Je wil toch op zijn minst derde worden in die poule. Maar los daar van, je wil doorselecteren, anders duurt het weer twintig jaar voor we weer kampioen worden.quote:Op zondag 23 april 2017 15:41 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Geld lekker houden, CL-waardig wordt toch onmogelijk. Geld wel investeren, maar niet zozeer om CL-waardig te maken
Standaard Feyenoord wedstrijd dusquote:
Sinds wanneer doet Michael van Gerwen aan voetbal?quote:Op zondag 23 april 2017 15:40 schreef Sloggi het volgende:
Wie gaat MvG volgend jaar halen om de selectie enigszins CL-waardig te krijgen?
Onze huidige selectie is te smal, het centrale duo achterin is veel te traag en het is maar de vraag hoe Van Beek terugkomt. En dan moeten we ook nog vertrekkende spelers vervangen. Wordt nog een hele klus.
Ünal een jaar huren om Kuyt te vervangen zou wel een mooie versterking zijn, om te beginnen.
Ik ook nog niet.quote:
Natuurlijk, maar er zit wel een paar lichtjaar verschil tussen doorselecteren en CL-waardigquote:Op zondag 23 april 2017 15:45 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Je wil toch op zijn minst derde worden in die poule. Maar los daar van, je wil doorselecteren, anders duurt het weer twintig jaar voor we weer kampioen worden.
Meedoen om de derde plaats zie ik als CL-waardig.quote:Op zondag 23 april 2017 15:43 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
CL-waardig zal het nooit worden. Ik gok dat we lekker op de derde plek in de poule moeten mikken. Tenzij we in een doenbare poule met clubs als Porto, Base/Brugge en een of ander oostblokteam terecht komen.
* voor een Nederlandse ploegquote:Op zondag 23 april 2017 15:46 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Meedoen om de derde plaats zie ik als CL-waardig.
Toch ff de disclaimer er bijquote:Op zondag 23 april 2017 15:48 schreef Sloggi het volgende:
[..]
We hebben het hier over Feyenoord toch.
Elia moet z'n carriere bij Feyenoord afsluiten. Niets mis mee.quote:Op zondag 23 april 2017 15:48 schreef ender_xenocide het volgende:
Elke keer dat ik Elia zie denk ik weer aan Playmobile door zijn strakke glimmende kapsel
Ik dacht dat de kampioen van Nederland zich niet rechtstreeks plaats voor de poulefase. Of is dat pas volgend jaar?quote:Op zondag 23 april 2017 15:45 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Je wil toch op zijn minst derde worden in die poule. Maar los daar van, je wil doorselecteren, anders duurt het weer twintig jaar voor we weer kampioen worden.
En z'n carrière ook jaquote:Op zondag 23 april 2017 15:49 schreef Vasion het volgende:
[..]
Elia moet z'n seizoen bij Feyenoord afsluiten. Niets mis mee.
Volgend jaarquote:Op zondag 23 april 2017 15:49 schreef eight het volgende:
[..]
Ik dacht dat de kampioen van Nederland zich niet rechtstreeks plaats voor de poulefase. Of is dat pas volgend jaar?
Volgend jaar, dit jaar is laatste jaar CL voor NL ooitquote:Op zondag 23 april 2017 15:49 schreef eight het volgende:
[..]
Ik dacht dat de kampioen van Nederland zich niet rechtstreeks plaats voor de poulefase. Of is dat pas volgend jaar?
Vitesse krijgt kansjes... Ik zie ze nog wel scoren, als Feyenoord niet wat meer en fanatieker aan gaat vallenquote:
Helemaal niet, mijn hartslag is nog steeds niet gezond.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |