Ben al aan mijn 4e naam bezig.quote:Op zondag 23 april 2017 21:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Voordat ik zelf DJ was, heette ik hier The Requestinator![]()
waar je mee omgaat, wordt je mee besmetquote:Op zondag 23 april 2017 21:27 schreef livelink het volgende:
Jullie zitten toch wel verdacht op één lijn anders
Obstinaat mannetjequote:
Knokkels heeft gewoon smaak.quote:Op zondag 23 april 2017 21:27 schreef livelink het volgende:
Jullie zitten toch wel verdacht op één lijn anders
Ik kan goede koffie wel waarderen ja.quote:
Ja, fadeout en wegquote:Op zondag 23 april 2017 21:32 schreef Elfletterig het volgende:
Het einde van deze remix... echt absurd
Dat is nu ongeveer hoop ik?quote:Op zondag 23 april 2017 21:32 schreef Elfletterig het volgende:
Wel lékker absurd.quote:Op zondag 23 april 2017 21:32 schreef Elfletterig het volgende:
studiotijd mag ook wel wat kostenquote:
Deed je daar dan?quote:Op zondag 23 april 2017 21:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
studiotijd mag ook wel wat kosten![]()
Ik betaalde 150 euro, maar eigenlijk was het 300 euro.
Kortingen, nooit verkeerd
Ik denk dat Röyksopp gewoon hun eigen studio heeft...quote:Op zondag 23 april 2017 21:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
Per minuut/uur/dag/week ?quote:Op zondag 23 april 2017 21:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dan was het bier op.quote:Op zondag 23 april 2017 21:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik denk dat Röyksopp gewoon hun eigen studio heeft...
sorryquote:
Een voicecasting als voiceoverquote:
quote:
Per uur, was bij de Keizersgracht/Leidsestraat. Leuk studiootje in een grachtenpandquote:
Ja vinnikookquote:Op zondag 23 april 2017 21:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja maar.... ze hoorden jou toch te betalen!
Ze moesten wel weten wat voor vlees ze in de kuip hadden, de studiohuur moet ook betaald worden, de soundengineer die ingehuurd was.quote:
Behalve een afwijzing? Een drietal dingen waar ik op moet oefenen.quote:
1: Meer koffie drinkenquote:Op zondag 23 april 2017 21:39 schreef knokkels het volgende:
[..]
Behalve een afwijzing? Een drietal dingen waar ik op moet oefenen.
Eens.quote:Op zondag 23 april 2017 21:41 schreef Stien_Struis het volgende:
Hier had die Fatboy beter af kunnen blijven.
Iets minder klinken alsof je het opleest, iets betere dictie en nog ietsquote:Op zondag 23 april 2017 21:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
1: Meer koffie drinken
2: Meer koffie drinken
3: Meer koffie drinken
Blijven oefenenquote:Op zondag 23 april 2017 21:46 schreef knokkels het volgende:
[..]
Iets minder klinken alsof je het opleest, iets betere dictie en nog iets
quote:Op zondag 23 april 2017 21:41 schreef Stien_Struis het volgende:
Hier had die Fatboy beter af kunnen blijven.
Ik ben ook wel van plan een tweede keer te gaan. Of een derde keerquote:Op zondag 23 april 2017 21:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Blijven oefenenJe hebt er zeker de stem voor.
Goed dub ritme zoeken en dan rappen.quote:Op zondag 23 april 2017 21:46 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik moest een papiertje met tekst vasthouden, in 10 seconden het eea doorlezen, het oplezen in de mic, en daarbij anderhalve zin vooruit lezen. Best lastig nogquote:Op zondag 23 april 2017 21:48 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Goed dub ritme zoeken en dan rappen.
Wat een gelul. Je hebt gewoon een goede radiostem. En wat nou als je toevallig voorleest op de radio? Dáár hebben ze zeker niet van terug!quote:Op zondag 23 april 2017 21:46 schreef knokkels het volgende:
[..]
Een hele zin in 10 sec haal ik nooit.quote:Op zondag 23 april 2017 21:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik moest een papiertje met tekst vasthouden, in 10 seconden het eea doorlezen, het oplezen in de mic, en daarbij anderhalve zin vooruit lezen. Best lastig nog![]()
Ik klonk wel wat vlak, moet ik bekennen.quote:Op zondag 23 april 2017 21:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat een gelul. Je hebt gewoon een goede radiostem. En wat nou als je toevallig voorleest op de radio? Dáár hebben ze zeker niet van terug!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |