SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlinkL2B's Mixcloud
quote:
Dat had je goed gedacht wat mij betreft.quote:Op zaterdag 22 april 2017 23:18 schreef peaceman het volgende:
en dan zo een vrij onbekende band voor de mensen hier (denk ik)
Lol, klinkt wel grappig.quote:Op zaterdag 22 april 2017 23:18 schreef peaceman het volgende:
Ninaninaninaninaquote:Op zaterdag 22 april 2017 23:18 schreef peaceman het volgende:
Dit klinktquote:Op zaterdag 22 april 2017 23:18 schreef peaceman het volgende:
ze spelen vooral reggae, ska en hoempapaquote:Op zaterdag 22 april 2017 23:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dit klinkt
*noteert Babylon Circus voor haar franse lijstje
Alle drie kan ik wel waarderenquote:Op zaterdag 22 april 2017 23:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
ze spelen vooral reggae, ska en hoempapa
Die zangeres ...quote:Op zaterdag 22 april 2017 23:22 schreef peaceman het volgende:
bij dit nummer en de volgende even opletten....
Jerney Kaagman?quote:
was toen nog best lekkerquote:
Geen idee, die stem kwam me bekend voor..quote:
Botox. When you really wanna scare the crap out of peoplequote:
quote:Op zaterdag 22 april 2017 23:26 schreef knokkels het volgende:
[..]
Geen idee, die stem kwam me bekend voor..
Van Shocking Blue. Was dat Jerney Kaagman?
Ik denk niet dat ik goed genoeg heb opgelet.quote:Op zaterdag 22 april 2017 23:26 schreef peaceman het volgende:
nou ben benieuwd of jullie hebben opgelet...
gitaarloopje is identiek. pure plagiaatquote:Op zaterdag 22 april 2017 23:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik goed genoeg heb opgelet.
In beide nummers hoor ik géén muizenquote:Op zaterdag 22 april 2017 23:26 schreef peaceman het volgende:
nou ben benieuwd of jullie hebben opgelet...
Ah, nee dat had ik niet gehoord. Ik werd teveel afgeleid door de tekst.quote:Op zaterdag 22 april 2017 23:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
gitaarloopje is identiek. pure plagiaat
quote:Op zaterdag 22 april 2017 23:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik goed genoeg heb opgelet.
Je hebt wel iets van Beavis of Butthead (geen idee wie wie is)quote:
quote:Op zaterdag 22 april 2017 23:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Je hebt wel iets van Beavis of Butthead (geen idee wie wie is)
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 22 april 2017 23:30 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
* knokkels trekt een stukje wc-papier achter zich aan
dat kan ook alleen maar een man zeggen he?!quote:
zijn zoon zingt ook? wist ik niet...quote:Op zaterdag 22 april 2017 23:34 schreef knokkels het volgende:
Willie Nelson, ouwe stoner
Zijn zoon klinkt exact als hem
Josti is het dus niet?quote:Op zaterdag 22 april 2017 23:36 schreef peaceman het volgende:
en dan nu weer een bandje wat bijna niemand kent
eigenlijk is het jouw taak om muis blij te makenquote:
Doet ie ookquote:Op zaterdag 22 april 2017 23:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
eigenlijk is het jouw taak om muis blij te maken
quote:
Day 22 - The Return Of DJ L2Bquote:Op zaterdag 22 april 2017 23:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wat is die Lucky ook een baasquote:
Net gedaan. Door te kijken.quote:Op zaterdag 22 april 2017 23:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
Did he mary Mouse??quote:
quote:
Zemelen schijnen wel goed voor je darmen te zijnquote:Op zaterdag 22 april 2017 23:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Kan mooi worden, maar ook verzanden in gezemel.
ik vind het prachtigquote:Op zaterdag 22 april 2017 23:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Kan mooi worden, maar ook verzanden in gezemel.
Je hebt gelijk, want ik moet er spontaan van poepen.quote:Op zaterdag 22 april 2017 23:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zemelen schijnen wel goed voor je darmen te zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
Je gaat weer verdomd lekker mèn.quote:Op zaterdag 22 april 2017 23:50 schreef peaceman het volgende:
en dan nu weer een bandje die op down the rabbithole komt
Alsof.ik het wistquote:
Nooit van gehoordquote:Op zaterdag 22 april 2017 23:54 schreef peaceman het volgende:
Als je een beetje indie liefhebber bent, hoor je de volgende band eigenlijk wel te kennen...
quote:
Het vorige nummer was Oscar and the Wolf.quote:Op zaterdag 22 april 2017 23:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Alsof.ik het wist
Maar waarom?
Oh ik dacht dat het over mij gingquote:Op zaterdag 22 april 2017 23:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het vorige nummer was Oscar and the Wolf.
Spinvisquote:Op zaterdag 22 april 2017 23:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het klinkt een beetje als Raymond van het Groenewoud.
Alleen dan veel minder Belgischquote:Op zaterdag 22 april 2017 23:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het klinkt een beetje als Raymond van het Groenewoud.
Haha.quote:Op zaterdag 22 april 2017 23:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het over mij ging
quote:
Potverquote:Op zondag 23 april 2017 00:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als Raymond van het Groenewoud op 2,3 toeren.
Preciesquote:
Moet vast wel goedkomenquote:Op zondag 23 april 2017 00:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Even aan die leuke juffrouw tegenover me vragen of ze dat kan regelen op korte termijn.
quote:Op zondag 23 april 2017 00:07 schreef knokkels het volgende:
[..]
Moet vast wel goedkomenDie juffrouw tegenover je is de moeilijkste niet wat dat betreft
quote:Op zondag 23 april 2017 00:07 schreef peaceman het volgende:
moderat... komt ook al op down the rabbithole...
ik lijk wel van promotieteam![]()
Iets zegt me dat je daar naar toe gaat.quote:Op zondag 23 april 2017 00:07 schreef peaceman het volgende:
Heb je aandelen?quote:Op zondag 23 april 2017 00:07 schreef peaceman het volgende:
en ik heb er zin inquote:Op zondag 23 april 2017 00:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Iets zegt me dat je daar naar toe gaat.
zelfs geen vrijkaartjesquote:
Alleen over broodjes pindakaas in een ziekenhuisquote:Op zondag 23 april 2017 00:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Tot op heden doet muis nérgens moeilijk over.
pindakaasquote:Op zondag 23 april 2017 00:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Alleen over broodjes pindakaas in een ziekenhuis
nee ik snap dat het daar vervelend isquote:
Pindakaasquote:
Zonder nootjes? Dan zou ik er ook moeilijk over doenquote:Op zondag 23 april 2017 00:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Calvé pindakaas met nootjesquote:Op zondag 23 april 2017 00:12 schreef knokkels het volgende:
[..]
Zonder nootjes? Dan zou ik er ook moeilijk over doen
Het was een grote keiharde niet te kraken nootquote:Op zondag 23 april 2017 00:12 schreef knokkels het volgende:
[..]
Zonder nootjes? Dan zou ik er ook moeilijk over doen
Nééé NIET de pindakaas rel weer.quote:Op zondag 23 april 2017 00:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kilopot natuurlijkquote:
Pindakaas ?quote:
Dat.quote:Op zondag 23 april 2017 00:16 schreef MaryMouse het volgende:
U draait weer erg prettig afwisselend mijnheer vrede
heb wel de indruk dat dat een beetje een handelsmerk geworden is.. onbewust trouwens, want ik vind dat zelf gewoon leuk.quote:Op zondag 23 april 2017 00:16 schreef MaryMouse het volgende:
U draait weer erg prettig afwisselend mijnheer vrede
Er zelf lol in hebben is meestal te horen in een showquote:Op zondag 23 april 2017 00:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
heb wel de indruk dat dat een beetje een handelsmerk geworden is.. onbewust trouwens, want ik vind dat zelf gewoon leuk.
dan is dat hopelijk zo goed als altijd te horenquote:Op zondag 23 april 2017 00:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Er zelf lol in hebben is meestal te horen in een show
quote:Op zondag 23 april 2017 00:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
dan is dat hopelijk zo goed als altijd te horen
Niet in die ene show.quote:Op zondag 23 april 2017 00:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
dan is dat hopelijk zo goed als altijd te horen
quote:Op zondag 23 april 2017 00:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]zelfs als je je even moet afreageren
quote:
Je hebt de volledige versie ipv part 1?quote:Op zondag 23 april 2017 00:22 schreef peaceman het volgende:
ik heb t verkeerde nummer van enigma aangeklikt![]()
Niet het origineel?quote:Op zondag 23 april 2017 00:22 schreef peaceman het volgende:
dit is sadness *meditation*... bedoeling was de bekende.. maar ach deze was ook wel fijn...quote:Op zondag 23 april 2017 00:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je hebt de volledige versie ipv part 1?
Mea Culpa zeg je dan.quote:Op zondag 23 april 2017 00:22 schreef peaceman het volgende:
sadenessquote:Op zondag 23 april 2017 00:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
dit is sadness *meditation*... bedoeling was de bekende.. maar ach deze was ook wel fijn...
ja heftiger dan bedoelt... maar ja, werd wel hoog tijd voor wat gitaren.quote:
Ik wacht welquote:Op zondag 23 april 2017 00:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wacht maar, later als ik groot ben.
1982 was een aardig jaarquote:
jouw geboortejaar?quote:
quote:
Huh, die zijn er niet. Toch?quote:Op zondag 23 april 2017 00:22 schreef peaceman het volgende:
quote:Op zondag 23 april 2017 00:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ging toen naar de middelbare school
op zich niet.. maar als je van plan was een andere te draaien...quote:
quote:Op zondag 23 april 2017 00:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mèn, dan zouden ze me nog net niet oppakken.
quote:Op zondag 23 april 2017 00:29 schreef knokkels het volgende:
[..]
In Amerika krijg je dan een live high speed chase met Amber Alert
Toen ik nog niet beter wist in ieder gevalquote:Op zondag 23 april 2017 00:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Toen alles nog ongecompliceerd was.
Dan heb je nog een tijdje om dat te doenquote:Op zondag 23 april 2017 00:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
op zich niet.. maar als je van plan was een andere te draaien...
je was er vroeg bij...quote:
Waar woord.quote:Op zondag 23 april 2017 00:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Toen ik nog niet beter wist in ieder geval
quote:Op zondag 23 april 2017 00:30 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dan heb je nog een tijdje om dat te doen![]()
En anders verleng je maar
quote:Op zondag 23 april 2017 00:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
En nu zit je met die muts opgescheept.
En vele afgeschreven wasmachines *tril tril*quote:Op zondag 23 april 2017 00:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
35 jaar als ik goed reken. Eik nog langer.quote:Op zondag 23 april 2017 00:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
R.E.M.quote:
quote:Op zondag 23 april 2017 00:32 schreef knokkels het volgende:
[..]
En vele afgeschreven wasmachines *tril tril*
Dat is voor tegenwoordig redelijk uniek te noemen.quote:Op zondag 23 april 2017 00:33 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
35 jaar als ik goed reken. Eik nog langer.
trustenquote:Op zondag 23 april 2017 00:35 schreef livelink het volgende:
Third World was voor mij een mooi nummer om te eindigen. Ik ga afsluiten![]()
Dank je wel Peaceman en nog veel plezier allen!
Dank je en slaap lekker, ll!quote:Op zondag 23 april 2017 00:35 schreef livelink het volgende:
Third World was voor mij een mooi nummer om te eindigen. Ik ga afsluiten![]()
slaap lekker. Ik ga ook zo slapen...quote:Op zondag 23 april 2017 00:35 schreef livelink het volgende:
Third World was voor mij een mooie band om mee te eindigen. Ik ga afsluiten![]()
quote:
quote:Op zondag 23 april 2017 00:35 schreef livelink het volgende:
Third World was voor mij een mooie band om mee te eindigen. Ik ga afsluiten![]()
quote:
Knokkie zit hier zo'n beetje te verkleven.quote:Op zondag 23 april 2017 00:36 schreef Thezappa het volgende:
gelukkig is knokkie hier niet scheelt alweer
Slaap lekker livelinkquote:Op zondag 23 april 2017 00:35 schreef livelink het volgende:
heb wat anders in gedachten... wat onbekenders.. maar de gitaren zijn niet te ontkennen. na deze plaat...quote:
say whut?quote:Op zondag 23 april 2017 00:36 schreef Thezappa het volgende:
gelukkig is knokkie hier niet scheelt alweer
Is water nat?quote:
homeyquote:Op zondag 23 april 2017 00:38 schreef knokkels het volgende:
[..]
say whut?
* knokkels transformeert vanuit de bank richting zijn menselijke persona
Zapstickquote:
Dingen zijn okeequote:
quote:
quote:
ik draai nogal veel verschillende genres... dus dan is er grote kans dat er eens 1 tussen zit die je niet mooi vindt.quote:
Nah, ben ik te klassiek geschoold voor, ik stam nog uit de tijd van de twee stokjes tegen elkaar aan slaanquote:
depressief is vaak mooiquote:
beste antwoord ook altijd..haha..maar verstand van muziek is ook een dingetjequote:Op zondag 23 april 2017 00:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik draai nogal veel verschillende genres... dus dan is er grote kans dat er eens 1 tussen zit die je niet mooi vindt.
wat is volgens jou dan verstand van muziek?quote:Op zondag 23 april 2017 00:45 schreef Thezappa het volgende:
[..]
beste antwoord ook altijd..haha..maar verstand van muziek is ook een dingetje
Een metronoom uit bamboe moeten vijlen.quote:Op zondag 23 april 2017 00:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nah, ben ik te klassiek geschoold voor, ik stam nog uit de tijd van de twee stokjes tegen elkaar aan slaan
2 pannendeksels tegen elkaar rammen en vinden dat het best wel in de buurt komt van The Prodigy?quote:Op zondag 23 april 2017 00:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
wat is volgens jou dan verstand van muziek?
Live ook echt heel tof!quote:Op zondag 23 april 2017 00:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
2 pannendeksels tegen elkaar rammen en vinden dat het best wel in de buurt komt van The Prodigy?![]()
Tof nummer blijft het.
alles behalve reggayquote:Op zondag 23 april 2017 00:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
wat is volgens jou dan verstand van muziek?
quote:
ik ben een metalhead..maar heb nog nooit zoveel pijn in me nek gehad na the prodigyquote:
quote:Op zondag 23 april 2017 00:49 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ik ben een metalhead..maar heb nog nooit zoveel pijn in me nek gehad na the prodigy
zie hierbovenquote:Op zondag 23 april 2017 00:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nah, ben ik te klassiek geschoold voor, ik stam nog uit de tijd van de twee stokjes tegen elkaar aan slaan
jawel, smack my bitch upquote:Op zondag 23 april 2017 00:49 schreef peaceman het volgende:
hoewel de verleiding groot is, ga ik niet verlengen![]()
quote:Op zondag 23 april 2017 00:49 schreef peaceman het volgende:
quote:Op zondag 23 april 2017 00:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Die hebben destijds vast inspiratie opgedaan door Johnny Rotten.
De grote verleiding, altijd moeilijk.quote:Op zondag 23 april 2017 00:49 schreef peaceman het volgende:
Aaah, daar hadden we het over ja.quote:Op zondag 23 april 2017 00:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Ow ja, die sjonnie heet eigenlijk John Joseph Lydon
aanstller galorequote:Op zondag 23 april 2017 00:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Ow ja, die sjonnie heet eigenlijk John Joseph Lydon
ik misschien ook weerquote:Op zondag 23 april 2017 00:52 schreef peaceman het volgende:
maar niet getreurd... misschien ben ik morgenmiddag wel weer terug
Dat filmblik.quote:Op zondag 23 april 2017 00:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Aaah, daar hadden we het over ja.PIL blijft ook tof.
quote:Op zondag 23 april 2017 00:52 schreef peaceman het volgende:
maar niet getreurd... misschien ben ik morgenmiddag wel weer terug
quote:
Of de internetverbindingquote:Op zondag 23 april 2017 00:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Wéér te laat hè. Oude laptop is schuldig, niet ik.
Weer over koffie beginnen.quote:Op zondag 23 april 2017 00:56 schreef knokkels het volgende:
Damn die verslaving. Ik zou bij genoeg animo er nog wel wat in kunnen gooien
ik ga verstandig zijn en slapenquote:Op zondag 23 april 2017 00:56 schreef knokkels het volgende:
Damn die verslaving. Ik zou bij genoeg animo er nog wel wat in kunnen gooien
Nee, deuntjes, uiteraardquote:
Ook daar heb je net zo min moeite mee als met draaien.quote:Op zondag 23 april 2017 00:58 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nee, deuntjes, uiteraard![]()
Anders moet ik nu nog koffiebonen gaan malen.
Ik was sneller met postenquote:
quote:Programma van vandaag
01:00 - 03:00 DJ Knokkels - The 11th Commandment: Thou Shallt Listen To Radio49
quote:Op zondag 23 april 2017 01:02 schreef peaceman het volgende:
Veel luisterplezier bij Knokkels en wellicht tot morgen
slaap lekker peacemanquote:Op zondag 23 april 2017 01:02 schreef peaceman het volgende:
peacequote:Op zondag 23 april 2017 01:02 schreef peaceman het volgende:
quote:Op zondag 23 april 2017 01:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Héé, knok, bedankt voor die gewéldige 14 seconden. Ik ga slapen.
quote:Op zondag 23 april 2017 01:02 schreef peaceman het volgende:
Fanquote:
luisteren kost geen tijdquote:Op zondag 23 april 2017 01:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Wellicht, misschien.
Tot morgen en welterusten!
eventueel, deo volente...quote:Op zondag 23 april 2017 01:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Wellicht, misschien.
Tot morgen en welterusten!
Nawwww wromniedan? Geen muizelige aanrakingspunten?quote:
vliegende deosprayquote:
verslavend welquote:Op zondag 23 april 2017 01:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook toen ik de hele nacht naar Stien bleef luisteren.
tijd is een bedacht ietsquote:Op zondag 23 april 2017 01:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook toen ik de hele nacht naar Stien bleef luisteren.
Sinds kort een driepuntsgordel.quote:Op zondag 23 april 2017 01:04 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nawwww wromniedan? Geen muizelige aanrakingspunten?
Ik heb er zo eentje voor je, ben benieuwd of je die kentquote:
Eminem, ik draai het nét te weinigquote:
Nummer van Em?quote:Op zondag 23 april 2017 01:08 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb er zo eentje voor je, ben benieuwd of je die kent
Elke DJ draait te weinig Emquote:
Jij timestretcht die 14 seconden feilloosquote:Op zondag 23 april 2017 01:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Tijd geleden dat ik naar knok kon luisteren zonder bijkomende bijzonderheden.
Oh daar heb je wel een goed puntquote:
quote:Op zondag 23 april 2017 01:09 schreef knokkels het volgende:
[..]
Jij timestretcht die 14 seconden feilloos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |