Ik kan het nog niet helemaal geloven.quote:Op zondag 23 april 2017 19:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zelden zo gelukkkig geweest, en dan komt de climax nog. Dat word een wit onderbroekjeeeeeee!!!!!
JAAAAAAAAAAAJAJAJAquote:
Dan is het ook pas echt zo natuurlijk.quote:Op zondag 23 april 2017 19:45 schreef Cara het volgende:
Ik zit gewoon in een soort van ongeloof.. ik denk dat het er pas bij Excelsior (of Heracles) uit gaat komen..
quote:
quote:Op zondag 23 april 2017 19:44 schreef Grifte het volgende:
Besef is eigenlijk nog totaal niet doorgedrongen
Een algemeen gevoel zo te zien.quote:Op zondag 23 april 2017 19:45 schreef Cara het volgende:
Ik zit gewoon in een soort van ongeloof.. ik denk dat het er pas bij Excelsior (of Heracles) uit gaat komen..
Ik heb dat ook. Ik zit hier maar een beetje, blij, maar het moet nog allemaal een beetje vallen wat er dit weekend gebeurt. Zal op Woudestein wel loskomen als die schaal omhoog gaat.quote:Op zondag 23 april 2017 19:45 schreef Cara het volgende:
3 mei is veel belangrijkerquote:Op zondag 23 april 2017 19:48 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Ik weet niet hoe ik de titel moet vierenBen gewend om bij het einde van het seizoen altijd met een leeg en chagrijnig gevoel te zitten
![]()
Wat gaan jullie doen op 7 mei? En zal de huldiging op zondag of op maandag zijn?
Waarschijnlijk maandagochtend.quote:Op zondag 23 april 2017 19:48 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Ik weet niet hoe ik de titel moet vierenBen gewend om bij het einde van het seizoen altijd met een leeg en chagrijnig gevoel te zitten
![]()
Wat gaan jullie doen op 7 mei? En zal de huldiging op zondag of op maandag zijn?
lekker de stad inquote:Op zondag 23 april 2017 19:48 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
![]()
Naja ik ben zelf een halve Duitser dus wat dat betreft is die vergelijking misschien niet helemaal juist. Maar ik ben juist altijd wel fan van dat soort rivaliteiten, dat houdt de spanning er een beetje op.quote:Op zondag 23 april 2017 19:25 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zolang zij in hoofdmoot in alles ontzettend anti-Feyenoord zijn, mogen ze wmb failliet gaan.
Jij zou die Duitsers zeker ook een handje geven en coomplimenteren met hun mooie auto's omdat je het wel jofele gasten vind
Herkenbaar ja. Al heb ik het hele seizoen al tegen alle collega's, vrienden etc. gezegd dat ik er waarschijnlijk pas in geloof als we daadwerkelijk op de Coolsingel staan.quote:Op zondag 23 april 2017 19:44 schreef Grifte het volgende:
Besef is eigenlijk nog totaal niet doorgedrongen
Echt een held jaquote:Op zondag 23 april 2017 20:01 schreef Scrummie het volgende:
https://www.facebook.com/feyenoordinbeeld.nl/?hc_ref=NEWSFEED
Bij 1 van die filmpjes Bilal op het eind
Tja, die is er natuurlijk zuur mee.quote:Op zondag 23 april 2017 20:05 schreef WethouderHekking het volgende:
Volgens Valentijn Driessen komt het kampioenschap van Feyenoord door de Europese verplichtingen van Ajax.
https://www.telesport.nl/(...)-ook-beetje-gelukkig
Zuurder ga je ze niet krijgenquote:Op zondag 23 april 2017 20:05 schreef WethouderHekking het volgende:
Volgens Valentijn Driessen komt het kampioenschap van Feyenoord door de Europese verplichtingen van Ajax.
Lekker ditquote:Op zondag 23 april 2017 20:05 schreef WethouderHekking het volgende:
quote:Feyenoord is één wedstrijd verwijderd van de landstitel. De Rotterdammers kunnen zondag over een week, in de uitwedstrijd tegen stadsgenoot Excelsior, het eerste kampioenschap sinds 1999 veiligstellen.
Het stadion van Excelsior is al wekenlang uitverkocht voor de wedstrijd tegen Feyenoord. Toch hebben enkele Exelsior-supporters hun kaartje voor de wedstrijd vandaag te koop aangeboden op ticketsite Viagogo. Om aanwezig te zijn bij de memorabele wedstrijd moeten supporters van Feyenoord echter wel diep in de buidel tasten.
Twee keer twee tickets worden te koop aangeboden op de website. Voor ruim 3.000 euro heb je twee kaartjes op de korte zijde van Woudenstein. Zit je liever op de lange zijde in het stadion van Excelsior? Dan kost dat je bijna 8.000 euro.
Dat hele zure gedownplay is zo kansloos. Je staat de hele competitie bovenaan, dan komt het kampioenschap enkel door constant genoeg presteren. Feyenoord heeft het in eigen hand gehad en tot nog toe ook gewoon gehouden, dan boeit de rest gewoon geen hol.quote:Op zondag 23 april 2017 20:05 schreef WethouderHekking het volgende:
Laat gaan johquote:Op zondag 23 april 2017 20:08 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat hele zure gedownplay is zo kansloos. Je staat de hele competitie bovenaan, dan komt het kampioenschap enkel door constant genoeg presteren. Feyenoord heeft het in eigen hand gehad en tot nog toe ook gewoon gehouden, dan boeit de rest gewoon geen hol.
Mee eens. Ook zonder de EL had Ajax niet alles gewonnen.quote:Op zondag 23 april 2017 20:08 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat hele zure gedownplay is zo kansloos. Je staat de hele competitie bovenaan, dan komt het kampioenschap enkel door constant genoeg presteren. Feyenoord heeft het in eigen hand gehad en tot nog toe ook gewoon gehouden, dan boeit de rest gewoon geen hol.
Nog even en de KNVB wordt er nog bijgehaald, omdat deze wedstrijd nog zo laat in de competitie is ingepland.quote:Op zondag 23 april 2017 20:05 schreef WethouderHekking het volgende:
Is er ergens een linkje naar een advertentie? Dat een halve debiel ze zo te koop aanbiedt is geen nieuws, als ze verkocht worden, dan kan ik wel lachen.quote:
Kuipie, of gewoon een café in de stad. In ieder geval naar Rotterdam, en 's avonds (hopelijk) proosten op onze verjaardag, de titel en 15-jarig jubilieum van de UEFA Cupquote:Op zondag 23 april 2017 19:52 schreef Dekatria het volgende:
7 Mei is ook echt de dag voor mijn verjaardag. Zou mooi zijn om naar de Kuip te kunnen dan, maar ik dan dat ik niet de enige ben
Misschien kan Sjakie dat punt even aansnijden.quote:Op zondag 23 april 2017 20:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nog even en de KNVB wordt er nog bijgehaald, omdat deze wedstrijd nog zo laat in de competitie is ingepland.
mad.quote:Op zondag 23 april 2017 20:14 schreef Eenskijken het volgende:
kijk ze eens blij zijn![]()
is terechte constatering dat ajax loodzware weken heeft gehad met europees voetbal. maarja daar komen ze in rotterdam nog wel achter...
Denk dat ik de kleine mee de stad in neem, beetje sfeer proeven. Ik zit een beetje te hopen op grote schermen bij bijvoorbeeld Schouwburgplein ofzo.quote:Op zondag 23 april 2017 20:13 schreef Grifte het volgende:
[..]
Kuipie, of gewoon een café in de stad. In ieder geval naar Rotterdam, en 's avonds (hopelijk) proosten op onze verjaardag, de titel en 15-jarig jubilieum van de UEFA Cup
Straks inclusief OL maar 4 potjes meer gespeeld volgens mij.quote:Op zondag 23 april 2017 20:14 schreef Eenskijken het volgende:
is terechte constatering dat ajax loodzware weken heeft gehad met europees voetbal. maarja daar komen ze in rotterdam nog wel achter...
Wist niet dat je vader was. Top man. Ik neem mijn zoon ook mee denk ikquote:Op zondag 23 april 2017 20:15 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Denk dat ik de kleine mee de stad in neem, beetje sfeer proeven. Ik zit een beetje te hopen op grote schermen bij bijvoorbeeld Schouwburgplein ofzo.
Grote kans op schermen in de Kuip, maar ik kijk ook liever in de stad denk ik.quote:Op zondag 23 april 2017 20:15 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Denk dat ik de kleine mee de stad in neem, beetje sfeer proeven. Ik zit een beetje te hopen op grote schermen bij bijvoorbeeld Schouwburgplein ofzo.
quote:Op zondag 23 april 2017 20:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wist niet dat je vader was. Top man. Ik neem mijn zoon ook mee denk ik
Dat is ook zo en daar heeft PSV ervan geprofiteerd, maar boeiend. Feyenoord heeft het gewoon prima gedaan klaar. Terechte blijdschap wel.quote:Op zondag 23 april 2017 20:14 schreef Eenskijken het volgende:
Is het Martin van Waardenberg?quote:
Kuytgodtwitter:DennisVanEersel twitterde op zondag 23-04-2017 om 19:20:41Dirk Kuijt spreekt de fans toe. https://t.co/U19hVcsPW6 reageer retweet
Dat is geen Jan Boskamp. Valt me tegen van hem.quote:
JAmmer dat je er niks van verstaatquote:Op zondag 23 april 2017 20:20 schreef Scrummie het volgende:
Kuytgodtwitter:DennisVanEersel twitterde op zondag 23-04-2017 om 19:20:41Dirk Kuijt spreekt de fans toe. https://t.co/U19hVcsPW6 reageer retweet
Viagogo.. vuile ratten zijn hetquote:
quote:Feyenoord won vandaag met 0-2 bij Vitesse. Een opvallend feit tijdens de wedstrijd was dat er naast het uitvak ook heel veel supporters van Feyenoord op de lange zijde van de Gelredome zaten. Vitesse geeft vanmiddag aan dat het niet blij is met dit feit en dat er een onderzoek zal worden ingesteld. ‘Er wordt grondig geëvalueerd hoe dit bij volgende wedstrijden beter kan.' Aldus een woordvoerder van Vitesse tegenover Omroep Gelderland.
'We zagen namelijk dat veel fans van andere ploegen werden meegenomen door fankaarthouders', meldt een woordvoerder van de club. Met name na de twee goals van Feyenoord leek het wel of Feyenoord een thuiswedstrijd speelde. Volgens Vitesse kwamen de Feyenoord supporters voornamelijk het stadion in door zakelijke contacten. 'Op drie van de vier tribunes is het goed verlopen, dat vooral op de West-tribune Feyenoord-aanhangers zaten heeft te maken met het feit dat zakelijke relaties meerdere tickets kon bijbestellen. Hoewel dit op naam diende te gebeuren betreurt Vitesse het ten zeerste als er Vitesse-supporters hinder van hebben ondervonden', aldus de club.
Aldus Iwan van Duuren.quote:‘Vitesse had er alles aan gedaan om Feyenoorders buiten te houden, maar dat is van geen kanten gelukt. Het grappige was dat ik in de rust een kantinedame sprak en die dacht dat Vitesse had gescoord omdat de hoofdtribune aan het juichen was, maar dat bleken de Feyenoorders te zijn.’
Och Sjakie tochtwitter:Luukos010 twitterde op zondag 23-04-2017 om 20:00:27😂😂😂😂😂😭😭🤣🤣🤣🤣🤣 https://t.co/c7rYISe10U reageer retweet
Laat Caland dit maar niet zien.quote:Op zondag 23 april 2017 20:44 schreef zoekeenleven het volgende:
Och Sjakie tochtwitter:Luukos010 twitterde op zondag 23-04-2017 om 20:00:27😂😂😂😂😂😭😭🤣🤣🤣🤣🤣 https://t.co/c7rYISe10U reageer retweet
Ik denk eerder dat ie het een week lang op repeat zet, dat filmpje, en dood gaat van het lachen.quote:
quote:Op zondag 23 april 2017 20:25 schreef Scrummie het volgende:
Vitesse gaat een onderzoek instellen
[..]
Ze zijn er nog niet. Ik geloof er pas echt in als Feyenoord ook Excelsior weet te verslaan.quote:Op zondag 23 april 2017 20:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gefeliciteerd mannen, jullie zijn misschien wel de meest overtuigdende kampioen van de afgelopen 10 jaar.
twitter:lifeof_milou twitterde op zondag 23-04-2017 om 20:23:13FEYENOORD WORDT KAMPIOEN 🤘🏻❤️ #hapjeeten #kuyt #pizzeria https://t.co/P6hl4olYeN reageer retweet
Schei uit joh, dit is 100% binnen.quote:Op zondag 23 april 2017 20:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ze zijn er nog niet. Ik geloof er pas echt in als Feyenoord ook Excelsior weet te verslaan.
Wat een onzin. Typisch weer een jodenuitspraak. Voor 99.% binnen ja. Maar het blijft Feyenoord hé.quote:Op zondag 23 april 2017 20:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Schei uit joh, dit is 100% binnen.
Dat dacht ajax een tijdje terug ookquote:Op zondag 23 april 2017 20:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Schei uit joh, dit is 100% binnen.
We kunnen 2x gelijkspelen en dan zijn we nog kampioen, tegen Excelsior en Heraclesquote:
Idd, net zoals die idioten die het een leuk idee vinden om bij Excelsior voor iets minder te gaan dan de volle 3 punten.quote:Op zondag 23 april 2017 21:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een onzin. Typisch weer een jodenuitspraak. Voor 99.% binnen ja. Maar het blijft Feyenoord hé.
stemadvies? Er zijn meerdere Feyenoorders...quote:Op zondag 23 april 2017 21:02 schreef Zipportal het volgende:
Even stemmen:
http://www.voetbalinside.nl/spelerweek
Jorgensen, makkelijke keuze.quote:Op zondag 23 april 2017 21:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
stemadvies? Er zijn meerdere Feyenoorders...
quote:Op zondag 23 april 2017 21:01 schreef Scrummie het volgende:
Als dit nog mis gaat kom ik nooit meer op Fok!.
Just in case, toch maar ff gequotequote:Op zondag 23 april 2017 21:02 schreef zoekeenleven het volgende:
Als dit nog mis gaat koop ik een seizoenskaart bij Ajax.
RvLaak jongenquote:
Trauma, diep. Voorzichtigheid, groot.quote:Op zondag 23 april 2017 21:05 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
RvLaak jongenkom op, je hebt het al binnen man. Dit Feyenoord pakt echt nog wel 2 puntjes in totaal hoor.
Ach die arme opgefokte ouwe man tochquote:Op zondag 23 april 2017 20:44 schreef zoekeenleven het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |