Na een tijdje klinkt mijn geluid weer wat doffer, ga ik er met de AGC mee spelen. Is nog wat hit & miss af en toequote:Op zondag 23 april 2017 20:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ook op de koptelefoon klinkt het behoorlijk 'ahum' dof en door de bassen.
Nu was het een koffiemalerquote:
Dat staat de AGC bij mij al jarenquote:
Trademark dingetje enzoquote:Op zondag 23 april 2017 20:23 schreef Elfletterig het volgende:
Het stuitert weer lekker alle kanten op
Ik heb wel een AGC preset die redelijk dichtbij mijn voorkeur komt, maar ik krijg hem nét niet goedquote:
Dan zou het ook wel eens kunnen zijn dat jouw voorkeur (diepe/lage bassen) niet geheel overeen komt met de voorkeur van een luisteraar?quote:Op zondag 23 april 2017 20:25 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb wel een AGC preset die redelijk dichtbij mijn voorkeur komt, maar ik krijg hem nét niet goed
Die diepe lage bassen wil ik juist iets subtieler hebben, met iets meer hoge tonen.quote:Op zondag 23 april 2017 20:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan zou het ook wel eens kunnen zijn dat jouw voorkeur (diepe/lage bassen) niet geheel overeen komt met de voorkeur van een luisteraar?
Dit is toevallig ook Orbital.quote:Op zondag 23 april 2017 20:28 schreef Elfletterig het volgende:
Dit doet me een beetje denken aan de remix die Orbital heeft gemaakt van Bedtime Stories van Madonna.
Dat zag ikquote:Op zondag 23 april 2017 20:29 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dit is toevallig ook Orbital.
Orbital
Brucequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |