Dat 1 het niet met je eens is zzegt niets over 'de meesten'.quote:Op zondag 23 april 2017 14:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja godver, denk ik wat spanning weg te nemen bij de meesten hier
Een keer andersom zou wel fijn zijn jaquote:Op zondag 23 april 2017 14:15 schreef Merkie het volgende:
Als we maar niet weer binnen no-time tegen een achterstand aankijken.
Als wij deze winnen, boeit psv-ajax mij een heel stuk minder.quote:Op zondag 23 april 2017 14:16 schreef RvLaak het volgende:
Eerlijk gezegd heb ik net zo veel spanning voor PSV-ajax, als voor Fietstas zometeen
Inderdaad, boeit me vrij weinig wat er bij die wedstrijd gebeurt.quote:Op zondag 23 april 2017 14:17 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Als wij deze winnen, boeit psv-ajax mij een heel stuk minder.
Feyenoord en vroege voorsprongen zijn niet heel goede vrindjes... Als ze die voorsprong willen verdedigen, tenminste... Als ze bijven aanvallen, gaat het doorgaans wel goedquote:Op zondag 23 april 2017 14:17 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Een keer andersom zou wel fijn zijn ja
Dan wel, op het moment daarentegenquote:Op zondag 23 april 2017 14:17 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Als wij deze winnen, boeit psv-ajax mij een heel stuk minder.
Dat komt door het bier denk ikquote:Op zondag 23 april 2017 14:16 schreef Norma_Jeane het volgende:
[..]
Dat 1 het niet met je eens is zzegt niets over 'de meesten'.
Hier hielp het wel enigzins.
Nope ik moest eerst een nieuwe voorraad inslaan, was nog maar net terug en had dus nog niets opgegetrokken.quote:
Ohhquote:Op zondag 23 april 2017 14:24 schreef Norma_Jeane het volgende:
[..]
Nope ik moest eerst een nieuwe voorraad inslaan, was nog maar net terug en had dus nog niets opgegetrokken.
Idd... Nooit verwacht dat ze zo ver zouden komen... Laat staan alle 31 wedstrijden bovenaan zouden bivakkerenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |