Telecaster is wel okay, de rest, mwah.quote:Op zondag 7 mei 2017 14:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Veel te licht. Zowel qua geluid, als gewicht... Meer gitaren voor kleine kinderen om mee te beginnen imo
Is toch heerlijk manquote:Op zondag 7 mei 2017 14:19 schreef Windhapper het volgende:
9 Wedstrijden tegelijkertijd. Wat een onzin.
Smaken verschillenquote:Op zondag 7 mei 2017 14:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Veel te licht. Zowel qua geluid, als gewicht... Meer gitaren voor kleine kinderen om mee te beginnen imo
Ohja sinds ze die rechten hebbenquote:Op zondag 7 mei 2017 14:18 schreef Merkie het volgende:
[..]
Bij VI praten ze nooit meer negatief over Fox. Denk sinds Twan.
Ook daar komt imo wat te licht geluid uit, maar da's tenminste een gitaar met wat body iddquote:
Voetbal is voor supporters, niet voor de televisie kijkersquote:Op zondag 7 mei 2017 14:19 schreef Windhapper het volgende:
Dan gaat Helene gewoon 90 minuten strippen.quote:Op zondag 7 mei 2017 14:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat moeten ze volgende week nog uitzenden als alles al beslist is, #dtv?
Goed ideequote:Op zondag 7 mei 2017 14:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan gaat Helene gewoon 90 minuten strippen.
Als je dat naast alle wedstrijden uitzendt, dan ben ik benieuwd wie de hoogste kijkcijfers krijgt.quote:Op zondag 7 mei 2017 14:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was vroeger altijd zo.quote:Op zondag 7 mei 2017 14:19 schreef Windhapper het volgende:
Ik ga toch met Feyenoord beginnen denk ik.quote:
Helene voor rust en Aletha na rust?quote:Op zondag 7 mei 2017 14:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou je Feyenoord kijkenquote:Op zondag 7 mei 2017 14:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ga toch met Feyenoord beginnen denk ik.
Ik zie niet in waaromquote:Op zondag 7 mei 2017 14:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ga toch met Feyenoord beginnen denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |