is ook nog een andere Englishman In New York
Heb ik ook wel hoorquote:Op zondag 23 april 2017 21:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dacht even dat het de Huilende Rappers waren.
Ditquote:Op zondag 23 april 2017 21:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent de moderne onder ons. Wij zijn nog ouderwetsch ingesteld.
Leerde ze volgens mij kennen via een show die jij draaide.quote:
quote:Op zondag 23 april 2017 21:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dit
Deze post is te danken aan de ponskaarten
Een goed nummer is een goed nummer. Ik vind zowel het origineel als de cover prima te pruimen. Ik doelde trouwens op een ander nummer met dezelfde titel, namelijk van Godley & Creme.quote:Op zondag 23 april 2017 21:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik vind het origineel mooier. En jij, 11?
Loop naar de maan? Weet je hoelang ik daarmee bezig ben?quote:Op zondag 23 april 2017 21:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Houdt met een T is ouderwets Nederlands. Net zoals ze vroeger zeiden: Helpt het Rode Kruis helpen.
Tegenwoordig is het gewoon: Word lid, Loop naar de maan, Koop dit product, Houd uw dochters binnen.
Dat laatste had ik door toen ik het muis zag posten.quote:Op zondag 23 april 2017 21:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een goed nummer is een goed nummer. Ik vind zowel het origineel als de cover prima te pruimen. Ik doelde trouwens op een ander nummer met dezelfde titel, namelijk van Godley & Creme.
Ik was tekstschrijver van beroepquote:Op zondag 23 april 2017 21:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent de moderne onder ons. Wij zijn nog ouderwetsch ingesteld.
Kort, want zo gauw je er lucht van krijgt dat ze daar geen koffie hebben, maak je meteen rechtsomkeert.quote:Op zondag 23 april 2017 21:06 schreef knokkels het volgende:
[..]
Loop naar de maan? Weet je hoelang ik daarmee bezig ben?
quote:Op zondag 23 april 2017 21:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kort, want zo gauw je er lucht van krijgt dat ze daar geen koffie hebben, maak je meteen rechtsomkeert.
Denk dat ie naar de maan is.quote:Op zondag 23 april 2017 21:09 schreef livelink het volgende:
Ik ben de Connect-the-Word-link een beetje kwijt geloof ik. Of is het meer een vrije associatie?
Ah die koffie smaakt daar toch naar nietsquote:Op zondag 23 april 2017 21:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kort, want zo gauw je er lucht van krijgt dat ze daar geen koffie hebben, maak je meteen rechtsomkeert.
Geluidsloos malen!quote:Op zondag 23 april 2017 21:12 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ah die koffie smaakt daar toch naar niets![]()
Professor, Professionalquote:Op zondag 23 april 2017 21:09 schreef livelink het volgende:
Ik ben de Connect-the-Word-link een beetje kwijt geloof ik. Of is het meer een vrije associatie?
quote:
Daar zijn oplossingen voorquote:Op zondag 23 april 2017 21:16 schreef knokkels het volgende:
Ik zie nu al dat ik niet uitkom met mijn muziek![]()
What. Else. Is. New
Oh, nu heb je ineens een planning?quote:Op zondag 23 april 2017 21:16 schreef knokkels het volgende:
Ik zie nu al dat ik niet uitkom met mijn muziek![]()
What. Else. Is. New
Da's dan ook weer waarquote:
quote:21:55 - 23:55 DJ L2B - live on air
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |