Hahaha, dit dus. Wat een flauwekul komt hier toch voorbijquote:Op dinsdag 25 april 2017 06:49 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
De beetje zelfrespecterende man zou zich niet zo druk maken wat vrouwen of de maatschappij wel of niet van hem en zijn leven vinden of respecteren.
Zijn altijd nog genoeg vrouwen zonder kinderen waar je ook voor kunt gaan, desnoods ga je voor jonger.quote:Op dinsdag 25 april 2017 08:28 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wat is dit nu voor onzin. Als je op een bepaalde leeftijd vrijgezel bent is de kans er nu eenmaal dat vrouwen al een kind kunnen hebben. Als het verder gewoon een leuke vrouw is en het kind goed opgevoed is, zie ik er geen punt in. De mogelijke dealbreaker die er is dat is het feit dat ik zelf ook nog wel nageslacht wil produceren en als ze dat niet meer wil dan is het geen match.
Maar als je wellicht op Destiny's en Priscilla's valt dan is het misschien een issue
Haha Ouder1 heeft een bodybuilder gebatstquote:
Dat is geen bewijs voor waar het over ging.quote:Op dinsdag 25 april 2017 09:02 schreef Godshand het volgende:
[..]
Haha Ouder1 heeft een bodybuilder gebatst
Tsja, in tokkiekringen is dit best wel gebruikelijk ja.
Als je op Tinder een kassiere of kapster van 29 zag langs komen hadden ze 4 van de 5 keer al minstens een kind van ca 10 jaar oud
Een pre is het niet. Maar grote woorden als dat je "geen zelfrespect zou hebben" als je er geen afknapper van maakt zijn ook gewoon bullshit.quote:Op dinsdag 25 april 2017 08:58 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Zijn altijd nog genoeg vrouwen zonder kinderen waar je ook voor kunt gaan, desnoods ga je voor jonger.
Jij zit te wachten op mogelijk gezeik met de echte vader en zijn familie, met het kind zelf (je bent mijn echte vader niet!!!) en een vrouw met veeeeel minder vrije tijd en mogelijkheden om spontane dingen te doen? Ik absoluut niet.
Het hoeft uiteraard niet altijd bewust te gebeuren. Is gewoon natuur, ze raakt zwanger van een man waar ze geil van wordt, die gaat ervandoor/blijkt toch niet zo'n toffe gozer te zijn en nu is ze alleenstaande moeder.quote:Op dinsdag 25 april 2017 09:11 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Dat is geen bewijs voor waar het over ging.
Minder goed omgaan met anticonceptie is ook een reden waarom bepaalde groepen vaker kinderen hebben, of een meer kritische houding jegens abortus. Beide zaken die je ziet onder lageropgeleide groepen.
Natuurlijk kan de behoefte om kinderen te krijgen van een stoere man ook een reden zijn (er is zelfs een theorie voor, de sexy son theory). Ik neig echter meer naar ouder1 haar bewering dan die van keep_walking. Dat is in mijn optiek iets dat vrijwel niet bewust gebeurt.
Dat niemand het bewust zou plannen gaat mij weer te ver. Daar is het leven te genuanceerd voor.
Ik kan me niet voorstellen dat daar ook maar een vrouw positief op reageert. Je gaat toch niet vrijwillig met een overduidelijke creep afspreken?quote:Op zaterdag 22 april 2017 22:08 schreef jodelahity het volgende:
Als het nooit zou werken zouden ze het uiteindelijk niet meer doen. Dus sommige meiden happen soms erop. Anderen starten een topic erover op een forum. Zoveel mensen zoveel wensen
Genoeg creeps die een relatie hebben toch? Dat begint ook ergens meequote:Op dinsdag 25 april 2017 16:01 schreef Velda het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat daar ook maar een vrouw positief op reageert. Je gaat toch niet vrijwillig met een overduidelijke creep afspreken?
Ik kan uit mijn omgeving zo 3 vrouwen aanwijzen die daar wel op in zpuden gaanquote:Op dinsdag 25 april 2017 16:01 schreef Velda het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat daar ook maar een vrouw positief op reageert. Je gaat toch niet vrijwillig met een overduidelijke creep afspreken?
Geef mij hun nummersquote:Op dinsdag 25 april 2017 18:53 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik kan uit mijn omgeving zo 3 vrouwen aanwijzen die daar wel op in zpuden gaan
Owja shitquote:Op dinsdag 25 april 2017 19:09 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Mijn omgeving.. Was jou toch te ver reizen?
De mensheid zo schromelijk overschattenquote:Op dinsdag 25 april 2017 16:01 schreef Velda het volgende:
[..]
Eisen bijstellen, Fax...quote:
Zo lang je maar aan de twee kardinale regels voldoet:quote:Op dinsdag 25 april 2017 18:53 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik kan uit mijn omgeving zo 3 vrouwen aanwijzen die daar wel op in zpuden gaan
Mannen die aantrekkelijk zijn hoeven niet te sleepnetten.quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:11 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Zo lang je maar aan de twee kardinale regels voldoet:
1. Wees aantrekkelijk;
2. Wees niet onaantrekkelijk.
Mannen zijn over het algemeen gesproken ook gewoon geile randdebielen. Ze denken alleen maar met/aan hun lul en zien vrouwen als wandelende kutten waar toevallig ook nog een lichaam/brein aan zit (en uiteraard hoor je ze ook geregeld zeggen "maar ik ben anders!"...jaja..). Ik snap serieus niet waarom ik er zelf 1 ben...ik herken me niet echt in ze en ik erger me vaker ook gewoon kapot aan ze.quote:Op zaterdag 22 april 2017 12:01 schreef Velda het volgende:
Hoe komt het dat die mannen echt niet begrijpen dat vrouwen daar alleen maar heel hard van wegrennen? Is er iets mis gegaan met hun opvoeding?
Spreek gewoon voor jezelf joh mafkees.quote:Op woensdag 26 april 2017 14:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mannen zijn over het algemeen gesproken ook gewoon geile randdebielen. Ze denken alleen maar met/aan hun lul en zien vrouwen als wandelende kutten waar toevallig ook nog een lichaam/brein aan zit (en uiteraard hoor je ze ook geregeld zeggen "maar ik ben anders!"...jaja..). Ik snap serieus niet waarom ik er zelf 1 ben...ik herken me niet echt in ze en ik erger me vaker ook gewoon kapot aan ze.
Succes TS
En, heeft ze je al een DM gestuurd?quote:Op woensdag 26 april 2017 14:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mannen zijn over het algemeen gesproken ook gewoon geile randdebielen. Ze denken alleen maar met/aan hun lul en zien vrouwen als wandelende kutten waar toevallig ook nog een lichaam/brein aan zit (en uiteraard hoor je ze ook geregeld zeggen "maar ik ben anders!"...jaja..). Ik snap serieus niet waarom ik er zelf 1 ben...ik herken me niet echt in ze en ik erger me vaker ook gewoon kapot aan ze.
Succes TS
Het gaat niet om mij dus ik hoef daar ook niet aan te voldoenquote:Op dinsdag 25 april 2017 21:11 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Zo lang je maar aan de twee kardinale regels voldoet:
1. Wees aantrekkelijk;
2. Wees niet onaantrekkelijk.
Punt 1 of punt 2?quote:Op woensdag 26 april 2017 22:15 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Het gaat niet om mij dus ik hoef daar ook niet aan te voldoen
Beide niet, je kunt trouwens sowieso niet voor iedereen aantrekkelijk zijn. Ik ben wie ik ben en sommigen kunnen dat aantrekkelijk vinden, anderen niet. Vind ik prima ik vind ook niet iedereen aantrekkelijk.quote:
Ooit een vrouw zien reageren op een echt aantrekkelijke man? Komt geen hersencel aan te pas.quote:Op woensdag 26 april 2017 14:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Succes TS
Uiteraard komen er wel hersencellen aan te pas.quote:Op donderdag 27 april 2017 11:54 schreef Grems het volgende:
[..]
Ooit een vrouw zien reageren op een echt aantrekkelijke man? Komt geen hersencel aan te pas.
Ja, in aantal zijn er inderdaad genoeg vrouwen die geen kinderen hoeven. Echter nog steeds wil 90% van de vrouwen een kind. Dus zo raar is het niet wat Grems zegt.quote:Op zondag 23 april 2017 18:18 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
[..]
Als dat namelijk zo was dan had ik in mijn vriendengroep wel wat meer vrouwen gehad die spontaan zwanger willen worden. Er zijn tegenwoordig genoeg vrouwen die geen zin hebben om zich voort te planten, in tegenstelling tot wat er in de Viva staat.
Maar goed, je zegt zelf al:
[..]
Dus hoe jij dan aan de wijsheid komt over hoe mannen zich op datingsites gedragen, of hoe vrouwen daarop reageren, ben ik even benieuwd naar. Beste stuurlui, of wil je gewoon even graag op je borstkas bonzen en laten weten dat je die 'droefenis' niet nodig hebt?
quote:Op zondag 23 april 2017 18:22 schreef Faxie het volgende:
Mwa veel 30+ vrouwen op datingsites ed hebben die zaaddonor allang gehad
Weinig vrouwen die dit beseffen. Gek genoeg willen vrouwen van de categorie waar TS in valt, juist dat er géén seksuele ondertoon zit in de manier waarop ze benaderd worden door mannen. Met het dikgedrukte in de quote hierboven als resultaat...quote:Op zondag 23 april 2017 09:32 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
<knip>
Toch ben ik er zelf ook meer van onder de indruk als een man persoonlijke reacties geeft en interesse toont. Het probleem is dan echter dat het altijd een risico is. Ik zelf weet niet van tevoren of ik verliefd zal worden of niet. Maar nu besef ik: dat is een smoesje. Als je vriendschappelijk contact aangaT met mannen ipv seks contact in de hoop er een diepergaande relatie aan over te houden, zal je nooit echt verliefd worden. Maar als je aantrekkingskracht wil voelen, moet je accepteren dat het oppervlakkig is en die mannen bot en lomp zijn en over het algemeen waardeloze figuren waar geen relatie mee mogelijk is. Dat is mijn ervaring die het cliché bevestigd. Ik ben wr nu dus eindelijk heel laat achter (na helaas mislukte relaties) als je die keuze hebt gemaakt moet je ook 100% voor het 1 of het ander gaan. Ik denk dat veel contact op datjngsites ook stukloopt omdat mensen zelf niet duidelijk weten wat ze willen, ze willen alles maar dat is eigenlijk niet verenigbaar of te zeldzaam om te verwachten dat je het vindt.
Dit is dus wat er bedoeld wordt met 'vrouwen vallen op klootzakken'. Maar nee, volgens de beterwetende whiteknightkneuzenbrigade hier in R&P worden vrouwen juist helemaal niet geil van 'klootzakken' en is het slechts cognitieve dissonantie van lelijke nerdsquote:Maar als je aantrekkingskracht wil voelen, moet je accepteren dat het oppervlakkig is en die mannen bot en lomp zijn en over het algemeen waardeloze figuren waar geen relatie mee mogelijk is.
Ik kan rustig zeggen dat ik inderdaad op ''klootzakken'' val. Ik hou van mannen die duidelijk aangeven dat ze je niet als bff willenquote:Op zaterdag 29 april 2017 23:36 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Weinig vrouwen die dit beseffen. Gek genoeg willen vrouwen van de categorie waar TS in valt, juist dat er géén seksuele ondertoon zit in de manier waarop ze benaderd worden door mannen. Met het dikgedrukte in de quote hierboven als resultaat...
De realiteit is echter dat de woest-aantrekkelijke mannen vrijwel altijd hun seksuele intenties laten doorschemeren en minder-aantrekkelijke mannen er vaak voor kiezen om vooral niet opdringerig te zijn en een emotionele tampon geduldige en begripvolle gesprekspartner te zijn voor de vrouw.
Rara welk type man scoort als een malle en welke type vrijwel permanent in de friendzone zit bij vrouwen.
[..]
Dit is dus wat er bedoeld wordt met 'vrouwen vallen op klootzakken'. Maar nee, volgens de beterwetende whiteknightkneuzenbrigade hier in R&P worden vrouwen juist helemaal niet geil van klootzakken en is het slechts cognitieve dissonantie van lelijke nerds![]()
Spijker op de kopquote:Op zaterdag 29 april 2017 23:36 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Weinig vrouwen die dit beseffen. Gek genoeg willen vrouwen van de categorie waar TS in valt, juist dat er géén seksuele ondertoon zit in de manier waarop ze benaderd worden door mannen. Met het dikgedrukte in de quote hierboven als resultaat...
De realiteit is echter dat de woest-aantrekkelijke mannen vrijwel altijd hun seksuele intenties laten doorschemeren en minder-aantrekkelijke mannen er vaak voor kiezen om vooral niet opdringerig te zijn en een emotionele tampon geduldige en begripvolle gesprekspartner te zijn voor de vrouw.
Rara welk type man scoort als een malle en welke type vrijwel permanent in de friendzone zit bij vrouwen.
[..]
Dit is dus wat er bedoeld wordt met 'vrouwen vallen op klootzakken'. Maar nee, volgens de beterwetende whiteknightkneuzenbrigade hier in R&P worden vrouwen juist helemaal niet geil van 'klootzakken' en is het slechts cognitieve dissonantie van lelijke nerds![]()
quote:Op dinsdag 25 april 2017 02:23 schreef Grems het volgende:
[..]
Natuurlijk wel.
Gepland of niet, geen enkele zelfrespecterende man zou voor andermans kinderen moeten willen zorgen.
Een cuck krijgt, terecht, 0.0 respect van de vrouw, de kinderen en de maatschappij.
Natuurlijk schat, zelfverzekerde, volwassen mannen staan te springen om voor andermans kinderen te zorgenquote:Op zondag 30 april 2017 00:44 schreef madam-april het volgende:
[..]enkel hele onvolwassen en onzekere mannen geloven in die onzin van jou..
Natuurlijk niet. En in de eerste plaats zorg je als moeder zelf voor je kinderen.quote:Op zondag 30 april 2017 01:18 schreef Grems het volgende:
[..]
Natuurlijk schat, zelfverzekerde, volwassen mannen staan te springen om voor andermans kinderen te zorgen
Wat is dan precies het probleem?
Het een sluit het ander niet uit inderdaad, al is het voor mij vooraf al een selectiecriterium waar ik naar kijk voordat ik met iemand ga daten. Ik heb de behoefte aan kinderen niet, niet als ze van mezelf zijn en zeker niet als ze van een ander zijn. Ik heb helaas bij anderen te vaak gezien dat dan bijvoorbeeld de vader op de achtergrond nog veel invloed heeft of dingen wil bepalen, en dat wil ik niet. Geef mij maar gewoon de vrijheid om puur met zijn tweeën te bepalen wat we wel en niet doen.quote:Op zondag 30 april 2017 07:42 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. En in de eerste plaats zorg je als moeder zelf voor je kinderen.
Maar dat betekent niet dat geen enkele man geen relatie wil met een vrouw met kinderen.
Als de vrouw echt leuk is maakt het niet uit dat ze ook kinderen heeft. Zo ervaar ik het regelmatig in ieder geval.
Nou ja, of die seksbeluste geilerds echt klootzakken zijn of slechts een pose aannemen... Dat verschilt, vrouwen willen natuurlijk die slechts een act opvoeren, niet de echte klootzakken/criminelen (enkele uitzonderingen daargelaten). Daarmee bedoel ik niet de act dat ze een vrouw leuk vinden (dat moet juist nooit een act zijn maar daar gaan mannen echt de mist mee in, dan richten ze zich dus tot 1000 vrouwen met die copy paste regel in de hoop dat er 1 reageert, reageren jullie ook zo op vacatures? Hierop reageren alleen vrouwen die zelf ook een neiging hebben tot vreemdgaan denk ik, alleen als ik totaal niet serieus ben ga ik zelf op zoiets in) maar de act dat ze zelfverzekerd zijn. Als vrouwen op zoek zijn naar een seksdate, willen ze waarschijnlijk een man die ook duidelijk laat merken op die manier interesse te hebben. Zijn ze echter op zoek naar een relatie, dan willen ze het bovenstaande juist niet want dan wordt er geselecteerd op: kan ik er bij mn ouders en vrienden mee aankomen, heeft of wil hij kinderen, enz. Dus het is meer een kunst van je juiste vrouwen treffen voor het juiste doel, dan het verschil tussen woest aantrekkelijke mannen en nerds , denk ik...quote:Op zaterdag 29 april 2017 23:36 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
[..]
Dit is dus wat er bedoeld wordt met 'vrouwen vallen op klootzakken'. Maar nee, volgens de beterwetende whiteknightkneuzenbrigade hier in R&P worden vrouwen juist helemaal niet geil van 'klootzakken' en is het slechts cognitieve dissonantie van lelijke nerds![]()
Dat zijn dan wel mannen die of zelf al kinderen hebben of niet beter kunnen krijgen...quote:Op zondag 30 april 2017 07:42 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. En in de eerste plaats zorg je als moeder zelf voor je kinderen.
Maar dat betekent niet dat geen enkele man geen relatie wil met een vrouw met kinderen.
Als de vrouw echt leuk is maakt het niet uit dat ze ook kinderen heeft. Zo ervaar ik het regelmatig in ieder geval.
Ik heb er zelf een en ik zat echt niet te wachten op een vrouw met kinderen. Eigen bloed gaat voor toch?quote:Op zondag 30 april 2017 10:00 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Dat zijn dan wel mannen die of zelf al kinderen hebben of niet beter kunnen krijgen...
Moet je zelf weten. Het is wel licht hypocriet en je verkleint je datingpool, want genoeg vrouwen zonder kinderen zitten ook niet te wachten op andermans kinderen.quote:Op zondag 30 april 2017 10:01 schreef Johnshooter2 het volgende:
[..]
Ik heb er zelf een en ik zat echt niet te wachten op een vrouw met kinderen. Eigen bloed gaat voor toch?
Niet beter kunnen krijgen lijkt mij het streven voor iedereen. Want dan weet je dat je goed zit. Alleen wel of niet een kind is niet (het enige) wat bepaalt wie er beter is.quote:Op zondag 30 april 2017 10:00 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Dat zijn dan wel mannen die of zelf al kinderen hebben of niet beter kunnen krijgen...
Daar zitten inderdaad maar weinig vrouwen op te wachten gezien het feit dat mijn kind altijd bij mij is. En ja, hypocriet oké, kan er ook niks anders van maken.quote:Op zondag 30 april 2017 10:03 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Moet je zelf weten. Het is wel licht hypocriet en je verkleint je datingpool, want genoeg vrouwen zonder kinderen zitten ook niet te wachten op andermans kinderen.
Waar heb ik dat gezegd dan? Zat mannen zonder zelfrespect of met verkeerde bedoelingen.quote:Op zondag 30 april 2017 07:42 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Neem dan sowieso een andere profielnaam...quote:Op zondag 30 april 2017 10:08 schreef bijstandboy het volgende:
Ik zou mezelf ook macho voordoen op zo'n site, ik bedoel hoe moet je anders introductie geven aan een gleuf? je kan toch moeilijk zeggen van hoi mijn naam is henk en ik heb wratten op mijn fappende leuter
Wat nou zelfrespect. En hoezo verkeerde bedoelingen?quote:Op zondag 30 april 2017 10:14 schreef Grems het volgende:
[..]
Waar heb ik dat gezegd dan? Zat mannen zonder zelfrespect of met verkeerde bedoelingen.
Alleen zijn het de mannen waar ze oprecht geil van wordt? Nee, in de praktijk vaak niet.
Dit is dus 1 van de 100 redenen waarom ik mij dus nooit zou inschrijven op zulke wanhopige knuffel koos contactloos datepagina's, dan sterf ik nog liever eenzaam alleenquote:Op zondag 30 april 2017 10:17 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Neem dan sowieso een andere profielnaam...
Maar dan ga je je dus anders voordoen.... Ten eerste val je toch snel genoeg door de mand en ten tweede ga je af op vrouwen die een ander type dan jezelf leuk vinden én waarschijnlijk andere types dan waar je jezelf prettig bij kunt voelen....
Gaat niet werken, Henk
https://www.acf.hhs.gov/s(...)full_pdf_jan2010.pdfquote:Op zondag 30 april 2017 10:20 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat nou zelfrespect. En hoezo verkeerde bedoelingen?
Kom op, spreek voor jezelf.
QFTquote:Op donderdag 27 april 2017 11:54 schreef Grems het volgende:
[..]
Ooit een vrouw zien reageren op een echt aantrekkelijke man? Komt geen hersencel aan te pas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |