quote:Op zaterdag 22 april 2017 22:38 schreef Zipportal het volgende:
De Vetkampstraat is weer van de Tokkies.
Drie punten in Pluskut.quote:Op zaterdag 22 april 2017 22:39 schreef Tagliano het volgende:
Heeft Maaskant nou überhaupt een punt gepakt met Go Ahead?
1e wedstrijd dacht ik.quote:Op zaterdag 22 april 2017 22:39 schreef Tagliano het volgende:
Heeft Maaskant nou überhaupt een punt gepakt met Go Ahead?
MVVquote:Op zaterdag 22 april 2017 22:39 schreef Grifte het volgende:
Jammer, zal GAE wel missen. Hopelijk komt er wat leuks voor in de plaats (buiten VVV dan), Cambuur / NAC / MVV / Graafschap oid
Helmond Sportquote:Op zaterdag 22 april 2017 22:39 schreef Grifte het volgende:
Jammer, zal GAE wel missen. Hopelijk komt er wat leuks voor in de plaats (buiten VVV dan), Cambuur / NAC / MVV / Graafschap oid
quote:Op zaterdag 22 april 2017 22:41 schreef Tagliano het volgende:
Een club uit Limburg vind ik eigenlijk al meer dan genoeg, laat staan drie
MVV log uitquote:Op zaterdag 22 april 2017 22:39 schreef Grifte het volgende:
Om wat?quote:Op zondag 23 april 2017 11:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom Kerk nog steeds mag spelen is mij een raadsel
Vorige week was het niet om aan te gluren, alhoewel dat gold voor half FC Utrechtquote:Op zondag 23 april 2017 11:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Om wat?
Hij speelt al weken prima, is dreigend, neemt zijn doelpuntjes regelmatig mee.
En om 7 uur..................quote:Op zondag 23 april 2017 11:21 schreef Grifte het volgende:
Lekker middagje hoor
Eerst 13:00 The Old Firm
14:30 Feyenoord
Daarna nog eventueel potje in Eindhoven meepakken
Altijd met dat kut Foxsports. Vrijdag zit je altijd naar niets te kijken, zaterdag speelt PSV tegen een degradatiekandidaat, zondag 12:30 is een kutwedstrijd en heb zondag 14:30 speelt alles wat je wilt zien tegelijk.quote:Op zondag 23 april 2017 12:01 schreef hafcfan het volgende:
Godver waarom weer de minst boeiende pot om half 1. Doe dan Sparta-ADO nu.
Dus, een wedstrijd speelt hij niet goed en meteen kan hij er niks van?quote:Op zondag 23 april 2017 11:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vorige week was het niet om aan te gluren, alhoewel dat gold voor half FC Utrecht
Stiekem speelt mijn voorkeur voor Zivkovic meequote:Op zondag 23 april 2017 12:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dus, een wedstrijd speelt hij niet goed en meteen kan hij er niks van?
Vrijdag met het schakelkanaaltje is leuk johquote:Op zondag 23 april 2017 12:03 schreef Keyos het volgende:
[..]
Altijd met dat kut Foxsports. Vrijdag zit je altijd naar niets te kijken, zaterdag speelt PSV tegen een degradatiekandidaat, zondag 12:30 is een kutwedstrijd en heb zondag 14:30 speelt alles wat je wilt zien tegelijk.
Ik zie liever Kerk, zeker tegen diepzittende ploegen als Roda.quote:Op zondag 23 april 2017 12:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Stiekem speelt mijn voorkeur voor Zivkovic mee
Man U zien choken is altijd leukquote:Op zondag 23 april 2017 12:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Welke 'leuke' wedstrijden zijn er om 14:30 of daaromheen dan?
[ afbeelding ]
Bij Burnley, ik zet nog liever een zaag in mijn been.quote:Op zondag 23 april 2017 12:07 schreef fiktorvischer het volgende:
[..]
Man U zien choken is altijd leuk
Dat wel. Maar ja, dit is al besloten ver voordat duidelijk was hoe alles er voor stond. Normaal gesproken word je van Sparta - ADO ook niet echt warm.quote:Op zondag 23 april 2017 12:03 schreef Keyos het volgende:
[..]
Altijd met dat kut Foxsports. Vrijdag zit je altijd naar niets te kijken, zaterdag speelt PSV tegen een degradatiekandidaat, zondag 12:30 is een kutwedstrijd en heb zondag 14:30 speelt alles wat je wilt zien tegelijk.
Daar staat nog spanning op.quote:Op zondag 23 april 2017 12:09 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Dat wel. Maar ja, dit is al besloten ver voordat duidelijk was hoe alles er voor stond. Normaal gesproken word je van Sparta - ADO ook niet echt warm.
In het buitenland wachten ze nog tenminste met het vaststellen van schema's voor een langere periode.quote:Op zondag 23 april 2017 12:09 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Dat wel. Maar ja, dit is al besloten ver voordat duidelijk was hoe alles er voor stond. Normaal gesproken word je van Sparta - ADO ook niet echt warm.
Doel ook niet specifiek op vandaag. Maar als liefhebber wil ik gewoon wat wedstrijden mee kunnen pikken en het valt mij gewoon op dat het toch wel vaak voorkomt dat de wedstrijden die ik wil zien tegelijk met Feyenoord zijn (of dat je onderweg naar huis bent). Of dat je alle leuke wedstrijden op zondag hebt en die zaterdag te verschrikkelijk voor woorden is.quote:Op zondag 23 april 2017 12:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zou wel beter zijn. Maar of de clubs en gemeentes dat willen?quote:Op zondag 23 april 2017 12:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In het buitenland wachten ze nog tenminste met het vaststellen van schema's voor een langere periode.
Dat is gewoon het lot van Europese campagnes en het feit dat bepaalde ploegen een voorkeursdag hebben of dat wanneer een ploeg op bezoek komt er risicofactoren zijn.quote:Op zondag 23 april 2017 12:12 schreef Keyos het volgende:
[..]
Doel ook niet specifiek op vandaag. Maar als liefhebber wil ik gewoon wat wedstrijden mee kunnen pikken en het valt mij gewoon op dat het toch wel vaak voorkomt dat de wedstrijden die ik wil zien tegelijk met Feyenoord zijn. Of dat je alle leuke wedstrijden op zondag hebt en die zaterdag te verschrikkelijk voor woorden is.
Verdomme. Ik dacht dat ADO om 12:30 was. Ben ik voor niks nu al naar een huis gereden met foxie.quote:Op zondag 23 april 2017 12:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik overweeg nu uit medelijden om 14:30 mee te kijken.quote:Op zondag 23 april 2017 12:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verdomme. Ik dacht dat ADO om 12:30 was. Ben ik voor niks nu al naar een huis gereden met foxie.
Kun je nu mooi meejuichen voor Utrecht #nooitmeerkerkradequote:Op zondag 23 april 2017 12:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verdomme. Ik dacht dat ADO om 12:30 was. Ben ik voor niks nu al naar een huis gereden met foxie.
Er zijn ook genoeg onderzoeken die aantonen dat dat gewoon het beste is voor de sporters zelf. Ik zou het geen verkeerde stap vinden, maar dan heb je weer stampvoetende columnisten omdat er niet aan de cult en wat dan ook wordt gedacht.quote:Op zondag 23 april 2017 12:16 schreef fiktorvischer het volgende:
Gewoon hopen dat de KNVB inderdaad de Europese ploegen gaat ontlasten door op maandag te spelen. Dat er dan in een spookstadion gespeeld wordt moet je maar op de koop toenemen
Fijnquote:Op zondag 23 april 2017 12:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik overweeg nu uit medelijden om 14:30 mee te kijken.
Ik kijk niet graag naar Feyenoord.quote:Op zondag 23 april 2017 12:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fijn
Feyenoord - Vitesse gaat toch nergens over.
Dan maar even een hearthstone arenarun knallen om Utrecht Roda dragelijk te maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 april 2017 12:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk niet graag naar Feyenoord.Wist je dat levchenko een slaapexpert/psycholoog heeft ingehuurd voor zijn baby van paar weken oud.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit wist ik niet. Wist je trouwens dat ik een enorme hekel aan die man als 'analist' heb?quote:Op zondag 23 april 2017 12:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wist je dat levchenko een slaapexpert/psycholoog heeft ingehuurd voor zijn baby van paar weken oud.
Hij heeft wel een lekkere levenspartner.quote:Op zondag 23 april 2017 12:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit wist ik niet. Wist je trouwens dat ik een enorme hekel aan die man als 'analist' heb?
Ik mis de tijden dat Koblenko of hij dagelijks mocht aanschuiven bij Pauw over Oekraïne al gebeurde er vijf dagen niks nieuws.quote:Op zondag 23 april 2017 12:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij heeft wel een lekkere levenspartner.
Meestal 2,5 week na de laatste play-offzondag. Rond 14 juni denk ikquote:Op zondag 23 april 2017 12:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stijn wanneer is het speelschema voor volgend jaar bekend?
Hmm dat duurt wel te lang. Dan maar hopen dat ik niet de eerste thuispot van PSV mis.quote:Op zondag 23 april 2017 12:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Meestal 2,5 week na de laatste play-offzondag. Rond 14 juni denk ik
PSV opent zelden thuis het seizoen. Laatste keer was 2009/10 (PSV3-3VVV).quote:Op zondag 23 april 2017 12:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hmm dat duurt wel te lang. Dan maar hopen dat ik niet de eerste thuispot van PSV mis.
Ik was zijn bestaan oprecht vergeten maar mijn jarenlange afschuw is in 1 klap weer terugquote:Op zondag 23 april 2017 12:29 schreef Tagliano het volgende:
Ron de fucking Rijk. Dan kijken we toch lekker met de mute joh, maakt mij het uit
Dat was ook weer niet de bedoeling LRquote:Op zondag 23 april 2017 12:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik was zijn bestaan oprecht vergeten maar mijn jarenlange afschuw is in 1 klap weer terug
Ik kijk zelf ook helaas. Kleine vergissing gemaakt waardoor ik nu te vroeg bij mijn ouders voetbal kijk.quote:Op zondag 23 april 2017 12:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat was ook weer niet de bedoeling LR
Met mute kijken bevalt mij uitstekend moet ik zeggen
Een extra potje voetbal kan nooit kwaad. Eventueel kun je over tien minuutjes schakelen naar Celtic-Rangersquote:Op zondag 23 april 2017 12:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kijk zelf ook helaas. Kleine vergissing gemaakt waardoor ik nu te vroeg bij mijn ouders voetbal kijk.
Nahquote:Op zondag 23 april 2017 12:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Een extra potje voetbal kan nooit kwaad. Eventueel kun je over tien minuutjes schakelen naar Celtic-Rangers
Grifte welquote:Op zondag 23 april 2017 12:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Je gaat toch niet voor je plezier naar Schots voetbal kijken.
Gister in de uni-bibliotheek laatste kwartiertje van de eerste halve finale Hibs - Aberdeen opgezet, was genieten. Alle ballen naar voren 'hoofen', lekker zingen over sheepshaggers uit het noordoosten en dan een lucky winnend kooltje.quote:Op zondag 23 april 2017 12:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Je gaat toch niet voor je plezier naar Schots voetbal kijken.
Oquote:Op zondag 23 april 2017 12:52 schreef Tagliano het volgende:
Ik ben wel eens boos geweest, maar nog nooit zo boos dat ik ervan moest plassen. Valt wel mee dus
quote:Op zondag 23 april 2017 12:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Geen dank voor dit stukje duiding Smoof
quote:Op zondag 23 april 2017 12:16 schreef fiktorvischer het volgende:
Gewoon hopen dat de KNVB inderdaad de Europese ploegen gaat ontlasten door op maandag te spelen. Dat er dan in een spookstadion gespeeld wordt moet je maar op de koop toenemen
quote:Op zondag 23 april 2017 12:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg onderzoeken die aantonen dat dat gewoon het beste is voor de sporters zelf. Ik zou het geen verkeerde stap vinden, maar dan heb je weer stampvoetende columnisten omdat er niet aan de cult en wat dan ook wordt gedacht.
Drie hele dagen rust tussen zulke wedstrijden is juist goed genoeg om goed uitgerust te zijn. Dat is het hele punt. Zeker in Italië en Frankrijk worden vooraf en achteraf daarin goed meegedacht. Olympique Lyon speelt bijvoorbeeld alweer vrijdag tegen Angers voordat ze volgende week tegen Ajax moeten. In Italië krijgen ploegen als Juventus en Napels vaak genoeg een wedstrijd ruim van tevoren, dus niet op een zondag voor de CL of EL-wedstrijd zodat ze voldoende voorbereidingstijd hebben.quote:Op zondag 23 april 2017 12:56 schreef Grifte het volgende:
Zal allemaal best, maar het tijdstip waarop die berichten naar buiten komen is op zijn zachts gezegd vreemd. Bij de play-offs zit er steeds maar een week tussen, verschuif je een competitiewedstrijd naar maandag zit je alsnog met twee dagen tussen een duel (donderdag weer), dus waar ligt dan je winst? Voor de groepsfase geldt dat uiteraard niet.
Je kunt iig na de return op maandag spelen.quote:Op zondag 23 april 2017 12:56 schreef Grifte het volgende:
Zal allemaal best, maar het tijdstip waarop die berichten naar buiten komen is op zijn zachts gezegd vreemd. Bij de play-offs zit er steeds maar een week tussen, verschuif je een competitiewedstrijd naar maandag zit je alsnog met twee dagen tussen een duel (donderdag weer), dus waar ligt dan je winst? Voor de groepsfase geldt dat uiteraard niet.
quote:Extra lading
Bij een zege zou PSV ook Feyenoord helpen. De uittredende kampioen kan dit weekend de Rotterdammers op de troon helpen door Ajax zo goed als uit de titelrace te kegelen. Ook dat geeft extra lading aan het duel. Als ze écht moeten kiezen in Eindhoven, zien ze de schaal ook liever naar Rotterdam gaan dan naar Amsterdam. Assistent-trainer Ruud Brood is een ex-Feyenoorder bijvoorbeeld. Hij zei laatst al tussen neus en lippen door: Ajax gaat hier eind april zeker niet winnen, al moet ik er bij wijze van spreken zelf het veld weer voor op.
Siem de Jong, die juist een verleden bij Ajax heeft, zegt het zo: ,,Ajax maakt een goede en frisse indruk. En ik koester nog steeds de mooie jaren die ik er had. Maar nu telt alleen dat ik van Ajax win met PSV. Wij moeten gewoon niet blijven hangen in ons eigen klotegevoel. Ook naar ons publiek toe kunnen we dat niet maken.''
Lijkt me best prima om op maandag met alle normale mensen in het stadion te zitten. In het weekend mogen de tokkies het dan weer overnemen.quote:Op zondag 23 april 2017 12:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg onderzoeken die aantonen dat dat gewoon het beste is voor de sporters zelf. Ik zou het geen verkeerde stap vinden, maar dan heb je weer stampvoetende columnisten omdat er niet aan de cult en wat dan ook wordt gedacht.
Vrijdag is al een speeldag hier. Daar heb ik een stuk minder moeite mee.quote:Op zondag 23 april 2017 12:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Drie hele dagen rust tussen zulke wedstrijden is juist goed genoeg om goed uitgerust te zijn. Dat is het hele punt. Zeker in Italië en Frankrijk worden vooraf en achteraf daarin goed meegedacht. Olympique Lyon speelt bijvoorbeeld alweer vrijdag tegen Angers voordat ze volgende week tegen Ajax moeten. In Italië krijgen ploegen als Juventus en Napels vaak genoeg een wedstrijd ruim van tevoren, dus niet op een zondag voor de CL of EL-wedstrijd zodat ze voldoende voorbereidingstijd hebben.
Dit boeit echt niemandquote:Op zondag 23 april 2017 13:07 schreef Grifte het volgende:
Na twee minuten ontsnapt er al iemand aan een rode kaart, Old Firm genot
alleen vanavond el clasico boeit, maar dan heb ik een levenquote:
Die wedstrijd boeit helemaal niet.quote:Op zondag 23 april 2017 13:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
alleen vanavond el clasico boeit, maar dan heb ik een leven
Wow. Welke competities volg jij tegenwoordig wel dan?quote:Op zondag 23 april 2017 13:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die wedstrijd boeit helemaal niet.
Dat staat er niet.quote:Op zondag 23 april 2017 13:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow. Welke competities volg jij tegenwoordig wel dan?
Houd je mond. Ik kijk een keer een nietszeggend wedstrijdje uit de eredivisie en ik wil inmiddels hard aan de alcohol.quote:Op zondag 23 april 2017 13:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
Mensen die over buitenlands voetbal praten alsof het de heilige graal isNiks mis met de Eredivisie als het gaat om vermaak.
In zijn algemeen wel eens, al vind ik dit seizoen niet bijzonder vermakelijkquote:Op zondag 23 april 2017 13:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
Mensen die over buitenlands voetbal praten alsof het de heilige graal isNiks mis met de Eredivisie als het gaat om vermaak.
'Pep Guardiola is in staat om me te helpen omdat hij weet hoe Lionel Messi speelt. Logisch, want hij heeft elke dag met hem getraind. Hij zegt vaak: "Probeer het eens zo te doen als Messi of Neymar."'quote:Op zondag 23 april 2017 13:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
De 22 namen voor de wedstrijd die er toe doet.
Volgend jaar KPN-genotquote:Op zondag 23 april 2017 13:27 schreef Tagliano het volgende:
Ik word een beetje moe van de Vriendenloterij
Opa Henkquote:Op zondag 23 april 2017 13:29 schreef fiktorvischer het volgende:
[..]
Volgend jaar KPN-genot
De wielen van de bus...
quote:Op zondag 23 april 2017 13:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
'Pep Guardiola is in staat om me te helpen omdat hij weet hoe Lionel Messi speelt. Logisch, want hij heeft elke dag met hem getraind. Hij zegt vaak: "Probeer het eens zo te doen als Messi of Neymar."'
Ik neem mijn woorden terug. Guardiola is bij nader inzien toch een geweldenaar.
Houd je het boek vast met je tenen?quote:Op zondag 23 april 2017 13:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik lees dit boekje momenteel. Stukken interessanter dan ''hoi kusjekroel jantje zei dit over klaas'' media die je met een kutclickbaitkop proberen te trekken.
Nu ga ik lunch maken.
quote:Op zondag 23 april 2017 13:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Houd je het boek vast met je tenen?
Met mijn ziel.quote:Op zondag 23 april 2017 13:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Houd je het boek vast met je tenen?
Nog 53 minuten tot we kunnen genieten van die dekselse Edouard Duplan.quote:Op zondag 23 april 2017 13:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onder je armen dus?
Nog 45 lange minuten. Ik had mijn laptop moeten meenemen.
http://www.voetbalinside.(...)uten_schalke_04_ajaxquote:Op zondag 23 april 2017 13:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog 53 minuten tot we kunnen genieten van die dekselse Edouard Duplan.
Ik eet een broodje en blijf rustig wachten tot iemand het aandurft om de bal tussen de palen te schieten.quote:Op zondag 23 april 2017 13:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.voetbalinside.(...)uten_schalke_04_ajax
Ik ga dit maar terugkijken. De doelpunten nog niet gezien.
picsquote:Op zondag 23 april 2017 13:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Tetten op de voorpagina bij de Telegraaf.
Daarom vertel ik utquote:Op zondag 23 april 2017 13:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bedankt Paul, hier waren we nog niet achtergekomen.
Telegraaf.nlquote:Op zondag 23 april 2017 13:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waar? Ik ben geen enorme tokkie met een telegraaf abonnement.
RECTIFICATIE RACHELquote:
Evert Santegoeds is een walgelijk mens.quote:Op zondag 23 april 2017 13:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
RECTIFICATIE RACHEL
EN ROXEANNE HAZES
In De Telegraaf van 12 en 15 april 2017 hebben wij artikelen gepubliceerd, waarin wij onder andere hebben gemeld dat Rachel Hazes op 7 april 2017 een zelfmoordpoging had gedaan door het slikken van een overdosis medicijnen. Verder hebben wij gemeld dat zij gelukkig op tijd werd gevonden door dochter Roxeanne en overgebracht is naar een ziekenhuis. Ook zou Rachel Hazes tot deze wanhoopsdaad gekomen zijn om daardoor weer contact te krijgen met haar zoon. Wij zijn door de advocaat van Roxeanne en Rachel Hazes gesommeerd tot rectificatie. De mededeling dat Rachel Hazes een zelfmoordpoging gedaan zou hebben en de hiervoor genoemde omstandigheden zijn onjuist. Ten onrechte hebben wij verder de suggestie gewekt dat Rachel Hazes op deze wijze contact zocht met haar zoon.
De Hoofdredactie
Rachel Hazes ook.quote:Op zondag 23 april 2017 13:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Evert Santegoeds is een walgelijk mens.
Ik krijg nog liever aids dan dat ik daar naar kijkquote:Op zondag 23 april 2017 13:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
alleen vanavond el clasico boeit, maar dan heb ik een leven
Dit is de servicebalie voor mensen met een handicap.quote:Op zondag 23 april 2017 13:48 schreef GGMM het volgende:
Is dit het live-topic voor Eredivisiewedstrijden?
waarom?quote:Op zondag 23 april 2017 13:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik krijg nog liever aids dan dat ik daar naar kijk
Oke wigger renequote:Op zondag 23 april 2017 13:48 schreef GGMM het volgende:
Is dit het live-topic voor Eredivisiewedstrijden?
Ja, bedoel je dus?quote:Op zondag 23 april 2017 13:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is de servicebalie voor mensen met een handicap.
Die wedstrijd wordt jaar na jaar saaier. Niet dat ik niet ga kijken, maar die hele hype eromheen is zo schijtvervelend.quote:Op zondag 23 april 2017 13:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Kijk eens welke clubs en spelers er mee doen.
Ik kijk al tijden niet meer. Niet het idee dat ik iets mis.quote:Op zondag 23 april 2017 13:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die wedstrijd wordt jaar na jaar saaier. Niet dat ik niet ga kijken, maar die hele hype eromheen is zo schijtvervelend.
Ik kijk puur omdat dit de beslissing in de titelstrijd kan zijn.quote:Op zondag 23 april 2017 13:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik kijk al tijden niet meer. Niet het idee dat ik iets mis.
http://www.ad.nl/binnenla(...)-vette-bek~a7f729c1/quote:
Linda de Mol weigert op de weegschaal te staan omdat ze zich schaamt over haar papzaklichaam.quote:Op zondag 23 april 2017 13:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/binnenla(...)-vette-bek~a7f729c1/
Je kunt zo nog dit intrigerende artikel meepikken.
Zo kun je dit ook noemen ja. Dit valt geeneens onder sterk verdedigen.quote:Op zondag 23 april 2017 13:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vind ze wel genotGewoon lekker je eigen spel spelen
Zondagavond in een warm madrid. Lekker matten met el sierd.quote:Op zondag 23 april 2017 13:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die wedstrijd wordt jaar na jaar saaier. Niet dat ik niet ga kijken, maar die hele hype eromheen is zo schijtvervelend.
Mooi, weer een mocro minder!quote:Op zondag 23 april 2017 13:58 schreef Paul het volgende:
Klas net dat Amrabattie waarschijnlijk na dit seizoen naar het buitenland gaat #huilen
Praat eens normaal.quote:Op zondag 23 april 2017 13:58 schreef Paul het volgende:
Klas net dat Amrabattie waarschijnlijk na dit seizoen naar het buitenland gaat #huilen
De laatste keer dat het leuk was, was toen het 3-4 werd. Dat had echt alles in zich.quote:Op zondag 23 april 2017 13:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zondagavond in een warm madrid. Lekker matten met el sierd.
Amrabat, Ruiter tekenen niet bij. Dat is allang bekend, Paul. Volg jij je eigen club wel?quote:Op zondag 23 april 2017 13:58 schreef Paul het volgende:
Watford schijnt geïnteresseerd te zijn.quote:Op zondag 23 april 2017 13:58 schreef Paul het volgende:
Paul zag hem liever eerst een tussenstap maken bij Ajax, zijn grote tweede liefde.quote:Op zondag 23 april 2017 13:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Amrabat, Ruiter tekenen niet bij. Dat is allang bekend, Paul. Volg jij je eigen club wel?
Wat moet Watford in godsnaam met zo'n type speler.quote:Op zondag 23 april 2017 13:59 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Watford schijnt geïnteresseerd te zijn.
Vanav kan het weer matten worden ik voel het gewoon.quote:Op zondag 23 april 2017 13:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De laatste keer dat het leuk was, was toen het 3-4 werd. Dat had echt alles in zich.
Waarom tyfen ze patat niet gewoon in de frituur en doen ze er daarna gewoon een dikke klodder mayo bij, eventueel nog met wat andere saus of uitjes.quote:Op zondag 23 april 2017 13:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/binnenla(...)-vette-bek~a7f729c1/
Je kunt zo nog dit intrigerende artikel meepikken.
Je bent in de war met BaraziteGodquote:Op zondag 23 april 2017 13:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Amrabat, Ruiter tekenen niet bij. Dat is allang bekend, Paul. Volg jij je eigen club wel?
dat was wel een mooie pot ja. wel een kutuitslagquote:Op zondag 23 april 2017 13:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De laatste keer dat het leuk was, was toen het 3-4 werd. Dat had echt alles in zich.
Ik hoop dat Real Madrid gewoon wint.quote:Op zondag 23 april 2017 14:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vanav kan het weer matten worden ik voel het gewoon.
Wow.quote:Op zondag 23 april 2017 14:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Real Madrid gewoon wint.
Ja!quote:Op zondag 23 april 2017 14:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zit je ook klaar voor de wedstrijd der wedstrijden op Spangen?
Dit Barcelona mag geen prijzen pakken (lees: deze technische staf en het bestuur verdienen het niet).quote:
Dit vragen bij een pl clubquote:Op zondag 23 april 2017 14:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat moet Watford in godsnaam met zo'n type speler.
Hopelijk komt Valverde en neemt hij zijn eigen assistenten mee zodat Unzue weggejaagd wordt. Dan hebben we helaas Fernandez nog in het bestuurquote:Op zondag 23 april 2017 14:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit Barcelona mag geen prijzen pakken (lees: deze technische staf en het bestuur verdienen het niet).
Over Valverde gesproken, denk je dat ie vandaag weer gaat schroeien?quote:Op zondag 23 april 2017 14:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hopelijk komt Valverde en neemt hij zijn eigen assistenten mee zodat Unzue weggejaagd wordt. Dan hebben we helaas Fernandez nog in het bestuur
En Bartomeu als voorzitter.quote:Op zondag 23 april 2017 14:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hopelijk komt Valverde en neemt hij zijn eigen assistenten mee zodat Unzue weggejaagd wordt. Dan hebben we helaas Fernandez nog in het bestuur
Ajagun met het hoofdquote:Op zondag 23 april 2017 14:06 schreef fiktorvischer het volgende:
Je voelt aan alles dat Roda hier ook nog gaat winnen
God ja dat hebben we ook nogquote:Op zondag 23 april 2017 14:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Over Valverde gesproken, denk je dat ie vandaag weer gaat schroeien?
Ja sowieso. Ik vind het nog steeds zwaar kut van Scarponi. Ik mis hemquote:Op zondag 23 april 2017 14:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vrees van wel. Daniel Martin zal hem op laatste steile gedeelte eraf moeten rijden... Dan hebben we d'n Loller nogquote:Op zondag 23 april 2017 14:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hier nog 1quote:Op zondag 23 april 2017 14:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb er goed aan gedaan door een groot deel van deze wedstrijd te missen zie ik.
Elke minuut die je meepakt zul je berouwenquote:Op zondag 23 april 2017 14:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb er goed aan gedaan door een groot deel van deze wedstrijd te missen zie ik.
Ik kan die foto met z'n kinderen van vrijdagavond echt niet zienquote:Op zondag 23 april 2017 14:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ja sowieso. Ik vind het nog steeds zwaar kut van Scarponi. Ik mis hem
Ik had Sergio Luis sterker verwacht woensdag.quote:Op zondag 23 april 2017 14:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vrees van wel. Daniel Martin zal hem op laatste steile gedeelte eraf moeten rijden... Dan hebben we d'n Loller nog
Ik kan nog om 17:00 zondigen in de kerk.quote:Op zondag 23 april 2017 14:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet alleen een fout. Je probeerde ook Paul voor lul te zetten met je eigen domheid
Ik ook. Nou ja, niet sterker dan Valverde maar wel op 2e plek. Daniel Martin schroeide daar wel op eind, wel slecht gepositioneerd aan begin. Beetje het probleem bij QSquote:Op zondag 23 april 2017 14:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had Sergio Luis sterker verwacht woensdag.
Daarom ga ik nu maar even wat eten pakken.quote:Op zondag 23 april 2017 14:08 schreef fiktorvischer het volgende:
[..]
Elke minuut die je meepakt zul je berouwen
Ja precies. Zag je gewoon niet aankomen. Net als met Wouter Weylandt en daarvoor nog met Kivilevquote:Op zondag 23 april 2017 14:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan die foto met z'n kinderen van vrijdagavond echt niet zien![]()
dat voelt gewoon heel naar
Bedankt Hans, dat wist ik nog niet.quote:Op zondag 23 april 2017 14:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jullie kunnen ons niet meer inhalen als je niet wint
Napoli vergooit alweer haar kansen op plek 2quote:Op zondag 23 april 2017 14:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jullie kunnen ons niet meer inhalen als je niet wint
Oh. Dan trek mijn jurk weer uit.quote:Op zondag 23 april 2017 14:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, dit is het topic voor transgenders die nog in de kast zitten. Hoezo?
Luuk de Jong speelt dus Ajax staat met 1-0 voor.quote:
Ja maar gewoon het hele ideequote:Op zondag 23 april 2017 14:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ja precies. Zag je gewoon niet aankomen. Net als met Wouter Weylandt en daarvoor nog met Kivilev
Willem II (t)quote:Op zondag 23 april 2017 14:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat is het resterende programma van Roda?
Ze spelen nog een thuis- en een uitwedstrijdquote:Op zondag 23 april 2017 14:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat is het resterende programma van Roda?
quote:
Oppergodquote:Op zondag 23 april 2017 14:16 schreef opperkleurder het volgende:
Lekker goaltje hoor, ik kijk nu ook.
Maar hopen dat die een topdag hebben.quote:
Klopt. Zo even snel koffie zetten.quote:Op zondag 23 april 2017 14:17 schreef opperkleurder het volgende:
Echte liefhebbers kijken straks FS3.
Nee, daar hoop ik niet opquote:Op zondag 23 april 2017 14:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Maar hopen dat die een topdag hebben.
Zag ik idd. Faal clubs buiten Juvequote:Op zondag 23 april 2017 14:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Napoli vergooit alweer haar kansen op plek 2. Met 2-1 de hordt op bij Sassuolo atm.
Ado blijft er wel in lijkt me.quote:
quote:Op zondag 23 april 2017 14:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ten Hag kan dus bondscoach worden.
Gezien de "kwaliteit" van de laatste paar bondscoaches, kan menig poster hier dat baantje ook wel doen. Zo niet beterquote:Op zondag 23 april 2017 14:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ten Hag kan dus bondscoach worden.
Sowieso moeten Sparta en NEC blijven.quote:Op zondag 23 april 2017 14:20 schreef hafcfan het volgende:
Sparta moet ff winnen voor de spanning, maar gaat niet gebeuren
QFTquote:Op zondag 23 april 2017 14:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Voor de rest van de dag: hup Feyenoord, hup Sparta, hup PSV.
Dit boeit niemandquote:Op zondag 23 april 2017 14:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Voor de rest van de dag: hup Feyenoord, hup Sparta, hup PSV.
Nee dat ben je niet.quote:
NEC voegt al jaren niets toe. En kut publiek.quote:Op zondag 23 april 2017 14:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sowieso moeten Sparta en NEC blijven.
Moet je niet zoveel zuipenquote:Op zondag 23 april 2017 14:22 schreef Brammess het volgende:
Ik ben vannacht mijn pinpas kwijtgeraakt.
Dit is dom zeg.quote:Op zondag 23 april 2017 14:22 schreef Brammess het volgende:
Ja Mendes en Dijkstra op een middenveld, dat is echt genieten...quote:Op zondag 23 april 2017 14:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Klopt. Zo even snel koffie zetten.
Ag die 25 euro die ze je afnemenquote:Op zondag 23 april 2017 14:22 schreef Brammess het volgende:
Alles, ADO vind ik wel leuk clubje, fanantieke supporters. Vooral vroeger etc. En sparta zijn de joden van Rotterdam.quote:
Verstandige teksten.quote:
SpartaGodquote:Op zondag 23 april 2017 14:24 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Alles, ADO vind ik wel leuk clubje, fanantieke supporters. Vooral vroeger etc. En sparta zijn de joden van Rotterdam.
We kijken voor ADO.quote:Op zondag 23 april 2017 14:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja Mendes en Dijkstra op een middenveld, dat is echt genieten...
Nou vastquote:Op zondag 23 april 2017 14:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Sparta - ADO wordt een veel leukere wedstrijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |