Thorsdottir diende zelf een protest in. Beetje apart als ze zelf een lagere score wilquote:Op zondag 23 april 2017 13:42 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Oh ik snap hier dus echt niks vanIk dacht dat iemand anders lager voor haar wilde
* _Hestia_ gaat bijbel nog maar ff lezen straks
haha ja maar ik had dus niet meegekregen dat ze zelf gedaan had hahaquote:Op zondag 23 april 2017 13:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Thorsdottir diende zelf een protest in. Beetje apart als ze zelf een lagere score wil
Nee dat kan niet, je kan geen protest aantekenen tegen de score van een anderquote:Op zondag 23 april 2017 13:42 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dan kan ook, maar in dit geval had Eythora het zelf ingediend
Ohquote:Op zondag 23 april 2017 13:45 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
[..]
Nee dat kan niet, je kan geen protest aantekenen tegen de score van een ander
Oke, nouja zo leren we nog wat hierquote:Op zondag 23 april 2017 13:45 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
[..]
Nee dat kan niet, je kan geen protest aantekenen tegen de score van een ander
Ja je hebt nog wel ff tijd, denk dat de vloerfinale pas om 14:30 begintquote:Op zondag 23 april 2017 13:49 schreef _Hestia_ het volgende:
Ik ben ff snel douchenVind mannen toch niet zo leuk als vrouwen haha
Ja, zo leer ik net van Hans dat een finale eerst geturnd moet worden, voordat we de uitslag weten.quote:
Ja precies, loopt toch uit en met brug doen toch geen NLers meequote:Op zondag 23 april 2017 13:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja je hebt nog wel ff tijd, denk dat de vloerfinale pas om 14:30 begint
Ja dat is wel wereldschokkend iddquote:Op zondag 23 april 2017 13:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, zo leer ik net van Hans dat een finale eerst geturnd moet worden, voordat we de uitslag weten.
Wie had dat gedacht.
Heb ik iets gemist, wie is Jordakje?quote:
Hans' uitspraak van Iordachequote:Op zondag 23 april 2017 13:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist, wie is Jordakje?
Oh, ok. Dat had ik dan idd gemist.quote:
Muziek van het oude Sovjet volkslied, maar met andere tekst, lees ik net.quote:Op zondag 23 april 2017 13:55 schreef Moira. het volgende:
Ik vind het Russische volkslied wel mooi trouwens, heeft wel wat
quote:Op zondag 23 april 2017 13:55 schreef Moira. het volgende:
Ik vind het Russische volkslied wel mooi trouwens, heeft wel wat
Checkquote:Op zondag 23 april 2017 14:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee niet eensWie DM't 'm voor de vloerfinale?
Vond het gisteren ook zo geniaal, bij David Belyavskiyy die enorm anti homo is, draaiden ze TATUquote:
quote:Op zondag 23 april 2017 14:04 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
[..]
Vond het gisteren ook zo geniaal, bij David Belyavskiyy die enorm anti homo is, draaiden ze TATU
quote:Op zondag 23 april 2017 14:04 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
[..]
Vond het gisteren ook zo geniaal, bij David Belyavskiyy die enorm anti homo is, draaiden ze TATU
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |