SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlinkL2B's Mixcloud
quote:
Dat had je goed gedacht wat mij betreft.quote:Op zaterdag 22 april 2017 23:18 schreef peaceman het volgende:
en dan zo een vrij onbekende band voor de mensen hier (denk ik)
Lol, klinkt wel grappig.quote:Op zaterdag 22 april 2017 23:18 schreef peaceman het volgende:
Ninaninaninaninaquote:Op zaterdag 22 april 2017 23:18 schreef peaceman het volgende:
Dit klinktquote:Op zaterdag 22 april 2017 23:18 schreef peaceman het volgende:
ze spelen vooral reggae, ska en hoempapaquote:Op zaterdag 22 april 2017 23:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dit klinkt
*noteert Babylon Circus voor haar franse lijstje
Alle drie kan ik wel waarderenquote:Op zaterdag 22 april 2017 23:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
ze spelen vooral reggae, ska en hoempapa
Die zangeres ...quote:Op zaterdag 22 april 2017 23:22 schreef peaceman het volgende:
bij dit nummer en de volgende even opletten....
Jerney Kaagman?quote:
was toen nog best lekkerquote:
Geen idee, die stem kwam me bekend voor..quote:
Botox. When you really wanna scare the crap out of peoplequote:
quote:Op zaterdag 22 april 2017 23:26 schreef knokkels het volgende:
[..]
Geen idee, die stem kwam me bekend voor..
Van Shocking Blue. Was dat Jerney Kaagman?
Ik denk niet dat ik goed genoeg heb opgelet.quote:Op zaterdag 22 april 2017 23:26 schreef peaceman het volgende:
nou ben benieuwd of jullie hebben opgelet...
gitaarloopje is identiek. pure plagiaatquote:Op zaterdag 22 april 2017 23:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik goed genoeg heb opgelet.
In beide nummers hoor ik géén muizenquote:Op zaterdag 22 april 2017 23:26 schreef peaceman het volgende:
nou ben benieuwd of jullie hebben opgelet...
Ah, nee dat had ik niet gehoord. Ik werd teveel afgeleid door de tekst.quote:Op zaterdag 22 april 2017 23:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
gitaarloopje is identiek. pure plagiaat
quote:Op zaterdag 22 april 2017 23:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik goed genoeg heb opgelet.
Je hebt wel iets van Beavis of Butthead (geen idee wie wie is)quote:
quote:Op zaterdag 22 april 2017 23:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Je hebt wel iets van Beavis of Butthead (geen idee wie wie is)
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 22 april 2017 23:30 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
* knokkels trekt een stukje wc-papier achter zich aan
dat kan ook alleen maar een man zeggen he?!quote:
zijn zoon zingt ook? wist ik niet...quote:Op zaterdag 22 april 2017 23:34 schreef knokkels het volgende:
Willie Nelson, ouwe stoner
Zijn zoon klinkt exact als hem
Josti is het dus niet?quote:Op zaterdag 22 april 2017 23:36 schreef peaceman het volgende:
en dan nu weer een bandje wat bijna niemand kent
eigenlijk is het jouw taak om muis blij te makenquote:
Doet ie ookquote:Op zaterdag 22 april 2017 23:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
eigenlijk is het jouw taak om muis blij te maken
quote:
Day 22 - The Return Of DJ L2Bquote:Op zaterdag 22 april 2017 23:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wat is die Lucky ook een baasquote:
Net gedaan. Door te kijken.quote:Op zaterdag 22 april 2017 23:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
Did he mary Mouse??quote:
quote:
Zemelen schijnen wel goed voor je darmen te zijnquote:Op zaterdag 22 april 2017 23:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Kan mooi worden, maar ook verzanden in gezemel.
ik vind het prachtigquote:Op zaterdag 22 april 2017 23:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Kan mooi worden, maar ook verzanden in gezemel.
Je hebt gelijk, want ik moet er spontaan van poepen.quote:Op zaterdag 22 april 2017 23:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zemelen schijnen wel goed voor je darmen te zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
Je gaat weer verdomd lekker mèn.quote:Op zaterdag 22 april 2017 23:50 schreef peaceman het volgende:
en dan nu weer een bandje die op down the rabbithole komt
Alsof.ik het wistquote:
Nooit van gehoordquote:Op zaterdag 22 april 2017 23:54 schreef peaceman het volgende:
Als je een beetje indie liefhebber bent, hoor je de volgende band eigenlijk wel te kennen...
quote:
Het vorige nummer was Oscar and the Wolf.quote:Op zaterdag 22 april 2017 23:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Alsof.ik het wist
Maar waarom?
Oh ik dacht dat het over mij gingquote:Op zaterdag 22 april 2017 23:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het vorige nummer was Oscar and the Wolf.
Spinvisquote:Op zaterdag 22 april 2017 23:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het klinkt een beetje als Raymond van het Groenewoud.
Alleen dan veel minder Belgischquote:Op zaterdag 22 april 2017 23:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het klinkt een beetje als Raymond van het Groenewoud.
Haha.quote:Op zaterdag 22 april 2017 23:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het over mij ging
quote:
Potverquote:Op zondag 23 april 2017 00:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als Raymond van het Groenewoud op 2,3 toeren.
Preciesquote:
Moet vast wel goedkomenquote:Op zondag 23 april 2017 00:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Even aan die leuke juffrouw tegenover me vragen of ze dat kan regelen op korte termijn.
quote:Op zondag 23 april 2017 00:07 schreef knokkels het volgende:
[..]
Moet vast wel goedkomenDie juffrouw tegenover je is de moeilijkste niet wat dat betreft
quote:Op zondag 23 april 2017 00:07 schreef peaceman het volgende:
moderat... komt ook al op down the rabbithole...
ik lijk wel van promotieteam![]()
Iets zegt me dat je daar naar toe gaat.quote:Op zondag 23 april 2017 00:07 schreef peaceman het volgende:
Heb je aandelen?quote:Op zondag 23 april 2017 00:07 schreef peaceman het volgende:
en ik heb er zin inquote:Op zondag 23 april 2017 00:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Iets zegt me dat je daar naar toe gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |