Ik ben wel fan van Vesters. Dat is wel redelijk aan de luxe kant, maar zou wel binnen je budget moeten lukken.quote:Op zaterdag 4 september 2021 11:07 schreef Fogel het volgende:
Hallo Nijmegenaren!
Ben al jaren niet wezen uit eten in Nijmegen en ben van plan om dat binnenkort weer eens te gaan doen.
Geen "seafood" als hoofdfocus, beetje OK standaard (dus geen all you can eat gedoe) maar Michelinsterren zijn niet nodig zeg maar. 50-100 euro per persoon als indicatie voor eten en drinken.
Waar moeten we zijn?
Vesters ziet er prima uit ja! Budget is maar een indicatie, als het 120 of 150 euro wordt is het ook geen probleem zolang het eten en de sfeer maar goed is...quote:Op zaterdag 4 september 2021 11:17 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik ben wel fan van Vesters. Dat is wel redelijk aan de luxe kant, maar zou wel binnen je budget moeten lukken.
Ik ga zelf binnenkort naar De Nieuwe Winkel, ben wel benieuwd. Die hebben wel een Michelinster sinds dit jaar
Ivory vond ik wel top met kerst aantal jaar geledenquote:Op zaterdag 4 september 2021 11:07 schreef Fogel het volgende:
Hallo Nijmegenaren!
Ben al jaren niet wezen uit eten in Nijmegen en ben van plan om dat binnenkort weer eens te gaan doen.
Geen "seafood" als hoofdfocus, beetje OK standaard (dus geen all you can eat gedoe) maar Michelinsterren zijn niet nodig zeg maar. 50-100 euro per persoon als indicatie voor eten en drinken.
Waar moeten we zijn?
Waterkwartier, Willemskwartier en Wolfskuil zijn nog steeds volksbuurten al is daar inmiddels wel wat nieuwbouw bij gekomen, van Neerbosch-Oost weet ik dat niet zo goed want daar kom ik zeldenquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 19:45 schreef Morgane89 het volgende:
Hai! Ik heb heimwee naar Nijmegen en ben een beetje aan het oriënteren op de woningmarkt. Maar weten jullie welke wijken tegenwoordig nog echt volkswijken zijn? Dukenburg en Hatert vallen sowieso af vanwege de afstand naar het Centraal Station en familie. Maar zover ik me kan herinneren zijn bijv. Neerbosch-Oost, Willemskwartier en Waterkwartier echte volksbuurten. Weet iemand of dat nog steeds zo is?
Dat is erg verstandigquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 19:49 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Neerbosch-Oost weet ik dat niet zo goed want daar kom ik zelden
Welkom terugquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 19:45 schreef Morgane89 het volgende:
Wauw, ik zie nu pas dat hier al bijna een jaar niet is gepost
De wind was te sterk, te groot risico dat er dingen/mensen beschadigd zouden raken. Heb ik begrepen in elk geval!quote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:24 schreef girlnextdoor. het volgende:
waarom stellen ze nu het laten ploffen van die energiecentrale uit?
Bankohquote:Op zaterdag 4 september 2021 11:07 schreef Fogel het volgende:
Hallo Nijmegenaren!
Waar moeten we zijn?
Inmiddels een huis gekocht in een heel leuke buurtquote:Op woensdag 24 augustus 2022 09:31 schreef Morgane89 het volgende:
Bedankt beiden, goed om te weten. Dan is er niet zo heel veel veranderd met de jaren.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 17 oktober 2022 16:04 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Inmiddels een huis gekocht in een heel leuke buurt
Een tijd geleden daar wezen eten. Het was lekker maar de porties waren echt te klein (en ik ben geen grote eter)quote:
Welke buurt is het geworden?quote:Op maandag 17 oktober 2022 16:04 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Volgende keer de rijsttafel nemen en 1 bijgerechtquote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:32 schreef MiszSpace het volgende:
[..]
Een tijd geleden daar wezen eten. Het was lekker maar de porties waren echt te klein (en ik ben geen grote eter)
Gefeliciteerdquote:Op maandag 17 oktober 2022 16:04 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden voor de (eventuele) volgende keerquote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:35 schreef jigggy het volgende:
[..]
Volgende keer de rijsttafel nemen en 1 bijgerecht
Grootstal, in de buurt van de Hatertseweg. Ik verhuis juist weer vanuit een dorp terug naar de stadquote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:34 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Welke buurt is het geworden?
Zelf een jaar of 10 geleden, na mijn hele leven in Nijmegen (Hatert en Meijhorst) gewoond te hebben verhuisd naar een piepklein gehucht.
Beste beslissing ooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |